ابزارهای seo یوتیوب
حال که راهکارهای اثر گذار در باصرفهسازی محتوای یوتیوب را با هم مرور کردیم، عالی میباشد از ابزارهای مطلوب برای این عمل هم با خبر شویم. ابزارها در seo بسیار اصلی و کاربردی میباشند. به همین ادله متخصص seo از ابزارهای مختلفی استفاه مینماید. برخی ابزارها برای محاسبه رقبا در بهینه سازی بیشتر کاربرد داراهستند و برخی دیگر مثل Ahrefs پلتفرمی جامعاند که به دارای تخصص بهینه سازی قابلیت تحقیق کلیه جانبه سایت را می دهد. این پلتفرم عبارات کلیدی مطلوب برای سایت را توصیه میدهند. و وسعت جستوجوی ماهانه کلمه و واژه کلیدی و درجه ویدیوها روی کلمه ها کلیدی متفاوت را نیز در مشت
آموزش سئو مشهد دارای تخصص seo می گذارد.
برای بهینه سازی یوتیوب، ضمن ابزارهای seo وبسایت به ابزارهای دیگری هم نیاز میباشد. ۳ ابزاری که در پی معرفی می گردد، برای ساختن ویدیو و ارتقای چگونگی آن کاربرد داراست. یعنی به دارای تخصص seo یا این که تولیدکننده محتوا امداد مینمایند تا محتوایی کیفیت خوب برای تکثیر
آموزش سئو در مشهد در یوتیوب بسازند.
Canva
گفتیم که کاور منحصربهفرد برای ویدیوها اعجاز مینماید. Canva پلتفرمی منحصر به فرد برای پیاده سازی کاورهای کلیپ دارااست و این قابلیت و امکان را به شما میدهد تا با پوستههای مهیا و ساختاری معمولی، کاوری دیدنی بسازید. این پلتفرم برای موضوعات گوناگون موردهای پیشنهادی به شما ارائه می دهد و می توانید با تعیین آنان کاوری مطلوب برای ویدیوهایتان بسازید.
vidIQ Vision
vidIQ Vision ابزاری بی آلایش و جالب میباشد که روی مرورگر کروم بهشکل پلاگین نصب می شود. شما میتوانید با مراجعه به دکان گوگل کروم این اپلیکیشن را دانلود و نصب نمائید. این نرم افزار تجهیزات و دادههای مختلفی را در چنگ شما می گذارد، به عنوان مثال معدل مجال تماشای ویدیوها، سرعت پخش آنها و سفارش کلماتی که در سرچ یوتیوب جایگاهی بالاتری می گیرند.
TubeBuddy
TubeBuddy یک پلتفرم همگی کاره میباشد که به شما یاری مینماید تا شبکه یوتیوب خویش و ایجاد، با صرفهسازی و تبلیغ محتوا در YouTube را رئیس فرمائید. از خصوصیتهای آن میقدرت به ترجمه کننده خود کار، جستوجوی کلمه ها کلیدی، سفارش تگ، نظارت سکو ویدیوهای منتشر گردیده و… اشاره نمود.
شایسته ترین ابزارها برای تحقیق و محاسبه seo سایتهای حریف در سال ۲۰۲۳
استراتژی seo وب سایت تا حد بسیار متعددی متاثر از عملهایی میباشد که تارنماهای حریف برای باصرفهسازی جاری ساختن میدهند. مقصود اساسی دارای تخصص بهینه سازی هر وبسایتی این میباشد که آن را در عبارات کلیدی و اساسی برای حصولوکار (صاحب و مالک وب سایت) به خط نخستین حاصل گوگل برساند. هر چه عبارات کلیدی مشقت بارخیس باشد (یعنی رقابتیخیس باشد)، بهینه سازی تارنما مشقت بارخیس میباشد. زیرا می بایست سایتهای حریف بیشتری را پشت رمز گذاشت تا به برگهی نخستین و خط نخستین رسید.
ابزارهای ارزیابی در seo معمولا هم برای پژوهش حالت تارنما حصولوکار و هم تارنماهای حریف به کار گیری میشود. بعضا ابزارها مانند Semrush بسیار دارای شهرت و کاربردی میباشند و بیشتر کارشناسان seo وب سایت از آنها استعمال مینمایند. ولی، ابزارهای مشهور قابلیت و امکانها و تجهیزات متعددی داراهستند. بعضا از تجهیزات ابزارها ناشناختهترند. به همین عامل، در پی، مهم ترین و کاربردیترین تجهیزات و ابزارها که اتفاقا کمتر شناختهگردیدهاند، معرفی میگردد.
۱. Semrush’s SERP Analysis Tool
semrush گروهای متنوع از ابزارهای seo را ارئه می دهد. ابزار چک رقبای سمراش تجهیزات متعددی داراست که هر یک گروه داده ها مختلفی را در زمینهی تارنماهای حریف در دست دارای تخصص میگذارد. در حالتی که از قابلیت Keyword Overview استعمال شود، گزارش جامع و جامعی از مشقت واژه و کلمه کلیدی و همینطور ۱۰۰ لینک و پیوند (URLs) نخستین که در ورقه نتیجه ها کاوش گوگل یا این که به عبارتی SERP برای آن واژه وجود داراست، اکران داده میشود. لینک و پیوندها در تیمهای ۱۰تایی تقسیمبندی شدند.
با کلیک روی هر مجموعه یک سری داده ازجمله Semrush Authority Score به حساب آوردن و درج شده میباشد. این میزان عددی میان ۱ تا ۱۰۰ میباشد. و با پیش بینی فاکتورهای مختلفی مانند تعداد و اعتبار بکلینک و پیوندها، ترافیک و referring domains (دامنههایی که به آن تارنما پیوند دادهاند) به دست آمده میباشد. این عدد علامتدهندهی چگونگی کلی وب سایت و شرایط با صرفهسازی آن میباشد.
Authority Score برای متخصص seo هر سایتی بسیار بسیار اساسی و امدادکننده میباشد. زیرا اورا از حساب کردن تیمای از داده ها و دادههای جزئی بینیاز مینماید و به وی تصویری کلی از چگونگی و اعتبار هر مورد از تارنماهای حریف می دهد. عکس ذیل مثالای از این گزارش و نظارت میباشد که از وب سایت Semrush برداشته شدهاست.
مزیت بسیار اصلی دیگر ابزار سمراش این میباشد که استعمال از آن بسیار شل میباشد. زیرا روی هر قسمت از گزارش و روی هر عدد که نشانگر را نگه دارید یک تولتیپ (متن راهنما) گشوده میگردد و خیلی ظریف و روشن به شما می گوید کهاین قسمت یا این که عدد چه اطلاعاتی را آرم میدهد.
۲. Serpstat
یک کدام از ابزارهای کمتر شناخته گردیده در اینترنت فارسی Serpstat میباشد. Serpstat پلتفرم بی نقص و بسیار حرفه ای برای چک و تحقیق وب سایت و تک تک رقبایش میباشد. از مزیتهای اساسی این ابزار بی نقص و جامع بودن گزارشهای آن و همینطور بصریسازی بسیار دیدنی داده ها و دادههاست.
به عبارتی طور که در تصویر ذیل میبیند گزارشهایی کهاین ابزار ارائه میدهد بسیار عمیقخیس و ظریفخیس میباشد و برای گروه بازاریابی و فروش هم بسیار موءثر و کاربردی. ضمن رسیدگی لغات کلیدی در سرپ، بکپیوندها و اعتبار آن ها، برنده بودن یا این که نبودن بازاریابی کلیکی (PPC) رقبا را نیز می گردد با این ابزار سنجید. یعنی قسمت PPC در ارزیابی رقبا به شما آرم می دهد که رقبایتان کجا و با کدام لغت ها کلیدی تبلیغ مینمایند و از آن تبلیغات چه قدر ترافیک نصیبشان می شود.
با نگاهی به گزارشی کهاین ابزار در خصوص لغات کلیدی به شما می دهد، به راحتی میتوانید کلماتی را پیدا نمائید که رقبای شما روی آنها عمل نکردند و تبلیغات هم نرفتند. یعنی این ابزار فعالیت ابزارهایی که keyword Gap را پیدا مینمایند هم ایفا میدهد.