جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

چطور با دامنه های قدیمی رقابت کنیم؟


چطور با دامنه های کهن خیس رقابت کنیم؟
اینجانب دامنه تماماً جدیدی دارم؛ آیا سکو های بلندتر گوگل را به دامنه های سابق می بازم؟ نه، به هیچ وجهً اینگونه وجود ندارد. فراتر هم گفتیم که اثر قدمت دامنه در بهینه سازی، در شایسته ترین موقعیت قادر است واپسین عذر و بهانه گوگل برای دادن مرتبه فراتر به یک وب سایت باشد. به این ترتیب در صورتیکه وبسایت شما سئوی بهتری داشته باشد، گوگل هیچ زمان دامنه های سابق خیس را بلندتر  آموزش سئو مشهد از شما نمی داند.

مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای جلو زدن از دامنه های سابق ایفا دهید آموزش سئو در مشهد  عبارتند از:

رسیدگی عبارات کلیدی صحیح
ساخت و ساز محتوای کیفیت خوب و سئوشده طبق یک نرم افزار منظم
اخذ بک پیوند از منابع دارای اعتبار و مرتبط
اعتنا به تجارب کاربری وب سایت، به خصوص در ورژن گوشی
رسیدگی دایم روند ایندکسینگ و رفع اشتباهات صفحاتی که ایندکس نشده اند
قدمت دامنه ها را از کجا پیدا کنیم؟
قدمت دامنه های شناخته ای مثل خویش Google.com، Yahoo.vom، Amazon.com و … را میتوانید با یک سرچ معمولی در گوگل پیدا فرمایید. ولی در صورتی‌که در‌پی سن یک دامنه خاص میگردید، میتوانید از ابزارهایی مانند «Whois» به کار گیری نمایید.

درین ابزارها کافی میباشد اسم دامنه را وارد فرمایید تا تعدادی داده ها اصلی آن را مشاهده کنید؛ ازجمله تاریخ تصویب دامنه، اسم صاحب و مالک دامنه، نوع هاست و … .

در انتها
اثر قدمت دامنه در بهینه سازی به اندازه ای وجود ندارد که یک دامنه نو نتواند از آن جلو بزند. چراکه همگی چیز به استراتژی های سئوی وبسایت ها و اجرای ظریف یا این که ضعیف آن‌ها بستگی داراست.
سئوی منفی چیست؟
به هر فعالیت خرابکارانه ای که با مقصود تخریب کردن سئوی حریف اجرا میگردد، سئوی منفی می‌گویند. مراد از تخریب کردن seo نیز معمولاً تحت آوردن سکو حریف میباشد. سئوی منفی یا این که Negative بهینه سازی به جهت ماهیت مخربی که داراست، در تیم سئوی کلاه سیاه قرار میگیرد.

درواقع درین طریق، شخص خرابکار جای این که روی ارتقای سئوی وب سایت خودش شغل نماید، سئوی رقبا را وخیم می نماید. با این طرز آنان‌را از جایگاه های رفیعتر تحت کشیده و مکان آن‌ها می نشیند.

اشکال تکنیک های سئوی منفی
سئوی منفی را با نحوه های مختلفی می قدرت روی تارنما حریف پیاده کرد. پیرو مرسوم ترین این طریق ها را مرور میکنیم.

۱/ هک کردن وب سایت
پرهزینه ترین و مؤثرترین تکنیک Negative بهینه سازی، هک کردن تارنما حریف میباشد. در‌این طرز مهاجم میتواند سئوی آن وبسایت را هر طور که میخواهد تغییر و تحول دهد. مثلا می‌تواند ریدایرکت ها و لینک و پیوند سازی های داخلی و فرنگی را به هم بریزد و یک ساختار نا مرتب برای وبسایت بسازد.

البته شاید بپرسید تفاوت این نوع هک کردن با هک کردن های دیگر چیست؟ بایستی گوییم که در صورتیکه مقصود از هک کردن یک تارنما، ویرایش «بهینه سازی» باشد، این حمله را می اقتدار سئوی منفی دانست.

۲/ ایجاد کرد بک پیوند های سمی
همان طور که می‌دانید گوگل برایش اصلی میباشد که بک لینک و پیوند هایتان از چه وب سایت هایی و با چه Anchor Textهایی می‌باشند. درواقع گوگل معیار اعتبار سایتی که به شما پیوند داده و متنی که با آن لینک و پیوند داده گردیده را پای شما هم می نویسد.

حال یک کدام از مخرب ترین امور در سئوی منفی چیست؟ این که مهاجم از وب سایت های ضعیف و هرزنامه ای و با انکر تکست های اسپم به شما پیوند بدهد. این شغل معمولاً در مزرعه های لینک و پیوند و PBN ها اعمال میشوند. خرابکار شاید تعدادی صد یا این که حتی هزاران بک لینک و پیوند مخرب را برای شما بسازد تا گوگل به شما مشکوک گردد.

۳/ داپلیکیت کردن تک تک وبسایت یا این که برخی از محتواها
درین نحوه خرابکار محتواهای تارنما شمارا اسکن کرده، آن را در وب سایت های دیگر منتشر می نماید و پیوند هایی هم برای آن می سازد تا طبیعی به حیث رسد. مقصود از این شغل این میباشد که گوگل شک وتردید نماید که آیا سایرافراد محتوای شمارا اسکن کرده اند یا این که شما محتوای دیگر افراد را نسخه برداری نموده اید؟

در تصویر پایین موقعیت سایتی را که گزینه حمله سئوی منفی قرار گرفته در گوگل سرچ کنسول میبینید. این گزینه به یک تارنما خبری مربوط میباشد. صاحب وبسایت توضیح داده که در تاریخ ۵ ماه مِی فرد دیگری وب سایت او‌را نسخه برداری نموده است. آن‌گاه تا چندین روز بعد از آن، دامنه وب سایت اسکن گردیده از دسترس بیرون شد‌ه‌است.

ولی در به عبارتی مقطعی که یک ورژن اسکن از وبسایت وجود داشته، گوگل وب سایت قربانی را به جهت وجود محتوای داپلیکیت از نصیب Discovery خویش حذف نموده است. همین فرمان هم سبب گردیده که تعداد Impression و کلیک این تارنما، در سمت راست نمودار به طور تقریبً به صفر رسد!

۴/ ارائه نظرها منفی جعلی درباره تارنما حریف
در‌این شیوه چند نظرها جعلی برای تارنما های حریف ارسال میگردد که همه اعتبار آن تارنما را ذیل سؤال میبرند. این کامنت ها میتوانند در نصیب نظرها پست های تارنما یا این که در کاغذ تولیدات یا این که … باشند.

مقصود از این نحوه معمولاً صدمه زدن به اعتبار مارک حریف میباشد. این نظرها میتوانند سبب ساز شوند که یوزرها حیث بدی راجع‌به وب سایت قربانی پیدا نمایند و آن را پس بزنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد