جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

صفحات ایندکس نشده (Non-Indexed)

صفحه ها ایندکس نشده نیز یک کدام از دیگر از گونه های زامبی پیج ها می باشند که دارنده آموزش سئو در مشهد خطاها فنی و ساختاری بوده و دوران مجال بار گذاری آن ها زمانبر میباشد و یا این که مجموعاَ برای یوزرها اکران داده نمیشوند. موتور کاوش گر گوگل برای ایندکس محتواهای وب سایت و گزینش چگونگی آن ها دارنده استراتژی خاصی میباشد که بر پایه ی آن‌ها شغل می‌نماید. Google برای اجرا این شغل برهه زمانی مجال گشت و گذار خزنده‌ها در تارنما را مبتنی بر تعداد صفحه های آن گزینه پژوهش قرار می دهد و در حالتی‌که مقطع فرصت ایندکس شیت‌ای در وبسایت بالا باشد، گوگل از ایندکس آن پرهیز کرده و در برگه حاصل کاوش نیز اکران داده نخواهد شد. در شرایطی که اینگونه کاغذ‌ای در وبسایت شما وجود داشته باشد، گوگل به طور خود کار آن را تحت عنوان برگه‌ای نامعتبر در حیث می گیرد و آن را در دسترس یوزرها قرار نمی‌دهد. براین اساس هیچگونه ترافیک ارگانیکی از آن صفحه ها برای وب سایت شما ساخت‌و‌ساز نخواهد شد.
صفحه های بهینه سازی نشده
صفحه های seo نشده یا این که صفحاتی که به صدق سئو نشده‌اند نیز تحت عنوان پیج زامبی شناخته می شوند، حتی در شرایطی‌که دارنده محتوایی بی نیاز و گرانبها باشند. رعایت اصول و مقررات سئو در صفحه ها متعدد تارنما موجب بهبود درجه و قرار تصاحب کردن آنان در حاصل جستجوی یوزرها شود. به این ترتیب نباید کل اعتنا خویش را به ساخت‌و‌ساز محتوای یونیک و نفیس معطوف کرده و از طراحی اصول بهینه سازی در آنان غافل گردید. صفحه ها seo نشده شاید برای یوزرها اینترنت اثر گذار باشند ولی به جهت عدم رعایت معیارهای بهینه سازی در آن ها بوسیله موتورهای کاوش، مرتبه بندی نشده و تحت عنوان برگه زامبی در حیث گرفته خواهند شد.
همگی صفحه ها مازاد تارنما
همگی وبسایت‌ها دارنده صفحاتی همانند هدر (Header) و فوتر (Footer) می باشند که از قسمت‌هایی مانند تماس با ما، درباره ما، برگه مهم، سرویس ها، وب لاگ و غیره تشکیل می گردند. این صفحه های شاید برای یوزرها بها خاصی نداشته باشند ولی دربرگیرنده داده ها مهمی از وب سایت میباشند که درج آنان تحت عنوان یک بایستگی در حیث گرفته می‌گردد. به این ترتیب خلا این صفحه ها در تارنما شما موجب ساخت و ساز زامبی پیج گردد. در‌این بین وبسایت‌هایی نیز وجود دارا‌هستند که دارنده این صفحه ها اساسی میباشند البته محتوایی برای آن‌ها در حیث نگرفته‌ نشده میباشد. این فرمان نیز موجب تشکیل زامبی پیج میشود که بهینه سازی وب سایت را زیر اثر قرار داده و معدل کلی آن را کاهش خواهد اعطا کرد. از جمله چنانچه یک وب سایت فروشگاهی برای نصیب معرفی خصوصیت‌های متاع خویش هیچ محتوایی در لحاظ نگیرد و یا این که از محتواهایی کوتاه و بی قیمت به کارگیری نماید، مسلما گرفتار بحران زامبی پیج گردد.
بقیه صفحاتی که در تارنما به Zombie page تبدیل میشوند نیز مشتمل بر:
صفحه ها دارنده ارور 404
صفحاتی که سرعت لود آن ها ذیل میباشد
صفحاتی همانند شیت قدردانی و تشکر از مشتریان که تاثیری بر بهینه سازی وبسایت ندارند صفحاتی که به جهت اعتبار ذیل و یا این که محتواهای بی بها به وسیله یوزرها بازدید نمی شوند صفحاتی که دارنده محتواها و تصاویر اسکن گردیده از منابع دیگر می باشند براین اساس چنانچه سایت شما دارنده اینگونه صفحاتی میباشد به طبع بایستی نسبت آموزش سئو مشهد به برطرف کردن خلل و یا این که از در میان بردن آن‌ها مبادرت نمائید. ولی چه‌طور صفحه ها زامبی را پیدا کنیم تا بر seo وبسایت ما اثر منفی نداشته باشند؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد