ابزارهای اندازه گیری کوالیتی اسکور (Quality Score) چیست؟ همان طور که در نخستینِ نوشتهی علمی آموزش سئو در مشهد دربارهی اینکه کوالیتی اسکور (Quality Score) چیست؟ توضیحاتی را ارائه کردیم می بایست بدانید هر پلتفرم براساس فرمول و ابزارهای خاص خود اقدام به اندازه گیری آن میکند. در منفعت شما نمیتوانید مقدار دقیق آن را از طریق دیگری آموزش سئو مشهد به حساب آوردن فرمائید. با این اکنون از ابزارهایی که می توانند کوالیتی اسکور را به طور تقریبی اندازه گیری کنند میاقتدار خاطرنشان کرد: Google Ads این پلتفرم کاملا بدون پول بوده و کافیست حساب گوگل ادزی را برای خود ساختوساز نمایید. برای اینکار شروع وارد حساب گوگل ادز شده و روی گزینه “Campaigns” کلیک فرمایید. بعد از آن بر روی موردهای “Audiences“، “keywords” و نیز “content” کلیک فرمایید. حال منوی آن را باز کنید. بر روی “Search Keywords” کلیک کرده و در نصیب بالا گوشهی جدول، روی آیکون کلیک فرمایید. در بخش زیرین “Modify columns for keyword” امتیاز کوالیتی را باز کرده و امتیاز فعلی آن را مشاهده کنید. همچنین رقبایتان را نیز میتوانید در این قسمت ببینید. همچنین نمرات در هر بخش برای مثال Quality Score، Landing Page Exp، Exp. CTR و نیز Ad Relevance نیز قابل مشاهده می باشند. Adwords Pefromance توسط WordStream از پلتفرمهای دیگری که میتوان در پاسخ به اینکه ابزارهای سنجش کوالیتی اسکور (Quality Score) چیست؟ معرفی کرد، ادوردز پرفورمنس از WordStream می باشد. شما میتوانید همان امتیازات و گزارشات حساب گوگل ادز خود را مشاهده کنید. یکیاز از سایر از فیچرهای این پلتفرم، مقایسه QS در بنچمارکهای صنعتی می باشد. دراینصورت شما میتوانید حالت وب سایت خود را به طور دقیقتر در مقابل رقبا نیز مشاهده کنید. در نسخه پولی یا WordStream Advisor، راهکارها و یاریهایی در بهبود امتیازتان ارائه میگردند. از جمله اضافه کردن کلمه ها کلیدی و مدیر کمپینها برای کسانی که به مبحث PPC مسلط نیستند، این پیشنهادها و موعظهها بسیار اثر گذار است. Tenscores تن اسکور پلتفرمی می باشد که فقط برای محاسبه کوالیتی اسکور ساخته شده است. این ابزار میتواند دادههای کلمات کلیدی را در سطوح دیگر مثلا حسابها، کمپینها و نیز مجموعههای تبلیغاتی نیز ارائه نماید. وجود ابزارهای بصری برای ارزیابی و شناسایی ایرادات، بررسی و پژوهش اطلاعات را سهلتر میکند. در کنار این گزارشات، شما می توانید پیشنهادهایی را نیز درخصوص چگونگی بهبود امتیازات، کیفیت ورقه و مانیتور کردن مشکلاتی که ممکن میباشد ناگهانی تولید شوند (با قابلیت و امکان ارسال نوتیفیکیشن به پست الکترونیک) داشته باشید. از دیگر ابزارهایی که میقدرت در این قسمت معرفی کرد، همچنین میتوان ذکر کرد: Adalysis. Ad variations in Google Ads. Landing page builder. Speed optimisation tools.