جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

اصطلاحاتی که هر سئوکار باید بداند


انتیتی

Entity یک مضمون‌ مخصوص میباشد که به خیر و خوبی تعریف‌و‌تمجید گردیده و قابل تشخیص میباشد. این موجودیت‌ها می توانند دربرگیرنده جای ، فرد، مال، ایده، کمپانی‌ و بقیه مورد ها آموزش سئو در مشهد  باشند.


زمانی موتورهای کاوش به صورت ظریف Entity‌ها را شناسایی نمایند، می توانند محتوا را عالی فهم و شعور کرده و در فیض ظریف‌خیس جواب یوزرها را حاصل کاوش اکران دهند.


تشخیص و شناسایی Entity‌ها در بهبود seo مداقه متعددی داراست و به کار گیری از Entity به شما به طور درست، به شما این قابلیت را میدهد تا محتوای وب سایت خویش را به طور ظریف‌تری تعریف نمایید و در فیض اعتنا یوزرها را بیشتر به سمت خویش جلب نمائید.


Entity چیست؟ چه کاربردی در seo داراست؟

Evergreen Contentمحتوای مدام سبز

ساخت محتوای مدام سبز به عبارتی‌طور که از اسم آن پیداست، محتوایی seo گردیده است که به‌طور پیوسته با حاصل کاوش مرتبط میباشد و اصطلاحا طی یک عصر ی زمانبر برای خواننده‌گان “نو” باقی می ماند.


به عبارت دیگر، عنصر مجال هیچ تاثیری در کهنه‌گی این محتوا ندارد. برای مثال، شایسته ترین فیلم سال 2019 ممکن میباشد در سال 2025 دیگر شایسته ترین نباشد، اما زمینه شایسته ترین فیلم‌طومار‌های تاریخ سینما قادر است مدام برای استفاده کننده جالب باشد. محتوای اولین را محتوای غیرسبز و محتوای دو‌مین را مدام سبز می‌نامیم.


محتوای مدام سبز چیست

Featured Snippetپیشنهاد ویژه گوگل

Feature Snippet در واقع باکسی میباشد که فراتر از جایگاه یک در کاغذ نتیجه ها گوگل به مخاطب آرم داده می‌گردد و دربردارنده جواب بی واسطه به کوئری یوزرها میباشد. گوگل این جواب‌ها را به طور مدبرانه از وبسایت‌ها بر می دارد و وبسایت‌ها هیچ کنترلی روی آن ندارند. هر فیچر اسنیپت عموماً دربردارنده تصویری میباشد که میتواند از وبسایت‌هایی به جز وبسایت منبع گرفته گردیده باشد.


اسنیپت‌های گوگل سبب گردیده که کاوش در گوگل دیگر یک کاوش نباشد، بلکه فقط موردنیاز میباشد به گوگل بگویید که دنبال چه چیزی میباشید، تا در سریع‌ترین مجال ممکن جواب سوال های خویش را بگیرید.


در‌حالتی که گوگل تصمیم بگیرد که وب سایت شما‌را در فیچر خویش نماد دهد، نان تان در روغن میباشد! میپرسید چرا؟ برای این‌که فیچر اسنیپت اولی بخشی میباشد که دیده استفاده کننده به آن میفتد و بدین ترتیب بیش‌ترین کلیک و بازدید هم برای همین نصیب میباشد.


فیچر اسنیپت چیست چرا بایستی به آن التفات بدهیم

Follow Linkلینک فالو

کلیه پیوند‌های قرار گرفته در صفحه های اینترنت به طور پیش فرض فالو می‌باشند مگر آن‌که در آنان از خصوصیت rel=nofollow مصرف شده باشد. فالو یا این که نوفالو بودن یک پیوند اثر متعددی بر بها و اعتبار منتقل گردیده به ورقه غرض خواهد داشت. ولی وجود پیوند‌های نوفالو برای محافظت تعادل و اکران حقیقی بودن لینک و پیوند‌های ورودی به وبسایت شما مداقه متعددی داراست.


الگوریتم پنگوئن به پراکندگی و گونه های لینک و پیوند‌های ورودی به یک شیت دقت می‌نماید و در‌صورتی‌که کلیه لینک و پیوند‌های ورودی به آن فالو باشند ممکن میباشد پیوند‌سازی شمارا غیرطبیعی تشخیص دهد. در پیوند‌سازی‌های داخلی وبسایت مدام از لینک و پیوند‌های فالو به کارگیری می کنیم اما لینک و پیوند‌سازی‌های فرنگی ترکیبی از فالو و نوفالو خواهند بود.


Freshness Algorithmالگوریتم تازگی محتوا

بهینه سازی مانند پازلی می ماند که از تکه‌های گمشده متعددی درست شده میباشد. توده متعددی از عموم ترجیح می دهند در پی تکه‌هایی از این جورچین بروند که پیدا کردنشان شغل مشقت وجود ندارد اما به خیال و خاطر داشته باشید که حتی با عدم وجود یک قطعه، این جورچین کامل شدن نمی‌شود.


الگوریتم Freshness گوگل یکی‌از آن تکه‌های گمشده از جورچین seo میباشد که کمتر کسی در جستجوی آن میباشد.


غرض مهم این الگوریتم تاکید بیشتر بر تازگی محتوا میباشد، چراکه یوزرها اینترنتی مدام به واپسین و جدیدترین داده ها روی خوش نشانه می دهند. در بعضا منطقهها مانند خبر ها و سیاست، مداقه این زمینه حتی بیشتر می‌شود و کسانی که در‌این حوزه سرگرم عمل میباشند بایستی به‌روز نگه داشتن محتوای خویش را بیش تر از هرچیز دیگر مد حیث داشته باشند.


الگوریتم تازگی محتوا

Google Bombبمب گوگل

اصطلاح Google Bomb به یک تکنیک کلاه سیاه در seo اشاره داراست. در‌این تکنیک کوشش میشود که یک تارنما یا این که کاغذ اینترنتی با به کارگیری از لینک و پیوند‌سازی‌های کبیر در عبارتی مشخص و معلوم رده استحصال نماید. این تکنیک معمولا با هدف ها کوتاه دوران یا این که  آموزش سئو مشهد  برخی سیاسی اجرا می‌گردد.


به کار گیری از این تکنیک موجب می شود برگه مقصود در وقتی کوتاه به مرتبه یک گوگل رسد البته احتمال از دست رفتن منزلت و جریمه آن به وسیله گوگل بسیار زیاد میباشد.


برای مثال یک‌سری سال پیش سایتی با اسم خلیج عجم تولید شد و بخش اعظمی از تارنما‌های اهل ایران با عبارت “خلیج عربی” به آن لینک و پیوند‌سازی کردند. این برگه تخت گاز در عبارت مقصود به جایگاه یک گوگل رسید و جستجوی خلیج عربی وبسایت خلیج عجم اکران داده می شد.


Google Danceالگوریتم رقص گوگل

هنگامی‌که گوگل برای انتخاب مقام ظریف یک کاغذ در گیر شک و تردید می گردد برای مدتی آن را در برگه اولیه و در درجه های بالا اکران می دهد. در‌این بازه زمانی خلق یوزرها در مقابل این کاغذ پژوهش گردیده و واحد سنجش CTR آن در مقایسه با جایگاهی که استحصال کرده انتخاب می‌گردد.


گوگل می‌داند که CTR مرتبه ۱ به صورت معمول ۳۵ تا ۵۰ درصد میباشد، حالا درصورتی که این شیت تازه داده های عددی زیر تری داشته باشد به صورت حتم آیتم قابل قبولی برای حضور در سکو ۱ گوگل نخواهد بود و رده خویش را از دست می دهد. چنانچه یوزرها متعددی بر روی این مورد کلیک نمایند و CTR شما مطلوب باشد، مجال حضور آن‌ها در برگه ملاک دوم گوگل برای سکو بندی خواهد بود.


الگوریتم رقص گوگل

Google Sandboxسندباکس گوگل

وبسایت‌هایی که شغل خویش را جدیدا شروع کرده‌اند معمولا شانس کمتری برای استحصال مقام در حاصل کاوش خواهند داشت. بخش اعظمی معتقدند که موتور جستجوی گوگل در او‌لین ماه‌های فعال سازی یک تارنما با اینکه صفحه های و محتوای آن را به طور بدون نقص پژوهش می‌نماید البته شانس متعددی برای حضور در حاصل به آن نمیدهد.


روزمره وب سایت‌های متعددی احداث میگردند اما اکثری از آن‌ها کار خویش را به طور بلند مقطع ادامه نمی‌دهند. در سود گوگل در ماه‌های ابتدایی وبسایت شما در سندباکس (زمین بازی کودک ها) قرار می دهد تا از ادامه شغل و چگونگی محتوای شما مطمئن گردد.


در‌این بازه گوگل کارایی می‌نماید تا کوشش شما‌را تحقیق کرده و منزلت حقیقی شمارا در نتیجه ها گوگل تشخیص دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد