جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

چگالی کلمه کلیدی

چگالی واژه و کلمه کلیدی یک کدام از بی آلایش‌ترین طریق‌های شناسایی محتوای نوشته‌ی‌علمی بوسیله موتورهای کاوش به همین آیتم رابطه دارااست. چگالی واژه و کلمه کلیدی مجموعاَ نوشته‌ی‌علمی. هر نوشته‌ی‌علمی آموزش سئو مشهد  یک واژه کلیدی اساسی دارااست. به عنوان مثال مجدد فرض میکنیم نوشته‌ی علمی شما راجع به طالبی میباشد. واژه «طالبی» اساسا کلمه و واژه کلیدی یا این که Keyword اساسی شما میباشد. این واژه و کلمه کلیدی پیشنهاد میگردد که در همگی جمله‌های شما استعمال شود. به کار گیری از کلمه و واژه کلیدی مهم ولی نباید به شکلی تصنعی و مصنوعی باشد. درین نصیب یک کامنت فردی دارم. وقتی که شما قصد تایپ کردن یک نوشته‌ی علمی در زمینه‌ی یک زمینه را داشته باشید، به هیچ عنوان اعتنا بدین مسایل بی‌معنا میباشد. تایپ کردن نوشته‌علمی راجع به طالبی و پرداختن به موضوعات پیرامون آن خودش، واژه و کلمه کلیدی را در گزاره‌ها و بخش‌های نوشته ی علمی پخش می‌نماید. اساسا نیاز وجود ندارد که به‌شکلی وسواس‌سیرتکامل بخواهید از قصد واژه کلیدی خودتان را در متن به کارگیری فرمایید. خیلی طبیعی در نصیب که نیاز بود واژه کلیدی و یا این که عبارات کلیدی مرتبط را در متن مکان دهید. روی هم رفته و تعریف و تمجید گردیده، گفته میگردد که چگالی واژه و کلمه کلیدی در نوشته‌ی علمی شما بایستی ۱.۵ تا غایت ۲.۵ درصد از آحاد متن باشد. در‌این تعریف‌و‌تمجید اساسی میباشد که واژه کلیدی در زمان نوشته‌ی‌علمی به‌نیکی پخش گردیده باشد. استعمال از واژه کلیدی در یک بخش و تکرار پی درپی آن به هیچ وجه منفعت‌ای برای شما نخواهد داشت. ارتفاع جملا‌ت و جمله‌ها یکی تغییرات نو گوگل در زمینه‌ی محتوا تارنما‌ها به خوانایی محتوا (Content Readability) مربوط می گردد. نوشته ی علمی منتشر گردیده در وب سایت می بایست از لحاظ گوگل دو تکنیک را رعایت نماید. او‌لین گزینه این میباشد که جملا‌ت شما کمتر از ۲۰ واژه داشته باشند. مقدار سفارش گردیده برای جملا‌ت وقت گیر‌خیس در زمان نوشته‌ی علمی هم ۲۰ درصد میباشد. یعنی تا ۲۰ درصد جمله ها شما بیشتر از ۲۰ واژه و کلمه داشته باشند، مشکلی از این حیث ساخت‌و‌ساز نمیشود. دو‌مین گزینه به ارتفاع گزاره‌ها مربوط می‌گردد. کوشش نمائید محتوای نوشته‌علمی خویش را در جمله‌های کوتاه‌کوتاه بنویسید. این گزینه بسیار عملی‌خیس به خوانایی نوشته‌ی‌علمی شما یاری می‌نماید. رعایت ساختار نوشته‌علمی از این حیث سبب ساز می شود گوگل هم به نوشته‌علمی شما، امتیاز خوانایی نیکی بدهد. تعداد عبارات نوشته ی علمی راجع به ساختار نوشته ی علمی بهینه سازی گردیده به‌تازگی می بایست ذکر کرد که تعداد عبارات عنایت فوق‌العاده‌ای پیدا نموده است. گوگل به دنبال اکران وب سایت‌های جامع و مرجع به یوزرها خویش میباشد. یکی فاکتورهای اساسی برای اینکه یک تارنما از لحاظ گوگل مرجع شناخته خواهد شد، تعداد کلمه ها هر نوشته‌علمی آن میباشد. در قبلی خیر‌چندان به دور محتوای دست کم ۳۰۰ واژه و کلمه‌ای برای وبسایت‌ها پیشنهاد میشود. این تعداد در دو سه سال پیشین به ۹۰۰ کلمه و واژه ارتقاء پیدا کرد. البته امروزه شاهد این هستیم که مقاله ها بالای ۲ هزار واژه، همواره شایسته ترین رده‌ها را از آن خویش می‌نمایند. این گزینه بدین مفهوم وجود ندارد که مقلات خویش را بی‌غرض وقتگیر کنیم و به عنوان مثال در آن درباره ی چیزهای متفاوت حرف کنیم. غرض گوگل از التفات دادن به وسعت مقاله ها، این میباشد که محتوای بی نقص‌خیس و اصولا آن محتوای جامع به یوزرها ارائه گردد. زمانی شما در یک مورد خاص نوشته ی علمی‌ای با تعداد کلمه ها بالا می‌نویسید، از حیث گوگل در آن مسئله بی نقص فعالیت کرده‌اید به شرطی ساختار نوشته‌ی‌علمی را فراموش نکنید. همان گونه که گفته شد قرار وجود ندارد صرفا نوشته‌علمی را کش دهیم، بلکه موردنیاز میباشد با تعیین تیتر‌ها و زیرعنوان‌هایی، ساختار نوشته‌ی علمی وبسایت خویش را بی نقص‌خیس از دیگر وب سایت‌ها کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد