جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

چه طور ساختار یک سایت را تغییر دهیم؟


چه طور ساختار یک سایت را تغییر و تحول دهیم؟
یک کدام از معضل های پیش روی اینترنت مسترها، تغییر و تحول ساختار تارنما میباشد سوای آنکه جایگاه های آموزش سئو مشهد  آن از دست برود.
در شکل تغییر تحول اسم یا این که حذف گروه ها با تغییر‌و تحول URL بایستی از ریدایرکت 301 به کار گیری نمایید. ریدایرکت 301 به موتورهای جست و جو اعلام می نماید که نشانی شیت عوض شده آموزش سئو در مشهد  میباشد.
بعداز اعمال تغییرات نقشه وبسایت را به روز فرمائید و مجددا به گوگل معرفی فرمائید. در حالتی که که بخواهید تغییرات را گوگل سریعتر متوجه گردد، میتوانید از بخش Fetch as google درخواست ایندکس دستی بدهید.
هنگام ایفا تغیرات بایستی این نکته را در حیث داشته باشید که seo یک پروسه وقت گیر میباشد و ممکن میباشد یکسری هفته و یا این که ماه ارتفاع بکشد تا سود تغییرات را ملاحظه کنید. چون پردازش این تغییرات وقت گیر میباشد.
تایتل تگ (Title Tag) چیست؟
تگ تیتر یک عنصر تارنما میباشد که تیتر یک شیت اینترنت را نشانه می‌دهد. تایتل تگ در تعدادی جای کلیدی نماد داده می شوند:

صفحه ها حاصل کاوش: زمانی که در گوگل کاوش میکنید، لیستی از نتیجه ها را با متن آبی رنگ خواهید یافت. اینها تگ های تیتر می‌باشند.
تب مرورگر اینترنت: زمانی که یک شیت اینترنت را گشوده می‌کنید، برچسب تیتر آن در صفحه مرورگر اینترنت شما نمایش داده می شود.
برچسب‌های تیتر قابل کلیک از حاصل جستجوی Google به کاغذ اینترنت شما می‌باشند. در صورتی برچسب تیتر شما به اندازه کافی کلیک خور نباشد، ترافیک با ارزش متعددی را از دست خواهید بخشید. در‌صورتی‌که تایتل شما نتواند کلیک ها را جذب نماید، حتی درجه 1 بودن شما هم اهمیتی نخواهد داشت.

چرا تایتل برای بهینه سازی اصلی است؟
تگ تیتر برای بهینه سازی اصلی میباشد چون یکی مهم‌ترین کارداران سکو بندی در ورقه میباشد که موتورهای کاوش برای فهم زمینه و رابطه یک شیت اینترنت از آن به کار گیری می نمایند. در اینجا دلایلی وجود داراست که چرا برچسب تیتر برای seo اصلی میباشد:
به موتورهای کاوش امداد می نماید تا محتوای کاغذ را ادراک نمایند: موتورهای کاوش از تگ تیتر برای فهم و شعور محتوای یک برگه اینترنت به کارگیری می نمایند و این یکی‌از او‌لین عناصری میباشد که هنگام نمایه سازی یک کاغذ میخزند. با قرار دادن کلمه ها کلیدی مرتبط در تگ تیتر، میتوانید به موتورهای کاوش امداد فرمایید تا بفهمند ورقه درباره چیست و آن را مطابق آن جایگاه بندی نماید.تگ های تیتر شما هم به مخاطبان غرض و هم به الگوریتم های گوگل میگویند که محتوای ورقه شما درباره ی چیست. زمانی که موتورهای کاوش متوجه می گردند ورقه شما درباره‌ی چیست، ورقه شما در صفحه های نتیجه ها مرتبط تری نشان داده می شود. زمانی در حاصل جستجوی مرتبط تری نشانه داده میشوید، کاغذ شما ترافیک بیشتری اخذ می نماید. وقتی که جستجوگران به صدق بفهمند شیت شما درباره ی چیست، به مخاطبان مرتبط تری متصل خواهید شد و درایت از مارک و احتمالاً تعداد تبدیل های خویش را ارتقاء می دهید.
تایتل به یار و همدم توضیحات متا و متن جایگزین به دلایل دسترسی اصلی می‌باشند. برای عده ای که از شیت‌خوان‌ها به کار گیری می‌نمایند (معمولاً افرادی که دارنده اختلالات بصیرت می باشند)، برچسب تیتر او‌لین چیزی میباشد که ورقه‌خوان با صدای بلند می خواند و دسترسی خیر فقط یک نحوه استاندارد بهتر برای هر شرکتی میباشد، بلکه یکی از دیگر از کارداران جایگاه بندی گوگل نیز میباشد.
​نرخ کلیک را ارتقا می‌دهد: یک برچسب تیتر به نیکی درست شده قادر است با ارائه توضیحات ظریف و قانع کننده از محتوای شیت به یوزرها، به ارتقا نرخ کلیک (CTR) یاری دهد. CTR فراتر می‌تواند به موتورهای کاوش نشانه دهد که ورقه شما برای یوزرها مرتبط و باارزش میباشد، که قادر است مرتبه بندی موتور جستجوی شما‌را در حین فرصت بهبود بخشد.
مورد را برای اشتراک گذاری اجتماعی آماده می نماید: هنگامی یوزرها محتوای شما‌را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک میگذارند، تگ تیتر اکثر زمان ها تحت عنوان تیتر پیش فرض لینک مشترک استعمال میگردد. یک برچسب تیتر توصیفی و جالب میتواند به یوزرها یاری دهد تا روی لینک مشترک کلیک کرده و از تارنما شما بازدید نمایند.
برگه شما‌را از رقبا متمایز می نماید: یک برچسب تیتر مخصوص و توصیفی می‌تواند به شیت شما یاری دهد تا در حاصل کاوش پر رنگ گردد و آن را از رقبایی که ممکن میباشد عبارات کلیدی شبیه را مقصود قرار داده اند متمایز نماید.

CTR چیست و چرا التفات دارااست؟
در حالی که تگ‌ تایتل تنها مشمول حدود 60 کاراکتر میباشند، تأثیری چشمگیر بر نرخ کلیک (CTR) صفحه ها اینترنت شما دارا‌هستند.
CTR درصد عده ای را که فیض جستجوی شمارا دیدند و روی آن کلیک کردند را اندازه گیری می نماید. میتوانید CTR را با تقسیم تعداد کلیک‌های دریافتی بر تعداد اکران‌هایی که اخذ کرده‌اید احتساب نمایید.
چرا می بایست به CTR خویش مداقه دهید؟
CTR به یک سری استدلال اساسی میباشد:

این به شما امداد می نماید اثربخشی تگ تایتل خویش را نظارت فرمائید: CTR طریقه ارزشمندی را راجع به شیوه کارایی تیتر شما ارائه میدهد. چنانچه اشخاص متعددی ورقه اینترنت شمارا می‌بینند، ولی تعداد مقداری از آن‌ها روی آن کلیک می نمایند، نماد واضحی میباشد که برچسب تیتر شما نیاز به بهبود داراست. با سئو تگ تایتل خویش، انتظار داشته باشید که CTR خویش را ارتقاء دهید.
بر ظواهر موتورهای کاوش تأثیر می‌گذارد: وظیفه Google ارائه مرتبط ترین حاصل به درخواست جستجوی استفاده کننده میباشد. از حیث گوگل، صفحه ها وبی که کلیک اخذ می نمایند، مرتبط خیس از صفحاتی میباشند که کلیک نمیکنند.
این بر ترافیک تارنما شما تأثیر می‌گذارد: ارتقاء CTR صفحه های اینترنت به‌این مفهوم میباشد که ترافیک بیشتری اخذ خواهید کرد. ترافیک بیشتر به معنای مشتریان بالقوه بیشتر میباشد. با seo تگ های تیتر خویش، CTR خویش را ارتقاء می دهید و پتانسیل ترافیک فعلی خویش را به حداکثر میرسانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد