جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

شناخت با بعضی اصطلاحات رایج در گوگل ادوردز


شناخت با بعضی اصطلاحات رایج در گوگل ادوردز
Keyword (کلمه و واژه کلیدی): واژه و کلمه یا این که عبارتی میباشد که استفاده کننده با سرچ کردن آن در گوگل تبلیغ شمارا خواهد روئت کرد. در واقع تبلیغات شما فقط برای لغت ها کلیدی که گزینش می‌کنید در گوگل نمایش داده آموزش سئو مشهد  می شود.
Click (کلیک): گوگل تعداد کلیک هایی که بر روی تبلیغ شما گردیده‌است را در اختیار گرفتن میکند و هزینه را بر حسب آموزش سئو در مشهد  آن‌ها اکانت میکند.
Impression : تعداد دفعاتی میباشد که تبلیغ شما به یوزرها اکران داده شد‌ه‌است.
CTR (نرخ کلیک): در‌صورتی‌که تعداد کلیک ها را بر تعداد impression ها تقسیم فرمائید نرخ کلیک به دست می‌آید. هر چه نرخ کلیک فراتر باشد عالی میباشد و بدین مضمون‌ میباشد که تبلیغات شما توفیق آمیز بوده میباشد.
CPC (هزینه هر کلیک): شیوه احتساب هزینه به وسیله گوگل که بر مبنای هر کلیک هست و این هزینه در غایت ممکن میباشد از واحد سنجش پیشنهادی شما برای هر کلیک حتی کمتر هم باشد زیرا همان طور که گفتیم گوگل فاکتورهای کیفیتی و همینطور مبلغ پیشنهادی رقبا را هم در حیث می گیرد. برای مثالً درصورتی که سفارش تمامی رقیبانتان برای واژه کلیدی متبوع شما کمتر از مبلغ پیشنهادی شما باشد گوگل به به عبارتی معیار هزینه تان را معدود میکند.
Quality score (امتیاز چگونگی): گوگل با دقت به موقعیت بهینه سازی وبسایت شما و معیار ارتباطش با تبلیغی که می‌خواهید بدهید و همینطور با دقت به نوع تیتر و توضیحات تبلیغ به آن امتیاز می‌دهد که‌این امتیاز هم بر روی کمتر شدن هزینه تبلیغتان تأثیر متعددی داراست. هر چه این امتیاز فراتر باشد هزینه هم تحت خیس خواهد آمد.
گوگل صرفا درپی اکران دادن تبلیغات با بالاترین رقم پیشنهادی وجود ندارد زیرا ممکن میباشد که آن‌ها به هیچ عنوانً تبلیغات خیر نباشند در واقع غرض گوگل صرفا درآمدزایی از این تبلیغات وجود ندارد بلکه فاکتور اساسی همچنان رضایت مخاطب میباشد. به همین استدلال میباشد که گوگل امتیاز چگونگی را هم مد حیث قرار می دهد تا تبلیغاتی مرتبط و کیفیت عالی به مخاطب اکران داده خواهد شد.
Conversion rate (نرخ تبدیل): نرخ تبدیل مخاطب به مشتری است. آحاد این امور در غایت بایستی سبب ساز به خرید و تبدیل استفاده کننده به مشتری گردد.
ولی مراد از خرید در واقع عملیاتی میباشد که شما مدنظر دارید تا مخاطب در غایت آن را ایفا دهد. از جملهً نام نویسی در وبسایت و یا این که ورود داده ها خاص به وسیله استفاده کننده می‌تواند بعضی از این هدف ها و عملیات ها باشد.
اکثری از موسسات میلیون ها سرمایه خویش را در تبلیغات کلیکی گوگل از دست می‌دهند چون سوای طراحی برنامه و با کارآیی ذیل میزان دارایی خویش را مصرف کرده اند.
فرض نمایید 10 کمپین متفاوت تبلیغاتی برای لغت ها کلیدی گوناگون دارید که هرکدام روزمره 40.000 تومان میزان دارایی منحصر به فرد دارا‌هستند در حالتی‌که همچنین سوای اپ تنها برای 1 ماه این کمپین ها ادامه داشته باشند در غایت ناچار به پرداخت 12 میلیون تومان برای هر یک خواهید بود!
اینجاست که نرخ تبدیل عنایت پیدا میکند در واقع می بایست تبلیغات شما با گاز سبب ساز ارتقا مشتری و فروشتان گردد تا سرمایه رفته با‌گاز برگردد.
درحال حاضر که یه خرده با گوگل ادوردز و کارآیی آن آشنا شدیم می رویم سراغ ساخت و ساز حساب در آن و استارت عمل:
مرحله 1: نام نویسی در گوگل ادوردز
تماماً بی آلایش میباشد:
کافیست تارنما Google AdWords را گشوده کرده و روی دکمه Start now کلیک فرمائید.
بعد از آن پست الکترونیک خویش (ترجیحاً جی تمایل باشد) و همینطور نشانی سایتتان را وارد می کنید و بدین ترتیب حساب ادوردزتان ساخت‌و‌ساز می گردد. آن گاه گوگل از شما می خواهد که اولی کمپین ادوردز را ساخت فرمایید.
مرحله 2: به حساب آوردن دارایی
برای اینکه بدانید چه مقدار میزان دارایی می بایست صرف ادوردز بکیند که متضرر نشوید بایستی پروسه خرید را از انتها به نخستین پژوهش فرمائید. به عنوان مثالً فرض نمایید شما سرویس ها طراحی وب سایت ارائه می‌کنید و هر پکیج ساخت سایت به قیمت 800.000 تومان است و از این 800.000 تومان، شما به معیار 400.000 تومان بر روی هر پکیج فایده میبرید. این 400.000 تومان در واقع فایده شما از هر فروش است.
در اینجا نرخ تبدیل شما درصد افرادی میباشد که حقیقتاً پکیج را پیشنهاد داده و میکنند. در‌حالتی که از در بین 1000 نفری که شیت فروش را می بینند 10 نفر خرید نمایند آن گاه نرخ تبدیل 1% خواهد بود.
مایلید چه مقدار از درآمد هر فروش را به گوگل بدهید؟
در شرایطی‌که منفعت شما از هر فروش به عنوان مثالً 280.000 تومان باشد پس دادن 30% آن به گوگل به حیث منطقی می‌آید. اکنون برای احتساب حداکثر CPC تان بایستی از این فرمول به کار گیری نمایید:
ماکسیمم CPC = منفعت شما x کمیسیون گوگل x نرخ تبدیل شما
در مثالی که زدیم ماکسیمم CPC موازی میباشد با:
280.000x 0.3x 1% = 840
یعنی برای هر کلیک در تبلیغات ادوردز می توانید 840 تومان مصرف نمایید و به عبارتی 280.000 تومان منفعت را به ازای هر فروش داشته باشید (با فرض اینکه نرخ تبدیل یکسان باقی بماند).
در انتخاب ماکسیمم CPC و میزان دارایی روزمره برای تبلیغات کلیکی گوگل یک تصور غلط وجود داراست: که هرچه تعداد کلیک ها بیشتر باشد خوب میباشد.
این صحیح وجود ندارد.
برای آغاز تعداد مقداری کلیک هم کافیست. در بالا در شرایطی‌که روزمره صرفا تعداد 20 کلیک هم داشته باشید عالی میباشد.
مرحله 3 : تعیین واژه و کلمه کلیدی
هم اکنون که می دانید برای هر کلمه و واژه کلیدی چقدر می خواهید هزینه نمایید وقت آن رسیده میباشد که عبارات کلیدی خویش را تعیین نمائید. برای این فعالیت از Google keyword planner می‌توانید به کار گیری نمایید.خودتان را به مکان مشتری بگذارید و از جانب مشتری تصور کنید. در حالتی‌که برای مثالً پیرو سرویس ها ساخت وب سایت بودید چه چیزی را در گوگل سرچ میکردید؟
به عبارتی عبارتی که به ذهنتان می رسد را در keyword planner وارد فرمایید.
حتی می‌توانید تیم بندی محصولتان را معین نمایید و همچنین گزینش سرزمین و گویش هم یادتان نرود(در نصیب Targeting).
بعداز وارد کردن واژه و کلمه کلیدی و ایفا این پیکربندی دکمه Get ideas را کلیک فرمائید. با این فعالیت لیستی از لغت ها کلیدی پیشنهادی به یاور معیار کاوش شدنشان در ماه در حوزه‌ ای که گزینش کردید و معدل CPC اکران داده گردد.
در اینجا با دقت به ترازو کاوش شدن واژه و CPC آن واژه ای که مطلوب خیس هست را تعیین فرمائید. اما پیش از گزینش حتمی کلمه و واژه کلیدی می بایست موقعیت رقابت را هم آنالیز فرمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد