جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

مهم ترین الگوریتم های گوگل

الگوریتم گورخر
در سال 2013 الگوریتم zebra به وسیله گوگل آپدیت شد که آپدیتی برای الگوریتم هسته مرکزی میباشد. درین الگوریتم وبسایت های فروشگاهی آیتم غرض قرار میگیرند و وب سایت های فروشگاهی که چگونگی مورد نیاز را ندارند، از حاصل حذف میگردند. آموزش سئو مشهد الگوریتم page layout الگوریتم گورخر در سال 2012 بروزرسانی شد. پیج لی‌اوت پیش از این با اسم Top Heavy شناخته می‌شد. هدفی که‌این الگوریتم داشت، این بود که وب سایت هایی به طور بیش تر از اندازه از تبلیغات به کار گیری می کردند را آیتم مقصود قرار می اعطا کرد. این الگوریتم یک توشه در سال 2014 و توشه دیگر در سال 2016 دستخوش تغییرات شد و برای سعی عالی به روزرسانی شد. پس از واپسین بروزرسانی الگوریتم گورخر، گوگل گفت که با تبلیغاتی که بالای ورقه باشند و برای مخاطب آزاردهنده نباشند، مشکلی ندارد و وبسایت ها می‌توانند سوای آنکه به وسیله این الگوریتم جریمه شوند، تبلیغاتی را بالای شیت‌شان قرار دهند. خزنده های گوگل به خیر حاذق میباشند که صفحه ها را دنبال نمایند و وب سایت هایی که تبلیغات آزاردهنده ای را در برگه‌شان قرار داده اند را شناسایی نمایند و آنها از لیست نتیجه ها نخستین حذف نمایند.
الگوریتم پنگوئن
و بالاخره رسیدیم به الگوریتمی که روی پیوند های یک کاغذ اثر گذار میباشد و بر چگونگی آنان تفحص می نماید. الگوریتم پنگوئن وبسایت هایی که از لینک و پیوند های مخرب به کار گیری کرده اند یا این که لینکی خریداری کرده اند را جریمه می نماید! هنگامی که لینک و پیوند تبدیل به یکی فاکتورهای جایگاه بندی شد، اکثری از اشخاص استارت کردند به خرید لینک و پیوند و هنگامی که گوگل متوجه این قضیه شد، از طریق های متفاوت با این لینک و پیوند ها نزاع کرد. یک کدام از این طرز ها، الگوریتم پنگوئن میباشد. چنانچه می‌خواهید این الگوریتم مرتبه بندی را به عایدی شما تغییر تحول دهد، عالی میباشد به هیچ عنوان سراغ خرید بک پیوند نروید و هیچ وقت از سئوی کلاه سیاه برای داخل شدن به درجه های فراتر به کارگیری نکنید، چون با به عبارتی سرعتی که ترفیع نموده اید، با سرعت بیشتر از آن افت خواهید کرد.
الگوریتم EMD
در سال 2012 گوگل الگوریتمی به اسم EMD که مخفف عبارت Exact Match Domain میباشد را معرفی کرد. دیدنی میباشد بدانید که در حین 10 سالی که از معرفی این الگوریتم قبل میباشد، یک سری توشه آپ دیت گردیده است و غرض مهم آن این میباشد که وبسایت هایی که محتواهای ضعیفی ارائه می‌دهند را از حاصل حذف نماید و بازدارنده عمل اسپمی آن‌ها خواهد شد.
برای آن که‌این الگوریتم وبسایت شمارا مناسب چک نماید و شما در بالا بنشاند، خوب  میباشد که محتواهایی را ساخت‌و‌ساز نمایید که به کاربرپسند باشد و نیاز استفاده کننده را رفع نماید.
الگوریتم سارق دریایی
این الگوریتم سرچ گوگل نیز تمرکزش روی محتوا بود! در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و همان گونه که از اسمش پیداست، با محتواهای اسکن و تکراری پیکار می نماید. الگوریتم دزددریایی وب سایت هایی که از محتواهای اسکن گردیده و تکراری به کارگیری می نمایند را هیچ گاه در حاصل بالا علامت نمی دهد. بیشترین وبسایت هایی که از این الگوریتم ضربه خورده اند، وب سایت هایی می باشند که در قضیه دانلود کتاب، فیلم و آهنگ فارغ از اسکن رایت آموزش سئو در مشهد عمل می نمایند. در حالتی‌که می‌خواهید که‌این الگوریتم شمارا گزینه خشمش قرار ندهد و پنالتی گوگل نشوید، هیچ گاه سرقت ادبی اعمال ندهید و مدام روی ساخت محتوای باکیفیت و یونیک تمرکز نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد