5- نسبت قابل قبولی از گونه های انکر تکست را به کارگیری فرمایید.
نسبت صحیح و مطلوب استعمال از اشکال انکر تکست، همواره گزینه مشاجره بوده میباشد. البته رعایت مورد ها
آموزش سئو مشهد تحت در انکر تکست ضروری میباشد:
جلوگیری از تقسیم کردن آحاد پیوند های ورودی خویش در میان انکر تکست با متن ظریف عبارات کلیدی و متن نسبتا شبیه لغت ها کلیدی
توکل بر اسم مارک و اسم وب سایت در انکر تکست (اینکار در گوگل و بقیه موتورهای
آموزش سئو در مشهد کاوش مجاز میباشد.)به آسانی از تیتر شیت یا این که وب لاگ بعنوان انکر تکست استعمال نمائید.
نسبت مطلوب برای انکر تکست چیست؟
جواب محتاطانه این میباشد که نسبت صحیح اشکال انکر تکست در موقعیت گوناگون مختلف میباشد. با دقت به نوشتهی علمی anchor text case studies فرمول طلایی نسبت انکر تکست عبارت میباشد از:
50% - استعمال از اسم مارک بعنوان انکر تکست
15%- به کار گیری از اسم وبسایت بصورت com
10-20%- به کار گیری از نشانی ورقه بصورت بی نقص
10-15%- تیتر ورقه/ تیتر پست
1-5%- انکر تکست همگانی (اینجا، لینک و پیوند، کلیک نمائید)
1-5%- استعمال از عین عبارات کلیدی و لغات شبیه عبارات کلیدی
بقیه طرز ها
ولی یادتان باشد پیش از رعایت این نکته طلایی رقبای خویش را ارزیابی نمائید. فقط زمانی که رقبای خویش را پشت راز گذاشتید. میتوانید به تر و تمیز کردن متن های لنگر گردیده خویش به پردازید. تا آن موقع می بایست از الگوی رقبا تقلید و از آن پیشی بگیرید.
6- تمرکز پیوند ها را بر روی صفحه های داخلی بگذارید.
بیشتر بهینه سازی کاران صرفا به صفحه های اساسی تارنما خویش پیوند میدهند. به عنوان مثال فقط به کاغذ اساسی وب سایت و برگه محصول ها لینک و پیوند ساخت و ساز می نمایند. در حالی که گوگل و بقیه موتورهای کاوش میدانند که چنانچه یوزرها وب سایت بخواهند برای ورقه ای پیوند تولید نمایند آن کاغذ یک کاغذ دارنده محتوا خواهد بود. به عنوان مثال یکیاز صفحه ها قسمت وب لاگ تارنما. در واقع پیوند طبیعی به برگه ای تولید میشود که قیمت لینک و پیوند شدن را داشته باشد. کاری که بایستی صورت بپذیرد این میباشد که به صفحه ها داخلی مرتبط خویش برای ساختوساز پیوند تمرکز فرمائید. تا خلال ساخت پیوند طبیعی، لینک و پیوند های خویش را بصورت انعطاف پذیر ساخت کرده باشید. تا خلال هدایت یوزرها به صفحه ها مهم وب سایت آن ها را به صفحه ها داخلی خویش نیز هدایت کرده باشید.
7- پیوند های خویش را مکانی قرار دهید که بیشترین دقت یوزرها به آن بخش میباشد.
یوزرها اکثر وقت ها مطالب را تحقیق نمیکنند. بلکه آن را رو خوانی می نمایند. براین اساس یک سری جمله اولیه، رمز تیترهای مهم و فرعی، عکس ها به نقاط اعتنا استفاده کننده تبدیل می گردند. بنابراین قرار دادن لینک و پیوند دراین بخشها منجر ارتقا دقت مخاطب به لینک و پیوند گردیده و ترازو کلیک شدن پیوند و واحد سنجش رابطه مخاطب با محتوا ارتقاء یابد. خیلی برای جاری ساختن اینکار وسواس به خرج ندهید. درصورتیکه انکر تکست توصیفی باشد و استفاده کننده برای محتوای برگه مقصد ارزشی قائل باشد بر روی پیوند کلیک می نماید.
انکرتکست را در چه بخشهایی از متن قرار بدهیم؟
وسعت فراوان داده ها در فضای مجازی به اندازهای میباشد که طاقت یوزرها را رمز میبرد و اکثری از صفحه ها را سرسری میبندند. تجربیات اثبات نموده است که گزارههای ابتدایی صفحه ها، سرتیترها، تیترهای داخلی و تصاویر اعتنا یوزرها را به خویش جلب مینمایند و خوب میباشد لینک و پیوندها را دراین نصیبها قرار دهید.
در نقطه پایان، بایستی به شما یاد آوری کنیم که هیچ فرمول تضمینی برای حصول به فیض عالی نیست، ولی متخصصان بهینه سازی معتقدند استعمال بیشتر از انکرتکست اسم مارک، در متن موثرتر میباشد و متن لینک و پیوندها هرچه کمتر با کلمه ها کلیدی انطباق بدون نقص داشته باشند، برای seo وبسایت شما خوب خواهد بود. در حال حاضر می دانیم که روش درست به کار گیری از متن پیوند به چه شکل میباشد و چه گونه بیشترین ترافیک را به سمت کاغذ متبوع شما هدایت مینماید. براین اساس عملکرد نمائید Anchor text ها را طبیعتا به فعالیت ببرید و برای ساخت و ساز محتوا، استراتژی مطلوب داشته باشید تا در ورقه حاصل جستجوی گوگل، از سکوی نیکی منتفع گردید.
فراگیری جامع وبمستر تولز نو (سرچ کنسول گوگل)
معمولا اشخاصی به سراغ استعمال از وبمستر تولز می روند که میخواهند سایتشان را با صرفهسازی نمایند و از داده های عددی بازدید تارنما رضایت چندانی ندارند. اما وبمستران و صاحبان وبسایت، میتوانند با صرف مقداری مجال در گوگل، به توفیق دست پیدا نمایند؛ البته اختلال این میباشد کهاین شیوهها وقتگیر و پرهزینه میباشد و به محض آنکه از پرداخت هزینهها دست بکشید، اثرشان را از دست میدهند. در ازای، درصورتیکه نمی توانید روی مبالغ سنگین سرمایهگذاری فرمائید، خوب میباشد عملکرد و تمرکزتان روی بالا بردن ارگانیک ترافیک وبسایت از روش seo باشد و از راهنمای وبمستر تولز یاری بگیرید تا متوجه گردید پرورش شما از چه طریقی نتیجه ها میشود. خوشبختانه گوگل برای آنکه نماد بدهد وبسایت را چه گونه آنالیز مینماید، ابزاری بی آلایش در دست شما نهاده میباشد.
وبمستر تولز یا این که سرچ کنسول گوگل چیست؟
GSC یا این که (Google Search Console) که در پیشین با اسم گوگل وبمستر تولز شناخته میشد، پلتفرم بدون پول گوگل برای صاحبان تارنماها میباشد. افرادی که از این پلتفرم به کار گیری مینمایند، قوی به تحقیق بر روی همت اینترنتوب سایت خویش میباشند تا آن را بهبود بخشند. این پلتفرم ممکن میباشد مقداری سردرگم کننده باشد، ولی دراین مقاله از یادگرفتن گوگل سرچ کنسول با روش فعالیت آن آشنا خواهید شد. در گوگل سرچ کنسول میتوانید دامنههایی که به شما ارجاع یافتهاند (Backlinks) را ملاحظه کنید، عملکردهای ورژن موبایلی و شرایط ریسپانسیو وبسایت خویش را پژوهش نمائید، حاصل جستجوهای مربوط به تارنما را ببیند و ترافیکی که هر برگه و هرمورد از کلمه ها در تارنما به خویش تخصیص دادهاند، احتساب نمایید. در سرچ کنسول گوگل می توانید خطاهایی که هر کاغذ از تارنما شما ممکن میباشد تولید نماید را مشاهده کنید. این مشکلات مرتبط با ایندکس (Index) شدن صفحه های در دیتابیسهای گوگل می باشند و برای seo مضر خواهند بود. میتوانید یک نقشه وب سایت یا این که (Sitemap) تولید کرده و به رباتهای گوگل در ایندکس کردن خوب و سریعخیس وب سایت خویش یاری نمائید. همینطور میتوانید یک پوشه دسترسی ربات یا این که (robotsx.txt) ساخت فرمائید یا این که پوشه از پیش ساخته خویش را اعتبارسنجی فرمایید.