10-3. سئو تصاویر: یکی مهم ترین مفاد در بهینه سازی جوملا و سرعت آن میباشد، بدون اینکه از جوملا یا این که هر CMS دیگر به کارگیری میکنید، سئو تصاویر پیش از بار گذاری وب سایت یک دستور هویدا برای هر نرمافزار نویس اینترنت میباشد. برای فشرده سازی تصاویر خویش می قدرت از قابل انعطاف افزارهای منحصر این شغل همانند فتوشاپ و یا این که ابزارهایی همانند ابزار Google’s Page Speed tool بهره مند شد. اما در حالتیکه دنبال ابزار seo بیشتر میباشید در لینک و پیوند اشاره گردیده
آموزش سئو مشهد کلیک فرمائید.
حقیقت رغبت داری از جمله عکسهایی با وسعت های بسیار بالا رو به راحتی سوای کاهش افت چگونگی، به دستکم وسعت ممکنه برسونی؟ یادگرفتن کاهش وسعت عکس سوای افت چگونگی رو از
آموزش سئو در مشهد دست نده.
نصب XMap
به جثارت می اقتدار ذکر کرد XMap یک کدام از شایسته ترین پلاگین های seo جوملا برای ساختوساز نقشه وبسایت میباشد که می اقتدار در دو فرمت xml و html نقشه وب سایت را در آن ساخت. وارد XMap گردیده و یک نقشه وبسایت در آن ساخت و ساز نمایید، مورد های منو را گزینش و حق تقدم های آنهارا تهیه فرمایید و آنگاه روی ذخیره و viola کلیک فرمایید. در غایت فقط مورد نیاز میباشد تا این نقشه تارنما به ابزار اینترنت مسترتولز گوگل معرفی خواهد شد. در صورتیکه نحوه فعالیت را نمیدانید یادگرفتن گوگل وبمستر را هم از دست ندهید.
پلاگین های بهینه سازی وب سایت جوملا
بنابر تجربیات میقدرت بیان کرد با استعمال از جوملا 2.5 سوای استعمال از پلاگین های غیر ضروری، بهینه سازی بسیار معمولیخیس میباشد. با این اکنون، اگر که می خواهید در اختیار گرفتن بیشتری بر پیکربندی seo خویش داشته باشید، در اینجا دو آیتم از پلاگین های دوستداشتنی بهینه سازی جوملا را معرفی میکنیم:
پلاگین Sh404sef که یک پلاگین کلیه کاره بهینه سازی بهحساب میآید و پیکربندی آن بسیار راحت میباشد.
پلاگین Artio JoomSEF – JoomSEF که مشابه به sh404SEF میباشد البته به اندازه آن کارکشته نبوده و پیکربندی آن یه خرده خسته کننده میباشد، اما ورژن بدونپول آن نیز وجود داراست.
در نقطه نهایی بایستی بیان کرد که با رعایت نکات بهینه سازی بالا در ساختار جوملا، طی مراحلی منجر بهبود سئوی جوملا میشود اما این همگی قصه نمیباشد و و مدام بدانید که می بایست آپدیت باشید کهاین فرمان به ویژه با حدس تغییرات اخیر الگوریتم و روحیه گوگل که در سعی برای تقابل با تارنما های سئو نشده میباشد، بیشتر مداقه پیدا مینماید.
همانگونه که میدانید سیستم مدیر محتوای سایت دروپال ، به وسیله سازمان ها و اداره ها هوا داران بسیار متعددی دارااست. دروپال یک سیستم رئیس محتوای متن گشوده و یا این که یک کادر ورک میباشد که اکنون حدود ۲.۲ درصد مجموع وبسایتهای عالم از آن به کار گیری مینمایند و همگی نوعهای متعدد وبسایت نظیر وبلاگی ، سازمانی ، شرکتی ، دولتی و غیره را قادر است مشمول گردد.
دروپال از سال ۲۰۰۱ منتشر شد ، به طور تقریب ۲ سال پیش از وردپرس بود که وارد بازار اینترنت شد و بعداز داخل شدن وردپرس و محبوبیت فوق العاده آن برای اکثری پرسش پیش آمد که با اعتنا به تجهیزات وردپرس چرا هنوز هم اشخاص از دروپال به کارگیری مینمایند؟! متخصصان این پرسش را اینطور جواب میدهند :
امنیت : امنیت وب سایت مداقه بخش اعظمی داراست و دروپال از بالاترین مرتبه امنیتی و شایسته ترین رتبه گزارش اشتباه در سیستم خویش به کارگیری مینماید که در مقابل حریف این سیستم مدیر محتوا وردپرس برای نگهداری امنیتی میبایست یکسری پلاگین و پیکربندی را روی آن انجام کرد.
مقیاس پذیری : دروپال سوای محدودیت تا چند هزار کاغذ را جانبداری مینماید که در مقابل وردپرس به انگیزه ساختار وبلاگیاش تا حداکثر ۱۰۰ کاغذ را دفاع مینماید.
قدرتمندی : سیستم ماژولار و کارکشته دروپال به وسیله پیشرفت دهندگان پیاده سازی گردیدهاست و به انگیزه متن گشوده بودن آن در قابل بسط نیز می باشد.
بخش اعظمی از تارنماهای سازمانی نظیر وارنر بروس ، مشوق Emmy ، دانش گاه آکسفورد و غیره از این سیستم رئیس محتوا به کارگیری مینمایند.
نمودار به کار گیری از سیستمهای مدیر محتوا تا سوم دسامبر ۲۰۱۷
دروپال در بازی با اعداد :
۳۸ هزار همکار کدنویس در سراسر عالم
۳۸ درصد پروژه برنده از هر ۵۰ پروژه
بیشتر از ۱ میلیون استفاده کننده در سایت Drupal.com
با اعتنا بدین مورد سیستم مدیر محتوای دروپال ، حریف قدرتمندی برای دیگر سیستم های مدیر محتوای حاضر و پر اسم و رسم میباشد و بدین ترتیب مشاجره seo این سیستم رئیس محتوا نیز از التفات به شدت بالایی شامل است.
با اعتنا به گوگل trends نمودار جستوجویبار واژه و کلمه دروپال در مقابل دیگر رئیس محتواها از حالت متعادلتری شامل است. با ایناکنون ، این خیلی تعجبآور میباشد که مراحل رو به بالا جوملا تا سال ۲۰۰۹ فوق العاده بود اما بعداز سال ۲۰۱۰ همچنین در اکنون کاهش می باشد ، تا جایی که فعلا در گوگل Trends جایگاهی مانند Drupal داراست. وردپرس نیز به نوسان همچنان ادامه داده میباشد و هنوز تحت عنوان مالامال مصرفترین سیستم رئیس محتوا محسوب میشود.