جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

چه‌گونه یک وبسایت مناسب برای درج رپورتاژ آگهی پیدا کنیم؟


چه‌گونه یک وبسایت مطلوب برای درج رپورتاژ اطلاع رسانی پیدا کنیم؟
وب سایت هایی متعددی می‌باشند که رپورتاژ اطلاع رسانی درج می نمایند و گزینش دربین آنها نیاز به تحقیق داراست. غلط در تعیین وب سایت مبدا سبب ساز می‌گردد از رپورتاژ خویش فیض خاصی نگیرید. در اینجا ما تجربیات یک سری ساله خودمان را برای گزینش شایسته ترین رسانه برای درج رپورتاژ اطلاع رسانی در دست شما میگذاریم. برای تعیین رسانه موردها پایین را  آموزش سئو مشهد محاسبه نمایید:
ترافیک ارگانیک وب سایت
تعداد دامنه هایی که به وبسایت مبدا پیوند آموزش سئو در مشهد  داده اند
تعداد تک تک بک پیوند های دامنه
رسیدگی چگونگی وبسایت های پیوند دهنده به رسانه
نرخ ایندکس رسانه
رابطه موضوعی رسانه با وبسایت شما
تعداد لینک و پیوند های خروجی رسانه
درصد یونیک بودن محتوای رسانه
سوشیال سیگنال های رسانه
عمر عمل رسانه
ارزش
نکات اساسی درج رپورتاژ اطلاع رسانی
با اعتنا به قضیه و کلمه ها کلیدی که معلوم کردید. لغات کلیدی غرض را به با انکر تکست به کاغذ غرض از وب سایت خویش لینک و پیوند نمایید.
اسم مارک خویش را به شیت مهم لینک و پیوند فرمایید.
به صفحه ها لندینگ و صفحه ها داخلی خویش با انکرتکست مرتبط لینک و پیوند دهید.
در‌صورتی‌که از یک منبع دارای اعتبار یا این که مارک دارای اعتبار اسم آوردید می‌توانید به آن‌ها هم پیوند بدهید.
به لغات محیط پیوند دقت بیشتری داشته باشید.
عملکرد نمایید رپورتاژ شما چه در انکر تکست و چه در متن از دیگر رقبایی که در وب سایت مد لحاظ رپورتاژ دارا هستند، متمایز باشد.
همت نمایید کلمه و واژه کلیدی مد لحاظ خویش را در تیتر رپورتاژ قرار دهید.
کوشش فرمائید رپورتاژ شما قضیه تازه یا این که ترندی باشد.
برای اثرگذاری بیشتر رپورتاژ خویش را در یک‌سری خبرگزاری به طور به طور همزمان درج فرمائید.
برای اثر گذاری بیشتر رپورتاژ اطلاع رسانی میتوانید برای آن‌ها بک پیوند و سوشیال سیگنال تنظیم فرمایید.
لینک و پیوند Nofollow چیست؟

پیوند nofollow لینکی میباشد که از یک اینترنت‌تارنما به اینترنت‌وبسایت دیگر اشاره می‌نماید، البته دارنده صفتrel = \"nofollow\"میباشد. این تگ منحصربه‌فرد HTML، به موتورهای کاوش می گوید که آن پیوند را نادیده بگیرند.

زمانی میگوییم لینک و پیوند را نادیده بگیر، یعنی این‌که هیچ تاثیر لینکی (یاPageRank) از یک اینترنت‌وبسایت به اینترنت‌تارنما دیگر منتقل نمیشود. از‌آن‌جا‌که پیوند‌های «nofollow»بهPageRankداده نمی شوند، بر مرتبه‌بندی موتورهای کاوش نیز بی‌تأثیرند.
استفاده کننده معمولی متوجه nofollow بودن این لینک و پیوند‌ها نخواهد شد. پیوند‌ها هنوز عمل می‌نمایند، ولی در زمان فرایند خزیدن و ایندکس کردن، موتورهای کاوش برگه‌ی اینترنت معین گردیده به وسیله این لینک و پیوند را دنبال نمیکنند.

تفحص بیشتر: روش راه‌اندازی کانال وبلاگی( PBN)

چه‌طور نظارت کنیم که یک لینک و پیوند dofollow میباشد یا این که nofollow؟

بی آلایش ترین طریق برای تحقیق nofollow بودن یک پیوند، مشاهده‌ی کد HTML یک شیت‌ی اینترنت و جستجوی تگ a href میباشد. درج صفت rel = \"nofollow\" در‌این تگ در معنای nofollow بودن آن لینک و پیوند میباشد.

قطعه کد Html تحت، مثالی از یک لینکnofollow میباشد:

< a href=\"https://www.example.com\"> rel=\"nofollow\">This is a nofollow link

در شکل نبود این صفت، پیوند سابق الذکر یک لینک و پیوند dofollow میباشد. از جمله:

< a href=\"https://www.example.com\"> This is a follow link

نکته‌ی اصلی: بایدتوجه داشت که لینک و پیوند‌های followهیچ صفتی ندارند. تمامی‌ی لینک و پیوند‌ها «do follow» میباشند مگر این که صفت nofollow درویژگی‌های آن نوشته شده باشد.
روند نظارت هر لینک و پیوند با به کارگیری از گوگل کروم به تفصیل پایین میباشد:
اینترنت‌وبسایت دربردارنده پیوند‌ها را گشوده فرمایید.
بر روی نقطه‌ی دلخواهی از ورقه راست‌کلیک کرده و آیتم‌یINSPECT را تعیین نمائید ویا از منوی بالا، مورد‌ی VIEW> DEVEOPER> INSPECT ELEMENTS را گزینش کنید.
روی آیکونSELECT ELEMENT کلیک کرده و یک لینک و پیوند را هایلایت نمائید تا کد HTML آن را مشاهده نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد