جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

زمان سئو یک سایت چقدر میباشد؟


زمان مجال بهینه سازی یک تارنما چقدر میباشد؟
برهه زمانی فرصت seo یک وب سایت به عامل ها مختلفی بستگی داراست، مهم‌ترین نکته در طول بهینه سازی وب سایت حوزه عمل آن وب سایت میباشد، در واقع رقابت در برخی از حوزه ها شل خیس میباشد و در بعضا دیگر بسیار دشوار میباشد، به صورت معدل بهینه سازی کردن یک وب سایت در میان سه الی ده ماه فرصت می‌برد که همانگونه که گفتم بستگی به حوزه کار  آموزش سئو مشهد   شما داراست.

البته در شرایطی‌که بصورت اصولی بر روی یک تارنما عمل خواهد شد قابلیت و امکان نادر کردن این مجال نیز وجود داراست، از جمله برای اینجانب اتفاق افتاده که یک وبسایت را با تعدادی کلمه ها در دوران یک ماه به جایگاه یک گوگل بیاورم، البته آن تارنما دارنده حوزه راحتی بود.

یکی‌از نکات دیگری که در طی بهینه سازی یک وب سایت تاثیرگذار میباشد اعتبار دامنه آن میباشد، به طبع دامنه ای که معتبر و امتیاز بالایی باشد یک سری گام جلوتر از یک دامنه صفر کیلومتر میباشد و در طول بهتری به درجه های متبوع می‌رسد.

پیش نیازهای بهینه سازی وبسایت چیست؟
برای اینکه بتوانید یک تارنما را بهینه سازی فرمایید در اولِ عمل نیاز به یک سایت دارید، در حالتی که هنوز وبسایت خویش را پیاده سازی نکردید از روش ویدئو طراحی وب سایت می توانید به راحتی مبادرت به این عمل نمایید و تارنما خویش را فعال‌سازی فرمائید.
در یادگرفتن طراحی وب سایت در پنج دقیقه طرز ساخت وب سایت در دور و بر تستی یادگرفتن داده گردیده‌است و ولی در انتهای آن به گوشه و کنار حقیقی و واقعی نیز اشاره گردیده‌است، برای داشتن یک وبسایت شما مستلزم یک دامنه و یک هاست هستید تا بتوانید سایت خویش را پیاده سازی نمایید و آن گاه به بهینه سازی وب سایت خویش  آموزش سئو در مشهد  بپردازید.

پس پیش نیازهای مهم برای فراگیری seo، داشتن یک دامنه، هاست و در غایت یک تارنما میباشد که بتوانید آن را با صرفه نمائید.

گونه های تارنما و نحوه های بهینه سازی آن
یکی مواقعی که برای اشخاص متعددی پرسش میباشد، شیوه seo وبسایت برای پلتفرم های متعدد میباشد، ممکن میباشد سایت شما از روش تارنما سازهای مهیا پیاده سازی گردیده باشد، یا این که ممکن میباشد که یک اپ نویس آن را برای شما کدنویسی کرد‌ه باشد و یااینکه از پلتفرم های فراهم ای مانند وردپرس، پرستاشاپ، جوملا و یا این که …. برای پیاده سازی سایتتان استعمال نموده اید، فرقی نمیکند که شما کدامیک از این وبسایت ها را قصد دارید بهینه سازی فرمایید، با یادگرفتن بهینه سازی و یادگیری شیوه های آن می توانید هر نوع اینترنت سایتی را با صرفه نمایید، حتی می‌توانید مقام یک ورقه از بلاگ خویش را بهبود اعطا کرد.

پس در شرایطی‌که که از یک وبسایت استاندارد و سوای نقص‌ به کار گیری می‌کنید فرقی در بهینه سازی کردن آن نیست، فقط تفاوت آن‌ها واحد سنجش دسترسی شما در کارهایی که می کنید میباشد، برای مثال در شرایطی که قصد دارید تغییراتی را در قسمت فولدر هایی مانند Robot.txt داشته باشید در موقعیت وبسایت سازها این قابلیت برای شما براحتی آماده وجود ندارد.

فراگیری بهینه سازی وردپرس
همان گونه که گفتم seo یک وبسایت در پلتفرم های گوناگون فرق نمیکند و شما با یادگرفتن بهینه سازی می توانید برای سئو هر مورد از آنان مبادرت نمایید، البته کلمه و واژه فراگیری بهینه سازی وردپرس جزو عبارات مالامال سرچ در گوگل میباشد، این به این ادله میباشد که اشخاص متعددی در اکنون استعمال از وردپرس می‌باشند و وبسایت های متعددی از روش این پلتفرم کار کشته پیاده سازی گردیده اند و این طریقه وجود دارااست که seo کردن چنین تارنما ها گوناگون میباشد و به نوعی یادگرفتن seo وردپرس وجود ندارد فرق دارااست، در حالیکه چنین وجود ندارد.

یک کدام از مواقعی که در seo وردپرس اصلی میباشد وجود پلاگین Youst میباشد، یک افزونه با اسم یواست seo برای وردپرس ساخته شده است که اتفاقا یک افزونه قوی در موضوع seo میباشد، شما می توانید بعداز فعال سازی وبسایت وردپرسی خویش این افزونه را نصب فرمایید و از آن در مسیر seo تارنما خویش امداد بگیرید.

یک نکته را فراموش نکنید که پلاگین Youast سئو به صورت بدون واسطه هیچ کمکی به تارنما شما نمیکند، بلکه صرفا این پلاگین در حالا کمکرسانی به شما میباشد تا استانداردهای بهینه سازی را رعایت فرمایید.

در بنا شده در مسیر بهینه سازی تارنما شمارا ملازمت میکند تا محاسبه لیست های موردنیاز را به طور اصولی اجرا دهید.

شاید وجود پلاگین یواست بهینه سازی سبب گردیده تا این طریقه بوجود بیاید که در میان seo وردپرس و وب سایت های دیگر تفاوتی وجود داراست و واژه و کلمه فراگیری بهینه سازی وردپرس در گوگل سرچ داشته باشد ولی تفاوتی فی مابین seo یک تارنما وردپرسی با وب سایت های دیگر وجود ندارد.

فراگیری مفاهیم بهینه سازی
یادگرفتن seo وب سایت
بهتر، تا به اینجا با نکات کلی در فراگیری بهینه سازی تارنما آشنا شدیم، برای یادگیری عالی seo نیاز میباشد تا آغاز با مفاهیم مهم بهینه سازی آشنا شویم، مفاهیمی که در حین فراگیری بهینه سازی به گوش شما خواهد خورد و بایستی از قبلی آنها‌را بشناسید، پس آغاز به معرفی بعضا از این مفاهیم می‌پردازم.

اصطلاحاتی که هر سئوکار باید بداند


انتیتی

Entity یک مضمون‌ مخصوص میباشد که به خیر و خوبی تعریف‌و‌تمجید گردیده و قابل تشخیص میباشد. این موجودیت‌ها می توانند دربرگیرنده جای ، فرد، مال، ایده، کمپانی‌ و بقیه مورد ها آموزش سئو در مشهد  باشند.


زمانی موتورهای کاوش به صورت ظریف Entity‌ها را شناسایی نمایند، می توانند محتوا را عالی فهم و شعور کرده و در فیض ظریف‌خیس جواب یوزرها را حاصل کاوش اکران دهند.


تشخیص و شناسایی Entity‌ها در بهبود seo مداقه متعددی داراست و به کار گیری از Entity به شما به طور درست، به شما این قابلیت را میدهد تا محتوای وب سایت خویش را به طور ظریف‌تری تعریف نمایید و در فیض اعتنا یوزرها را بیشتر به سمت خویش جلب نمائید.


Entity چیست؟ چه کاربردی در seo داراست؟

Evergreen Contentمحتوای مدام سبز

ساخت محتوای مدام سبز به عبارتی‌طور که از اسم آن پیداست، محتوایی seo گردیده است که به‌طور پیوسته با حاصل کاوش مرتبط میباشد و اصطلاحا طی یک عصر ی زمانبر برای خواننده‌گان “نو” باقی می ماند.


به عبارت دیگر، عنصر مجال هیچ تاثیری در کهنه‌گی این محتوا ندارد. برای مثال، شایسته ترین فیلم سال 2019 ممکن میباشد در سال 2025 دیگر شایسته ترین نباشد، اما زمینه شایسته ترین فیلم‌طومار‌های تاریخ سینما قادر است مدام برای استفاده کننده جالب باشد. محتوای اولین را محتوای غیرسبز و محتوای دو‌مین را مدام سبز می‌نامیم.


محتوای مدام سبز چیست

Featured Snippetپیشنهاد ویژه گوگل

Feature Snippet در واقع باکسی میباشد که فراتر از جایگاه یک در کاغذ نتیجه ها گوگل به مخاطب آرم داده می‌گردد و دربردارنده جواب بی واسطه به کوئری یوزرها میباشد. گوگل این جواب‌ها را به طور مدبرانه از وبسایت‌ها بر می دارد و وبسایت‌ها هیچ کنترلی روی آن ندارند. هر فیچر اسنیپت عموماً دربردارنده تصویری میباشد که میتواند از وبسایت‌هایی به جز وبسایت منبع گرفته گردیده باشد.


اسنیپت‌های گوگل سبب گردیده که کاوش در گوگل دیگر یک کاوش نباشد، بلکه فقط موردنیاز میباشد به گوگل بگویید که دنبال چه چیزی میباشید، تا در سریع‌ترین مجال ممکن جواب سوال های خویش را بگیرید.


در‌حالتی که گوگل تصمیم بگیرد که وب سایت شما‌را در فیچر خویش نماد دهد، نان تان در روغن میباشد! میپرسید چرا؟ برای این‌که فیچر اسنیپت اولی بخشی میباشد که دیده استفاده کننده به آن میفتد و بدین ترتیب بیش‌ترین کلیک و بازدید هم برای همین نصیب میباشد.


فیچر اسنیپت چیست چرا بایستی به آن التفات بدهیم

Follow Linkلینک فالو

کلیه پیوند‌های قرار گرفته در صفحه های اینترنت به طور پیش فرض فالو می‌باشند مگر آن‌که در آنان از خصوصیت rel=nofollow مصرف شده باشد. فالو یا این که نوفالو بودن یک پیوند اثر متعددی بر بها و اعتبار منتقل گردیده به ورقه غرض خواهد داشت. ولی وجود پیوند‌های نوفالو برای محافظت تعادل و اکران حقیقی بودن لینک و پیوند‌های ورودی به وبسایت شما مداقه متعددی داراست.


الگوریتم پنگوئن به پراکندگی و گونه های لینک و پیوند‌های ورودی به یک شیت دقت می‌نماید و در‌صورتی‌که کلیه لینک و پیوند‌های ورودی به آن فالو باشند ممکن میباشد پیوند‌سازی شمارا غیرطبیعی تشخیص دهد. در پیوند‌سازی‌های داخلی وبسایت مدام از لینک و پیوند‌های فالو به کارگیری می کنیم اما لینک و پیوند‌سازی‌های فرنگی ترکیبی از فالو و نوفالو خواهند بود.


Freshness Algorithmالگوریتم تازگی محتوا

بهینه سازی مانند پازلی می ماند که از تکه‌های گمشده متعددی درست شده میباشد. توده متعددی از عموم ترجیح می دهند در پی تکه‌هایی از این جورچین بروند که پیدا کردنشان شغل مشقت وجود ندارد اما به خیال و خاطر داشته باشید که حتی با عدم وجود یک قطعه، این جورچین کامل شدن نمی‌شود.


الگوریتم Freshness گوگل یکی‌از آن تکه‌های گمشده از جورچین seo میباشد که کمتر کسی در جستجوی آن میباشد.


غرض مهم این الگوریتم تاکید بیشتر بر تازگی محتوا میباشد، چراکه یوزرها اینترنتی مدام به واپسین و جدیدترین داده ها روی خوش نشانه می دهند. در بعضا منطقهها مانند خبر ها و سیاست، مداقه این زمینه حتی بیشتر می‌شود و کسانی که در‌این حوزه سرگرم عمل میباشند بایستی به‌روز نگه داشتن محتوای خویش را بیش تر از هرچیز دیگر مد حیث داشته باشند.


الگوریتم تازگی محتوا

Google Bombبمب گوگل

اصطلاح Google Bomb به یک تکنیک کلاه سیاه در seo اشاره داراست. در‌این تکنیک کوشش میشود که یک تارنما یا این که کاغذ اینترنتی با به کارگیری از لینک و پیوند‌سازی‌های کبیر در عبارتی مشخص و معلوم رده استحصال نماید. این تکنیک معمولا با هدف ها کوتاه دوران یا این که  آموزش سئو مشهد  برخی سیاسی اجرا می‌گردد.


به کار گیری از این تکنیک موجب می شود برگه مقصود در وقتی کوتاه به مرتبه یک گوگل رسد البته احتمال از دست رفتن منزلت و جریمه آن به وسیله گوگل بسیار زیاد میباشد.


برای مثال یک‌سری سال پیش سایتی با اسم خلیج عجم تولید شد و بخش اعظمی از تارنما‌های اهل ایران با عبارت “خلیج عربی” به آن لینک و پیوند‌سازی کردند. این برگه تخت گاز در عبارت مقصود به جایگاه یک گوگل رسید و جستجوی خلیج عربی وبسایت خلیج عجم اکران داده می شد.


Google Danceالگوریتم رقص گوگل

هنگامی‌که گوگل برای انتخاب مقام ظریف یک کاغذ در گیر شک و تردید می گردد برای مدتی آن را در برگه اولیه و در درجه های بالا اکران می دهد. در‌این بازه زمانی خلق یوزرها در مقابل این کاغذ پژوهش گردیده و واحد سنجش CTR آن در مقایسه با جایگاهی که استحصال کرده انتخاب می‌گردد.


گوگل می‌داند که CTR مرتبه ۱ به صورت معمول ۳۵ تا ۵۰ درصد میباشد، حالا درصورتی که این شیت تازه داده های عددی زیر تری داشته باشد به صورت حتم آیتم قابل قبولی برای حضور در سکو ۱ گوگل نخواهد بود و رده خویش را از دست می دهد. چنانچه یوزرها متعددی بر روی این مورد کلیک نمایند و CTR شما مطلوب باشد، مجال حضور آن‌ها در برگه ملاک دوم گوگل برای سکو بندی خواهد بود.


الگوریتم رقص گوگل

Google Sandboxسندباکس گوگل

وبسایت‌هایی که شغل خویش را جدیدا شروع کرده‌اند معمولا شانس کمتری برای استحصال مقام در حاصل کاوش خواهند داشت. بخش اعظمی معتقدند که موتور جستجوی گوگل در او‌لین ماه‌های فعال سازی یک تارنما با اینکه صفحه های و محتوای آن را به طور بدون نقص پژوهش می‌نماید البته شانس متعددی برای حضور در حاصل به آن نمیدهد.


روزمره وب سایت‌های متعددی احداث میگردند اما اکثری از آن‌ها کار خویش را به طور بلند مقطع ادامه نمی‌دهند. در سود گوگل در ماه‌های ابتدایی وبسایت شما در سندباکس (زمین بازی کودک ها) قرار می دهد تا از ادامه شغل و چگونگی محتوای شما مطمئن گردد.


در‌این بازه گوگل کارایی می‌نماید تا کوشش شما‌را تحقیق کرده و منزلت حقیقی شمارا در نتیجه ها گوگل تشخیص دهد.


لینک و بیلدینگ در مقابل خرید لینک


لینک و پیوند بیلدینگ در مقابل خرید پیوند

پیوند ها عنایت متعددی دارا‌هستند، لینک و پیوند ها آنقدر اصلی میباشند که در صفحه ها کاوش، اکثر زمان ها مطالب فارغ از بک پیوند را نمیبینید، از هر ۱۰ لینک و پیوند که در شیت نخستین موتورهای کاوش ظواهر میشوند، ۹ گزینه دارنده بک لینک و پیوند آموزش سئو در مشهد   هایی می‌باشند.


البته ما یحتاج به یاد آوری میباشد که خرید لینک و پیوند نوعی seo کلاه سیاه میباشد، البته استراتژی و بایستی ها و نبایدها در بهینه سازی کلاه سپید در باره لینک و پیوند ها چیست؟


در white hat بهینه سازی عالی میباشد لینک و پیوند بسازید و خیر اینکه لینک و پیوند بخرید.


همان گونه که گفتم درجه دریافت کردن از روش بهینه سازی کلاه سپید امکانپذیر میباشد، البته در حین هایی که رقابت دشوار خیس می گردد می بایست مقداری پیوند سازی کرد، به هرحال حتی سفیدترین طرز ها در تشکیل داد پیوند هم می‌تواند گاهی تبدیل به کلاه سیاه خواهد شد و این دستور بستگی به مقیاس و کارایی شما داراست.


در بالا از پیوند سازی های داخلی به کارگیری فرمائید، از این روش می توانید کلمه ها مرتبط به هر کاغذ را برای گوگل مشخص و معلوم فرمائید.


محتوای خویش را از روش اشتراک گذاری در شبکه های مردمی با یوزرها به اشتراک بگذارید.


از وب لاگ ها به کار گیری نمائید و محتواهای مفیدی را برای وب لاگ های خویش ساخت‌و‌ساز فرمایید و بعد اشاره ای هم به وب سایت خویش داشته باشید.


لینک و پیوند سازی های ناگهانی اجرا ندهید، چراکه گوگل این مبادرت را با طرح و نقشه پیشین در حیث می گیرد.


از PBN ها استعمال نکنید، گوگل به شدت مخالف خدمت های PBN میباشد، کانال سری بلاگ یا این که PBN در واقعیت کانال ای از تارنما هایی میباشد که شما صاحب آن میباشید، براین اساس میتوانید از هرکدام از این تارنما ها به سایتی که می‌خواهید سکو بگیرد، پیوند بدهید.


در نوشته ی علمی ای غیروابسته به معرفی بی نقص PBN ها خواهم پرداخت، ولی همین قدر بدانید که PBN یک تکنیک به طور کامل کلاه سیاه میباشد و گوگل آن را پذیرش نمی نماید، به علاوه تشکیل داد PBN گران و زمان بر میباشد، اما در شکل استعمال درست و با اپلیکیشن از آن، گوگل متوجه آن نخواهد شد، اما اکثر زمان ها سئوکاران در حوزه های مشقت بار خیس از این خدمت به کارگیری میکنند.


بک پیوند نخرید، یکی نحوه های خیلی بد برای تارنما ها خرید بک پیوند میباشد، احتمالا واژه خرید بک پیوند یا این که فروش بک لینک و پیوند را زیاد شنیده اید، در پیشین سئوکارها با خرید بک لینک و پیوند های زیاد از لغات مقصود به وبسایت خویش، سکو های وبسایت ها را جابه جا میکردند البته امروزه گوگل به شدت با این مورد مخالف میباشد، به خصوص هنگامی که شما بک لینک و پیوند بخرید و لینک و پیوند سازی فرمائید و بعداز مدتی آن پیوند آموزش سئو مشهد  ها از در میان برود.


البته چرا هنوز هم بعضا وبسایت ها در اکنون فروش بک پیوند می‌باشند؟

بعضی از تارنما ها همچنان در اکنون فروش بک پیوند میباشند و داعیه میکنند که به نوعی برای شما لینک و پیوند سازی میکنند که مشکلی برای تارنما شما پیش نیاید، شاید با خرید بک لینک و پیوند از آنان سکو های بهتری را هم تجربیات فرمائید البته یادتان باشد که رقمی که شما برای بک لبنک ها پرداخت نموده اید برای زمان محدودی میباشد و پس از مدتی ممکن میباشد آن لینک و پیوند ها به وسیله فروشنده تمیز گردد و اینجا میباشد که شما در باتلاق لینک و پیوند سازی قرار گرفته اید.

شما یا این که بایستی برای مدام آن لینک و پیوند ها را تمدید فرمائید و یااینکه در شکل حذف شدن آنان درجه های سایتتان با افت شدیدی مواجه خواهند شد، تا جایی که احتمال پنالتی صفحه ها تارنما شما نیزوجود دارااست.


و نکته پایان اینکه در قسمت کامنت ها پیوند سازی هدفمند نکنید، این آیتم نیز با seo کلاه سپید ناهمخوانی دارااست، از جمله واژه طراحی وب سایت در طهران، در نصیب کامنت ها یک واژه تماما هدفمند برای لینک و پیوند سازی میباشد که بر خلاف استانداردهای بهینه سازی سپید میباشد.


آیا بهینه سازی کلاه سپید مدام گزینش نیکی میباشد؟

این موضوع تماما بستگی به غرض و حوزه کار شما داراست، در‌حالتی که مقصود شما فعال‌ساز‌ی برندی میباشد که قرار میباشد زمان بر بازه زمانی به عمل خویش ادامه دهد، بدین ترتیب آیتم مطلوب بهینه سازی کلاه سپید خواهد بود.


حقیقت این میباشد که چیره شدن با seo کلاه سپید عمل چندان مشقت وجود ندارد، البته ممکن میباشد بعداز توفیق بعضی رقبا با تاکتیک های خویش، شما‌را به سمت seo کلاه سیاه بکشانند که چنانچه ضوابط را به صدق ایفا کرده باشید، احتمال توفیق رقبا در‌این فعالیت خیلی نادر خواهد بود.


white hat بهینه سازی

حوزه های گوناگون در تجارت در قضیه بهینه سازی رقابت های مختلفی هم دارا هستند، ممکن میباشد شما در حوزه ای فعال باشید که سکو تصاحب کردن در گوگل بر روی کلمه ها شما طاقت فرسا نباشد و رقابت در آن حوزه زیاد نباشد، درین مواقع براحتی می توانید با شیوه های seo کلاه سپید سکو های بالایی را در گوگل تجربیات نمائید و ورودی خیر و خوبی داشته باشید.


البته بعضی وقتها رقابت در بعضی حوزه ها و کلمه ها آنقدر تنگاتنگ میباشد که بدون چاره می‌باشید تا یه خرده از مقررات seo کلاه سپید بیرون گردید تا وب سایت شما در حاصل گوگل چشم خواهد شد.

اکثر وقت ها سئوکاران در حوزه های دشوار از طریق های بهینه سازی کلاه خاکستری به کارگیری میکنند، این شیوه تلفیقی از بهینه سازی سیاه و بهینه سازی سپید میباشد، یعنی خیر آنقدر ضوابط گوگل را مثل پیشین نقض میکنند و خیر به طور کامل طبق مقررات پیش می روند، از این شیوه درجه های خویش را بهبود می‌بخشند.

توصیه می‌کنم که قطعا در صدر، وبسایت خویش را با طرز های بهینه سازی کلاه سپید پیش ببرید و به احتمال زیاد با همین طریق ها سکو های نیکی را تجارب خواهید کرد.


نکات اساسی ومهمی که در سئو باید رعایت کنید


3.یک طرح UX و UI قابل اتکا پیاده سازی نمائید
ساخت و ساز اتکا و تعامل از روش UX و UI فوق العاده التفات دارااست.در تجارب کاربری یا این که به عبارتی UX سرعت قسمت مهمی را مشتمل بر می گردد.همانگونه که در صدر گفته شد بالا بودن سرعت سبب ساز کاهش مجال بار گذاری وب سایت می‌گردد و اینکه در تلفن همراه تلفن همراه وب سایت خویش کاربرپسند نمایید، می بایست سرعت وب سایت خویش را در دست گرفتن فرمائید.برای به شغل بردن پیاده سازی UX و UI مطلوب جنبه های مختلفی را  آموزش سئو در مشهد  بایستی در حیث بگیرید.

به فعالیت بردن یک طرح مطلوب علاوه براینکه سبب ساز می گردد مخاطب به تارنما شما متکی بودن نماید مدام به تارنما شما مراجعه کند و این منجر ارتقا درجه وبسایت می شود.طرح مطلوب یکی‌از ازتکنیک های بهینه سازی داخل شیت میباشد.در واقعیت شما بایستی طرح وب سایت خویش را کاربرپسند نمائید هر چه کاربرپسندی بیشتر باشد و خزنده های گوگل بتوانند عالی در وبسایت شما پیمایش کنند، مرتبه تارنما شما نیز ارتقاء میابد. ولی هر تعدادی حیث کردن کلیه جنبه های پیاده سازی متناسب با seo خسته کننده میباشد ولی در‌صورتی‌که به‌دنبال ارتقاء جایگاه میباشید، بایستی تحمل نمایید.

4. هجران کردن از به کاربردن عناصری که مخاطب را پشیمان می نماید
مدام نگاه و واکنش اولیه خیلی عنایت دارااست.تا به درحال حاضر گردیده که وارد وبسایتی برای نخستین دفعه شوید و سریعا آن را سوراخ نمائید؟انگیزه آن چی بوده؟شما بایستی از استفاده عناصری که می بایست پشیمان کردن مخاطب از بازدید سایتتان میشود جلوگیری کنید.مهم‌ترین عنصر یا این که مساله که خیلی استفاده کننده را اذیت می نماید زیاد سخن کردن در امر یک مقاله است یا این که نظرخواهی های و سوالهای متداول از مخاطب که او‌را خسته و اذیت میکند. مثلا استعمال از پاپ های سوالی بسیار برای بدست آوردن حیث استفاده کننده راجع به مساله ای خاص.

این نوع تکنیک تاثیر منفی روی سئوی تارنما شما دارااست. شما اولیه از کلیه می بایست گزینش فرمائید که چه مقدار می‌خواهید استفاده کننده را مشغول مسائل و عمل خویش نمائید و اینکه اذن بدید استفاده کننده با تمایل خودش در نظرخواهی و شغل های وب سایت شما کمپانی کند. به عمل بردن این مسائل منجر شکاف سریع استفاده کننده می شود و این شکاف سریع جایگاه های منفی از دید گوگل داراست که به راحتی میتوانید در گوگل آنالیتیکس سود آن را ملاحظه کنید.

5. استعمال ازکلمات کلیدی
با اینکه گوگل چندسالی میباشد که ذکر کرده متا عبارات کلیدی خویش را حذف نموده است البته هنوز استعمال از عبارات کلیدی اثر گذارمی باشد. مهم ترین نکته ای که می بایست در لغات کلیدی رعایت کرد، تعادل در استعمال و پی بردن اینکه در کدام جای از آن به کارگیری نماییم.

تیتر ورقه

اولی مکانی که بایستی واژه و کلمه کلیدی به کارگیری شود و منزلت مهمی را در بهینه سازی داخل برگه داراست، تیتر برگه است. واژه و کلمه یا این که عبارتی می بایست تگ تیتر استعمال شود که بیشترین کاوش را دارااست یعنی اینکه واژه و کلمه اساسی که می خواهید استفاده کننده با جستجوی آن وارد تارنما شما شود، در اینجا می بایست قرار گیرد.مهم ترین نکته ای که می بایست درنظر بگیرید، تناسب داشتن تیتر برگه با محتویات و ساختار وبسایتتان است زیرا در صورتیکه این تناسب وجود نداشته باشد، گوگل شما‌را جریمه خواهد کرد و اتکا استفاده کننده را از دست آموزش سئو مشهد  خواهید بخشید.

محتوای برگه، پیوند های فرنگی، تگ Alt و نشانی توشه ورقه

خیلی معمولی البته حیاتی وضروری! به شغل بردن لغات کلیدی اساسی در شیت ولی با چگالی و تکنیک های خاص که وب سایت شما از طرف گوگل به خیال نسخه برداری بودن مقاله، اسپم نگردد. پیوند های فرنگی یا این که لینک و پیوند های درون شیت می بایست از روش کلمه ها کلیدی به هم مرتبط شوند. مهم‌ترین مساله ای که بایستی رعایت نمائید به کارگیری از تگ Alt در عکسها می‌باشد.ممکن میباشد کاربری عکس را گزینه کاوش قرار دهد در صورتی وب سایت شما مرتبه خیر داشته باشد و همینطور از عبارت کلیدی در عکسهای به کار گیری کرده باشید، عکس شما تحت عنوان اولی اکران داده گردد.نشانی توشه خوب میباشد که به انگلیسی باشد و از کلمه ها کلیدی فرنگی که جایگزین میباشند ولی به طور مختصر به کارگیری شود.

همگی این لینک و پیوند ها و به کاربردن کلمه ها کلیدی بایستی در اختیار گرفتن خواهد شد به نحوی که از طرف گوگل جریمه و اسپم نگردیم.

6. موضوعات مربوط به مقصود
تا به درحال حاضر برای شما اتفاق افتاده که دنبال مطلبی خاص بودید البته هیچ کدام از وبسایتهایی که بوسیله کاوش بالا آمده اند به هیچ عنوان درباره ی جستجوی شما مطلبی ندارند!! به عنوان مثال شما به جستجوی عبارت \"دکان جامه مردانه \" میپردازید البته وبسایتی که به شما نشان داده می شود، هیچ ارتباطی با مغازه خرقه مردانه ندارد و هیچ سیرتکامل وسائل مربوط به مردانه به فروش نمی رساند یعنی صرفا کلمه و واژه کلیدی در تیتر مستعمل میباشد. هرچند در چندسال اخیر گوگل به محتوای وبسایتها عنایت ویژه ای داده و اینگونه تارنما هایی جریمه گردیده اند البته در حالتی که محتوایی سایت شما هیچ تناسبی نداشته باشد با کلماتی که مخاطب از روش کاوش وارد وب سایت شما می‌شود، سریعا وب سایت شمارا شکاف خواهد کرد که از دید گوگل به خیال و خاطر بونس ریت بالا جریمه خواهید شد.

اجرا seo به دو روش کلاه سیاه و کلاه سفید


اجرا seo به دو طرز کلاه سیاه و کلاه سپید
Black hat سئو که در میانگین فارسی به آن بهینه سازی کلاه سیاه گفته میگردد ، تیم ای از فعالت هایی میباشد که برای به دور زدن مقررات گوگل اجرا می‌شود و میتواند در ظواهر کارساز باشد. البته به حافظه داشته باشید اینگونه سایت هایی سریع بوسیله گوگل شناخته میگردند و بسیار آموزش سئو در مشهد  سریع مجازات میگردند.

گوگل برای تارنما هایی که از بهینه سازی سیاه به کار گیری کرده اند ، مجازاتی به اسم اسپم حیث خواهد کرد. اسپم شدن می‌تواند آخری بر شغل تجاری شما باشد.

از طرفی seo کلاه سپید که شایسته ترین نوع اجرا seo میباشد ، مشتمل بر شیوه ها و ترفند هایی میباشد که به طور کامل بر اساس مقررات موتور جست و جو میباشد و این فعالیت می‌تواند از لحاظ گوگل مشوق نیز داشته باشد.

به این ترتیب گزینش یک تاکسی دیجیتال مارکتینک دارای اعتبار بسیار اصلی خواهد بود. seo کلاه سیاه ممکن میباشد تا مدتی در ظواهر بسیار بهتر به لحاظ رسد ، البته کافیست گوگل متوجه تقلب شما گردد ، درین مجال میباشد که گوگل تارنما شما‌را اسپم شناسایی می نماید و ان را از نتیجه ها خویش خذف خواهد کرد.

موتور های جست و جو در سئو وبسایت شما پیش گام می‌باشند!
همان طور که موتور های جست و جو تارنما هایی را که تقلب کرده باشند را مجازات می نمایند ، به تارنما هایی که seo سپید اجرا می‌دهند امداد می نمایند. اکثری از الگوریتم های گوگل شانس چشم شدن به جهت کوشش فوق العاده ای که داشته اید را به شما میدهد. از جمله می شود به الگوریتم گوگل دنس اشاره نمود.

الگوریتم گوگل دنس یا این که رقص گوگل درواقع این چنین ایفا میگردد که بعضی از وب سایت های شیت دوم حاصل برای برهه زمانی فرصت مشخصی به کاغذ یک گوگل منتقل می‌شوند. درین حین گوگل از اخلاق یوزرها در تارنما شما متوجه گردد که آیا تارنما شما برای آنها موثر بوده میباشد یا این که نه. در حالتی‌که که برنده گردید در‌این آزمون ، حیث گوگل را به خویش جلب نمایید، بسط خویش را در ابزار های انالیز وب سایت می‌توانید ملاحظه کنید.

ارائه ابزار های بدون‌پول نیز یکی‌از دیگر از نماد های عشق و علاقه گوگل به یاری کردن seo وب سایت هاست. گوگل انالیتیکس و سرچ کنسول دو ابزار حاذق گوگل هستند که هر دوی آنان بدون پول می‌باشند.

4 نکته اصلی که تحت عنوان یک وبمستر گوگل بایستی بدانید :
محتوا و وب سایت را برای مخاطب ساخت و ساز فرمایید خیر برای گوگل و موتور های جست و جو
از ترفند های بهینه سازی کلاه سیاه بپرهیزید. اذن دهید جایگاه تارنما شما به طور کامل رسمی باشد.
تارنما خویش را منحصر و دیدنی ساخت‌و‌ساز نمائید.
از راهنمای گوگل برای سئو تارنما به کار گیری نمایید.
همینطور از این موردها بپرهیزید :

به کار گیری از اپلیکیشن های آفریننده محتوای خود کار
کمپانی در طرح های بک پیوند یا این که خرید بک پیوند
تولید صفحه ها با محتوای معدود یا این که نسخه برداری گردیده (داپلیکیت کانتنت)
از تکلینک کلوکینگ به کارگیری نکنید. (محتوای تارنما برای موتور های جست و جو و استفاده کننده آموزش سئو مشهد  بایستی یکسان باشد.)
محتوا و پیوند های نهفته
به کارگیری از تکنیک doorway (درین تکنیک کاغذ ای از محتوای نا مفهوم و سرشار از لغات و عبارت کلیدی ساخته میشود تا بازدید وب سایت ارتقاء یابد.)