تگ H یا این که تگ Heading چیست؟
تگهای هدر که تحت عنوان تگهای تیتر در Html هم شناخته می گردند، برای جداسازی تیتر مهم و تیترهای فرعی یک کاغذ اینترنت به عمل میروند. ترتیب التفات آنها از H1 تا H6 میباشد که H1، تیتر مهم آموزش سئو مشهد را علامت میدهد.
اشکال تگهای H
تگ H1
تگ H1 در HTML برای گزینش تیتر مهم یک کاغذ اینترنت یا این که نوشتهیعلمی به کارگیری میشود. تگ H1 بایستی برای مهمترین تیتر ورقه یا این که مقاله و صرفا یک توشه در هر برگه آموزش سئو در مشهد استعمال شود.
استعمال مطلوب و صحیح از تگ H1 در seo بسیار اساسی میباشد، چون این تگ به موتورهای کاوش و همینطور خوانندگان مقاله استحضار می دهد که ایده و قضیه اساسی کاغذ چیست.
نکات اصلی در شیوه تایپ کردن تگ H1
ارتفاع تگ H1 می بایست فی مابین 50 تا 60 کاراکتر باشد.
از عبارات کلیدی به خصوص واژه کلیدی مهم مسلما در آن مصرف شود.
ایده کلی محتوا را به وضوح به مخاطب برساند.
ترغیب کننده و جالب باشد.
بقیه تگ های هدینگ مبتنی بر معیار اهمیتشان و به طور سلسله مراتبی به صورت تحت هستند:
H2
H3
H4
H5
H6
تفاوت این تگ ها اصولا در ظواهر و اندازه فونت آنهاست. یعنی متن تگ H1 از متن تگ های آتی بزرگتر میباشد. هر چه عدد کنار تگ H کوچکتر باشد، متن بزرگتر و مداقه بیشتری دارااست.
تگ H2
تگ h2 پایین تیتر مهم نوشتهی علمی میباشد که نقاط مهم بدنه محتوا را مجموعه بندی کرده و قسمتهای گوناگون آن را از هم جداگانه مینماید. در تایپ کردن تگ h2 از کلمه ها کلیدی پوشاننده و مربوط به تگ H1 به کار گیری میگردد. این تیتر به خوانندگان امداد مینماید تا به راحتی بخشی که می خواهند بخوانند را پیدا نمایند.
تگ H3
تگ منحصربهفرد زیرعنوان میباشد که نکات مطرح گردیده در تگ H2 را بیشتر توضیح میدهد. متناوباً، ممکن میباشد در پوسته لیست یا این که بولت پوینت به عمل رود.
تگ H4
تگ H از نوع H4 زیرعنوانی میباشد که نکات مطرح گردیده در H3 را بیشتر پیشرفت خواهد اعطا کرد. این تگ نیز معمولاً به صورت لیست و یا این که بولت پوینت نمایش داده میشود.
H در H1، H2 و ... رسما مخفف heading میباشد. با این درحال حاضر، در جامعه seo، این برچسبها اکثر زمان ها تحت عنوان header شناخته می شوند. همواره به خاطر داشته باشید که اعداد نشانه دهنده ارتباط سلسله مراتبی میان هر تگ میباشد (H1 اصلیخیس از کلیه میباشد، H2 مداقه کمتری دارااست و به همین ترتیب تا آخر).
تأثیر استعمال از تگهای هدینگ در بهینه سازی
تگهای هدینگ ممکن میباشد در مقیاس کلی اینترنتوب سایت شما بیمداقه به حیث برسند، ولی در واقع تگهای هدینگ میتوانند ساختاری مطلوب را برای محتوای شما ساخت و ساز نمایند و سبب شوند تا اعتنا یوزرها به سمت مهم ترین ایدهها، موضوعات و لغت ها کلیدی در آن محتوا جلب خواهد شد. به همین ادله، تگهای هدینگ نقش مهمی از نگاه رابطه و خوانایی واژه و کلمه کلیدی دارا هستند.
تگ های هدینگ قرائت ورقه را هم برای استفاده کننده و هم برای موتورهای کاوش سهل و آسانخیس مینمایند. تقسیم قسمتهای متعدد یک شیت اینترنت به چند نصیب، داده ها را به سیرتکاملای سازماندهی و تقسیم مینماید که به راحتی قابل ادراک باشند. این فرمان به خوانندگان یاری مینماید تا داده ها متبوع خویش را پیدا نمایند و مراحل کپی شیت به وسیله موتو کاوش را بهبود می بخشند.
بدین مورد تصور کنید؛ گوگل صفحه های اینترنت را کاوش مینماید تا محتوای متناسب با عبارت کاوش گردیده را برای ارائه به یوزرها پیدا نماید. برای اعمال این شغل، متن، تصاویر و بقیه موادتشکیل دهنده را تجزیه و ارزیابی مینماید تا بفهمد هر کاغذ درباره چه چیزی کلام می گوید.
قرار دادن لغت ها کلیدی در تگهای هدر علامت میدهد کهاین کلمه ها اساسی می باشند و Google از آن ها برای انتخاب بافت و مسئله اساسی ورقه به کارگیری مینماید که به خزنده هایش اذن میدهد نتیجه ها مربوط به عبارت کاوش را ارائه دهد.
بدین ترتیب هنگام به کارگیری از تگهای هدر، مطمئن گردید که آنان دقیقاً با غرض واژه کلیدی شما هم خوانی داراهستند. چنانچه لغت ها کلیدی مدنظرتان را در تگ H1 نوشته ی علمی خویش نداشته باشید، یا این که در شرایطی که واژه و کلمه کلیدی غیر مرطبتی را در تگ H2 و H3 قرار دهید، ممکن میباشد گوگل برای شعور ورقه شما به خطاها زیادی بر بخورد. در سود، آن برگه سکو مطلوبی استحصال نخواهد کرد.
برای مثال، فرض فرمایید زمان فراگیری بهینه سازی واژه کلیدی شماست. میخواهید این عبارت را در تگ H1 خویش منعکس نمایید، بدین ترتیب عنوانی مانند \"شایسته ترین عصر یادگرفتن بهینه سازی در کشورایران را اینجا تنظیم فرمائید\" قادر است مورد نیکی باشد. این دقیقاً به Google میگوید که چه طور یوزرها خویش را به محتوای مربوطه هدایت نماید.
موتورهای کاوش ضمن تگ h1 به تگ های h2 و h3 نوشتهعلمی هم نگاه مینمایند، به این ترتیب شایسته ترین شغل این میباشد که دراین تگ ها از لغات کلیدی مرتبطی استعمال نمایید که از تگ h1 شما تامین میکنند. برای مثال، تحت عناوینی مانند \"پیش نیازهای زمان جامع یادگرفتن بهینه سازی\" یا این که \"مخاطبین زمان آموزشی seo چه افرادی میباشند؟\".
نکته قابل توجه!
ما یحتاج وجود ندارد خودتان عبارات کلیدی تگ های هدینگ را پیدا نمایید. در واقع، شما میتوانید از ابزارهای مطالعه کلمه ها کلیدی مانند SEMRush یا این که Ahrefs برای جستن لغت ها کلیدی مرتبط استعمال فرمایید.