جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

چه تعداد عبارات کلیدی خطر جریمه را از وب سایترا دور می کند؟


چه تعداد عبارات کلیدی خطر جریمه را از وب سایت به دور می‌نماید؟
نمی‌قدرت تعداد مشخصی کلمه و واژه کلیدی برای متن ذکر کرد؛ البته براساس گفته‌های متخصصین seo به کارگیری از کلمه و واژه کلیدی وقتی اثر گذار خواهد بود که درصد چگالی کیورد یا این که –– Keyword Density–– کمتر از ۲-۳ درصد باشد. چگالی واژه و کلمه کلیدی   آموزش سئو مشهد   بدین شکل احتساب میشود:
تعداد عبارات متن/ تعداد کلمه ها کلیدی که در متن آمده میباشد.
با پیش بینی این فرمول می‌قدرت اینگونه برداشت کرد که متن کیفیت خوب، متنی میباشد که در آن تکرار کلمه و واژه کلیدی سنجیده میباشد و در هر ۱۵۰-۱۷۰ واژه و کلمه یک توشه از آن به کار گیری  آموزش سئو در مشهد   می شود.
به چه شکل از خطر KEYWORD STUFFING در نگهبانی بمانیم؟
در‌صورتی‌که میخواهید برای یک واژه کلیدی جایگاه خیر و خوبی بدست بیاورید به «سئو» تصور کنید. بنابراین که:
1. برای هر برگه یک واژه و کلمه کلیدی مهم در حیث بگیرید.
2. بیشتر از ۳۰۰ واژه بنویسید و به ازای هر ۳۰۰ واژه دو توشه از واژه و کلمه کلیدی اساسی استعمال نمایید.
3. لغات کلیدی فرعی، هم معنی‌ها و لغت ها زمانبر مربوط به کلمه و واژه متبوع میتوانند، اثر گذار باشند.
4. برای این که کیوردها به طور با صرفه در صفحه ها وب سایت قرار بگیرند بایستی در نصیب‌های گوناگون کاغذ پدیدار شوند. برای باصرفه‌سازی هرچه عالی:

کلمه و واژه غرض را یک توشه در عنوان ورقه به کار گیری فرمائید.
کیورد را دست کم در یک زیرتیتر بیاورید.
کلمه و واژه متبوع را دربین تگ‌های Title قرار بدهید.
keyword را یک توشه در متای توضیحات کاغذ بیاورید.
واژه کلیدی می بایست در جمله اولیه متن پدیدار خواهد شد.
در انتهای متن و نصیب عده‌بندی نیز از این واژه و کلمه به کارگیری فرمائید.
سوشال سیگنال چیست؟
در مرحله اولیه عالی میباشد پژوهش کنیم که سوشال سیگنال چیست و دقیقا چه مفهومی داراست. یکی‌از مهم‌ترین هدف ها طراحان کانال‌های اجتماعی این بوده میباشد که بتوانند فضایی را برای قبلیه‌سازی و ساخت و ساز یک جامعه در فضای آنلاین ساخت و ساز نمایند. جایی که اشخاص با هم در مورد میباشند و هرکدام با غرض خاصی زیرا سرگرمی، یادگیری، تعامل و... وارد این پلتفرم‌ها میشوند. البته با ورود استحصال‌وکارها به کانال‌های اجتماعی این پیوندها صورت دیگری به خودش گرفت و درحال حاضر کمپانی‌ها کوشش می‌نمایند تا بتوانند بی واسطه با مخاطبانشان درخصوص باشند.

به همین عامل هرگونه تعامل و عکس العمل از سوی یوزرها نسبت به مارک شما که می تواند مشتمل بر لایک، کامنت، به اشتراک‌گذاری، ذخیره‌کردن و... باشد، آرم‌ای از شرکت کردن آن‌ها در کار‌های شماست. به همین عامل هریک از این مورد ها را یک سوشال سیگنال می‌نامند و نشانه می دهد که یوزرها چه تعاملی با شما دارا هستند. اما می بایست اعتنا فرمائید که گاهی این آرم میتواند آرم‌دهنده عکس العمل منفی یوزرها هم باشد.

به هر درحال حاضر بازه زمانی‌هاست سوشال سیگنال التفات متعددی پیدا نموده است و می بایست دقت ویژه‌ای به آن داشته باشید.

سوشال سیگنال چه ارتباطی با بهینه سازی داراست؟
این پرسش ذهن خیلی‌ها را مشغول نموده است که سوشال سیگنال ارتباطی با بهینه سازی دارااست یا این که نه. در دنیای seo، موتورهای کاوش به‌ویژه گوگل التفات متعددی برای محتوای کیفیت عالی قائل می باشند و زمانی یوزرها متعددی مقاله شمارا می خوانند و نسبت به آن برخورد مثبت دارا هستند، گوگل هم برای شما مشوق در لحاظ میگیرد. علاوه بر اینکه هنگامی پیوند مقاله شما بارها و بارها به اشتراک‌ نهاده می شود یا این که وبسایت‌های دیگر تحت عنوان یک منبع دارای اعتبار به شما پیوند میدهند، در سود قیمت شیت شما بیشتر می گردد. در طرف مقابل سوشال سیگنال هم اینگونه عملکردی دارااست و در حالتی که نماد‌های بهتر اخذ فرمائید، به‌این مفهوم میباشد که یوزرها با محتوای شما در کانال‌های اجتماعی تعامل نیکی برقرار کرده‌اند.

براین اساس برخی بدین نقطه رسیدند که سوشال سیگنال و seo با هم مرتبط میباشند و هنگامی محتوای شما در کانال‌های اجتماعی آیتم اعتنا قرار می گیرد یا این که بازنشر میگردد و به شما پیوند می دهند، در فیض روی seo شما اثر مثبت داراست. حتی بعضا معتقدند سوشال سیگنال یکی فاکتورهای مرتبه‌بندی گوگل میباشد و به صورت بدون واسطه روی بهینه سازی اثر داراست. البته می خواهیم به شما بگوییم که درباره این مورد در میان کارشناسان اختلاف لحاظ متعددی وجود داراست و درواقع سوشال سیگنال اثر خیلی متعددی روی بهینه سازی ندارد که بخواهید با مقصود جایگاه تصاحب کردن روی آن متمرکز گردید.
آیا سوشال سیگنال فاکتور جایگاه‌بندی گوگل میباشد و روی seo اثر دارااست؟
عالی میباشد برای پژوهش این زمینه مقداری از قبلی تا امروز سوشال سیگنال‌ها را رسیدگی کنیم. البته اولیه از همگی یادتان باشد که گوگل تاکید نموده است سیگنال‌های اجتماعی برهان مرتبه‌بندی نیستند. ولی این به معنی وجود ندارد که سوشال سیگنال نمی‌تواند به seo یاری دهد، البته اصلی این میباشد که در پروسه seo چقدر می بایست روی آن سرمایه‌گذاری کنیم.

نخستین دفعه دنی سالیوان (Danny Sullivan) در نوشته‌ی‌علمی‌ای گفت کرد که پیوندهای به اشتراک گذارده گردیده در Facebook و Twitter تحت عنوان سیگنال درجه‌بندی به کارگیری میشوند. در سال 2010 بعد از تکثیر این نوشته‌ی علمی، مت کاتس مدیریت دیرین دسته اینترنت ضد اسپم گوگل هم تأیید کرد که گوگل از پیوندهایی که در فیسبوک و توییتر وجود دارااست تحت عنوان سیگنال جایگاه بندی به کارگیری می‌نماید.
در سال 2016، از Gary Illyes تحلیلگر گوگل پرسش شد که آیا گوگل سوشال سیگنال را تحت عنوان یک دلیل جایگاه‌بندی در لحاظ میگیرد؟ وی هم ویدیوی مت کاتس را ریتوییت کرد و اذعان کرد نه.

با دقت به حرف های بالا می قدرت سود گرفت سوشال سیگنال استدلال درجه‌بندی گوگل وجود ندارد و تاثیری هم در seo ندارد. عامل اساسی این اعا این میباشد که خیلی‌ها شل می توانند با یک هزینه نادر، لایک و کامنت و... را برای کانال‌های اجتماعی خودشان بخرند. ولی یادتان باشد سیگنال‌های اجتماعی در سکو‌بندی‌ها تاثیرگذار نیستند. با اینکه اکثری از کارشناسان همچنان معتقدند سوشال سیگنال روی جایگاه‌بندی اثر داراست، البته این آیتم هم مانند تعداد کلمه ها، اسم دامنه و... بیشتر از اینکه روی بهینه سازی موءثر باشند، به موضوضع داغ وب لاگ‌پست‌ها تبدیل گردیده‌آند.

البته به هر حالا دقت به سیگنال‌های اجتماعی اصلی میباشد و می توانید از آنان برای جذب استفاده کننده بیشتر، آشنایی ظریف یوزرها و سرگرم نگه داشتن آنان با برندتان استعمال فرمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد