چه گونه E-A-T را بهبود دهیم؟
واپسین تغییرات در آیین نامههای جایگاهبندی چگونگی جستجوی گوگل و بهروزرسانیهای الگوریتم اساسی متعاقب آن، نشانه می دهد که تخصص، اعتبار و اتکا نقش مهمی در درجهبندی بازی آموزش سئو مشهد مینمایند.
در اینجا لیستی از پیشنهادهایی وجود داراست که میتواند به بهبود جایگاهبندی E-A-T یاری دهد و شانس شمارا برای پیشی به دست آوردن از رقبای خویش در نتیجه ها کاوش ارتقاء دهد.
1. مارک خویش را پژوهش نمایید
در اینجا سوالهای کلیدی وجود داراست که می بایست هنگام حسابرسی مارک آموزش سئو در مشهد خویش بپرسید:
اشخاص حقیقی راجع به بیزنس و یا این که سایت شما چه میگویند؟
نظرها، منشن های رسانههای اجتماعی و مشاجرههای فروم که مشمول مکالمات درباره مارک شما می شود را رسیدگی نمایید. در شرایطیکه یوزرها مشکلاتی را یا این که مارک شما داراهستند، رویههایی برای حل آنها بیاندیشید.
میتوانید با تهیه و تنظیم Google alert برای اسم استخراجوکارتان، هر جا نامی از مارک شما برده شد، سریعا متوجه گردید.
شما کی میباشید؟ بیزنس شما یکسری سال میباشد که فعالیت دارد؟ بها های کمپانی شما چیست؟
اعتقادوباور نتیجه ها نمائید که تا آنجا که ممکن میباشد داده ها بیشتری در خصوص کمپانی خویش درج نمائید تا عموم بفهمند که شما کی میباشید، چه بها هایی دارید و هدفتان چه چیزی میباشد.
چه چیزی منجر می گردد که کمپانی شما از سایر متمایز گردد؟
خواه تاریخچه و اعتبار کمپانی شما باشد یا این که قیمت های کار کشته کمپانی و تعهد جامعه، اینها احساسات مارک را ساختوساز می نمایند. به مشتریان بالقوه علامت دهید که چرا مارک شما عنایت دارااست و چرا بایستی از شما خرید نمایند یا این که با شما همیاری نمایند.
مشتریان بالقوه و آنالیزکنندگان چگونگی گوگل بایستی جواب این سؤالات در امر مارک شمارا بدانند و بایستی به راحتی آنهارا در تارنما یا این که صفحه های رسانههای اجتماعی شما بیابند.
2. محتوای خویش را حسابرسی نمائید
ممکن میباشد تا قبل از اینً بدانید که ممیزی محتوای وبسایت خویش برای جدید نگه داشتن آن ایده خیر برای نگهداری مرتبه میباشد، البته آیا می دانستید که میتواند بر سیگنال های E-A-T شما تأثیر بگذارد؟
ممیزی محتوای شما برای E-A-T دربرگیرنده موردها ذیل میباشد:
آپدیت رسانی صفحاتی که به عموم میگویند شما کی میباشید و چه میکنید.
محتوای درج شده.تخصیص یک مولف برای
آپ دیت رسانی استنادها و مراجع کهن در تک تک صفحه ها و مقاله ها بلاگ
تحقیق صفحه ها \"درباره ما\"
برگه «درباره ما» شما دربردارنده داده ها مهمی برای عده ای میباشد که سایت شمارا مشاهده می نمایند. دستور کار های بررسی چگونگی جستجوی گوگل این مداقه را تشخیص میدهد.
شما میتوانید از این نوع صفحه های برای توضیح بی نقص اینکه چه کسی میباشید استعمال نمائید:
چرا عموم می بایست به کمپانی شما اتکا نمایند؟
نویسندگان وب سایت شما چه اشخاصی میباشند و چه قوانینی دارا هستند؟
چه عده ای پشت بیزنس شما میباشند؟
به حساب رسانه های اجتماعی ماهر آنان و انجمن های حرفهای که ممکن میباشد به آنان وابستگی داشته باشند لینک دهید.
آگهی به مشتریان بالقوه در باب تجربیات اعضای دسته خویش (اساسی وجود ندارد چقدر متعدد و چقدر زیاد باشد) و تیتر آنها خیر صرفا سبب تولید پشت گرمی میشود، بلکه به شما امداد می نماید تا از توان حرفهای اشخاص در پرسنل خویش به کارگیری فرمائید.
تحقیق نویسندگان
اعتقاد و باور نتیجه ها فرمایید که نویسندگان در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مرتبط (لینکدین، توییتر و غیره) فعال و پاسخگو میباشند.
در پی مجال هایی برای رای زنی و نقل پیمان آنلاین کارمندان باشید.
شرکت کردنکنندگان بایستی محتوای مربوط به منطقههای تخصصی خویش را در نشریات مرتبط و گزینه اعتنا منتشر نمایند.
بخواهید که بیوگرافی تالیف کننده خویش در نشریات مهمان به اکانت های رسانه های اجتماعی، تارنما فردی آنان (در شکل داشتن آن)، ورقه بیوگرافی آنان در وب سایت کمپانی شما و یا این که شیت ویکی پدیا آن ها لینک بخورد.
ارزیابهای چگونگی تشویق میگردند به مکان پشت گرمی به محتوای ساخت گردیده به وسیله مارک یا این که نویسندگان آن، داده ها آوازه ساخت و ساز گردیده بوسیله افراد ثالث را رسیدگی نمایند.
در شرایطیکه میخواهید امتیاز کیفی صفحه های شما از سایرین در صنعت شما برتری داشته باشد، داشتن یک آوازه اسم تجاری مناسب حیاتی میباشد.
حسابرسی استناد ها و منابع
درجهدهندگان چگونگی کاوش می دانند که استنادات و منابع سفت به معنای تخصص و توان میباشد.
هنگام نقل عهدوپیمان از داده های عددی، ادعاهای قابل سنجش یا این که بیان معیارهای خاص صنعت، مطمئن گردید که ارتباطات و نقلعهدوپیمانهای فرنگی را نیز حیث نمایید. مجدد پژوهش نمائید که تمامی پیوندهای فرنگی به محتوای آپ تو دیت و با اعتبار بالا متصل می گردند. تخصص، توان و قابل اتکا بودن تارنما هایی که به آنان لینک و پیوند می دهید، بر سیگنال های E-A-T شما منعکس میشود.
3. رسانه های اجتماعی و آوازه خویش را حسابرسی فرمایید
رسانه های اجتماعی و ایده ها آنلاین میتوانند نقش مهمی در آوازه بیزنس شما داشته باشند. طبق شیوه نامههای گوگل، ارزیابها می بایست «پیرو مقالهها، ایده ها، پستهای انجمن، گفت و گوها و غیره باشند که به وسیله اشخاص درباره اینترنتوب سایت مندرجاند». بهتر یا این که بد، ارزیاب ها آن را پیدا می نمایند. به آنچه عموم در امر بیزنس شما میگویند گوش دهید و یادداشت نمائید.
نظرها منفی، ایده ها رسانه های اجتماعی یا این که نگرانی های فوری در زمینه ی مارک خویش را نادیده نگیرید. هیچ چیز خوب ارسیدگی به شکایات مشتریان، اتکا تولید نمی نماید. جواب ندادن به برخورد منفی مشتریان آنلاین به اعتبار شما زخم میزند و بر ارزیابی ارزیابان E-A-T درباره ی امکان پشت گرمی تجارت شما تأثیر منفی میگذارد.
با اضافه کردن محتوایی به اینترنتوب سایت خویش که به نگرانیهای مذکور در فضای آنلاین اشاره مینماید، اثبات نمایید که به مخاطبان خویش گوش میدهید و متکی بودن ساخت و ساز نمائید. شما میتوانید نگرانی ها یا این که سوال های رایج را تحت عنوان لغت ها کلیدی در صفحه ها نو مقصود قرار دهید.
شایسته ترین راههای الگوریتمE-A-T گوگل
به نظرها منفی و شکایات آنلاین به طور ماهر جواب دهید.
اعتبارنامه ها و سند های مربوطه را در تارنما خویش قرار دهید. این فرمان به ویژه برای وبسایت هایی که با داده های حساس مانند داده ها پزشکی و مالی سروکار دارا هستند بسیار اصلی میباشد.
تنها داده ها ظریف و عینی را در تارنما خویش ارائه دهید.
خط مش های زیادی را به بازدیدکنندگان ارائه دهید تا با شما تماس بگیرند.
با کمپین های تبلیغاتی بهینه سازی مانند رپورتاژ اطلاع رسانی، اعتبار و دسترسی خویش را ارتقا دهید.