جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

نحوه بررسی صفحات ایندکس شده در گوگل

شناسایی و جستجوی صفحه های ایندکس گردیده یک وبسایت در گوگل بسیار معمولی و سهل میباشد و آموزش سئو در مشهد برای جاری ساختن این عمل فقط کافی میباشد عبارت site:www.yoursite address.com را در نوار جستجوی گوگل وارد فرمائید (نکته: در‌این عبارت به مکان yoursite address نشانی سایت خویش را وارد کنید). بعداز آن کلیه صفحه ها وبسایت که بوسیله ربات‌های گوگل شناسایی و ایندکس گردیده‌اند برای شما اکران داده می گردند.
بعد از مشاهده این صفحه ها می بایست آن ها را به اعتنا آیتم رسیدگی قرار دهید و صفحه های بی قیمت و بی کیفیتی که بوسیله گوگل ایندکس گردیده‌اند را حذف فرمائید. از طرفی دیگر نیز ممکن میباشد گاهی مواقع صفحه ها اصلی و باارزش سایت شما ایندکس نشده باشند که دراین‌صورت نیز می بایست نسبت به ایندکس کردن آنان مبادرت فرمائید. براین اساس با تحقیق و ارزیابی صفحه ها ایندکس گردیده در وبسایت خویش آغاز صفحه ها بی بها را حذف فرمائید و بعد از آن از ایندکس شدن صفحه ها باارزش و دارای اعتبار خویش نیز اعتقاد نتیجه ها فرمایید.
نحوه های حذف صفحه ها ایندکس گردیده در گوگل
بعداز مشاهده همگی صفحه های ایندکس گردیده سایت خویش می بایست نسبت به حذف بعضی از صفحه ها نامعتبر مبادرت کرده و آن ها را از نتیجه ها گوگل حذف فرمایید. برای حذف صفحه ها ایندکس گردیده در گوگل طریق‌های مختلفی وجود دارااست که با به کار گیری از آن‌ها می توانید صفحه ها و url های دلخواه خویش را از حاصل کاوش حذف نمائید. شایسته ترین و کاربردی‌ترین طرز‌های حذف صفحه های ایندکس گردیده در گوگل دربرگیرنده:
حذف شیت موردنظر
حذف برگه تحت عنوان او‌لین و بی آلایش‌ترین نحوه حذف صفحه ها ایندکس گردیده در گوگل شناخته می‌گردد که به هیچ ابزار خاصی احتیاج ندارد. در‌حالتی که تارنما شما وردپرسی میباشد فقط کاری که بایستی اجرا دهید این میباشد که به قسمت داشبورد وبسایت رفته و وارد قسمت Pages (صفحه ها) گردید. در‌این نصیب، برگه موردنظر خویش را تعیین کرده و بعد از آن بر روی آیتم Delete در نصیب ذیل تیتر برگه کلیک نمائید. بعداز آن به نصیب Trash رفته و برگه را به طور مستمر از این قسمت نیز منزه فرمایید.
اصول پیاده سازی یک ورقه ارور 404 جالب چه‌گونه میباشد؟
بعد از اتمام روند حذف، صفحه ها منزه گردیده به طور ارور 404 برای یوزرها اکران داده می شوند و همچنان نیز در موتورهای جستجو گر قرار دارا هستند. ولی بعداز یکسری جایگاه کراول شدن به وسیله ربات‌ها تماما از کاغذ نتیجه ها گوگل حذف خواهند شد. نکته مهمی که در ارتباط با حذف بدون نقص شیت از گوگل بایستی به آن اعتنا داشته باشید این میباشد که اکران چندباره ارور 404 به یوزرها موجب ارتقا نرخ پریدن (Bounce Rate)، کاهش واحد سنجش بازدید و در غایت افت seo وب سایت شود. برای دوری از بروز این ایراد خوب میباشد در هنگام حذف مستمر یک ورقه از وب سایت آموزش سئو مشهد به مکان اکران ارور 404 از ریدایرکت 301 امداد بگیرید و از روش آن استفاده کننده را به برگه دیگری از تارنما هدایت نمائید تا از رقم تناول کردن تجارب کاربری منفی و افت شدید بهینه سازی وب سایت خویش دوری فرمائید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد