۴) برای ساختوساز محتوا رویکردی انعطاف پذیر و شاگرد داشته باشید
در وبسایت شما صرفا نباید یک نوع محتوا وجود داشته باشد. یعنی مجموع محتواها نباید متنی باشد. شما می بایست گونه های محتواها (ویدئویی یا این که پادکست) را ایجاد فرمایید. همینطور می بایست در قسمت های مختلفی و با عنوان ها مختلفی این محتواها را قرار دهید. توجه نمائید که بهروزکردن وب سایت و محتواهای آن الزاما در معنای اضافه کردن به تعداد لندینگ پیج ها آموزش سئو مشهد وجود ندارد.
شما بایستی به گوگل و درواقع الگوریتم فرشنس آرم دهید که واپسین داده ها مرتبط با موضوعات وبسایت خویش را میدانید و آنهارا در پوسته های مختلف در کمترین وقت دراختیار استفاده کننده قرار آموزش سئو در مشهد می دهید.
۵) محتوای مدام سبز را به تیمی محتواهای وبسایت اضافه نمائید
محتوای مدامسبز ، محتوای عمیق تری میباشد که در تست فرصت ماندگاری بیشتری داراست. این محتوا ممکن میباشد ماه ها و سال ها برای وبسایت شما ورودی بگیرد. این محتوایی میباشد که معمولا آپ دیت نمی خواد. ساخت محتواهای مدامسبز دارایی و وقت بیشتری میخواهد. البته شما بایستی به دیده سپرده گذاری به آن نگاه فرمایید. زیرا محتواهایی بسیار اصلی برای استفاده کننده و گوکل می باشند.
به صورت معمول محتوای مدام سبز منعکس کننده ی یکیاز مفاد تحت میباشد:
تحقیقی بسیار بدون نقص در موضوعی معین؛
بینشی منحصر و ویژه در باب موضوعی؛
عرضهی کاربردی و عملی از حاصل پژوهش ها؛
محتوایی چندهزار واژه و کلمهای و بسیار جامع؛
محتوایی که مشمول تمامیی اشکال محتوا می گردد (متنی، تصویری، صدا، اینفوگرافی و … ).
بهروزرسانی الگوریتم Freshness چقدر غالب بود؟
به الگوریتم Freshness در بخش اعظمی از گفتگوهای تخصصی در بهینه سازی خیلی پرداخته نشده میباشد. زیرا اکثر وقت ها پایین الشعاع الگوریتم های دیگر مانند پنگوئن، پاندا، Hummingbird ،Mobile First، رنک برین و … قرار گرفته میباشد. البته به هیچ عنوان نباید درنگ کرد کهاین الگوریتم برنده نبوده میباشد.
در حالتیکه بازی فوتبالی درجریان باشد و شما صرفا نام مجموعه ها را سرچ نمائید، متوجه خواهید شد که وبسایت هایی که نتیجه ها پایین را دارااست به شما نمایش داده می شود:
واپسین فیض
واپسین داده ها مرتبط با اتفاقات داخل زمین بازی
بازیکنان باطن زمین و آنهایی که کارت گرفتند یا این که مجروح شدند
تعداد ایرادات
این نتیجه ها اثرگذار و متغیر (که شاید دقیقه به دقیقه تغییرو تحول نمایند) بیانکننده مزایای عملی این بهروزرسانی برای تجربیات جستجوی ما بوده میباشد. انگار شما بازی فوتبال را تماشا میکنید و چیزی را از دست نمی دهید.
افسانه ها و باورهای اشتباه در مورد الگوریتم Freshness
مهم ترین یقین خطا در باب این الگوریتم این میباشد که فعالیت مهمی نمی نماید. درواقع از وبسایت ها میخواهد تا در شرایطیکه محتوایی کسلکننده داراهستند یا این که محتوایی که کسی به آن رمز نمی زند، بیایند و چندتا عکس و یکسری عدد و رقم و تعدادی گزاره به آن اضافه نمایند. صرفا همین! البته این صحیح وجود ندارد.
از جمله تصور کنید که شما پژوهشگری میباشید که راجعبه تغییرات اقلیمی استیناف می نماید. برای شما گردباد هایی که در نقاط متفاوت عالم میاید و خسارات و فساد ها اساسی میباشد. پس بخشی از استیناف شما در تارنما های خبری یا این که محتوایی میباشد با مورد این حادثه ها طبیعی. زمانی سرچ میکنید، گوگل و درواقع الگوریتم Freshness وبسایت هایی را که واپسین خبرها و داده ها در این زمینه را دارا هستند به شما آرم میدهد.
الگوریتم پنگوئن و اثر آن بر seo وب سایت
الگوریتم پنگوئن چیست؟
نبرد ی گوگل باکیفیت زیر با الگوریتم پاندا استارت شد و پنگوئن یک الحاقی برای نبرد با این نبرد بود. پنگوئن جواب گوگل به ارتقا مراحل بازنویسی حاصل کاوش (و جایگاه بندی) از روش تکنیک های ساخت و ساز لینک و پیوند کلاه سیاه بود. کاتس ، در کنفرانس SMX Advanced 2012 حرف کرد و اعلام کرد: این نوع از الگوریتم ها پیاده سازی گردیده برای رویارویی با محتوای بی چگونگی، این شغل با پاندا استارت شد و بعد متوجه شدیم که هنوز تعداد متعددی اسپم وجود داراست و پنگوئن برای رویارویی با آن پیاده سازی گردیدهاست.
غرض الگوریتم پنگوئن در اختیار گرفتن بیشتر و کاهش تاثیر بخشی تنی چند از تکنیک های اسپم کلاه سیاه بود.
پنگوئن با فهم و پردازش عالی اشکال لینک و پیوند هایی که سایت ها به دست میاورند(لینک و پیوند های ورودی) ، سعی می نماید تا اعتقاد نتیجه ها نماید که لینک و پیوند هایی طبیعی ، دارای اعتبار و مرتبط به تارنما هایی که به آن ها اشاره کرده اند درست میباشد، و به آنان محرک میدهند، در حالی که پیوند های بازنویسی گردیده و هرزنامه افت درجه پیدا می نمایند و تحت آورده میشوند. پنگوئن تنها با لینک و پیوند ها ی ورودی یک وبسایت سرو فعالیت داراست. Google نیز تنها لینک و پیوند هایی را علامت میدهد که به وب سایت متبوع اشاره می نمایند و پیوندهای خروجی از آن وبسایت را به هیچ عنوانً تحقیق نمی نماید.