تگ Charset برای گزینش نوع کاراکترهای ورقه این تگ نوع محتوا و کارکترهایی که قرار میباشد در ورقه آموزش سئو در مشهد به کارگیری شوند را معلوم می نماید. سفارش می شود تا آنجا که میتوانید از Unicode یا این که UTF-8 استفاده نمایید. مثال: توضیحات (Description) این متاتگ از بالاترین عنایت برای موتورهای کاوش برخورداراست و محتوای برگه آموزش سئو مشهد شمارا معرفی خواهد کرد. برای قرار دادن این متاتگ در کد نویسی خویش بایستی آنرا دربین تگ Head و پس از Title و متاتگ Content Type قرار دهید. <“زمان seo”meta name=“description” content> متا تگ کلمات کلیدی (Keywords) این متاتگ برای معرفی لغات کلیدی درون سایت شما در نظر گرفته شدهاست. کارایی فرمائید عبارات کلیدی که دراین بخش استعمال میکنید در محتوای ورقه به کار گرفته گردیده باشد. زیاد بودن کلمات کلیدی در Ranking وب سایت بهره برعکس ساخت می نماید و کمتر بودن آن فایده بهتری را بهدنبال دارااست ( حداکثر 10 کلمه و واژه ) و حداکثرتعداد کارکتری که در این قسمت می قدرت اضافه کرد 500 کارکتر میباشد. قابل ذکر است برای مستقل سازی کلمه ها کلیدی، از آرم ویرگول به طور انگلیسی استعمال نمایید. مثال تالیف کننده (Author) دراین متاتگ می توانید اسم نویسنده را قرار دهید. این متاتگ برای سایت هایی که یک سری مدیر و مخاطب جدا از هم داراست، میتواند مفید واقع گردد. مثال <” meta name=“author” content”azadeheshaghi> تگ nositelinkssearchbox برای غیرفعال کردن جعبه کاوش برای تارنما هایی که صفحه ها بسیار زیاد و البته مخاطبین بی شماری داراهستند بخشی در حاصل کاوش اضافه میگردد که به شما اذن جستجوی بی واسطه در آن تارنما را میدهد. با به کار گیری از این تگ شما به گوگل امر میدهید کهاین جعبه را برای تارنما شما اکران ندهد. ولی در شرایطیکه اینگونه قابلیتی به تارنما شما اضافه گردیده باشد می بایست شادمان باشید ولی به هر فعلا قابلیت غیرفعال کردن آن را نیز خواهید داشت. <“meta name=”google” content=”nositelinkssearchbox> متا تگ شرایط جغرافیایی یکی راه های ارتقاء seo و سئو تارنما این میباشد که برای وبسایت یا این که به عبارتی بیزنس خویش یک موقعیت تشکیل داد نمایید تا ربات های موتور کاوش از جمله گوگل بتوانند نشانی تارنما و بیزنس شما را در دیتابیس خویش ذخیره نمایند تا در کاوش ها برای یوزرها مؤثر باشد. برای این کار در meta تگ ها از geo meta tags به کارگیری میکنیم. نمونه: متا تگ گوگل بات Googlebot متا تگ گوگل بوت اختصاصی موتور جستجوی پرطرفدار گوگل میباشد <“meta name = “googlebot> حق چاپ و نشر(Copyright) این متاتگ معمولا برای وبسایت هایی با محتویات خاص مانند وبسایت های علمی-فرهنگی ارائه دهنده مقالهها در سطح جهانی، آیتم استعمال قرار میگیرد. در این نوع متاتگ تاریخ و نوع نسخه برداری رایت وب سایت به اکران ‘گذاشته می شود. < /”meta name=”copyright” content=”©2014 PARSDATA> متا تگ مرتبه از سایر اشکال متاتگهایی که گوگل از آن نگهبانی مینماید، میاقتدار به متا تگ سکوبندی یا این که RATING اشاره نمود. این برچسب مربوط حاصل جستجوی ایمن یا این که SafeSearch result می باشد. این متا تگ به کار گیری می گردد تا به وبگردهای محدوده سنی خاص (عموما زیرخیس و جوانخیس) یقین دهد که محتوای شیت مطلوب است