جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

هر آنچه که وبمسترها باید درباره آپدیت هسته گوگل بدانند

گوگل معمولا هر روز یک یا این که یک‌سری تغییر و تحول در الگوریتم های خویش اعمال می‌دهد تا بتواند نتیجه ها کاوش را بهبود ببخشد. بیشتر این تغییرات شایان توجه و والا نیستند آموزش سئو در مشهد  البته به ما یاری می نمایند حالت کاوش را بیشتر از قبلی بهبود ببخشیم. گاهی از زمان ها آپدیتی ممکن میباشد بیشتر از دیگر آپ تو دیت ها شایان توجه باشد. اینگونه آپ تو دیت هایی که اصلی می باشند را پذیرش میکنیم و داده ها موردنیاز وبمسترها، تولیدکنندگان محتوا یا این که سایرافراد را در اختیارشان میگذاریم. از جمله زمانی آپ تو دیت سرعت را ارائه کردیم، پیشنهاد ها و آموزش سئو مشهد  راهکار هایی هم برایش داشتیم. یک‌سری توشه در سال در الگوریتم های کاوش و سیستم هایمان تغییرات اساسی ساخت‌و‌ساز میکنیم. به‌این آپ تو دیت ها، آپ دیت های هسته می‌گوییم. اینگونه آپ تو دیت هایی به نحوی پیاده سازی گردیده اند که مارا مطمئن میسازند ماموریت خویش یعنی آرم دادن محتوای مرتبط و دارای اعتبار برای جستجوکنندگان را به صدق جاری ساختن می‌دهیم. این به روزرسانی های هسته ممکن میباشد بر روی Google Discover هم تاثیر بگذارد. اینگونه به روز هایی را خودمان پذیرش میکنیم زیرا تاثیرات قابل توجهی بر روی وب سایت ها تولید می نمایند. برخی از تارنما ها ممکن میباشد در طی این به روزرسانی ها متوجه ارتقا یا این که کاهش مرتبه یا این که ترافیکشان شوند. وب سایت هایی که شاهد افت ترافیک بوده اند به‌دنبال راه‌حل برطرف کردن ایراد خواهند بود. به همین خیال عملکرد میکنیم شایسته ترین چاره ها را ارائه دهیم تا مبتلا خلل نشوند و شغل های نادرست جاری ساختن دهند. در بعضا از مورد ها هم ممکن میباشد چیزی برای برطرف کردن وجود نداشته باشد. فرض فرمائید آپ تو دیت هسته گوگل ارائه گردیده و برخی از صفحه های شما آنقدرها که می بایست، تلاش نیکی ندارند. ممکن میباشد شما هیچ اشتباهی مرتکب نشده باشید. این صفحه های، راهنما و راهبرد های گوگل را نقض نکرده اند یا این که در گیر جریمه دستی یا این که الگوریتمی نشده اند. گاهی از تایم ها هم کاهش همت صفحه ها ممکن میباشد به خیال و خاطر تغییرات الگوریتمی باشد. حقیقت این میباشد که در به روزرسانی های هسته گوگل، چیزی که بخواهد برگه خاص یا این که وب سایت خاصی را غرض قرار دهد نیست. این تغییرات به مراد بهبود تحلیل محتواست. اینگونه تغییراتی ممکن میباشد صفحاتی که تا قبل از این کوشش نیکی نداشته اند را فراتر بیاورد. بیایید این زمینه را با یک نمونه رسیدگی کنیم و ببینیم به روز هسته گوگل به چه شکل عمل می نماید. فرض نمایید شما فهرستی از 100 فیلم سینمایی رفیعتر در سال 2015 را منتشر نموده اید. یک‌سری سال بعد از آن در سال 2019، فهرست خویش را با فیلم های سینمایی تازه آپ تو دیت میکنید زیرا هم اکنون فیلم هایی ارائه گردیده است که پیش از این وجود نداشته و میتوانید کاندید قرار به چنگ آوردن درین فهرست باشد. همینطور ممکن میباشد بعضا از فیلم ها را مجدد بررسی فرمایید و متوجه گردید که آنان اینک بایستی رده بالاتری نسبت به پیشین داشته باشند. فهرست شما با سپری شد فرصت عوض میشود و فیلم هایی که تا قبل از این رده بالاتری در آن داشتند ممکن میباشد به حالت های دیگری هدایت شوند. درباره به روز های هسته گوگل هم، اینگونه اتفاقی صورت میدهد. همان گونه که توضیح دادیم صفحاتی که پس از آپ تو دیت هسته، سعی خویش را از دست می‌دهند و افت مرتبه به دست می‌آورند ممکن میباشد هیچ مشکلی نداشته باشند و نیازی به برطرف کردن ایراد هم نباشد. بعضا ها که پس از این به روزرسانی کارکرد خیر ندارند ممکن میباشد حس نیاز نمایند و بخواهند کاری برای بهبود وضعیتشان اجرا دهند. در اینگونه قوانینی سفارش می‌کنیم بر روی محتوای خویش تمرکز فرمائید و مطمئن گردید شایسته ترین محتوا را در چنگ یوزرها تان می‌گذارید. این به عبارتی چیزی میباشد که الگوریتم های ما به دنبالش میباشند. اولی قدم این میباشد که خصوصی به آیین نامه ها ور اهنمایی که پیش از این داشتیم بزنید و مجدد چگونگی محتوای خویش را تحلیل فرمایید. ما این سفارش ها را با تعدادی سوالهای آپ دیت کرده ایم که میتوانید از خودتان بپرسید و چگونگی محتوایتان را بسنجید:

الگوریتم کبوتر گوگل چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده میباشد که پیرو نزدیکترین دکان، درمان گاه، راس تفریحی و ... باشید و قطعا میدانید  آموزش سئو در مشهد که‌این نیاز بیشتر عموم عالم بوده میباشد از این رو موتور جستجوی گوگل بعداز پنگوئن، مرغ مگس خوار و پاندا، در سال 2014 تصمیم گرفت تا الگوریتم کبوتر را به قلعه حیوان‌ها خویش بیفزاید. همت الگوریتم کبوتر گوگل درآموزش سئو مشهد  واقع بدین شکل میباشد که هنگامی مرورگرتان را گشوده نمایید و عباراتی زیرا «رستوران‌های مجاورت اینجانب» یا این که «مریض خانه‌های مجاورت اینجانب» یا این که «مرکز ها تفریحی مجاورت اینجانب» را کاوش نمایید، گوگل خودش نزدیکترین جای متبوع را شناسایی می‌نماید و به یار همگی خصوصیات به شما ارائه خواهد اعطا کرد! همان طور که می دانید موتور جستجوی گوگل بر طبق محتوا شغل می‌نماید و امروزه جای (لوکیشن) نیز در کنار متن، صدا و تصویر تحت عنوان محتوا شناخته می گردد و الگوریتم کبوتر گوگل نیز از این محتوا برای شناسایی نزدیکترین جای به کار گیری می‌نماید. مرتبه بندی وبسایت‌های متفاوت در موتور جستجوی گوگل براساس معیارهای گوناگون شکل می‌پذیرد و به همین استدلال میباشد که هنگامی عبارتی را در گوگل کاوش می کنید بعضی از وبسایت‌ها را در حاصل نخستین گوگل فراتر از سایر تارنما‌ها مشاهده خواهید کرد. با این هم اکنون تا پیش از روی شغل وارد شدن الگوریتم کبوتر، جای و مسافت شما از عبارت متبوع تحت عنوان یک ترازو برای مرتبه‌بندی گوگل محسوب نمی‌گردیده است. در واقع به کار گیری از الگوریتم کبوتر باعث شد‌ه‌است تا شما بعداز جستجوی عبارت متبوع خویش در گوگل برای یافتن مکانی خاص در یک شهر با پیشنهادهای مختلفی مواجه گردید! اکنون می پندارید که‌این پیشنهادها برای تمامی شهرها یکسان خواهد بود؟! در جواب بدین پرسش بایستی اذعان کرد که به طبع نتیجه ها یافتن جای در گوگل برای شهرهای گوناگون مختلف خواهد بود چون الگوریتم کبوتر با تطابق الگوریتم جستجوی شما و الگوریتم تارنما‌های مرتبط، به اکران جای نزدیکتر به شما مبادرت خواهد کرد. تغییرات الگوریتم کبوتر روی گوگل با دقت به مطالب قسمت‌های پیشین متوجه شدید که الگوریتم کبوتر سبب ساز گردیده است تا حاصل گوگل مبنی بر وضعیت مکانی تغییر‌و تحول نماید. در واقع پیش از روی فعالیت وارد شدن الگوریتم کبوتر هنگامی عبارتی مانند «کافه‌های طهران» را کاوش می‌کردید با یکی‌از کافه‌های ولنجک طهران مواجه می‌شدید البته اکنون در شکل کاوش «کافه‌های ولنجک» نزدیکترین کافه به شما در ولنجک اکران داده شود و در بالا حاصل قرار خواهد گرفت. براین اساس الگوریتم کبوتر در حاصل جستجوی گوگل تغییرات محسوسی ساخت و ساز نموده است که روی درجه بندی و seo وب سایت اثر مستقیمی ‌داشته میباشد. با این درحال حاضر در بین اکثری از seo شغل های ماهر وبسایت بر رمز تاثیرات مثبت و منفی این الگوریتم برای مخاطب و مالک وبسایت اختلاف وجود داراست.

EAT گوگل چیست؟

قبل از آن که بخواهیم درباره معنا E-A-T حرف کنیم، می بایست ببینیم این سه کلام مخفف چیست. نکته دیدنی اینجاست که رمزگشایی از این سه سخن تماما به شما علامت میدهد آموزش سئو در مشهد  مهم‌ترین موردها برای آنالیز کیفی محتوای صفحه های شما از نگاه گوگل کدام مورد‌هاست. این سه کلام اولِ سه کلمه و واژه پایین میباشد: تخصص (Expertise) اعتبار (Authoritativeness) متکی بودن (Trustworthiness)درحال حاضر آموزش سئو مشهد  فرصت آن رسیده که ببینیم E A T چیست و چرا EAT گوگل عنایت متعددی دارااست. نکته مهمی که می بایست در لحاظ داشته باشید این میباشد که تارنما‌هایی با تیتر YMYL وجود دارا هستند و در واقع الگوریتم امتیازدهی گوگل برای اینگونه وب سایت‌هایی التفات بسیار متعددی دارااست. YMYL به معنای Your Money or Your Life میباشد و نشانه میدهد محتوای تارنما متبوع مستقیما به پول یا این که معاش شما مرتبط میباشد. از این رو معیار تخصص، اعتبار و اتکا مخاطبان در ساخت و ساز محتوا التفات بسیار متعددی دارااست. اینجاست که گوگل به یاری اصول سه گانه خویش محتوای کیفیت بالا را تشخیص می دهد. البته مایحتاج میباشد یه خرده کامل‌خیس درباره این اصول و سه مفهومی که اشاره کردیم کلام کنیم. 1- تخصص (EXPERTISE) یکی نکات اساسی در ساخت محتوا این میباشد که مقاله شما به طور تخصصی و ترجیحا بوسیله اشخاص کارشناس مهیا گردیده باشد. در واقع تولیدکنندگان محتوا بایستی در ناحیههای مرتبط علم و تخصص کافی و قابل ثابت داشته باشند، تا بتوان به تجارت آن‌ها تحت عنوان یک منبع موثق، بادانش و قابل متکی بودن نگاه کرد. نکته حائض اهمیت اینجاست که می بایست آشنایی صحت از مخاطبان خویش داشته باشید. چنانچه با اشخاص ماهر و دارای تخصص روبه‌رو میباشید، حتما نمی‌توانید یک مقاله کوتاه با مفاهیم ابتدایی و کلی منتشر فرمائید. بلکه بایستی سراغ مطالب جامع و تخصصی بروید. از سوی دیگر چنانچه مخاطبان شما از روش جستجوی لغات گوناگون وارد وبسایت شما گردیده‌اند و یوزرها همگانی می‌باشند، می بایست حتی مفاهیم بغرنج را به طور بی نقص بی آلایش و قابل فهم و شعور برای آن‌ها توضیح دهید.2- اعتبار (AUTHORITATIVENESS) به عبارتی‌طور که در صدر اشاره کردیم مخاطبان بایستی شمارا تحت عنوان یک مرجع دارای اعتبار و موثق بشناسند. این اعتبار از تعداد ارجاعاتی که از سوی وب سایت‌ها و یوزرها دیگر به شما می دهند معقول میشوند. در واقع می بایست ملاحظه کنید کجاها صحبت شماست و کدام وب سایت‌ها و منابع دیگر شما‌را تحت عنوان مرجع معرفی کرده و به تارنما یا این که مطالب‌تان پیوند داده‌اند. در‌این نصیب بک‌پیوند‌هایی که می گیرید، هر جایی که شما‌را در کانال‌های اجتماعی منشن یا این که تگ می‌نمایند و هرگونه سیگنال دریافتی اثرگذار میباشد. گوگل در پی این میباشد که ببیند وبسایت، محتوا و ایده ها و توانمندی‌های تولیدکنندگان محتوای شما تا چه اندازه بوسیله فعالان حوزه کاری مربوطه در لحاظ گرفته میشود و این اعتبار تا چه اندازه در محتوا و آحاد تارنما شما توزیع گردیده‌است. از جمله مطالب شما می بایست دارنده تالیف کننده معین با اسم و تصویر باشد و نوشته‌های آنان به طور کبیر در جاهای دیگر نیز بازنشر گردیده یا این که درباره آن ها حرف گردیده باشد. 3- اتکا (TRUSTWORTHINESS) البته پس از تخصص و اعتبار، اتکا میباشد که عنایت متعددی داراست. گوگل دقیقا درپی این میباشد که بفهمد در‌حالتی که کسانی از شیت نتیجه ها کاوش SERP به وبسایت شما وارد شدند، تا چه اندازه میتوانید اعتمادشان را جلب کرده و نیازهای آنان‌را بدون نقص و سریع مرتفع فرمایید. شما می بایست دقیقا به مخاطبان خویش بفهمانید به عبارتی‌ چیزی می‌باشید که داعیه می کنید و این احساس متکی بودن را می بایست در آن ها به وجود آورید. می بایست آرم دهید که سمت مخاطب می باشید و اورا از خودتان میدانید. درج تصاویر و توضیحات حقیقی و واقعی تولید ها، ذکر نقاط قوت و ضعف، یک گزاره توضیحات درباره مولف، شیت درباره ما، گواهینامه‌ها، افتخارات و جوایز حصول گردیده و نصیب سوال های متداول یا این که راهنمای مخاطب به عنوان مثال مواقعی میباشد که یاری می‌نماید تا معیار اتکا نسبت به شما بیشتر خواهد شد.

راهنمای افزایش رتبه و بهبود سئو – از کجا شروع کنم؟

در‌حالتی که عشق مند به بهبود بهینه سازی خویش می باشید و مایلید تا وقتتان را به یادگیری در آموزش سئو در مشهد  خصوص سئو موتور کاوش (بهینه سازی) و کنسول کاوش تخصیص دهید، این نوشته‌علمی یک راهنمای آغاز بدون نقص برای شما خواهد بود. در بالا شما نیازی به فهم و شعور HTML یا این که کدنویسی ندارید، البته بایستی مدتی آموزش سئو مشهد  را صرف تامل کردن و غرض گذاری در امر روش سازماندهی و نوشته شدن تارنما خویش فرمائید، چون استارت عمل مشتمل بر تغییراتی در تارنما خواهد بود. خبر بهتر این میباشد که با مقداری کوشش میتوانید به بهبود seo و اخذ سکو خوب در نتیجه ها کاوش امداد متعددی نمایید. وظیفه شما تشکیل داد یک وبسایت تماما با صرفه به دلیل بهبود تجارب کاربری و موءثر برای مخاطبان میباشد. یکی مخاطبان یا این که یوزرها شما موتور جستجوی گوگل میباشد که به بقیه یوزرها امداد می نماید تا محتوای شما‌را پیدا نمایند. بهینه سازی درخصوص یاری به موتورهای کاوش برای فهم و ارائه محتوا میباشد. وبسایت شما ممکن میباشد یک وب سایت خرد یا این که تعالی باشد، در واقع فرق نمیکند! به دلیل آنکه رعایت مورد ها سئو و بهبود seo در‌این راهنما برای همگی تارنما ها الزامی میباشد. برای آغاز همان طور که در نوشته‌علمی مفاهیم محور سئو توضیح داده شد‌ه‌است، شما بایستی یک آنالیز لیست تهیه و تنظیم کرده و یکسری گزینه را رسیدگی نمائید که درین نوشته‌علمی نیز به طور مختصر این مورد ها را مرور می‌کنیم. یک مبادرت اساسی برای بهبود بهینه سازی معرفی وبسایت به گوگل میباشد، گوگل یک موتور جستجوی تماماً خود کار میباشد که از خزنده های اینترنت (web crawlers) برای جستجوی مداوم اینترنت استعمال می نماید. شما در وضعیت کلی نیاز به جاری ساختن هیچ کاری ندارید به دلیل آن که در اکثر مواقع تارنما ها بوسیله خزنده های گوگل پیدا می‌شوند. ولی که هیچ تضمینی نیست که خزنده های گوگل مطلقا یک وب سایت خاص را پیدا نمایند، ولی رعایت این دستور کار ها قادر است به بهبود seo تارنما، ارتقا مرتبه seo و پیدا شدن وب سایت شما در حاصل جستجوی ما یاری دهد. کنسول جستجوی گوگل ( Google search console ) ابزارهایی را ارائه می‌دهد که به شما امداد می نماید محتوای خویش را به Google ارسال نمائید و شیوه تلاش وبسایت خویش را در اختیار گرفتن نمائید. همینطور Search Console با هشدار راجع‌به بعضا مسائل اساسی در وبسایت شما به ارتقا درجه و بهبود seo وبسایت شما امداد می نماید. توصیه ما این میباشد که وب سایت خویش را قطعا در سرچ کنسول تصویب نمائید.

چک لیست سئو داخلی

سرعت تارنما را پژوهش کنید: سرعت صفحات وب سایت به عنوان یکی از فاکتورهای سکو‌بندی گوگل شناخته می گردد. بدیهی می باشد آموزش سئو مشهد  سرعت وبسایت نقش مهمی در ارتقا تجربه کاربری تارنما دارد، در‌حالتی که وب سایت شما دیر بارگیری خواهد شد، هیچ کاربری قرار نیست در آن بماند، درنتیجه رتبه‌ای هم از گوگل نمی‌گیرد. برای اطمینان آموزش سئو مشهد  از سرعت تارنما‌تان می‌توانید از ابزارهایی مثل PAGESPEED INSIGHT یا GTMETRICS به کارگیری فرمائید. موبایل‌فرندلی ‌بودن سایت را استیناف فرمائید: تلفن همراه‌فرندلی ‌بودن سایت در سال‌های اخیر برای گوگل اهمیت زیادی پیدا کرده و مخصوصا در جستجوهای موبایلی درجه تارنما شمارا به شدت بالا می‌برد. برای اعتقاد از موبایل‌فرندلی ‌بودن وب سایت هم می‌توانید از ابزار تست تلفن همراه‌فرندلی گوگل استعمال کنید. افزونه فشرده‌سازی تصاویر نصب فرمائید: فشرده‌سازی تصاویر منجر کاهش حجم آنها و بالا رفتن سرعت بارگیری صفحه های می شود. در حالتی‌که وب سایت‌تان وردپرسی است افزونه‌های زیادی برای این عمل در اختیارتان جای‌دارد که به طور خودکار تصاویر سایت را فشرده می‌کنند. پیوند‌های شکسته را اصلاح کنید: لینک و پیوند‌های شکسته به تجربه کاربری وبسایت شما ضربه می زند، همیشه حواستان به لینک‌های سایت‌تان باشد و در صورت وجود لینک و پیوند شکسته سریع برای اصلاح آن اقدام فرمائید. صفحه های تکراری را اصلاح فرمائید: گوگل صفحات یا محتواهای تکراری را اصلا دوست ندارد. سرچ کنسول گوگل در صورت وجود چنین صفحاتی آن را در قسمت Coverage به شما استحضار می‌دهد. رسیدگی لیست seo داخلی سئو داخلی مشتمل بر شغل‌هایی می باشد که برای بهینه‌سازی محتوای تارنما خود می بایست ایفا دهید. در‌پی آنالیز لیست سئو 2023 به سراغ seo داخلی می‌رویم: از url کوتاه و توصیفی به کار گیری نمایید: url صفحه های وبسایت در نتیجه ها جستجو نمایش داده می‌شود، در شرایطی که که از url کوتاه و توصیفی استعمال کرده باشید، تماما در معرض روئت کرد کاربران قرار می‌گیرد و آن‌ها عالی میتوانند آیتم کاغذ را تشخیص دهند. عنوان‌های دیدنی و ترغیب‌کننده استعمال فرمایید: عنوان صفحه های چشم‌گیرترین عنصری می‌باشد که در نتایج جستجو نمایش داده می‌گردد. یک عنوان جذاب نقش مهمی در ترغیب کاربران به کلیک روی آن دارد، به همین ادله کارایی نمائید عنوان‌هایی جذاب و ترغیب‌کننده بنویسید و از کلمه کلیدی کاغذ در آن به کارگیری کنید. توضیحات متای ترغیب‌کننده بنویسید: توضیحات متا هم قسمت دیگری است که در حاصل جستجو نمایش داده می‌گردد و از آن‌جا که وقت گیر‌تر است، فرصت بیشتری برای معرفی و تعریف‌و‌تمجید محتوای شیت در آن دارید. ولی عملکرد نمایید طول آن از 120 کاراکتر بیشتر نشود و از واژه و کلمه کلیدی برگه در آن به کارگیری نمائید. به منابع مرتبط و معتبر لینک بدهید: لینک ‌دادن به صفحات مرتبط در وب سایت خودتان به کاربران یاری می‌کند، بهتر در تارنما‌تان بگردند و تجربه کاربری بهتری داشته باشند البته علاوه بر این می‌توانید با لینک ‌دادن به منابع مرتبط در وبسایت‌های دیگر هم قیمت بیشتری برای کاربران سایت‌تان تشکیل داد نمائید. ولی به اعتبار صفحاتی که به آن لینک می‌دهید توجه داشته باشید. عکس‌ها را بهینه‌سازی فرمایید: تا اینجای شغل راجع‌به تصاویر وب سایت گفتیم که باید آنها را فشرده کنید، خلال این در استعمال از عکس‌ها از انتخاب اسم های عمومی مثل شماره برای آنها خودداری کرده و اسامی توصیفی مرتبط برای هر عکس انتخاب فرمائید. علاوه بر این خصوصیت alt هر عکس را هم با جملاتی توصیفی پر فرمایید. از اسکیما برای صفحات به کارگیری فرمایید: اسکیما به موتورهای جستجو یاری می‌کند محتوای شیت شما‌را بهتر تشخیص دهند؛ علاوه بر این اسکیما سبب ساز میشود نمایش صفحه شما در نتیجه ها جستجو مختلف و چشمگیرتر شود. در نتیجه نرخ کلیک روی صفحه شما‌را بالا می برد. لینک و پیوند‌های داخلی بسازید: پیوند‌های داخلی به موتورهای جستجو امداد می‌کنند مورد صفحات گوناگون را تشخیص داده و صفحه ها مرتبط با جستجوها را خوب تشخیص دهند. به علاوه لینک‌سازی داخلی سبب ساز هدایت خوب و شل و ول‌تر کاربران در تارنما شما می شود و تجربه کاربری بهتری برای آنها می‌سازد.