جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

در شرایطی که ابزار به ما بگوید که حجم جستجو صفر میباشد چه؟


آیا حقیقتا آماری که‌این ابزارها نماد میدهند حقیقی وواقعی و ظریف می باشند؟
طبق این گزارش شیت متبوع میان ۱۰۰ تا ۲۰۰ بازدیدکننده در هر ماه جذب می‌نماید؛ ولی مقداری فراتر دیدیم که ابزارهای تقریب وسعت جستجوی کلمه ها کلیدی معیار بازدیدکننده برای همین واژه و کلمه را نسبتاًً ۱۲ بازدید تقریب زده بودند. میبینیم که تقریب این ابزارها با چیزی که در حقیقت پیش آمده اختلاف ده برابری داراست. اینگونه چیزی چطور آموزش سئو مشهد  ممکن میباشد؟

در بخش اعظمی از مورد ها ابزارهای بهینه سازی معیار ترافیک ورودی احتمالی به یک شیت را به شدت کمتر از حقیقت تقریب میزنند. ادله آن این میباشد که‌این ابزارها واحد سنجش ترافیک ورودی احتمالی را تنها برای یک واژه کلیدی خاص تقریب می زنند؛ البته در حقیقت، شیت‌ای که برای یک واژه و کلمه کلیدی خاص در سکو اولیه قرار میگیرد، هم زمان برای بقیه لغات کلیدی مرتبط نیز درجه بسیار خیر آموزش سئو در مشهد  خواهد داشت.
در شرایطی که ابزار به ما بگوید که وسعت کاوش صفر میباشد چه؟
برای اکثری از اصطلاحات تخصصی، ابزارهای تقریب وسعت کاوش هیچ اطلاعاتی به ما علامت نمی‌دهند. به عنوان مثال در تصویر تحت میبینیم که برای واژه و کلمه یادگرفتن ارزیابی رقبا در seo هیچ اطلاعاتی نیست:
البته این به آن شکل وجود ندارد که هیچ کاربری از این واژه برای کاوش در وب به کار گیری نمی‌نماید. مدام این احتمال وجود داراست که در حالتی که ابزار آیتم استعمال هیچ اطلاعاتی علامت ندارد، همچنان فردی در یک جایی در اکنون کاوش برای به عبارتی مسئله میباشد. برای آن که از این دستور مطمئن گردید، می توانید از ابزارهای دیگری به کارگیری فرمائید. به عنوان مثالً خویش سرچ گوگل یک چاره خوب برای رسیدگی این مورد میباشد.
فقط کافی میباشد کلمه و واژه کلیدی و یا این که اصطلاح متبوع خویش را در نوار کاوش تایپ نمائید البته روی دکمه سرچ کلیک نکنید. آیا لغت ها کلیدی پیشنهادی گوگل برای کامل شدن کاوش را می بینید؟ در شرایطی‌که آری پس اشخاص دیگری هم می باشند که از همین لغات برای کاوش استعمال می‌نمایند. درحال حاضر یک کلام از حروف الفبا را تایپ نمائید تا عبارات پیشنهادی بیشتری به شما نشانه داده شوند:

آیا به‌دنبال ایده‌های بیشتری برای تعیین لغات کلیدی نوشته‌ی علمی خویش می‌باشید؟

به مکان آنکه حروف الفبا را یک کدام از یکی‌از در نوار سرچ تایپ نمائید، می توانید از ابزار آنلاین Keyword Tool برای کشف کردن کلمه ها کلیدی استعمال فرمایید. این ابزار به صورت خودکار حروف الفبا را مقابل لغت ها کلیدی پیشنهادی شما تایپ می‌نماید و کلمه ها سرچ گردیده را ضمن گوگل، در یوتیوب، آمازون، بینگ، توییتر و اینستاگرام نیز اکران میدهد. در سود با ارائه یک کلمه و واژه کلیدی، این ابزار تا صدها کلمه و واژه و اصطلاحات در حدود آن را به شما توصیه خواهد اعطا کرد.

همینطور این ابزار میتواند در یافت کردن ایده‌های جالب برای وبلاگ پست‌ نیز به شما یاری دهد. دقت داشته باشید که در وب لاگ پست‌هایی که مقصود آنها پوشش عبارات کلیدی اطلاعاتی میباشد، لزوماً در‌پی وسعت جستجوی بالا نیستیم. همین که پست متبوع در نتیجه ها کاوش نماد داده گردد می تواند تأثیر بزرگی روی تلاش آن از لحاظ جذب ترافیک داشته باشد.

\"در‌صورتی‌که خرد‌ترین مدرکی وجود داراست که نماد دهد یک واژه کلیدی بوسیله عموم سرچ میشود، پس احتمالاً آن کلمه و واژه بها مقصود قرار تصاحب کردن را دارااست.\"

لغت ها کلیدی وقت گیر یکی از دیگر از نکات مهمی میباشد که در یادگیری طریق رسیدگی کلمه ها کلیدی می بایست آن را بشناسید. لغات کلیدی وقتگیر به کلمه ها کلیدی گفته میشود که دست کم از پنج واژه ساخته شده‌اند. این کلمه ها به طور تقریبً مدام وسعت جستجوی کمتری نسبت به عبارات کلیدی کوتاه دارا هستند؛ براین اساس می گردد اظهار‌کرد که هر چقدر که یک واژه و کلمه کلیدی زمانبر‌خیس باشد، وسعت جستجوی آن زیر‌خیس میباشد.

البته اشخاصی از این عبارات کلیدی زمان بر به کارگیری می‌نمایند که در هم اکنون جستجوی ظریف و عمیق در وب می باشند. ممکن میباشد این شخص تصمیم خویش را برای خرید گرفته باشد و درحال حاضر در درحال حاضر یافت کردن دکان یا این که سایت مطلوب میباشد. همان طور که فراتر اشاره کردیم، هر واژه و کلمه کلیدی آرم دهنده نیت و علت کاربری میباشد که از آن ها به کار گیری می‌نماید. پس هر چقدر که یک عبارت کلیدی وقت گیر‌خیس باشد، علت کاربری که از آن به کارگیری می‌نماید کارکشته‌خیس میباشد.

به لهجه معمولی، بازدیدکننده‌ای که از لغت ها کلیدی بلند و ظریف استعمال می‌نماید به احتمال زیاد بعداز فرود داخل شدن در یک تارنما، دست به فعالیت خواهد زد و روی دکمه‌های CTA کلیک خواهد کرد. حتی ممکن میباشد از یافت کردن وبسایت شما شادمان و هیجان زده شوند. به صورت خلاصه: نرخ تبدیل در لغت ها کلیدی وقت گیر فراتر میباشد.
برای برخی از کلمه ها کلیدی زمانبر نسبتاًً هیچ رقابت خاصی نیست؛ براین اساس در شرایطی‌که یک کلمه و واژه کلیدی شش یا این که هفت واژه‌ای گزینش نمایید – از جملهً یک سوال بی نقص – و از آن در نوشته‌ی علمی خویش به کار گیری کنید، آن وقت کاغذ شما یکی‌از کم صفحه ها جان دار در وب خواهد بود که آن عبارت را با ترتیب کلمه ها معلوم مقصود قرار داده میباشد. یک مزیت تبارک برای تارنما شما، که قادر است به راحتی سبب ساز جذب کاربر از روش تعیین عبارات کلیدی مطلوب گردد.

مقصود تصاحب کردن لغات کلیدی کوتاه (در حالتی‌که فقط یک کلمه باشد به آن head phrase میگویند) کاری بیهوده میباشد. به دلیل آن که استخراج سکو‌های رفیعتر برای این کلمه ها نسبتاًً نا ممکن بوده و حتی در حالتی که بتوانید غالب بدین شغل گردید،‌ گشوده هم منفعت چندانی نخواهد داشت. به دلیل آنکه کاربرانی که از این لغات برای کاوش به کارگیری می‌نمایند، دقیقاً معلوم وجود ندارد که در پی چه اطلاعاتی میگردند. در سود ممکن میباشد تارنما شمارا در نتیجه ها سرچ ببینند و حتی روی آن کلیک نمایند، ولی بخش اعظمی از آن ها خیلی زود وب سایت شمارا بسته و به سراغ ورقه دیگری خواهند رفت.
یک استراتژی بهینه سازی داهیانه بایستی دنبال مجال‌ برای غرض دریافت کردن کلماتی باشد که هم زمانبر می باشند و هم رقابت شدیدی بر راز آن ها نیست. در این حالت می‌اقتدار شاهد جذب کاربر از روش تعیین لغت ها کلیدی ایده آل بود. حتی در حالتی که وسعت جستجوی آن لغت ها کلیدی چندان بالا نباشد.

با به کارگیری از کلمه ها کلیدی که وسعت جستجوی آنان ذیل‌خیس میباشد، هم ریلکس‌خیس به سکو‌های رفیعتر خواهید رسید و هم بازدیدکنندگان با کیفیتی جذب خواهید کرد.

بازدیدکنندگانی که از لغت ها کلیدی وقتگیر استعمال می‌نمایند، حتماً عشق و دوراندیشی متعددی نسبت به مسئله متبوع دارا‌هستند. در فیض احتمال خیلی بیشتری وجود دارااست که دقیقاً به سرویس ها یا این که محصول ها سایت شما نیاز داشته باشند و به همین عامل می شود آن‌ها را جزو ترافیک باارزش وبسایت قلمداد کرد. حتی ممکن میباشد تا سال‌های سال جزو مخاطبین تارنما شما باقی بمانند و آن را به سایرافراد نیز معرفی نمایند.

ابزار گوگل ترندز (Google trends) ترندها، موضوعات فصلی و مقایسه لغات کلیدی
ابزارهایی که تا به اینجا از آن‌ها نام بردیم، صرفا یک نمای کلی از تقاضا برای لغات کلیدی متبوع در12 ماه قبل را علامت میدهند و مطابق آن وسعت جستجوی ماهانه را تقریب میزنند. این ابزارها نمی‌توانند ترازو افت و خیز وسعت کاوش در زمان مجال را به تصویر بکشند. این نقص زمانی عنایت بیشتری پیدا می‌نماید که بدانیم تقاضا برای موضوعات و کلمه ها کلیدی به صورت مداوم در حالا تغییر میباشد.

خبر عالی این میباشد که Google Trends می تواند این تغییرات را در یک جدول با معیارهای ذیل نماد دهد:

• ترندها در طی فرصت
• فصلی بودن جستجوها
• مقایسه لغات کلیدی تا حداکثر پنج عبارت
• تأثیر شرایط جغرافیایی
برای فهم خوب شیوه فعالیت این ابزار، ما عبارت دیجیتال مارکتینگ را در Google Trends قرار داده‌ایم. برهه زمانی را تا 5 سال قبلی یعنی سال 1396 عقب میکشیم (این ابزار از ۲۰۰۴ عقب‌خیس نمی‌رود) تا ببینیم که در طی فرصت به کار گیری از این لغات کلیدی در گیر چه تغییراتی گردیده است.
گوگل ترندز همینطور تأثیر فصول گوناگون بر معیار جستجوی لغات کلیدی مشخص و معلوم را به خیر علامت می دهد. به عنوان مثالً در تصویر پایین رنگ قرمز رنگ معیار کاوش برای کلمه و واژه ربات‌های لوازم بازی و رنگ آبی‌رنگ واحد سنجش جستجوی کلمه و واژه کیت‌های ربات را نشانه میدهند. به وضوح مشخص و معلوم میباشد که عشق و علاقه عموم به یکی این لغات (ربات‌های لوازم بازی) در فصول تعطیلات نقطع ی عطف میگیرد اما کلمه و واژه دیگر ذیل تأثیر فصول وجود ندارد. مقصود به دست آوردن عبارات کلیدی فصلی نیاز به طرح ریزی و بعدی نگری دارااست و میتواند استراتژی بسیار موفقی در موضوع جذب استفاده کننده از روش تعیین لغت ها کلیدی باشد.

تأثیر شرایط جغرافیایی
در‌حالتی که جمعیت غرض شما در یک محل خاص میباشند، آن وقت امکان تشخیص محل جغرافیایی یوزرها در گوگل ترندز حسابی به فعالیت شما خواهد آمد. این امکان نشانه می دهد که هر کلمه و واژه کلیدی در کدام بخشها جغرافیایی بیشتر سرچ گردیده‌است.

محاسبه کردن تمامی کلمه ها کلیدی در گوگل ترندز شاید چندان اثرگذار و حتی عملی نباشد؛ براین اساس مورد نیاز وجود ندارد مسلماً تک تک عبارات کلیدی خویش را با این ابزار بسنجید و جزئیات آن را رسیدگی نمایید؛ البته لغات کلیدی مهم و به خصوص آنهایی که در صفحه های اساسی وب سایت و برگه مال یا این که سرویس ها گزینه استعمال قرار می گیرند، به طبعً می بایست بوسیله این ابزار بررسی شوند تا بازاریابی محتوایی موفقی داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد