جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

مرحله ۳: ببینید رتبه رقبای شما برای این کلمه‌های کلیدی چگونه است؟


صرف اینکه حریف شما کاری را اعمال‌ می دهد به معنای این وجود ندارد که شما هم بایستی دقیقا به عبارتی شغل را ایفا دهید. کلمه و واژه‌های کلیدی نیز همین طور میباشند. صرف اصلی بودن یک کلمه و واژه کلیدی برای رقبا‌، در معنای اساسی بودن آن برای آموزش سئو مشهد شما وجود ندارد. با این درحال حاضر، فهمیدن به اینکه منزلت رقبای شما درین کیوردها به چه شکل میباشد، یک خط مش خوب برای امداد به شماست تا لیست واژه‌های کلیدی خویش را بررسی نمایید.

چنانچه حریف شما برای بعضا از واژه‌های کلیدی که در لیست شما نیز قرار دارا هستند، در گوگل رده بالاتری داراست، مسلما منطقی میباشد که برای بهبود درجه خویش کوشش نمائید. با این هم اکنون‌، مواقعی که به حیث‌ میرسد برای رقبای‌تان اساسی نیستند را نادیده نگیرید. این‌ قادر است یک زمان خوب برای‌تان باشد تا قبل از آن ها بتوانید رده‌تان را روی آن عبارات در گوگل ثبت نمائید.

فهم تعادل در بین کیوردهایی که به جهت رقابت ممکن میباشد مقداری دشوارتر باشند با بقیه کیوردهای سهل و آسان‌خیس، به شما امداد‌ می‌نماید تعادل مشابهی در ادغام لغات کلیدی دم بلند و اساسی داشته باشید. فراموش نکنید غرض این میباشد که در غایت می بایست لیست با صرفه‌ای از کیوردهایی داشته باشید که به شما یاری می‌نماید تا هر چه زودتر مقام خویش را در گوگل پیدا کرده و همینطور بتوانید به سمت هدف ها تعالی‌خیس و معضل‌برانگیزتر ‌بهینه سازی جنبش فرمائید.

ولی شما چطور می توانید بفهمید که رقبای‌تان روی چه لغت ها کلیدی‌ای در گوگل یا این که بقیه موتورهای کاوش درجه دارا هستند؟

مستقل از جستجوی دستی واژه و کلمه‌های کلیدی در یک مرورگر ناشناس و دیدن اینکه رقبای شما در چه شرایط‌هایی قرار دارا‌هستند‌، Ahrefs  قابلیت می دهد تا چندین گزارش بدون پول ایفا نمائید و شایسته ترین کلمه ها کلیدی دامنه‌ای که وارد می کنید را ملاحظه کنید. این راه حل، یک طریق سریع برای کشف کردن گونه های کیوردهایی میباشد که رقبای شما روی آنان مرتبه دارا‌هستند.

مرحله ۴: از ‌ Keyword Planner گوگل برای باصرفه‌ کردن لیست کلمه و واژه‌های کلیدی خویش به کار گیری فرمایید

اینک که ترکیبی مطلوب از واژه و کلمه‌های کلیدی را به دست آورده‌اید‌، وقت آن میباشد که لیست‌های خویش را با داده‌های باصرفه‌خیس، محصور نمائید. شما برای اعمال این شغل ابزارهای متعددی در دست دارید‌، ولی بگذارید یک کدام از شایسته ترین ابزارهای مو جود دراین مورد را به شما معرفی کنیم:

ترکیبی از دو ابزار کاربردی Google’s Keyword Planner و Google Trends.

در Keyword Planner‌، میتوانید وسعت کاوش و برآورد ترافیک را برای کلمه ها کلیدی متبوع خویش اخذ فرمایید. آن گاه‌، اطلاعاتی را که از Keyword Planner پیدا کرده‌اید را بگیرید و از Google Trends برای لبریز کردن جاهای خالی لیست‌تان به کارگیری نمایید.

از Keyword Planner برای درفش‌گذاری تمامی لغات کلیدی لیست خویش استعمال نمائید آموزش سئو در مشهد که دارنده وسعت جستجوی بسیار نادر (یا این که بسیار زیاد) می‌باشند. این فعالیت به شما امداد می‌نماید تا مخلوط عالی و قابل قبولی از گونه های کیوردها را محافظت فرمایید. البته پیش از اینکه کیوردی را از این لیست حذف نمایید‌، سوابق فرآیند و پیش‌بینی‌های ‌آن‌ را در گوگل ترندز تحقیق فرمائید. اینجاست که میتوانید ملاحظه کنید بعضی کیوردهای با جستجوی نادر، ممکن میباشد دقیقا به عبارتی چیزی باشند که می بایست همین هم اکنون روی آن سرمایه‌گذاری فرمائید تا از مزایای آنها‌ در آجل منفعت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد