جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

وبسایت‌های جریمه‌ شده به‌ دلیل استفاده از سئو کلاه سیاه


زمانی از مجازات‌شدن و جریمه‌شدن به‌خیال و خاطر بهینه سازی سیاه سخن میزنیم،‌ منظورمان این وجود ندارد که گوگل یا این که دیگر موتورهای کاوش از تارنما گلایه می‌نمایند یا این که آن را به دادگاه می‌کشانند. وبسایت‌های خلاف‌کار ازنوع مجازی آن و در فضای نت جریمه میگردند. جریمه‌‌ی وب سایت ممکن میباشد این باشد که تارنما برای مدتی یا این که مدام در حاصل کاوش به استفاده کننده نماد داده نمی شود. موتورهای کاوش جریمه‌ی ‌شدید‌تری هم دارا هستند: وبسایت را برای مدتی Down می‌نمایند (یعنی وبسایت قابل‌دسترسی وجود ندارد). تارنما خلافکار بایستی وبسایت و محتواهایش را اصلاح و مبتنی  آموزش سئو مشهد  بر‌با استانداردها نماید تا بتواند مجدد عمل نماید.

پیشین‌از مجموع‌کردن این نوشته ی علمی در ارتباط بهینه سازی کلاه سیاه، یک‌سری مثال‌ی حقیقی از وبسایت‌هایی را که به‌‌برهان به کارگیری از تکنیک‌های seo کلاه سیاه جریمه شدند آموزش سئو در مشهد  می آورم.



وبسایت‌های جریمه‌گردیده به‌خیال به کار گیری از بهینه سازی کلاه سیاه


۱. J.C. Penney و ۲۰۰۰ بک‌پیوند سیاه
J.C. Penney اسم دکان‌هایی (خرده‌فروشی) میباشد که بیش‌از ۴۰۰ شعبه‌ی فعال درسراسر ایالات متحده دارااست. برای مدتی پیوند تولید ها متعدد عرضه‌گردیده درین حصول‌وکار خط اولیه نتیجه ها جستجوی گوگل بود. چه سرچ میشد شلوار جین چه اسباب آشپزخانه، درهرحال این دکان اولیه بود. زمانی کارشناسان بهینه سازی بیشتر تحقیق کردند متوجه شدند تعداد بک‌لینک و پیوند‌هایی که به وب سایت این استخراج‌وکار داده گردیده رقم بسیار عجیبی (تا ۲۰۰۰ بک‌لینک و پیوند) میباشد. معین شد این بک‌پیوند‌ها از وبسایت‌هایی بسیار بی‌ربط (مثل وبسایت‌های قمار و شرط‌بندی) آمده میباشد. هنگامی این خبر رسانه‌ای شد،‌ گوگل نیز سرپیچی از آیین نامه‌هایش را پذیرش و وبسایت را جریمه کرد. گوگل پیوند‌های مرتبط با تارنما J.C. Penney را تا ۷۰ منزلت در نتیجه ها کاوش تنزل اعطا کرد. جذاب اینجاست که‌این مارک هیچ زمان مسئولیت بک‌پیوند‌های غیر قانونی را نپذیرفت.



۲. Forbes و پیوند‌های غیرواقعی
حتی مارک معتبری مثل خبر نامه‌ی فوربز هم فعالیت غیر رسمی ایفا داده میباشد. در سال ۲۰۱۱، گوگل فوربز را به‌خیال فروش لینک و پیوند به وبسایت‌های دیگر جریمه کرد. فوربز بک‌پیوند می‌فروخت. درواقع،‌ اعتبار وبسایت فوربز به دیگر تارنما‌ها فروخته میشد. تعداد پیوند‌هایی که از وب سایت فوربز به دیگر وبسایت‌ها داده گردیده بود زیاد و غیرطبیعی به‌لحاظ میرسید. Matt Cutts از گوگل در توییتر خویش این رخداد را پذیرش کرد و اظهار کرد که گوگل فوربز را جریمه نموده است و فوربز بایستی لینک و پیوند‌های فروخته‌گردیده و غیرطبیعی را از تارنما خویش حذف نماید تا بتواند به موقعیت قبلی‌از جریمه بازگردد.
جست و جوی‌بار صوتی: ۸ قدم اساسی تا بعدی ی گوگل
جست و جوی‌بار صوتی گوگل چیست؟
جست و جوی‌بار صوتی Google عملکردی میباشد که به یوزرها اذن می‎دهد به مکان نوشتن، با به کارگیری از گوگل از روش امرها صوتی گفتاری در اینترنت جست و جو نمایند. جست و جوی بار صوتی در موبایل‌های هوشمند یا این که دستیارهای تعاملی خانگی معمولاً به وسیله نرم افزار تشخیص صدا اعمال میشود که یوزرها را دعوت می‌نماید تا سؤالات و امرها خویش را ذکر نمایند. جست و جوی‌بار صوتی Google را می‎قدرت هم در جست و جوهای دسکتاپ و هم در جست و جوهای تلفن همراه به کار گرفت. جمله ها سوالی بیشترین کاربرد درین نوع از جست و جو را دارا هستند و به جهت اساسی بودن سرعت در‌این سیرتکامل جملا‌ت جست و جویبار صوتی کاربرد چندانی داراست، به همین عامل کارشناسان seo می بایست به باصرفه ‎سازی جست و جوی‌بار صوتی وب سایت خویش تحقیق کنند چون که جست و جو با طرز متنی متعدد از جست و جوی‌بار صوتی میباشد. محبوبیت جست و جوی‌بار صوتی روزمره درحال ارتقاء میباشد؛ اما این تکنولوژی ابدا جایگزنی برای جست و جوی بار متنی وجود ندارد و همواره بایستی این دو تکنولوژی در کنار هم توسعه نمایند. این مدل از جست و جو بیشتر به طور گویش محاوره و وقت گیر‎خیس از جست و جوی‌بار متنی میباشد.



به روزرسانی الگوریتم مرغ مگس خوار برای جست و جوی‌بار صوتی گوگل
تعدادی سال پیش، گوگل یک کدام از مطرح ترین تغییرات را در الگوریتم مهم خویش تشکیل داد. این آپ تو دیت‎رسانی با اسم الگوریتم مرغ مگس خوار شناخته می‎شد. یک کدام از مطرح ترین عناصری که با ظهور مرغ مگس خوار تغییر تحول کرد، تاکید بر جست و جویبار معنایی یا این که معنای ضمنی عبارت های جست و جو گردیده بود. مقصود استفاده کننده یکی مهمترین اصول جست و جو میباشد، البته برای ماشین‌ها، استنباط اینکه یوزرها در هنگام اجرا جست و جوهای خاص چه می خواهند بسیار سخت میباشد. این یکی‌از دلایل بسیار اصلی در به وجود وارد شدن مرغ مگس خوار بود.

این الگوریتم نماد می‎دهد، مرتبه بندی وبسایت ها نیز مبتنی بر قربت حاصل جست و جو به هدف ها استفاده کننده ایفا می‎خواهد شد. جست و جوی بار صوتی گوگل نیز متکی بر مفاهیم میباشد؛ براین اساس پیشرفت این شیوه به معنای توان دریافت کردن بهینه سازی معنایی و جست و جوی بار صوتی میباشد. بدین ترتیب ساخت محتوای باکیفیت و بامفهوم که یوزرها را زودتر به پاسخ سوالهای جست و جو گردیده برساند گزینه عنایت قرار گرفت.

اما این به معنای رنگ به زانو در آوردن توان لغات کلیدی وجود ندارد بلکه بدین معناست که اصول بهینه سازی بایستی برای لغات کلیدی نیز در محتواها رعایت گردد. با اعتنا به پیشرفت جست و جوی بار صوتی گوگل، عالی میباشد محتوا و عنا وین را برای کلمه ها کلیدی نیز seo فرمایید. اکثری معتقدند وقت گیر خیس شدن کلمه ها گزینه جست و جو به جهت شل خیس بودن جست و جویبار صوتی در مقایسه با نوشتار میباشد.
دلایل و فواید جست و جویبار صوتی
به کارگیری روز افزون از تکنولوژی هوش تصنعی و مصنوعی و محبوبیت آن، دلیلی برای توسعه روزمره جست و جویبار صوتی میباشد. برهان اساسی محبوبیت جست و جویبار صوتی شل خیس و سریع خیس بودن آن نسبت به جستجوی متنی میباشد؛ درین کاوش حاصل با جزییات بیشتر و مرتبط‎ خیس یافت می‎گردد. برای عده ای که یک سری شغل را هم‌زمان ایفا می‎دهند، جست و جویبار صوتی پر استفاده میباشد. برای مثال هنگام رانندگی و آشپزی یا این که تماشای فیلم می‎توانند جست و جوی‌بار خویش را به راحتی اجرا دهند. یک شخص بی آلایش می تواند حدود ۴۰ واژه در دقیقه تایپ نماید، البته می تواند حدود ۱۵۰ کلمه و واژه در دقیقه سخن نماید، که‌این قابلیت و امکان را به شما میدهد تا با همت کمتر، خصوصیت‌های بیشتری داشته باشید. به خصوص اثر این مسئله بر استخراج‌ وکارهای محلی که فروششان متکی بر فروش آنلاین میباشد، بیشتر چشم می‌گردد. این سیرتکامل دستیابی‌ وکارها برای محافظت ترافیک طبیعی خویش می بایست از این قابلیت و امکان سود‌‎مند شوند، در غیر این شکل از رقابت با رقبا جا می‎مانند.



چه عده ای از این تکنولوژی بیشتر استعمال می‎نمایند؟
آمارها آرم می‎دهد که در سال 2020 به طور تقریب نیمی از جست و جو‎ها به طور صوتی اعمال می‎خواهد شد. جست و جویبار صوتی در سال 2016 نسبت به 2008، 35 موازی ارتقا داشته میباشد. 55 درصد از نوجوان ها و 40 درصد از بزرگسالان از این نوع جست و جو به طور روزمره به کار گیری می‎ کنند. در زمان روز 19 درصد یوزرها از iOS وsiri به کار گیری می‎نمایند. بیشترین به کارگیری این جست و جو به وسیله نوجوان ها می‎باشد؛ ولی میان بزرگسالان نیز کاربرد متعددی دارااست. طبق داده های عددی مجموعاَ جهان بیشتر اشخاص دربین 13 تا 18 ساله از جست و جوی بار صوتی به کار گیری می‎نمایند. همچنین اشخاص نابینا نیز با این تکنولوژی به راحتی به جست و جو می‏پردازند و کاربرد متعددی برای این گروه از اشخاص داراست.



آیا جست و جویبار صوتی بر بهینه سازی وب سایت اثر داراست؟
صراحت دارد که هنوز نمی‎قدرت ذکر کرد جست و جویبار نوشتاری از در میان رفته میباشد؛ ولی جست و جویبار صوتی را دیگر نمی‎قدرت نادیده گرفت. با دقت به اینکه جست و جوهای تایپ گردیده و پرس و جوهای صوتی به صورت قابل توجهی گوناگون می باشند، ظهور فناوری جست و جوی بار صوتی از متخصصان بهینه سازی می‎خواهد تا استراتژی های خویش را مجدداً تنظیمات و تعریف و تمجید نمایند و آن‌ها را برای جست و جوهای صوتی پاسخگوتر و با صرفه خیس نمایند.

ساخت‌و‌ساز محتوای اثر گذار و اثرگذار که یوزرها را سریع خیس به جواب جست و جوهای خویش برساند می تواند در جست و جویبار صوتی اثر بگذارد. با اعتنا بدین قضیه که دستگاه‌های فارغ از برگه اکران و دارنده قابیلت جست و جوی بار صوتی روز آپ تو دیت فراگیرتر می گردند، در صورتی‌که وب سایت ها با جست و جویبار صوتی گوگل سئو گردیده باشند، از این مورد فایده نیکی می‎مارک؛ ولی با آحاد تاثیرات مثبتی که جست و جوی بار صوتی برای seo تارنما شما آماده می‎نماید، لزوماً چیزی وجود ندارد که شما می بایست تمام استراتژی سئوی خویش را بر پایه ی آن بسازید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد