قبل از آن که بخواهیم درباره معنا E-A-T حرف کنیم، می بایست ببینیم این سه کلام مخفف چیست. نکته دیدنی اینجاست که رمزگشایی از این سه سخن تماما به شما علامت میدهد آموزش سئو در مشهد مهمترین موردها برای آنالیز کیفی محتوای صفحه های شما از نگاه گوگل کدام موردهاست. این سه کلام اولِ سه کلمه و واژه پایین میباشد: تخصص (Expertise) اعتبار (Authoritativeness) متکی بودن (Trustworthiness)درحال حاضر آموزش سئو مشهد فرصت آن رسیده که ببینیم E A T چیست و چرا EAT گوگل عنایت متعددی دارااست. نکته مهمی که می بایست در لحاظ داشته باشید این میباشد که تارنماهایی با تیتر YMYL وجود دارا هستند و در واقع الگوریتم امتیازدهی گوگل برای اینگونه وب سایتهایی التفات بسیار متعددی دارااست. YMYL به معنای Your Money or Your Life میباشد و نشانه میدهد محتوای تارنما متبوع مستقیما به پول یا این که معاش شما مرتبط میباشد. از این رو معیار تخصص، اعتبار و اتکا مخاطبان در ساخت و ساز محتوا التفات بسیار متعددی دارااست. اینجاست که گوگل به یاری اصول سه گانه خویش محتوای کیفیت بالا را تشخیص می دهد. البته مایحتاج میباشد یه خرده کاملخیس درباره این اصول و سه مفهومی که اشاره کردیم کلام کنیم. 1- تخصص (EXPERTISE) یکی نکات اساسی در ساخت محتوا این میباشد که مقاله شما به طور تخصصی و ترجیحا بوسیله اشخاص کارشناس مهیا گردیده باشد. در واقع تولیدکنندگان محتوا بایستی در ناحیههای مرتبط علم و تخصص کافی و قابل ثابت داشته باشند، تا بتوان به تجارت آنها تحت عنوان یک منبع موثق، بادانش و قابل متکی بودن نگاه کرد. نکته حائض اهمیت اینجاست که می بایست آشنایی صحت از مخاطبان خویش داشته باشید. چنانچه با اشخاص ماهر و دارای تخصص روبهرو میباشید، حتما نمیتوانید یک مقاله کوتاه با مفاهیم ابتدایی و کلی منتشر فرمائید. بلکه بایستی سراغ مطالب جامع و تخصصی بروید. از سوی دیگر چنانچه مخاطبان شما از روش جستجوی لغات گوناگون وارد وبسایت شما گردیدهاند و یوزرها همگانی میباشند، می بایست حتی مفاهیم بغرنج را به طور بی نقص بی آلایش و قابل فهم و شعور برای آنها توضیح دهید.2- اعتبار (AUTHORITATIVENESS) به عبارتیطور که در صدر اشاره کردیم مخاطبان بایستی شمارا تحت عنوان یک مرجع دارای اعتبار و موثق بشناسند. این اعتبار از تعداد ارجاعاتی که از سوی وب سایتها و یوزرها دیگر به شما می دهند معقول میشوند. در واقع می بایست ملاحظه کنید کجاها صحبت شماست و کدام وب سایتها و منابع دیگر شمارا تحت عنوان مرجع معرفی کرده و به تارنما یا این که مطالبتان پیوند دادهاند. دراین نصیب بکپیوندهایی که می گیرید، هر جایی که شمارا در کانالهای اجتماعی منشن یا این که تگ مینمایند و هرگونه سیگنال دریافتی اثرگذار میباشد. گوگل در پی این میباشد که ببیند وبسایت، محتوا و ایده ها و توانمندیهای تولیدکنندگان محتوای شما تا چه اندازه بوسیله فعالان حوزه کاری مربوطه در لحاظ گرفته میشود و این اعتبار تا چه اندازه در محتوا و آحاد تارنما شما توزیع گردیدهاست. از جمله مطالب شما می بایست دارنده تالیف کننده معین با اسم و تصویر باشد و نوشتههای آنان به طور کبیر در جاهای دیگر نیز بازنشر گردیده یا این که درباره آن ها حرف گردیده باشد. 3- اتکا (TRUSTWORTHINESS) البته پس از تخصص و اعتبار، اتکا میباشد که عنایت متعددی داراست. گوگل دقیقا درپی این میباشد که بفهمد درحالتی که کسانی از شیت نتیجه ها کاوش SERP به وبسایت شما وارد شدند، تا چه اندازه میتوانید اعتمادشان را جلب کرده و نیازهای آنانرا بدون نقص و سریع مرتفع فرمایید. شما می بایست دقیقا به مخاطبان خویش بفهمانید به عبارتی چیزی میباشید که داعیه می کنید و این احساس متکی بودن را می بایست در آن ها به وجود آورید. می بایست آرم دهید که سمت مخاطب می باشید و اورا از خودتان میدانید. درج تصاویر و توضیحات حقیقی و واقعی تولید ها، ذکر نقاط قوت و ضعف، یک گزاره توضیحات درباره مولف، شیت درباره ما، گواهینامهها، افتخارات و جوایز حصول گردیده و نصیب سوال های متداول یا این که راهنمای مخاطب به عنوان مثال مواقعی میباشد که یاری مینماید تا معیار اتکا نسبت به شما بیشتر خواهد شد.