جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

چه گونه یک تگ Alt مناسب و سئو شده بنویسیم؟


چه گونه یک تگ Alt مطلوب و بهینه سازی گردیده بنویسیم؟
1. کوتاه بنویسید: کارایی فرمایید کمتر از 125 کارکتر بنویسید چون در شرایطی که بیش ازاین مقدار بنویسید آموزش سئو مشهد ، بریده میگردد.

2. از لغت ها کلیدی مربوط به ورقه به کارگیری فرمائید ولی در به کارگیری از آن زیاده روی نکنید تا خدایی نکرده مبتلا کیورد استافینگ نشوید (کمتر از نیمی از عکس ها دارنده alt با واژه کلیدی باشند.) ابدا چندین کلمه و واژه کلیدی را متوالی در متن جایگزین قرار ندهید، بلکه همت نمایید از یک عبارت کوتاه توصیفی معنادار دربردارنده کلیدواژه‌های مرتبط به عکس استعمال فرمائید. برای مثال:( طریق تایپ کردن تگ alt مطلوب و با صرفه گردیده) در‌این متن، هم تصویر تعریف گردیده و هم واژه و کلمه کلیدی  آموزش سئو در مشهد  به عمل رفته.

3. از به شغل بردن عبارات مازاد در متن جایگزین مانند \"عکسی از..\" یا این که \"تصویری از ...\" بپرهیزید.

4. نباید تگ های alt تصاویرتان در یک برگه با هم تکراری باشند.

5. هنگام به شغل بردن لغات کلیدی، هم از لغات کلیدی اساسی به کار گیری فرمائید و هم از کلمه ها کلیدی LSI. در نوشته ی علمی یادگرفتن استیناف کلمه ها کلیدی بی نقص راجب گونه های کلمه ها کلیدی و طریق تعیین مطلوب آن در seo سخن کرده ایم. به شما سفارش می کنیم قطعا آن نوشته‌علمی را بخوانید.

6. ترجیحا متن جایگزین تصویر اساسی نوشته ی علمی با تیتر شیت یکسان باشد و دارنده واژه کلیدی اساسی.
چگالی واژه کلیدی چیست؟
چگالی واژه و کلمه کلیدی یا این که تراکم واژه و کلمه کلیدی به تعداد دفعاتی که یک کلمه و واژه کلیدی خاص در متن تکرار می‌شود گفته می‌گردد. این زمینه التفات متعددی در ایجاد محتوای seo گردیده دارااست و از نکاتی میباشد که سئوکاران در یادگرفتن بهینه سازی محتوا به آن اشاره می نمایند.

چگالی لغت ها کلیدی به طور درصد گزارش میشوند. هرچقدر این مقدار بالا باشد یعنی به دفعات زیاد از واژه کلیدی در متن به کار گیری نموده اید.

به شما سفارش می‌کنیم برای اینکه بدانید به هیچ وجه واژه و کلمه کلیدی چیست و چه عواملی در تعیین لغت ها کلیدی مطلوب اثر دارا هستند نوشته ی علمی راهنمای مرحله به مرحله رسیدگی کلمه ها کلیدی را بخوانید.

چگالی عبارات کلیدی در seo چه گونه احتساب میشوند؟
جمعی از متخصصین seo اعتقاد و باور دارا هستند که در هر 100 الی 200 کلمه و واژه تنها یکبار کلمه و واژه کلیدی بایستی تکرار گردد. اما میتوانید که بیشتر از یکبار هم به کارگیری فرمایید ولی خطر پنالتی شدن بوسیله گوگل وجود داراست و این یک واحد سنجش مطلوب میباشد .

بعضا دیگر معتقدند برای احتساب تراکم واژه و کلمه کلیدی بایستی تعداد تکرار واژه کلیدی را بر تعداد مجموع عبارات تقسیم کنیم ،عدد بدست آمده چگالی واژه و کلمه کلیدی می باشد. فرمولی که برای احتساب تعداد تراکم کلمه و واژه کلیدی در بهینه سازی تمجید کردند به طور تحت میباشد :

100 * تعداد تک تک لغت ها متن / تعداد تکرارکلمه کلیدی = چکالی واژه و کلمه کلیدی

مثلا فرض فرمائید تعداد کلمه ها تک تک محتوای شما حدود 1200 کلمه و واژه میباشد و از واژه کلیدی \" عصر seo \" 20 توشه در متن استعمال کردده اید. برای تهیه نمودن چگالی واژه کلیدی عصر بهینه سازی بایستی عدد 20 را بر 1200 تقسیم کنیم که به طور تقریب می‌شود 0/016 و در صورتی این عدد را در 100 ضرب کنیم پاسخ می‌شود: 1/66 به عبارت دیگر چگالی کلمه و واژه کلیدی خاص شما در یک متن 1200 واژه ای 1/66 میباشد که عدد قابل قبولی میباشد.

تراکم واژه و کلمه کلیدی در بهینه سازی چه تعداد بایستی باشد؟
اکثری بر این اعتقادوباور دارا‌هستند که چگالی عبارات کلیدی در یک برگه بایستی فی مابین ۱ تا ۳ درصد از تمام لغت ها آن شیت باشد. در صورتی‌که تعداد لغات کلیدی در محتوای شما بیش ازاین میزان باشد، گوگل ممکن میباشد آن کاغذ را تحت عنوان اسپم تشخیص دهد.

طریق توزیع واژه و کلمه کلیدی در متن
عبارات کلیدی می بایست بگونه ای در متن توزیع شوند که هم برای کاربرانتان قابل قرائت باشند و هم برای خزنده های موتورهای کاوش قابل ادراک، بطوریکه بتوانند قضیه مهم محتوا را ادراک نمایند و به آن سکو دهند.

به شما توصیه میکنیم که برای اخذ شایسته ترین سود، از عبارات کلیدی خویش در بخش های پایین به کارگیری فرمائید:

تیتر seo یا این که به عبارتی تیتر مرورگر
تگ H1 ( تیتر کاغذ)
توضیحات متا (Meta Description)
URL کاغذ
گزاره اولیه محتوا
بدنه محتوا
جمله پایان محتوا
تگ های هدینگ کاغذ H2....H6
Alt تصاویر جان دار در ورقه
لینک و پیوند های داخلی وب سایت
فیض گیری
تا به اینجای مقاله شما با کیفیت به کارگیری از عبارات کلیدی و مقدار استاندارد آن در متن آشنا شدید. در صورتی‌که تراکم لغات کلیدی در متن شما بسیار بالا باشد، گوگل آن را تحت عنوان کیوورد استافینگ (Keyword Stuffing) تشخیص داده و ممکن میباشد شمارا پنالتی نماید. و درصورتی که مقدار آن بسیار زیر باشد خوب میباشد که تعداد آن را ارتقا دهید تا خزنده های گوگل به راحتی بتوانند قضیه مهم محتوا را تشخیص دهند. ولی بایستی دقت داشت که نمی‌قدرت به صورت ظریف درصد ایده‌آلی که موتورهای کاوش می خواهند گزینش کرد. در فیض عالی میباشد عوض این که تنها در پی ارتقاء تکرار آنها یا این که چگالی بیشتر آن ها باشید به اصلاح و با صرفه‌سازی کلمه ها کلیدی خویش بپردازید.

لغات کلیدی را طبق مواقعی که گذشته خیس حرف خیس کردیم در طی متن خویش قرار دهید، البته از آنان بیشتراز حد به کارگیری نکنید. مقصود شما این میباشد که گوگل درنگ نکند محتوای شما صرفا یک ذخیره از لغات کلیدی میباشد و تلاوت آن برای خواننده هیچ ارزشی ندارد. در واقع، اولی مقصود شما می بایست ساخت و ساز محتوایی قابل تلاوت برای استفاده کننده باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد