الگوریتم چیست؟
در یک تمجید همگانی به تیم ای از فرمان العمل ها و فرمول هایی که با گویش رسا و ظریف به یاروهمدم جزئیات موردنیاز و به طور قدم به قدم به سیرتکامل ایفا گردیده باشند که مقصود خاصی را دنبال نمایند و آغاز و نقطه نهایی آنها نیز معلوم باشد، الگوریتم
آموزش سئو مشهد گفته می گردد.
الگوریتم گوگل چیست؟
الگوریتم های گوگل برای seo و بهینه سازی در گوگل آیتم استعمال قرار میگیرد. فرآیندی که موتور های گوگل مبنی بر آن تجزیه و ارزیابی وبسایت ها را جاری ساختن میدهند. خزنده موتور های کاوش همگی داده ها و اطلاعات را گرد آوری کرده و ذخیره و محافظت می نماید. در واقعیت الگوریتم ها به صورت ریاضی می باشند که محتویات و داده ها بوسیله آنها طبقه بندی میگردد تاوقتیکه بهاین اطلاعات مخاطب
آموزش سئو در مشهد احتیاج داشته باشد.الگوریتم های گوگل کدام ها میباشند؟
الگوریتم های گوگل به دو گروه تقسیم می گردند، الگوریتم های اساسی که در واقع جز هسته مهم گوگل می باشند و مطابق پارامترهای متفاوت وبسایت های اینترنتی را سکو بندی می نمایند و الگوریتم هایی که به طور جانبی برای شناسایی وبسایت های اسپم و یا این که بهبود حاصل کاوش و seo پرس و جوهای یوزرها به کارگیری میشوند، بعضا از الگوریتم های مجموعه دوم عبارتند از:
الگوریتم گوگل پاندا
الگوریتم گوگل پنگوئن
الگوریتم مرغ مگس خوار
الگوریتم گورخر
الگوریتم کبوتر
الگوریتم Page Layout
الگوریتم رنک برین
الگوریتم PayDay Loan
الگوریتم Page Authority
الگوریتم کافئین
الگوریتم mobilegeddon
الگوریتم برت
الگوریتم Mobile First Index
الگوریتم MUM
الگوریتم E-A-T
هرکدام از این الگوریتم ها دستورالعملی را به ایفا در میاورند و نکاتی برایشان حائز اهمیت میباشد، در ذیل به توضیح هریک ازالگوریتم های بالا میپردازیم:
1- الگوریتم پاندا / خصوصیتهای شخصیتی : آهسته/کریم و مهربان/کتابخوان
پانداها شخصیت آهسته و کتابخوانی دارا هستند، براین اساس به راحتی می توانید فکر کنید روزمره تعداد متعددی پاندا در درحال حاضر تلاوت محتوای اینترنتوب سایت شما میباشند. آنان مجموع مطالب را به توجه می خوانند و چگونگی محتوا به شدت برایشان عنایت دارااست و دیگر نمیگردد مثل پیشین با ستون کردن لغت ها کلیدی در یک متن، پانداها را فریب اعطا کرد. آنها به خیر میتوانند یک متن موءثر را از یک متن ضعیف تفکیک نمایند، میتوانند کاری نمایند که هیچ کاربری پایش به یک وب سایت بیچگونگی کشیده نشود زیرا آنان محتوایی را که دوست ندارند، به کسی معرفی نمی کنند.
قطعا بارها و بارها این را شنیده اید که در وب مطالب به راحتی نسخه برداری میشود و در سایتی دیگر قرار میگیرد. عالی این کار مراحل بهینه سازی را در گیر خلل میکرد و وبسایت های باکیفیت و تیم نخستین حقیقتا میان انبوهی از تارنما ها ناپدید می شدند و مقام خاصی نداشتند. تا اینکه الگوریتم پاندا به کمک آنها شتافت. بدین شکل که خزنده های این الگوریتم همیشه بهدنبال مطالب و محتوای مجموعه اولیه میباشد و دیگر وب سایت ها را که مطالب را اسکن می نمایند را شناسایی و از لیست کاوش حذف می نماید.
پانداها از چه محتوایی خوششان نمیآید؟
1- محتوای خلاصه گردیده و ناقص
پانداها عشقای به تلاوت متنهای دو سه پاراگرافای ندارند. آنها عالی می دانند که یک متن کوتاه زمان کافی را برای جواب دادن به نیازهای کاربر ندارد، به همین برهان، دیدهشان را روی متنهای ناقص و خلاصهگردیده میبندند.
2- تکرار کلامهای پیشین با نسخه برداری کردن محتوا
پانداها مثل هر که دیگری دوست ندارند یک متن را برای توشه چندم بخوانند، به این ترتیب حتی در صورتیکه بیست درصد مقاله شما تکراری باشد، آن ها دیگر رغبتی به قرائت نخواهند داشت. پس در شرایطیکه از وبسایتهای دیگر برای ساخت و ساز محتوا به کارگیری میکنید حواستان باشد که یک پاندا پیش از اینً تمامیی آنانرا خوانده و حال چنانچه قرار وجود ندارد سخن جدیدی بزنید، دستکم می توانید از زاویهی جدیدای به آن قضیه نگاه نمایید و با پاراگرافبندیهای خاص خودتان به سراغش بروید تا متنتان همچنان جالب و خواندنی باشد.
3- عدهآوری و دستچین کردن محتوا
درحالتی که اهل گردآوریآوری مقاله از اینترنتوب سایتهای گوناگون میباشید و از هر مقاله یک بخش برمیدارید و گل چین می کنید، می بایست بدانید پانداها هرمورد از آن مطالب را به صورت بی نقص خواندهاند و درحال حاضر به یک دستچین راضی نمیشوند. پس این شیوه هم سیاست خیر برای ایجاد محتوا وجود ندارد.
4- موفق بودن اطلاع رسانی یک ورقه بر محتوای ساخت و ساز گردیده
درصورتی که موقع تلاوت کتاب هر چندین ثانیه، یک نفر با تبلیغی جدید از لا به لای صفحه های کتاب خارج بپرد، چه شغل می کنید؟ در شرایطیکه تا میخواهید تمرکز نمایید پیامهای تبلیغاتی جلوی چشمتان ظواهر شوند چه؟! همگیی ما این جور وقتها کلافه میشویم و احتمالاً کتاب را به دورترین نقطهی ممکن پرت می کنیم! بدین ترتیب در صورتی توی سایتتان رویکرد به رویکرد تولید ها متفاوت را تبلیغ کردهاید و بنرها و پیامهای تبلیغاتی از راز و کول سایتتان بالا می روند، بدانید که الگوریتم پاندا با عصبانیت بدور وب سایت شما یک خط قرمز رنگ برجسته می کشد. پس میانهروی را رعایت نمایید.
5- ناهماهنگی محتوا با گوگل
در شرایطیکه توی سرچ گوگل وعدهی چیزی را بدهید و کاربرها با هزار سلیقه و شوق واشتیاق روی پیوند شما کلیک نمایند و آن گاه با یک ورقه خالی مواجه شوند مثل این میباشد که کلی مهمان دعوت نمائید و آنگاه خودتان بگذارید بروید. این جور وقتها انتظار نداشته باشید کسی به وعدههایتان اعتنا نماید. شما دارنده محتوای ناسازگار میباشید و پانداها خیلی زود پیدایتان مینمایند و گرفتار می شوید.