الگوریتم شاهین غرض اساسی گوگل از معرفی الگوریتم “شاهین” (Pigeon)، رفع اختلال شناسایی غلط جای های تکراری آموزش سئو در مشهد در گوگل مپ بود و قصد داشت تا کلیه حصولوکارها را در نقشه گوگل اکران دهد. با معرفی الگوریتم شاهین، شعاع فیلترینگ گوگل در تشخیص استخراجوکارها در گوگل مپ کوچکتر شد و استخراجوکارهای شبیه و در آموزش سئو مشهد حدود یکدیگر قدرتمند به تصویب جای خویش در نقشه گوگل شدند سوای اینکه نگرانی از تداخل مکانی داشته باشند. با این اکنون، هنوز هم دستیابیوکارهایی وجود دارا هستند که از نشانی مشترک استعمال مینمایند، برای مثال دکانهایی که در یک پاساژ تجاری قرار دارا هستند. چرا اسم این الگوریتم شاهین میباشد؟ ازآنجاکه هنوز ممکن میباشد بعضا از استخراجوکارها با معرفی الگوریتم شاهین به ایراد واکنش نمایند، ولی اکثری از آنان از مزیتهای این الگوریتم سودمند گردیدهاند. بهتیتر نمونه، بعداز معرفی الگوریتم شاهین، رقبا دیگر نمیتوانند از اسم آنها برای سوءاستفاده استعمال نمایند و با اسم شبیه در حوالی آنان شغل نمایند. الگوریتم موش کور seo محلی تأثیر قابل توجهی بر رونق استخراج و شغل های خرد و همینطور تجارب یوزرها در اخذ حاصل عالی از جستجوهای خویش داشته میباشد. با ارائه بهینه سازی محلی، گوگل توانسته میباشد حاصل کاوش را بر طبق شرایط جغرافیایی یوزرها اکران دهد. مثلا، در شرایطی که یک استفاده کننده در ناحیه گیشا در طهران عبارت “کافههای مجاورت اینجانب” را کاوش نماید، گوگل با دقت به حالت جغرافیایی مخاطب، کافههای نزدیکترین به اورا در حیطه گیشا معرفی مینماید. این عمل سبب رضایت یوزرها گردیده و همینطور به حصول و شغل های خرد که اقتدار رقابت با اینترنتتارنماهای بزرگتر را در کلمه ها کلیدی مربوط به حوزه کاری خویش نداشتند، قابلیت و امکان استعمال از مزیت بهینه سازی محلی را میدهد و به رونق تجارت آنان یاری مینماید. برای افزایش عملکرد بهینه سازی محلی برای یوزرها، گوگل الگوریتمی به اسم “موش کور” (Possum) را معرفی کرد که در سال ۲۰۱۶ واپسین توشه بهروزرسانی شد. این الگوریتم سبب شد نتیجه ها بهینه سازی محلی برای یوزرها ظریفخیس از پیشین باشد و تجربیات بهتری را برای آنها ساخت و ساز نماید. الگوریتم تطبیق عصبی گوگل اخیرا اعلام نموده است که از الگوریتم “تطبیق عصبی” برای بهبود ادراک مفاهیم در جستجوها استعمال مینماید. دنی سالیوان از گوگل اعلام نموده است کهاین الگوریتم برای نسبتاًً ۳۰ درصد از جستجوها به فعالیت گرفته می شود. گوگل اخیرا یک نوشتهی علمی تحقیقاتی منتشر نموده است که با توفیق توانا به تطبیق پرس و جوهای کاوش با صفحه ها اینترنت مرتبط صرفا با به کارگیری از کلمات جستجوی مخاطب و محتوای صفحه ها اینترنت میباشد. این الگوریتم، ممکن میباشد در بعضی مورد ها بهطور بدون واسطه استعمال نشود یا این که بهتیتر یک کدام از الگوریتمهای گوگل در کنار دیگر الگوریتمها بهفعالیت گرفته گردد. برای مثال، این یک مثال از روش همت یک الگوریتم “تطبیق عصبی” میباشد. مجموع این سعیها به خواسته پیشرفت در عملکرد کاوش در گوگل و ارائه نتیجه ها دقیق تر و بر پایه ی با نیازهای یوزرها میباشد.