جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

اجتناب از ایجادصفحه های زامبی و یتیم


اجتناب از ساخت‌و‌ساز صفحه های زامبی و یتیم
به دنبال خوب میباشد از ساخت صفحه های یتیم و زامبی در اینترنت‌وبسایت‌های فروشگاهی پرهیز کنید. صفحه ها یتیم، صفحاتی می‌باشند که مخصوصاً برای بهینه سازی تولید گردیده‌اند؛ البته لینک و پیوند‌های داخلی به آنها اضافه نمی شود. این نوع صفحه ها خیر‌فقط به بهبود seo امداد نمیکنند؛ بلکه ممکن میباشد به سعی بقیه صفحه های شما جراحت آموزش سئو مشهد  بزنند.

صفحه ها زامبی نیز مانند صفحه های یتیم، دارنده محتوای یه خرده میباشند که قابلیت و امکان seo کردن آنها‌را کاهش میدهد.

اکران محصول ها شبیه و پیشنهادهای جنس
به کارگیری از عباراتی مانند «سایر افراد نیز مشاهده کردند»، «سایرافراد نیز دوست داشتند» یا این که «شما ممکن میباشد دوست داشته باشید» برای اکران تولیدات شبیه در صفحه های مال بهتر میباشد. این کلمه ها به بهبود فرصت کلی صرف گردیده به وسیله یوزرها در وب سایت امداد کرده و برای بهینه سازی تولیدها مبادرت نیکی محسوب میشود.

تسهیل رابطه: چت آنلاین، هیبت تماس و شماره‌تلفن برای ارشادوراهنمایی سریع از کارشناسان ما
گذاشتن لحاظ کارشناسان دررابطه‌با آن کالا
آرا و ایده ها کارشناسان حوزه تولیدها شما نقش حیاتی در ضمانت رضایت مشتریان دارا هستند. ایده ها این اشخاص حرفه ای و دارای تخصص، به یوزرها اعتقادوباور می دهد که محصول ها شما کیفیت خوب و بر پایه ی با نیازهای صنعت می‌باشند. با گذاشتن ایده ها کارشناسان، مشتریان تخت‌گاز با ملزومات و به کارگیری‌های تولیدها آشنا میگردند و شایسته ترین تصمیم را برای خرید خویش اتخاذ می‌نمایند. این مبادرت خیر‌فقط به بهبود اعتبار و آشنایی مارک شما یاری می‌نماید؛ بلکه تجارب خرید یوزرها را به سطح جدیدی از اعتقاد و راحتی میبرد.

دوری از کنیبالیزیشن
کنیبالیزیشن، یک ارعاب تازه در دنیای seo میباشد که از نبرد داخلی میان صفحه های شبیه با یک واژه و کلمه کلیدی مشترک به وجود می آید. این مسئله سبب هلاکت توان بهینه سازی صفحه های جنس می‌گردد. برای دوری از این اوضاع و احوال، ضروری میباشد که بعداز پژوهش عبارات کلیدی، به‌اعتنا کانسپت کیوردها را تشخیص داده و کیورد تارگتینگ را با اصول به عمل ببرید. این مبادرت خیر‌صرفا بازدارنده از رقابت غیر مطلوب دربین صفحه های میشود؛ بلکه به بهبود رده سئویی صفحه های کالا شما امداد خواهد کرد.

گذاشتن قسمت بینش‌ها: تولید تعامل مؤثر با مشتریان
نصیب بینش‌ها بر روی صفحه های تولید ها وبسایت‌های فروشگاهی میتواند یک ابزار کارکشته برای ساخت‌و‌ساز اتکا و بهبود seo باشد. برای شایسته ترین فایده‌وری از این قابلیت، به پنج نکته کلیدی ذیل دقت داشته باشید:

به کارگیری از لغات کلیدی و هم‌کانسپت‌ها: در لحاظ داشته باشید که بینش‌ها بایستی دربردارنده لغت ها کلیدی مربوط به کالا باشند. این شغل به بهبود seo برگه امداد خواهد کرد.
مطرح‌کردن سؤالات چالشی و موثر: دور‌وبری ها و یوزرها دیگر را به شرکت کردن ترغیب فرمایید. سؤالات چالشی و موءثر میتوانند گفت و گو‌های مفیدی را در امر محصول ها ساخت و ساز نمایند.
تایپ کردن متن‌های جامع و کامل: درصورتی که بینش‌ها جامع و کامل باشند، این به مشتریان یاری می‌نماید تا داده ها ظریف‌تری درباره متاع به دست آورند و بهینه سازی را تقویت نماید.
خودداری از دروغگویی و فریب استفاده کننده: یقین نتایج نمایید که بینش‌ها بر پایه ی تجربه حقیقی و واقعی مشتریان باشند و از دروغگویی دوری کنید.
طبیعی تایپ کردن کامنت‌های ساخت و ساز گردیده: اعتقاد نتیجه ها فرمایید که نظرها طبیعتا و حقیقی درج شده‌اند و از استعمال از ایده ها تصنعی و مصنوعی پرهیز کنید.
ارتقای امنیت ورقه کالا با مدرک‌طومار SSL
مسلماً به سند SSL برای وبسایت فروشگاهی خویش دقت فرمایید، چون این سند نقش بسیار مهمی در ارتقا امنیت و باصرفه‌سازی seo دارااست. با به کارگیری از سند SSL، تبادل داده‌ها میان سرورها به صورت ایمنی ایفا میگردد. مداقه این سند برای موتورهای کاوش، به‌ویژه گوگل، بسیار زیاد میباشد و در ترتیب حاصل کاوش نیز تأثیرگذار میباشد. همینطور، برخورداری از مدرک SSL اتکا مشتریان را به وبسایت شما ارتقاء میدهد. حریصانه به‌این زمینه اعتنا فرمائید و از فواید امنیتی و سئویی که‌این مدرک ارائه میدهد سود‌مند گردید.

گذاشتن صفحه ها تولید ها در وب سایت مپ
گذاشتن صفحه ها تولیدها در وبسایت مپ (Sitemap) میتواند به بهبود مرتبه‌بندی صفحه ها محصول ها در موتورهای کاوش یاری دهد. تارنما مپ یک پوشه XML یا این که HTML میباشد که مجموع صفحه ها و پیوند‌های مو جود در اینترنت‌تارنما شما‌را به موتورهای کاوش استحضار می دهد.

آزمایش و بهبود مراحل تصویب‌اسم و خرید جنس
برای یقین از راحتی و سعی پروسه خرید و تصویب‌اسم، به‌تیتر یک استفاده کننده مثال، در بازه زمانی‌های هنگامی گوناگون این فرایندها را تست نمایید. مطمئن گردید که مشتریان به‌راحتی متاع موردنظر خویش را پیدا کرده و آن را به سبد خرید خویش افزوده و نهایتاً خرید خویش را تصویب نمایند. هر سیرتکامل کندی یا این که خلل در دسترسی به نصیب‌های متعدد یا این که ناکافی بودن داده ها مرتبط با محصول ها میتواند به کاهش فروش و رضایت مشتریان سبب ساز گردد. این آزمایش‌ها به شما امداد خواهد کرد تا هر سیرتکامل نقص را شناسایی کرده و روند خرید آموزش سئو در مشهد  را بهبود دهید.

دلایل بروز خطای HTTP 404 | علت خطای ۴۰۴


دلایل بروز خطای HTTP 404 | انگیزه خطای ۴۰۴
خطای 404 از دید فنی، خطایی از سمت مخاطب می‌باشد تا خطایی از سمت خدمت‌دهنده (سرور). به ذکر بدیهی‌خیس، خطای ۴۰۴ ناشی از غلط شما (یوزرها) است. به عنوان مثال خطا در تایپ کردن درست پست الکترونیک و یا ورقه‌ (متبوع) منتقل گردیده و یا این که اون کاغذ به صورت آحاد از اینترنت‌وبسایت حذف گردیده و شما از این قضیه آموزش سئو در مشهد  اگاهی ندارید.

یکی از دیگه از دلایل خطای ۴۰۴ این می باشد که اینترنت‌سایتی، کاغذ یا این که منبعی رو جابه‌جا کنه، اما این فعالیت رو فارغ از نشانی‌دهی از ایمیل دیرین، به آدرس تازه جاری ساختن داده باشه. به ذکر بدیهی‌خیس، ریدایرکت (Redirect) شکل نگیره. در‌این مواقع عوض اینکه به برگه نو هدایت بشید، با خطای 404 مواجه خواهید شد.

در اینجا برای دوری از زخم وصال به بهینه سازی و نتیجه ها وب سایت شما، استیناف نوشته‌ی‌علمی شایسته ترین نحوه‌های حذف صفحه های از نتیجه ها گوگل رو سفارش میکنم.

گونه های ارور ۴۰۴ | معنا error 404 با پسوندهای متفاوت
بعضی وقت ها سرورهای اینترنت (خدمت‌دهنده‌های اینترنت) مرتبط با سرویس ها داده ها اینترنتی مایکروسافت، با افزودن پسوندِ عددی پس از 404، داده ها تخصصی بیشتری رو درباره ی انگیزه بروز خطاهای 404 یافت نشد ارائه می‌نمایند، از جملهَ خطای HTTP 404.3- یافت نشد که بدین معنی میباشد که در نوع ضمیمه‌های چندمنظوره وب، محدودیت وجود داشته میباشد. پیرو میبینید که برهان هر ارور 404 برای چیست.

404.0 - Not found.
404.1 - Site Not Found.
404.2 - ISAPI or CGI restriction.
404.3 - MIME type restriction.
404.4 - No handler configured.
404.5 - Denied by request filtering configuration.
404.6 - Verb denied.
404.7 - File extension denied.
404.8 - Hidden namespace.
404.9 - File attribute hidden.
404.10 - Request header too long.
404.11 - Request contains double escape sequence.
404.12 - Request contains high-bit characters.
404.13 - Content length too large.
404.14 - Request URL too long.
404.15 - Query string too long.
404.16 - DAV request sent to the static file handler.
404.17 - Dynamic content mapped to the static file handler via a wildcard MIME mapping.
404.18 - Querystring sequence denied.
404.19 - Denied by filtering rule.
404.20 - Too Many URL Segments
معنا ارور 404 با پسوندهای متفاوت:

پیدا نشد.
تارنما پیدا نشد.
محدودیت در رابط کاربری نرم‌افزار‌نویسی نرم‌افزار‌ی خدمت‌دهنده‌های وب (ISAPI) یا این که واسط گذرگاه همگانی (CGI).
محدودیت در نوع MIME.
سوای تنظیمات گردیده.
رد به انگیزه درخواست فیلترسازی تنظیمات.
فعل رد گردیده‌است.
فرمت یا این که پسوند فولدر رد  آموزش سئو مشهد شد‌ه‌است.
فضای اسم مخفی.
خصوصیت فولدر مخفی.
راز برگه‌ی درخواست‌گردیده‌ی بسیار زمانبر
درخواست حاوی‌ی دنباله‌ی فرارو گریز دوبرابری میباشد.
درخواست حاوی‌ی کاراکترهای بیت بالا میباشد.
وسعت محتوا، بیش تر از حد وقتگیر میباشد.
درخواست ایمیل، بسیار وقت گیر میباشد.
حرفه یا این که ستون کاوش، بسیار زمانبر میباشد.
درخواست تایپ کردن و ورژن‌برداری توزیع گردیده به نرم افزار‌ی در دست گرفتن فولدر استاتیک ارسال شد‌ه‌است.
محتوای پویا از روش علائم هماهنگ‌کننده‌ی MIME رسم‌کننده، بر روی اپ‌ی در دست گرفتن پوشه استاتیک رسم گردیده‌است.
توالی ستون درخواست، رد گردیده است.
به واسطه‌ی قوانین فیلترکننده رد شد‌ه‌است.
قسمت‌های بسیار زیاد پست الکترونیک
رفع خطای 404 Not Found در سمت مخاطب | چه طور ارور 404 را برطرف کنیم؟
از راهکار‌های مبرهن برای برطرف کردن ارور 404 میشه به سعی مجدد برای دسترسی به برگه اینترنت از روش فشار دادن دکمه F5 اشاره نمود. یا این که کلیک بر روی دکمه نو‌سازی یا این که بار گذاری دوباره (refresh) و یا این که آزمون مجدد‌ پست الکترونیک از نوار نشانی می‌تونه یک طرز حل خطای ۴۰۴ باشه.
دلایل خطای 404 not found متعدد و گوناگون می‌باشد. گاهی هم ممکن میباشد که حقیقتاَ هیچ زمینه‌ای وجود نداشته باشه، براین اساس برخی اوقات یک جدید‌سازی بی آلایش (رفرش کردن)، در بیشتر مورد ها موجب بار گذاری شیت‌ای میشه که شما پیرو اون میباشید.
توصیه دوم ما برای حل خطای ۴۰۴ این میباشد که خطاهای انسانی مو جود در آدرس اینترنتی (URL) رو نظارت فرمایید. همونطور که می‌دونید خطای 404 که به معنای یافت نشد میباشد در اکثری از مواقع به جهت کتابت اشتباهِ پست الکترونیک یا این که کلیک بر روی لینکی که به ایمیلِ اشتباهی هدایت می‌نماید، به وجود میاد.
شما می‌تونید در طول واکنش با خطای 404 به دایرکتوری فراتر اون نشانی رجوع کنید. از جمله:
در‌صورتی‌که ایمیل mizfa.com/blog/programming-tutorials/asp-net-mvc/core شما رو با خطای 404 مواجه کرد، خب به یک دایرکتوری فراتر، یعنی به نشانی mizfa.com/blog/programming-tutorials/asp-net-mvc برید. اگه گشوده هم چیزی که به دنبالش بودید رو پیدا نکردید و یا این که با نادرست مواجه شدید، یک توشه دیگه این فعالیت رو تکرار نمایید، یعنی به mizfa.com/blog/programming-tutorials منتقل بشید. این فعالیت سبب هدایت شما در همون راستایی میشه که به دنبالش میباشید. هر یکسری این نحوه در بعضا نشانی‌ها پاسخگو وجود ندارد. هم اکنون اگه مجدد با غلط روبه‌رو شدید، خب به نشانی mizfa.com/blog برید تا بالاخره به یک نشانی درست برسید.
نکته: در‌صورتی‌که شما آحاد منش‌هایی که در ابتدا مذکور رو ایفا دادید و به کاغذ مهم تارنما برگشتید، برای استخراج به اطلاعاتی که در‌پی اون می باشید، یک مراحل کاوش (در جعبهِ سرچِ تارنما) اعمال بدید. اگه وبسایت قابلیت و امکان کاوش رو نداشت، با استعمال از پیوند‌های گروه‌بندی که در وبسایت میباشد، کاوش رو ادامه بدید. همینطور می‌تونید اون چیزی رو که دنبالش میباشید، به همپا اسم دامنه مدنظر در گوگل سرچ نمایید.
برای حل ارور 404 در گوگل یا این که بینگ یا این که … می‌تونید شیت‌ سایتی که به دنبالش میباشید رو درین موتورهای کاوشگر، کاوش فرمایید. این احتمال وجود داره که ایمیل‌ که در اختیار دارید، نادرست باشه، در‌این‌صورت یک جستجوی سریع در موتورهای جستجوگری مانند بینگ یا این که گوگل، می‌تونه شما رو به اون چه که به دنبالش می باشید برسونه.
در شرایطی‌که کاغذ‌ای که به دنبالش بودید رو بالاخره پیدا کردید، نصیب علامت‌گذاری (bookmark) یا این که عشق و علاقه‌مندی‌های (Favorite) مرورگرتون رو جهت دوری از بروز خطای HTTP 404 در بعدی، به‌روزرسانی نمایید.
اگه براتون مشخص و معلوم شد که خطای 404 ، فقط برای شما (سیستم شما) صورت میده، خاطر‌ مخفیِ مرورگر (browser’s cache) خودتون رو منزه فرمایید. از جمله در صورتی‌که با موبایل می‌تونید به یک پست الکترونیک دسترسی پیدا نمایید، البته با تبلت‌تون نمی‌تونید به اون ورقه وارد بشید، پاک سازی خاطر‌ نهفته مرورگری که روی تبلت‌تون نصب می باشد می‌تونه گره‌گشا باشه.
همینطور بدین نکته اعتنا فرمائید که اگه تطهیر یاد‌ نهفته، کارساز عدم وجود، کوکی‌های مرورگر (browser’s cookies) و یا این که حداقل یکی کوکی‌های اون رو که در درخواست اینترنت‌وبسایت شما مداخله می‌کنه، تطهیر نمائید.
و عاقبت این‌که اگه کلیه‌ مواقعی که در ابتدا اشاره شد با باخت مواجه شد، به صورت بدون واسطه با اینترنت‌وب سایت تماس حاصل نمایید. اگه اون‌ها شیت‌ای رو حذف نمایند، پس خطای 404 به طور کامل صحیح می باشد و اون‌ها می‌تونند شما رو موعظه بکنند. ولی اگه ورقه‌ای رو منتقل کرده باشند و به مکان هدایت درست شما به شیت‌ تازه، به خطای 404 عکس العمل کرده باشید، مدیران تارنما ذوق زده خواهند شد که گزارش این انواع رو از شما اخذ کرده‌اند و می‌تونند اون رو برطرف نمایند.

هدف گوگل از seo وبسایت چیست؟


مقصود گوگل از seo وبسایت چیست؟
سالیان درازی میباشد که گوگل کوشش دارااست با بروز رسانی استانداردهای خویش، و همینطور مشقت بار گیری های بیشتر، وب سایت های باارزش خیس، فعال خیس و محتوای عالی را در چنگ یوزرها آموزش سئو مشهد  قرار دهد.
گوگل همواره در درحال حاضر ارائه خدمت عالی میباشد و سعی بر اکران شایسته ترین نتیجه ها به یوزرها را داراست و همت میکند با متقلبان عکس العمل نماید، از این رو الگوریتم هایی را ساخت و ساز نموده است که هریک وظایفی دارا‌هستند و در راستای رسیدگی ظریف سایت ها ساخت‌و‌ساز آموزش سئو در مشهد  گردیده اند.

مقصود گوگل از seo وبسایت ارائه شایسته ترین سرویس ها به یوزرها میباشد و کوشش داراست سایت های مطلوب خیس را برای یوزرها به اکران گذارد.

الگوریتم های گوگل:
همانگونه که پهنا کردم گوگل برای رسیدگی دقیقتر الگوریتم های متعددی را ارائه نموده است که هرمورد تعاریف و وظایف متفاوتی دارا‌هستند، بعضا از آن ها وظیفه جریمه کردن را نیز بر ذمه دارا‌هستند، در مقاله ها دیگر وظایف هرمورد از الگوریتم ها را کاملا و غیر وابسته توضیح خواهم بخشید.
الگوریتم های گوگل عبارتند از الگوریتم مرغ مگس خوار، پنگوئن، پاندا، رنک برین، کبوتر، دزدان دریایی، گوره قاطر، گوشی گدون، تاپ هوی کافئین، فرشنس و فلوریدا
Serp چیست ؟
Serp مخفف Search Engine Result Page به شیت نتیجه ها گوگل گفته می‌شود که پس از کاوش لغات نمایان می شود، در واقع سود کاوش را در برگه گوگل Serp می گویند.
مقصود ما از seo وب سایت حضور در برگه اولیه serp می‌باشد و هرچقدر بتوانیم درجه های بالاتری را در‌این ورقه داشته باشیم بیزنس ما چیره خیس خواهد بود.
مسئله بسیار مهمی که وجود دارااست روش کاوش در Serp میباشد، فراموش نکنید که نوع کاوش شما بسیار اصلی میباشد و بایستی زمینه کش را فراموش نکنید ، کش شدن تارنما یعنی شما تا قبل از این وارد سایتی گردیده اید و از آن بازدید نموده اید و درصورتی که بعدا در ورقه گوگل کلماتی را کاوش فرمائید که با آن وب سایت مرتبط باشد، معمولا گوگل آن وبسایت را در میان نتیجه ها نماد خواهد اعطا کرد.
در واقع درجه وبسایت های که کش گردیده اند و در کاغذ Serp به شما اکران داده می‌شوند حقیقی وواقعی وجود ندارد،
کش شدن وبسایت وضعیت های متفاوتی دارااست که می بایست کلیه آن‌ها را در حیث گرفت ، اشکال کش شدن عبارتند از کش مرورگر، کش isp، کش آدرس اینترنتی وارداتی و …. ، گوگل آحاد این مفاد را در خاطر خویش ذخیره نموده است و حتی می داند که شما چه کلماتی را پیش از این سرچ نموده اید.
در‌حالتی که اعتنا کرده باشید، زمانیکه در یک سیستم وارد نشانی اینترنتی خویش گردیده اید و آنگاه در گوگل کلماتی را کاوش کرده باشید، گوگل آن‌ها‌را در خویش ذخیره میکند و در‌صورتی‌که ابعاد در سیستم دیگری قصد کاوش داشته باشید گوگل به شما حاصل توصیه را نشانه خواهد بخشید، حتی‌در کلماتی که تا قبل از این سرچ نموده اید را برای شما اکران می دهد.
گوگل نتایجی مبتنی بر جای شما‌را نیز علامت می دهد، در صورتی توجه کرده باشید در زیر کاغذ محلی که شما در آن وجود دارید نیز اکران داده گردیده‌است، پس این مسئله نیز در نتیجه ها کاوش اثر گذار میباشد.

ولی برای اینکه متوجه درجه حقیقی و واقعی وبسایت خویش بشویم بایستی چه شغل کنیم؟
برای جستجویی تمیز و فارغ از کش می بایست اصطلاحا Private Search یا این که سرچ فردی ایفا دهیم.
مرورگرهایی مانند فایرفاکس و کروم حالتی را دارا هستند که استفاده کننده می تواند در آن دور و اطراف سوای کش کاوش خویش را اجرا دهد، به عنوان مثال در گوگل کروم محیطی با اسم incognito برای این عمل وجود دارااست.
از بخش بالا و سمت راست مرورگر کروم با گزینش آیتم سه نقطه و یا این که پیکربندی مورد ای با اسم New Incognito Window وجود داراست که با فشار دادن آن وارد دور و بر Incognito میشویم، طریق دیگر با تعیین کلیدهای CTRL+Shift+N است که می توانیم با زدن هم‌زمان این سه کلید وارد این گوشه و کنار بشویم.
در‌این بخش قادر خواهیم بود عبارات متبوع خویش را کاوش کنیم تا حاصل و رده سایت ها را بصورت حقیقی ببینیم.
برای تحقیق منزلت عبارات کلیدی نرم افزار ها و قابل انعطاف افزارهای متعددی می‌باشند که در مقاله ها ابزار بهینه سازی به آن‌ها خواهم پرداخت.

نحوه های باصرفه کردن وبسایت:
بهینه سازی سپید یا این که white بهینه سازی ، بهینه سازی خاکستری یا این که gray سئو و seo سیاه یا این که black بهینه سازی

بهینه سازی سپید یا این که white سئو:
این نحوه یعنی رعایت اصول و استانداردهای رسمی گوگل جهت بالا رفتن قیمت یک وبسایت در موتور کاوش گوگل

seo سیاه یا این که Black بهینه سازی:
این نحوه به کار گیری از روش های غیر استاندارد برای بالا بردن سرعت فعالیت در جهت باصرفه وب سایت و همینطور فریب گوگل است، کارهایی از قبیل خرید بک پیوند و …
به کار گیری از این طرز سبب ساز پنالتی شدن کلمه و واژه مقصود از روش گوگل میشود.

seo خاکستری یا این که Gray بهینه سازی:
این طرز تلفیقی از سئوی سپید و سیاه میباشد که در واقع بایستی اذعان کرد که اکثر زمان ها بهینه سازی کاران از این طریق به کار گیری میکنند.

رنک برین چیست؟


شعور بدون نقص رنک برین
برای اینکه تماما الگوریتم رنک برین را فهم نمایید با یک نمونه پیش می رویم، تلاش نمائید خویش را به مکان گوکل بگذارید:

از خویش بپرسید مقصود از سرچ عبارتی مانند “جای المپیک”  آموزش سئو مشهد چیست؟
آیا خواسته استفاده کننده بازی های المپیک تابستانی میباشد یا این که زمستانی؟
آیا شخص به المپیکی اشاره می نماید که جدیدا به نقطه پایان رسیده میباشد یا این که المپیکی که قرار میباشد طی سال های آتی واقعه بیفتد؟
آیا بازی های المپیک در درحال حاضر اجراست و استفاده کننده در هتل نشسته و پیرو جای اجرای بازیهای المپیک میباشد؟
یا این که ممکن میباشد مخاطب در پی داده ها تاریخی درباره ی جای و فرصت اعمال بازی های المپیک در عصر های متفاوت باشد؟

اکنون فکر کنید قرار میباشد به‌این عبارت جواب دهید، مجموع آنچه در مشت دارید سیگنال های بی آلایش گردیده الگوریتم میباشد، به عنوان مثال چگونگی محتوا یا این که تعداد لینک و پیوند هایی که بخشی از محتوا برای درجه دریافت کردن اخذ می نماید. فکر کنید بازی های زمستانی در سوچی، روسیه اخیرا به نقطه پایان رسیده میباشد و وب سایت قانونی بازی های المپیک سوچی به خیال محتوای خویش راجع‌به این اتفاق افتاد میلیون ها پیوند به دست آورده میباشد. در شرایطی که الگوریتم simplistic باشد، ممکن میباشد فقط حاصل مرتبط با بازی های سوچی را اکران دهد به این دلیل‌که بیشترین پیوند را اخذ کرده اند، حتی در صورتیکه مخاطب در ادامه جای بازی های المپیک در بدور آنگاه باشد.

در اینگونه موقعیت بغرنج ولی بسیار کاربردی و رایج میباشد که بایستگی الگوریتم رنک برین ظواهر می‌گردد. فقط از روش بضاعت و توان احتساب خود کار حاصل براساس الگوهای الگوریتم ماشین یادگیری در اخلاق مخاطب متوجه می‌شود و گوگل میتواند آن را انتخاب نماید، مثلا اکثر عده ای که مقام المپیک را سرچ می نمایند، می‌خواهند بدانند بازی های آتی المپیک (تابستانی یا این که زمستانی) کجا برگزار گردد. براین اساس در این زمینه، جعبه جواب گوگل در زمینه ی عبارت جای بازی های بعدی نیاز اکثریت یوزرها را در لحاظ می‌گیرد.

در جعبه جواب، بیشتر قصد و نیت اکثر یوزرها از جستجوی عبارت “جای بازی های المپیک” در حیث گرفته می‌گردد، با این اکنون استثنائاتی هم وجود دارااست که به وسیله گوگل آیتم پژوهش قرار میگیرند. مثلا چنانچه کاوش به وسیله کاربری جاری ساختن میگردد که در یکی‌از شهرهای اجرای بازی های المپیک حضور دارااست، گوگل احتمالا مسیر رانندگی به منزلت اجرای بازی را به مخاطب اکران خواهد اعطا کرد. به عبارت دیگر، سیگنال هایی مانند جای مخاطب و نو بودن محتوا نیز می بایست در لحاظ گرفته خواهد شد تا مقصود از کاوش رسیدگی گردیده و نتایجی مربوط به نیاز مخاطب به او ارائه گردد.

نوشته‌ی علمی مرتبط: الگوریتم گورخر

تدبیر گوگل نسبت به تیم عبارت کاوش به چه معناست؟
وقتی که گوگل الگوریتم مرغ مگس خوار را ارائه اعطا کرد سعی در این بود که با استعمال از فاکتورهای Onpage و سئو آف پیج نوعی هماهنگی در کلمه ها کاوش تولید نماید. این فرآیند در بالا از روش مقر داده ای به اسم Freebase گزینش میشد، بعد از آن گوگل از WikiData بهره برد. در حال حاضر برای اکثر مناطق از داده هایی که بوسیله machine learning مهیا می‌گردد، به کار گیری آموزش سئو در مشهد   می نمایند.

از جمله فرض فرمائید نوشته‌ی‌علمی ای در باب سیب قرمز رنگ نوشته اید و عوض این که از روش لینک و پیوند های داخلی، انکر تکست ها و تگ های H1 سیگنال های نوشته‌ی علمی خویش را مشخص و معلوم فرمایید، حدودا برای گوگل معین باشد که میوه گرد و خوراکی به رنگ قرمز‌رنگ، سیب قرمز‌رنگ میباشد.

مقر داده به گوگل می‌گوید که‌این استرینگ string سیب قرمز رنگ نامیده می‌گردد، بعد از آن گوگل میتواند شایسته ترین حاصل هماهنگ با سیب قرمز رنگ را اکران دهد.

درصورتی که گوگل نسبت به مراد استفاده کننده در ارتباط سیب قرمز‌رنگ مطمئن نباشد (سیب تحت عنوان یک میوه یا این که سیب در کامپیوتر) ممکن میباشد نتیجه ها جایگزینی هم در کلمه ها کاوش اکران دهد. به این ترتیب جای این که هر ۱۰ آیتم پیشنهادی در زمینه ی میوه باشد، ممکن میباشد ۸ آیتم آنان آرم دهنده میوه و ۲ آیتم جایگزین آن باشند و یا این که بالعکس.

بهینه سازی معنایی یا این که Semantic سئو


پنالتی گوگل

در اولِ این مقاله به‌این مورد اشاره کردم که در قبل وبمسترها و مدیران وب سایت ها با به کارگیری از طریق های غیر استاندارد تارنما خویش را seo میکردند و سکو های نیکی را نیز تجارب میکردند، ( احتمالا و به مجبور این آیتم در قسمت های متعددی از این مقاله تکرار گردد )، گوگل تصمیم گرفت تا با این وبسایت ها پیکار نماید، برای همین الگوریتم هایی را بوجود آورد تا متوجه چنین نحوه های غیر استاندارد گردد و بتواند چنین تارنما ها را جریمه نماید، جریمه گوگل پنالتی اسم دارااست و اصطلاحا گوگل وب سایت های خلاف‌کار را پنالتی میکند.


خارج وارد شدن از پنالتی گوگل عمل بسیار دشواری میباشد و حتی‌د‌ر بعضی مورد ها عمل نشدنی


الگوریتم های متفاوتی می توانند وب سایت شما‌را جریمه نمایند که پیرو به معرفی هر یک از آنان خواهم پرداخت.

در قبلی گوگل یک تارنما را روی هم رفته جریمه می کرد ولی امروزه صرفا صفحه ها متخاطی را جریمه میکند، به عنوان مثال چنانچه برای یک ورقه پیوند سازی های غیر استاندارد ایفا داده باشید آن کاغذ و کلمه و واژه غرض پنالتی شود.


برای خارج وارد شدن از پنالتی گوگل آغاز می بایست استدلال جریمه کاغذ وب سایت خویش را بدانید و آنگاه آن طرز های غیر استاندارد را حذف نمایید و درانتظار بنشینید تا مشاهده کنید گوگل شما رو آیتم لطف خویش قرار می‌دهد آموزش سئو مشهد  یا این که نه.


یکی‌از مواقعی که گوگل روی آن حساس میباشد و سبب پنالتی سایت شما می گردد کیوورد استافینگ میباشد.

بهینه سازی معنایی یا این که Semantic سئو

ولی برای اینکه گوگل به غرض مهم خویش مجاورت گردد نیاز دارااست تا مانند بشر ها اخلاق نماید و معنای محتوا را بفهمد، به عنوان مثال در صورتی‌که فردی واژه شیر را کاوش کرد گوگل متوجه خواهد شد که بایستی چه نوع شیری را اکران دهد، یا این که هنگامی که شخصی واژه و کلمه تشنگی را کاوش کرد گوگل متوجه معنا آب بشود.


برای همین مورد بهینه سازی معنایی پدید آمد.


بهینه سازی معنایی روشی میباشد که گوگل از روش الگوریتم های خویش عملکرد دارااست تا معنای محتوا را بفهمد، در واقع گوگل، اینجوری قصد دارااست تا مانند بشر ها کردار نماید و از مقصود مهم جستجوی یوزرها باخبر گردد تا بتواند شایسته ترین نتیجه ها را به آن ها اکران دهد.


بهینه سازی معنایی یعنی هنگامی که شما مورد خرید ساندویچ را کاوش می‌کنید گوگل متوجه گرسنگی شما می شود، این زمینه سبب شد تا ایجاد کنندگان محتوا نیز محتوای خویش را تغییر‌و تحول دهند و به مکان به کار گیری زیاد از کلمه ها کلیدی در متن یا این که اصلاحا به عبارتی کیوورد استافینگ از لغت ها مفهومی و مربوط به کلمه و واژه هدفشون به کارگیری نمایند.


از جمله کلمه و واژه فراگیری seo به نوعی به عبارتی یادگیری seo است و یا این که یادگرفتن مجانی seo معنا یادگیری بهینه سازی فارغ از هزینه را می‌رساند و گوگل متوجه این مسئله می شود.


گوگل امروزه تا حدی متوجه چنین مفاهیم می شود و قصد داراست تا درین حوزه به آموزش سئو در مشهد  تکامل رسد.


پس seo معنایی یکی‌از طریق های مطلوب seo میباشد که میتوان به صورت اصولی از آن استفاده نمود، در واقع امروزه دیگر فرصت به کارگیری زیاد از لغات کلیدی وجود ندارد و با اینکار تنها به وبسایت خویش جراحت خوا هیم رساند.

سندباکس گوگل Google SandBox

همانگونه که گفتم گوگل از روش الگوریتم های خویش متوجه بر خلاف های وبسایت ها می شد و آنها‌را جریمه می‌کرد، ولی در جریمه کردن سایت ها یک موردی وجود داشت که بعدا گوگل به آن نیز پی پیروزی.


جریمه گوگل وقتی سبب هراس و وحشت می شد که یک وبسایت قصد داشت بصورت مداوم و ادامه دار به عمل خویش ادامه دهد و با جریمه شدن یا این که اصطلاحا پنالتی گوگل با خطاها متعددی مواجه می شد، پس بدون چاره به رعایت استانداردها بود.


ولی بعضا تارنما ها وجود داشتند که مقصود آن‌ها موقت و در یک دوران خاص بود، در واقع آن‌ها قصد نداشتند بصورت مداوم عمل نمایند و غرض آن‌ها seo سریع وب سایت و اجرای اهدفا کوتاه دوران خویش بود.


از جمله فرض فرمائید که در کشور‌ایران شخصی به تعداد متعددی از یک متاع را وارد مرزوبوم کرده بود که دارنده تاریخ مصرف بود و قصد داشت با شیوه های غیر استاندارد وب سایت خویش را seo نماید و فورا به فروش تولیدات خویش بپردازد، برای وی آتی سایت مداقه چندانی نداشت و غرض وی کوتاه برهه زمانی بوده میباشد، پس پنالتی شدن تارنما وی در آجل آسیبی نمیرساند.


گوگل سندباکس با این مقصود به وجود آمد تا تارنما هایی که ساخت‌و‌ساز میگردند آغاز وارد سندباکس گوگل شوند، هنگامی که وبسایت شما در سندباکس گوگل قرار بگیرد قابلیت و امکان سکو دریافت کردن بر روی کلمه ها را ندارد و در واقع وبسایت شما در حالا پژوهش به وسیله گوگل میباشد تا ببیند که تارنما شما در چه حوزه ای و با چه هدفی ساخته شده است، ولی چگونگی محتوای وب سایت شما نیز نظارت می‌شود.


بازه زمانی مجال حضور یک وبسایت در سندباکس متعدد میباشد البته معمولا در بین یک الی چهار ماه فرصت می‌برد، حوزه کار در تصمیم گوگل دخیل میباشد که یک تارنما را چه بازه زمانی در سندباکس نگه دارااست، بودند وبسایت هایی که حتی تا شش ماه در سندباکس گوگل قرار داشته اند.


پس از اینکه سایت شما از سندباکس خارج بیاید به یکباره شاهد ارتقا جایگاه های خویش خواهید بود.