جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

KEYWORD MATCHING چیست؟


KEYWORD MATCHING چیست؟
با استعمال از Keyword Matching می اقتدار کاربران هدفمندتری را جذب کرد و از این طریق ( ROI ) منفعت را افزایش اعطا کرد. هر چقدر میزان CTR یک آگهی بیشتر باشد، هزینه کمتری به ازای هر کلیک پرداخت شود، بنابراین، برای کاهش هزینه ها، بایستی میزان CTR را بالا پیروزی و یکی از طریق های افزایش CTR این میباشد که تبلیغ برای Keyword هایی نمایش داده گردد که کاملا مربوط به مورد آموزش سئو در مشهد  تبلیغ میباشد.

هر چقدر کلمه کلیدی که کاربر کاوش می کند، به زمینه تبلیغ نزدیک خیس باشد، تمایل بیشتری برای کلیک کردن بر روی اطلاع رسانی تبلیغاتی وجود دارااست و در نتیجه CTR تبلیغ افزایش پیدا خواهد کرد که این به نوبه خویش سبب کاهش Min CPC برای کلمات کلیدی می‌گردد و در نهایت هزینه کل تبلیغاتی کاهش پیدا می‌یابد و به به عبارتی میزان ( ROI ) منفعت، افزایش چشمگیری آموزش سئو مشهد  خواهد کرد.

در سیستم تبلیغاتی گوگل ادوردز، چهار نوع KEYWORD MATCHING وجود داراست:
Broad Matching
این طریق وسیع ترین طیف مخاطبین را آیتم غرض قرار می دهد. به صورت نمونه در صورتی‌که در لیست کلمات کلیدی، کلمه \"وب سایت\" وجود داشته باشد، تبلیغ شما برای تمامی کلماتی که باطن آن‌ها کلمه \"وبسایت\" وجود داراست نمایش داده شود: یادگرفتن طراحی وب سایت - ساخت سایت ارزان - تارنما ریسپانسیو

بنابراین در حالتی که برای کلمات کلیدی، Type Matching از نوع Broad تعیین خواهد شد، تبلیغ برای طیف وسیعی از کلمات و کلمات کاوش، نمایش داده شود.

در صورتیکه تصمیم به به کارگیری از Broad Match دارید مسلما متن تبلیغ خویش را به طوری تنظیم کنید که بتواند دقت کاربران را به خویش جلب کرده و آنها‌را تشویق به کلیک بر روی آگهی شما کند تا CTR تبلیغ تان کاهش چشمگیری پیدا نکند. همچنین درBroad Matching این احتمال وجود داراست که آگهی شما برای کلمات مترداف یا مترادف نیز نمایش داده خواهد شد.

به صورت نمونه چنانچه شما در لیست کلمات کلیدی خویش، کلمه\" منزل\" را داشته باشید و Matching Type برای این کلمه از نوع Broad تعیین گردیده باشد، تبلیغ شما برای کلمات کلیدی هم معنی و مربوط به کلمه \"منزل\" نیز نمایش داده گردد، کلماتی مثل خانه و سوئیت.

بدین ترتیب، هنگام به کارگیری از Broad Matching قطعا باید با احتیاط شغل خواهد شد تا CTR تبلیغ افت قابل مراعات ای پیدا نکند. هنگامی که کلمات کلیدی جدیدی را اضافه می گردد، Match Broad به صورت پیش فرض برای این کلمات گزینش می خواهد شد. در‌صورتی‌که واژه و کلمه کلیدی از دو یا چندین کلمه تشکیل گردیده باشد و Match Type از نوع Broad تعیین خواهد شد، تبلیغ برای ترکیبات مختلفی که این چندین کلمه می توانند از حیث ترتیب داشته باشند، نمایش داده می گردد. به صورت نمونه، در صورتی عبارت \"ساخت وب سایت ارزان\" را در لیست کلمات کلیدی خویش داشته باشید، تبلیغ برای عبارت \"پیاده سازی ارزان وبسایت\" نیز نمایش داده شود. بنابراین ترتیب قرار به چنگ آوردن کلمات کلیدی در وضعیت Broad Matching اصلی نیست.
Phrase Matching
در نوع Phrase Match ترتیب قرار به چنگ آوردن کلمات کلیدی در درون کلمات کاوش اهمیت پیدا می کند. به صورت نمونه چنانچه عبارت \"ساخت وب سایت\" در لیست کلمه و واژه های کلیدی باشد و Match Type از نوع Phrase گزینش گردیده باشد، تبلیغ صرفا برای عباراتی که دربردارنده کلمات \"پیاده سازی\" و \"وب سایت\" در به عبارتی ترتیبی که ظواهر گردیده اند ، نمایش داده می خواهد شد.

ساخت وب سایت ارزان (کلمات دیگر می توانند به انتهای عبارت کلیدی اضافه شوند)
فراگیری طراحی وب سایت (کلمات کلیدی می توانند به ابتدای عبارت کلیدی اضافه شوند)
یادگرفتن طراحی وب سایت استفاده کننده پسند (کلمات کلیدی می توانند به آغاز و انتهای عبارت کلیدی اضافه شوند)
اعتنا داشته باشید که دو کلمه \"پیاده سازی\" و \"وب سایت\" باید به به عبارتی ترتیب کاوش شوند. بدین ترتیب، تبلیغ برای کلمه ها زیر نمایش داده نخواهد شد:

پیاده سازی ارزان وب سایت (کلمه ارزان بین کلمات پیاده سازی و تارنما مسافت انداخته میباشد)
تارنما ریسپانسیو ( کلمه پیاده سازی نیست)
وب سایت پیاده سازی (ترتیب کلمات عوض شد‌ه‌است)
در Phrase Match باید کلیه کلمات با به عبارتی ترتیبی که دارا‌هستند به وسیله کاربر کاوش شوند تا تبلیغ نمایش داده گردد. در عبارت وبسایت ریسپانسیو، از آنجایی که کلمه پیاده سازی نیست، تبلیغ نمایش داده نخواهد شد. بدین ترتیب به کار گیری از Phrase Matching مخاطبین غرض را محدودتر کرده و کاربران هدفمندتری را ایجاد خواهد کرد که این به نوبه خویش CTR تبلیغ را افزایش خواهد بخشید. برای اینکه Phrase Matching برای لغات کلیدی فعال گردد، باید آنها در باطن \"Quotation Mark \" قرار داده شوند.

Exact Matching
در نوع Exact Matching تبلیغ صرفا وقتی نمایش داده می خواهد شد، که کاربر دقیقا به عبارتی کلمه ای که در لیست کلمات کلیدی وجود داراست را، کاوش کند.

به صورت نمونه، در‌حالتی که عبارت \"ساخت سایت\" به طور Match Exact تعریف گردیده باشد، تبلیغ صرفا برای کلمه ساخت وب سایت نمایش داده می گردد و چنانچه در بالا و یا آخر و یا در بین عبارت ساخت وب سایت، کلمات دیگری وجود داشته باشد و یا ترتیب قرار تصاحب کردن کلمات تغییر کرده باشد، تبلیغ نمایش داده نخواهد شد:

طراحی وب سایت ارزان (تبلیغ نمایش داده نمی خواهد شد. انگیزه: وجود کلمه اضافی در پایان )
یادگرفتن ساخت وب سایت ( تبلیغ نمایش داده نمی گردد. انگیزه: وجود کلمه اضافی در بالا )
پیاده سازی ارزان وب سایت (تبلیغ نمایش داده نمی خواهد شد. انگیزه: وجود کلمه اضافی در بین کلمات )
وب سایت پیاده سازی ( تبلیغ نمایش داده نمی خواهد شد. انگیزه: ترتیب کلمات عوض گردیده است )
Exact Matching نسبت به گونه های دیگر Match Type ها، ترافیک دقیق و هدفمندتری را ایجاد می کند و میزان CTR تبلیغ در این موقعیت به بیشترین مقدار می برسد ( در صورتی که متن تبلیغ متناسب با کلمات کلیدی انتخابی باشد ) برای اینکه Exact Matching برای کلمات کلیدی فعال گردد، باید آنان را در درون [ ] قرار اعطا کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد