وقتی که مطالعه لغت ها کلیدی را انجام دادید و محتوایتان را آماده کردید، وقت آن رسیده که محتوایتان را سئو نمایید. مهم ترین فعالیت برای سئوی محتوا، قرار دادن کلیدواژۀ اصلی نوشته ی علمی آموزش سئو مشهد در قسمتهای زیر است: عنوان نوشته ی علمی (H1) اولین پاراگراف مقاله عنوان سئو (Meta Title) توضیحات سئو (Meta Description) آدرس صفحه پست وب لاگ (URL) دربین متن محتوا فراموش نکنید که شما برای مردم مینویسید نه موتورهای جستوجو؛ پس باید با قواعد نوشتنِ درست و اصولی آشنا باشید. سفارش ما این است که در زمان نوشتن محتوا، به پندار بهکار بردن عبارات کلیدی نباشید؛ چراکه بهطور طبیعی برای نوشتن یک مورد خاص از عبارتهای کلیدی مربوط به همان مورد به کارگیری میکنید. نگران موتورهای جستوجو هم نباشید. الگوریتمهای این سیستمها توسعه و گسترش کردهاند و بهنه میتوانند کلمات کلیدی مهم را یاور با مترادفهای آن تشخیص دهند. پس برای غربت از تکرار لغات کلیدی (که به کیفیت و خوانایی محتوای شما آسیب می زند)، میتوانید از مترادف آنها استعمال فرمائید. از جمله درصورتیکه میخواهید نوشته ی علمیای با عنوان «بازاریابی چیست؟» بنویسید و عبارت کلیدی شما «تعریفوتمجید بازاریابی» می باشد، میتوانید از عبارتهایی مثل «مضمون بازاریابی»، «تعریفوتمجید مارکتینگ»، «مارکتینگ چیست؟» و «Marketing یعنی چه؟» به کار گیری کنید. همانطور که میبینید، ما به جای اینکه عبارت کلیدی اول را تکرار کنیم، از مفاهیم و کلمات مترادف و هم معنی به کارگیری کردهایم.محتوای همیشه سبز ایجاد کنید پیشنهاد بهتری که میتوانیم برای سئوی وبلاگ به شما بدهیم، نوشتن محتوای همیشه سبز (evergreen) است. محتوای همیشه سبز تاریخ انقضا ندارد و قدیمی نمیشود. این نوع از محتوا هم ترافیک ثابتی برای وبوبسایت شما دارااست و هم نیازی به بهروزرسانی مداوم آن نیست. از جمله مقالۀ «سئو چیست؟» در وبلاگ وبزی یک گزینه همیشه سبز میباشد و ما هر روز از گوگل برای این مقاله ورودی داریم؛ البته مقالۀ «5 ترفند مهم سئو در سال 2019» چون برای زمان خاصی نوشته شده، محتوای همیشه سبز نیست. برای نوشتن محتوای همیشه سبز، می بایست عبارتهای کلیدی و موضوعاتی را پیدا کنید که مرتبط با استحصالوکارتان میباشند و همیشه جستوجو میشوند. بهاین موضوعات، «موضوعات همیشه سبز» میگویند.