این ایام ایده ها متفاوتی مبتنی بر اثر و یا این که عدم اثر آموزش سئو مشهد لغت ها کلیدی متا بر seo تارنما میشنویم. فرض فرمائید که شما صاحب و مالک یک وبسایت سرویس ها مجالس میباشید و یکیاز رقیبان شما لغات کلیدی شمارا در وبسایت خویش قرار می دهد، حتی اسم کمپانی شما نیز در میان آنها به چشم میخورد، آیا بایستی بدین دستور اهمیتی بدهید؟ نه، دستکم از دید موتور جستجوی گوگل از سپتامبر 2009 تگ عبارات کلیدی هیچ کاربرد و تاثیری در بهینه سازی وبسایت ندارد. در سپتامبر 2009 یکیاز مدیران گوگل در وب لاگ وبمستر این موسسه مطلبی را درباره لغت ها کلیدی منتشر کرد و به چهار پرسش مهم دراین باره به وضوح جواب بخشید که به دنبال آنهارا برای شما بازگو میکنیم.
1- آیا گوگل تگ عبارات کلیدی را در نتیجه ها کاوش اثر می دهد؟
در یک واژه و کلمه، نه. موتور مهم جستجوی گوگل که به نشانی google.com شناخته میگردد و روزمره میلیونها نفر از تجهیزات آن سود می برند تگ عبارات کلیدی را تماما نادیده میگیرد و به ذکر بی آلایش خیس تگ لغات کلیدی هیچ تاثیری بر seo تارنما شما نخواهد داشت.
2- چرا گوگل تگ لغت ها کلیدی را نادیده میگیرد؟
در حدود یک دهه پیش گوگل صفحه ها را صرفا براساس محتوای آن ها جایگاه بندی می کرد و عواملی مانند پیوند ورودی که امروزه به اسم offpage seo وبسایت میشناسیم بی اثر بودند. در آن مجال تگ لغات کلیدی به مکانی برای درج لغت ها غیرمرتبط بامحتوای تارنما تبدیل شد، به همین استدلال به گذر زمان فرصت گوگل قصد به در نظرنگرفتن تگ عبارات کلیدی گرفت.
3- آیا گوگل سایر تگهای متا را مانند تگ عبارات آموزش سئو در مشهد کلیدی نادیده میگیرد؟ نه، گوگل تعداد متعددی از تگهای متا را می شناسید، بعنوان نمونه تگ توضیحات متا بعنوان محتوایی که در نتیجه ها گوگل نمایش داده می شود به کار گیری میگردد. تصویر ذیل نمایی از این نمونه را علامت می دهد: