درصورتی که تا به اکنون پستی برای نشر در گوشه و کنار وب مهیا کرده باشید، قطعا آموزش سئو در مشهد با سوالاتی از این دست روبرو گردیده اید که تعداد عبارات و seo چه ارتباطی با یکدیگر داراهستند؟ آیا ارتفاع محتوا در سئوی وبسایت اثر داراست؟ یا این که به عبارت دیگر، ارتفاع با صرفه محتوای اینترنت برای seo چقدر میباشد؟ بسته به سال و منبع گزینه به کارگیری برای نشر محتوا، متوجه میشوید که تعداد کلمه ها ایده آل برای بهینه سازی وبسایت از 250 تا بیشتراز 2000 کلمه و واژه برای هر پست تیتر شدهاست. ولی بعضی دلیل می نمایند که تعداد لغات اساسی وجود ندارد و چگونگی داده ها در کنار تعداد بک لینک و پیوند ها مهمترین آیتم در بهینه سازی میباشد. با ما همدم باشید تا نکات مهمی را برای فهم عالی این نوع موضوعات ارائه نماییم. عنایت تعداد لغت ها و seo
برای اینکه بفهمیم آیا شمارش لغت ها حقیقتا برای موتورهای کاوش مداقه متعددی داراست یا این که نه به گفته «جان مولر» از کارشناسان گوگل دقت نمائید. وی اذعان داراست «تعداد واژه و کلمه در مقالهها برای امتیازات چگونگی گوگل نظر نمیشود». با این وصف معین میگردد که موردنیاز وجود ندارد نگران تعداد کلمه ها باشید. اما با اینکه تعداد کلمه ها یک فاکتور بدون واسطه برای سکو بندی seo وجود ندارد، هنوز هم فاکتوری میباشد که می بایست در لحاظ داشته باشید.
در طی این نوشتهیعلمی، قصد داریم در باب اینکه چرا تعداد کلمه ها و seo اصلی میباشند کلام کرده و بدانیم چه گونه ارتفاع محتوا قادر است به صورت غیرمستقیم در جایگاه تارنما شما اثر گذار بوده و یا این که حتی به آن جراحت برساند.(کارشناسی مجانی بهینه سازی وبسایت)
با 2000 واژه و H1 باصرفه گردیده پیش بروید
این گزینه مهمترین پیشنهاد برای بهبود seo از طرف ما به شما میباشد. همانطور که تا قبل از این بیان شد، هیچ واقعه نظری در باب تعداد بدون نقص لغات نیست، البته یک ضابطه کلی وجود داراست که بایستی از آن تقلید کرد. کلاً، «محتوای زمانبر از محتوای کوتاه عالی میباشد». به طبع میدانید که الگوریتم های گوگل در ادامه سنجش مقصود کاوش مخاطب میباشد و محتوای زمانبر خیس به آنها یاری می نماید تا ایده بهتری از محتوای شیت شما داشته باشند.
بدین ترتیب، این ایده که محتواهای زمان بر مدام خوب میباشند، صحت دارد البته نیاز نخستین وجود ندارد. در حالتیکه صرفا با اضافه کردن لغت ها مازاد، صفت های غیرضروری و قیدها به ارتفاع مقالهها تصور کنید، به صورت بدون واسطه بر رضایت استفاده کننده خویش اثر نهاده و منجر میشوید تا به راحتی حریف شمارا گزینش نمایند. در فیض هر نوشته ی علمی بایستی به اندازه نیاز قضیه اساسی شما، پیاده سازی گردیده باشد.
دیدنی میباشد بدانید که Yoast رسیدگی ای را در سال 2022 اعمال اعطا کرد که مشتمل بر اطلاعاتی در زمینه ی رابطه تعداد عبارات و بهینه سازی در درجه بندی بود. دراین نظارت مشخص و معلوم شد که دست کم تعداد کلمه ها به نوع کاغذ و مقصود آن بستگی دارااست. تحت عنوان یک ضابطه کلی، Yoast توصیه می نماید که صفحه های طبقه بندی (آنهایی که برای طبقه بندی محتوا و اطلاعات استعمال میگردند) بایستی 250 کلمه و واژه یا این که بیشتر باشند. در مقابل پست ها و صفحه ها بی آلایش می بایست 300 یا این که بیشتر باشند. صفحه های محتوای اساسی (یا این که به عبارتی صفحه های مامان) می بایست بیش تر از 900 کلمه و واژه را در خویش مکان دهند و صفحه ها فرآورده نیز به بیش تر از 200 کلمه و واژه نیاز داراهستند.(5 اعتقاد و باور نادرست درباره بهینه سازی)
• فراموش نکنید
تاکسونومی و صفحه های متاع معمولا با کلمه ها نادر عالی فعالیت می نمایند؛ چون بسیار خاص می باشند. همینطور یوزرها به طور بدون واسطه از نتیجه ها کاوش روی این صفحه ها کلیک نمیکنند و از درون خویش تارنما آنهارا پیدا خواهند کرد. مثلا درصورتی که در اکنون خرید یک گروه نو از چاقوهای آشپزخانه می باشید، احتمالا عبارت Wusthof Performer 8 Chef’s Knife را کاوش نمیکنید. در قبال، میخواهید بدانید «چاقوی بهتر برای آشپزها» چیست و از ورقه تیم بندی تولیدات آن مغازه برای یافت کردن شایسته ترین خنجر به کار گیری میکنید.
در مقابل محتوای وقت گیر خیس معمولا بر روی ارائه داده ها موءثر متمرکز دارا هستند. این دستور آموزش سئو مشهد به نوبه خویش قصد به داشتن بک پیوند را هم بیشتر می نماید. بد وجود ندارد بدانید که یک تفحص در سال 2020 به وسیله وبسایت تحلیلی Ahrefs نماد بخشید که حدود 900 میلیون شیت اینترنت یک همبستگی مثبت و توانمند میان تعداد عبارات و معدل تعداد دامنه های پیوند گردیده، داراهستند.(بک لینک و پیوند چیست و چهطور بک پیوند بگیریم که جریمه نشویم؟)