جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

Schema چه‌طور به Google کمک می‌نماید؟


Schema چه‌طور به Google امداد می‌نماید؟
بیایید به این صورت به‌این مسئله تامل کنیم، در حالی که محتوای شما داراست به Google میگوید چه چیزی در روی وب سایت شما میباشد، اسکیما دارااست به Google امداد می‌نماید که بگوید معنای محتوای تارنما شما چیست. اکنون شاید بپرسید که چه طور به Google می گوید محتوای شما به چه معناست؟ بهتر این سیرتکامل که لهجه آرم‌گذاری (markup) ارتباط ها دربین معانی یا این که مفاهیم و موجودیت‌ها را درصفحه اینترنت،  آموزش سئو مشهد معلوم می‌نماید.

اینترنت معنایی، EAT و YMYL
آیا تارنما شما با معنی پول (فروش آنلاین تولیدها و جاری ساختن معاملات) یا این که معاش (داده ها پزشکی، مشورت، علم و غیره) ارتباطی دارااست؟ در این حالت، هنگام به کار گیری از اسکیما در سایتتان، تبعیت از دستور کار‌های EAT و YMYL، برای شما حیاتی میباشد، تا در نتیجه ها سرچ بیشتر چشم گردید.
EAT مخفف expertise ،authoritativeness وtrustworthiness میباشد. یعنی تخصص، دارای اعتبار بودن و قابل پشت گرمی بودن میباشد: سه خصوصیت که گوگل در شیوه نامه‌های چگونگی خویش آورده میباشد، و امروزه این موردها برای گوگل بیش تر از هر مجال دیگری در آموزش سئو در مشهد  حق تقدم میباشد.
YMYL مخفف your money or your life “پول شما یا این که معاش شما” میباشد و صفحاتی را نماد میدهد که با داده ها مرتبط با معاش و پول عموم رمز و شغل دارا هستند.
Google خویش گفته میباشد که شاخصِ مهم یک ورقه اینترنت کیفیت خوب ذیل، این میباشد که آن کاغذ به حدنصاب EAT نداشته باشد. فعلا مسئولیت سئوکاران و صاحبان وبسایت میباشد که با اجرای داده‌های ساختاریافته درست در وب سایت‌های خویش، با جریان این تغییر تحول یار و همدم باشند. به صورت خاص Google سفارش می‌نماید علامت‌گذاری‌های اسکیما را بر روی محتواهای ذیل اضافه فرمائید:

مورد ها محتوایی (Content items): مانند مقاله ها، فرمان العمل‌ها یا این که فیلم‌ها.
لیست مفاد (Lists of items): مانند فرمان العمل‌ها و حادثه ها.
راهنمای جامع seo محلی (لوکال بهینه سازی) برای استحصال‌وکارهای خرد
seo لوکال یا این که بهینه سازی محلی چیست؟
seo محلی یا این که seo لوکال، به‌این معنا میباشد که صفحه های، تولید ها و سرویس ها شما در حاصل کاوش برای لغات کلیدی خاص جغرافیایی مانند طهران یا این که شیراز سکو بالاتری داشته باشند.
seo محلی با بهینه سازی همگانی که در تارنما جاری ساختن می گردد، مختلف میباشد.
تفاوت seo و بهینه سازی محلی
در بهینه سازی محلی همت میکنیم صفحاتمان را برای جستجوهایی با غرض جغرافیایی باصرفه کنیم.
البته در شرایطی‌که جستجوی استفاده کننده فارغ از قصد محلی باشد، گوگل پر رنگ‌ترین، مرتبط‌ترین و معتبرترین محتوایی را که می تواند پیدا نماید، در مشت استفاده کننده قرار می دهد. به کارگیری از seo بی آلایش برای مشاغل اینترنتی که دارنده سایت یا این که یک فروشگاه اینترنتی می باشند بسیار منطقی‌خیس میباشد.

بدین ترتیب، آنچه در هنگام جستجوی یک واژه کلیدی عام و فارغ از قصد محلی مانند “تلفن همراه گوشی” واقعه میفتد، نتیجه ها کلی را به همدم دارااست. در‌این‌حالت‌، مداقه seo محلی نادر میباشد چون مخاطب می تواند از هرجایی تلفن همراه را پیشنهاد دهد یا این که خصوصیات تلفن همراه های متفاوت را تحقیق کند. ولی در شرایطی که کاربری “رستوران‌های ایتالیایی در غرب طهران” را کاوش نماید، منطقی میباشد که گوگل جای ‌های دور و اطراف را آرم دهد.

seo ساده به شما قابلیت و امکان می دهد برای کلمه ها کلیدی که قصد محلی را نشانه نمی‌دهند، جایگاه بالاتری داشته باشید. شما به مخاطبان وسیع‌تری دسترسی پیدا میکنید، ولی رقابت بیشتری وجود دارااست.
از طرف دیگر، بهینه سازی محلی اکثر زمان ها از رقابت کمتری برخوردار‌است (اما به جایی که می باشید بستگی دارااست) و مخاطبان محدودتر ولی مشتاق‌تری را برای شما مهیا می‌نماید.

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم، نرخ تبدیل برای جستجوهای محلی بیشتر از جستجوهای غیر محلی میباشد.
به این ترتیب هنگامی کسی “مکانیک مجاورت اینجانب” را تایپ می‌نماید، این یک مجال طلایی برای مکانیک‌های دور و بر استفاده کننده میباشد. زیرا این استفاده کننده مسلما در ادامه مکانیک میباشد و بعداز کاوش، روی اولی فیض seo محلی کلیک خواهد کرد!

چرا بهینه سازی لوکال التفات داراست؟
بخش اعظمی از مشاغل برای مشتریان خویش، به جامعه محلی پشت گرمی می‌نمایند. آرایشگاه‌ها، مکانیک اتومبیل و رستوران‌ها کلیه میدانند که مشتری‌های آنها منحصراً کسانی میباشند که در حوالی آنها می باشند. این به تنهایی ثابت می‌نماید که seo محلی یک بایستگی میباشد. هیچ بهره‌ای ندارد که کمپانی‌های محلی برای کاربرانی که کیلومترها از آنها مسافت دارا‌هستند، هزینه‌های بسیار هنگفت تبلیغات را بپردازند. در قبال، غرض قرار دادن دیده‌اندازهای مربوطه در حیطه مجاورت، منطقی‌خیس میباشد.

بهینه سازی محلی در مقایسه با نحوه‌های سنتی تبلیغات فوق‌العاده ارزان میباشد. مثلا تبلیغات چاپی که یکی گونه های رایج تبلیغات در دستیابی‌وکارهای محلی میباشد، قادر است هزینه بسیار سنگینی را برای استخراج‌وکارها داشته باشد. در حالی‌که اکثری از تکنیک‌های seo محلی به طور مجانی گزینه به کارگیری و پیاده‌سازی قرار میگیرند.

شما با seo محلی دستیابی‌وکار خویش، این سیگنال را به گوگل می‌دهید که کمپانی شما می تواند نیازهای یوزرها محلی را تأمین نماید. در سود رده شما فراتر می‌رود و استحصال‌وکارتان چشم می گردد. بهینه سازی محلی همینطور به شما یاری می‌نماید مشریان حقیقی وواقعی و مهیا به خرید را مقصود قرار دهید. در فیض این یک معامله تماما پیروزی-موفقیت میباشد!

داده های عددی دیدنی از بهینه سازی محلی!
بدین داده های عددی شایان توجه seo محلی دقت نمائید! طبق رسیدگی Google و Ipsos MediaCT:
• از هر ۵ مصرف‌کننده، ۴ نفر در موتورهای کاوش در‌پی دستیابی‌وکارهای محلی می باشند.
• ۵٠ درصد از یوزرها تلفن‌های هوشمند ساعت‌های کاری مشاغل را کاوش می‌نمایند و درپی دکان‌های محلی میباشند.
• در همین حالا، در رایانه‌ها و تبلت‌ها، ۴۵ درصد از جستجوی محلی استعمال می‌نمایند تا بفهمند فرآورده یا این که خدمتی که می خواهند در دکان محلی مو جود میباشد یا این که خیر.
• ۵٠ درصد از یوزرها در حین ۲۴ ساعت کاوش در دکان از روش تلفن هوشمند خویش بازدید می‌نمایند.
• ۱٨ درصد جستجوهای محلی از روش تلفن‌های هوشمند باعث به خرید شد، درحالی‌که‌این عدد برای جستجوهای غیرمحلی تنها ٧ درصد میباشد.

این ارقام به تنهایی اثبات می‌نمایند که جستجوی یوزرها با غرض یافتن مشاغل محلی، استدلال مهمی در ارتقا نرخ تبدیل میباشد. با وجود این، علی‌رغم مزایای بسیار بهینه سازی لوکال، اکثری از کمپانی‌های محلی از این زمان به کارگیری نمیکنند.

seo لوکال به چه شکل فعالیت می‌نماید؟
همان طور که گفته شد، بهینه سازی محلی به طور کاملً گوناگون از seo همگانی میباشد.
برهان اساسی جایگاه بندی گوگل برای جستجوی محلی، جای فیزیکی مخاطب میباشد. به عبارت دیگر، گوگل حاصل را بسته به جایی که فکر می کند فعلا مخاطب در آن جای دارد، نشانه میدهد.

در تبلت‌ها و نوت‌بوک‌ها، نتیجه ها بر پایه ی شرایط مکانی نماد داده گردیده به وسیله نشانی IP، و در تلفن‌های هوشمند از جای ‌یاب GPS اکران داده می‌گردد.
الگوریتم seo محلی گوگل (و موتورهای جستجوی دیگر مانند Bing و Yahoo!)، بر سه رکن متمرکز میباشد: نزدیک، رابطه و برجستگی.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد