جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

اشتباهات رایج در استفاده از تگ hreflang


فولدر SITEMAP

فولدر SITEMAP این قابلیت و امکان را دارااست که تگ Hreflang را در آن وارد فرمایید تا ترجمه‌های متفاوت صفحه های از هم متمایز شوند. مزیت این شیوه در آسانی و منظم ‌بودن آن میباشد. دیگر نیازی وجود ندارد برای اضافه‌ کردن هر ترجمه تازه از ورقه، تگ Hreflang آن را به هدر آحاد صفحه ها شبیه اضافه نمائید. بلکه کد آن را یک توشه در فولدر SITEMAP وارد میکنید. نکته دیگری که بایستی مدنظر داشته باشید، این میباشد که اضافه‌ کردن تگ‌های Hreflang گوناگون به هدر صفحه های می تواند سرعت بارگیری آنها‌را تحت بیاورد، ولی اضافه ‌کردن آن‌ها به SITEMAP تاثیری بر سرعت   آموزش سئو مشهد   صفحه های نخواهد داشت.

ایرادات رایج در به کار گیری از تگ hreflang
بعد از یادگرفتن روش استعمال از تگ Hreflang موردنیاز میباشد دقت داشته باشید رعایت ‌نکردن برخی مورد ها قادر است سبب بروز اشتباه در به کار گیری از تگ Hreflang خواهد شد. در‌این قسمت از نوشته‌علمی «تگ Hreflang چیست» به رسیدگی مشکلات رایج در به کارگیری   آموزش سئو در مشهد   از آن می پردازیم.

عدم به کار گیری از گویش یک شیت در تگ Hreflang خودش

به عبارتی‌طور که تا قبل از این اشاره کردیم هر ترجمه از یک متن بایستی تمامی گویش‌های آن متن را در تگ Hreflang خویش لیست نماید، برای مثال لهجه به عبارتی کاغذ را هم بایستی در لیست بیان کرده‌باشد.

استعمال از تگ Hreflang نامعتبر

گوگل معمولا صفحاتی را که تگ‌های Hreflang نامعتبر دارا هستند، به هیچ عنوان در لحاظ نمی‌گیرد. حتی ممکن میباشد صفحه های ترجمه آن را هم درنظر نگیرد. این می تواند به‌ شدت به سئوی وبسایت‌تان ضربه بزند. به‌ همین استدلال نسبت به به کار گیری از کدهای درست و دارای اعتبار مطمئن گردید.

به کارگیری از تعدادی گویش در تگ Hreflang یک شیت

دقت داشته باشید که در به کار گیری از تگ Hreflang برای هر url می بایست یک لهجه خاص درنظر گرفته گردیده باشد و ترجمه‌های دیگر آن متن بایستی در urlهای دیگری قرار گیرند. هنگام قرار دادن تگ Hreflang در هر کاغذ، بایستی url کلیه ترجمه‌های آن را بیان نمایید تا گوگل بفهمد این صفحه ها توسط تگ Hreflang به یکدیگر مرتبط میباشند.

یک‌طرفه ‌شدن تگ Hreflang

تا قبل از این هم اشاره کردیم هریک از ترجمه‌های متعدد یک متن بایستی همدیگر را در تگ Hreflang لیست نمایند و اصطلاحا با هم پیوند شوند. در غیر این شکل رابطه دربین صفحه های یک‌طرفه گردیده و گوگل اعتبار چندانی برای Hreflang آن ها قائل نمیشود.

به کارگیری از تگ Hreflang در صفحاتی که تگ کنونیکال دارا‌هستند

هنگامی شما فی مابین دو شیت از تگ Hreflang به کار گیری می کنید در واقع آنها‌را صفحاتی با اعتبار یکسان و جایگزین یکدیگر در لهجه‌های متفاوت معرفی می کنید. البته با به کارگیری از تگ کنونیکال به گوگل اعلام میکنید یکی صفحه ها نامعتبر بوده و دیگری اعتبار دارااست. در صورتی در یک شیت هم از تگ Hreflang و هم از تگ کنونیکال به کار گیری نمایید، گوگل را به ‌شدت سرگردان می کنید.
برچسب یا این که Tag چیست؟
برای ارائه پاسخی پر‌نور و ظریف به پرسش برچسب یا این که Tag چیست، به سراغ یک نمونه میرویم. در‌صورتی‌که به قفسه کتابخانه‌ها اعتنا کرده باشید، هر قفسه از کتابخانه‌ برچسبی دارااست که مسئله کتاب‌های آن قفسه را مشخص و معلوم می‌نماید. کتاب داستان اهل ایران، کتاب داستان فرانسوی، کتاب داستان روسی و... ازجمله برچسب‌هایی میباشد که میتوانید روی قفسه‌ها در بخش کتاب داستان‌های کتابخانه ملاحظه کنید. در جواب به پرسش برچسب یا این که Tag چیست، بایستی بیان کرد تگ‌ها هم نقش برچسب‌های قفسه کتابخانه را برای مجموعه‌بندی موضوعی در وبسایت اجرا می‌نمایند.
معمولا با استعمال از گروه‌بندی‌های تولید ها یا این که سرویس ها یا این که مطالب، صفحه های گوناگون وبسایت را تقسیم‌بندی میکنیم تا دسترسی یوزرها به آن ها معمولی‌خیس خواهد شد و ساختار وبسایت دارای انسجام باشد. به‌این ‌ترتیب خزنده‌های گوگل هم رابطه معنایی محتواهای وبسایت را عالی تشخیص داده و جایگاه‌های بهتری به وب سایت میدهند. ولی خلال گروه‌بندی‌های کلی تارنما که در شیت نخستین در منوها ظواهر میشوند، ممکن میباشد نیاز به تقسیم‌بندی تولید ها براساس بعضی خصوصیت‌های مشترک داشته باشید. خصوصیت‌هایی که نمی‌توانید برای آن ها یک تیم‌بندی فرآورده مستقل درنظر بگیرید ولی می توانید با به کار گیری از آنها برخی تولیدها را در یک تیم قرار دهید تا یوزرها احتمالی بتوانند به آنان دسترسی داشته باشند.

از جمله فکر کنید شما یک تارنما فروش ساعت دارید. در‌این تارنما ساعت ها را به گروه‌های مچی زنانه، مچی مردانه، رومیزی، دیواری و... تقسیم‌بندی میکنید. خلال این شاید بخواهید ساعت‌های مچی را بر پایه ی مال سد آن ها تقسیم‌بندی فرمایید و یک تیم برای سد فلزی و یک دسته برای حایل چرمی در حیث بگیرید.

در صورتیکه بخواهید برای ساعت مچی مردانه سد چرمی یک گروه‌بندی مال مستقل در لحاظ بگیرید، فعالیت معقولی وجود ندارد. چون این مجموعه‌بندی احتمالا تولیدها متعددی را دربرنمی‌گیرد و فقط تعداد مجموعه‌ها را زیاد می‌نماید. در‌این‌سیرتکامل مورد ها میتوانید از برچسب یا این که تگ برای تقسیم‌بندی تولیدها به کارگیری فرمایید. برچسب حایل چرمی میتواند برای تک تک صفحاتی که ساعت سد چرمی دارا هستند، استعمال شود. به این‌ ترتیب کاغذ‌ای در تارنما شما تولید میگردد که کاغذ تمامی ساعت‌های با حایل چرمی در آن قرار میگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد