جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

تغییر هاست چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

یکی سوال ها اصلی برای وبمستران و عده ای که مسئولیت بی نقص یک وبسایت را بر ذمه دارا‌هستند، آموزش سئو در مشهد این میباشد که بدانند آیا تغییر و تحول هاست بر بهینه سازی وب سایت تاثیرگذار میباشد؟ تغییر‌و تحول هاست چه تاثیری بر seo وب سایت داراست و این اثر منفی میباشد یا این که مثبت؟ چطور می‌اقتدار هاست تارنما را تغییر‌و تحول اعطا کرد سوای اینکه به seo لطمه بخورد؟

نادر پیش می آید که گوگل در امر یکی بحران‌های اتفاق افتاده برای سئوکاران حیث دهد، البته ذوق زده باشید! گوگل درباره ی اثر تغییر تحول هاست تارنما بر بهینه سازی جواب داده و ما درین نوشته ی علمی قصد داریم این گزینه را تحقیق کنیم.

همان طور که میدانید، هاست یک کدام از مهم ترین قسمت‌های تارنما به شمار رفته و نصیب بزرگی از seo فنی را در برمی‌گیرد. پس برای یادگرفتن بهینه سازی تکنیکال هم بایستی این زمینه اصلی را دورازشوخی بگیرید.

تغییر و تحول هاست وبسایت به چه معناست؟

تغییر و تحول هاست تارنما میتواند بغرنج باشد، البته در صورتیکه وب سایت شما صرفا یک وب سایت وردپرسی بی آلایش میباشد، جابجایی آن به یک هاست نو نسبتا سهل وآسان میباشد، به خصوص در‌حالتی که برای این شغل از پلاگین‌ها به کارگیری فرمائید.

البته در‌حالتی که پیش از اینً با رئیس مقر داده سایت با نرم افزار هایی مانند phpMyAdmin آشنا می‌باشید و می دانید به چه شکل از یک اپ SFTP به کار گیری فرمائید، حتی اجرا یک جابجایی دستی چندان سخت وجود ندارد.

پس به صورت خلاصه، تغییر‌و تحول هاست وب سایت به جابجایی اینترنت‌تارنما شما از یک صاحب خانه اینترنت به صاحبخانه دیگری گفته می گردد. این روند مشتمل بر انتقال کل فولدر‌ها، مقر داده‌ها و اپ‌های اینترنت‌وب سایت شما از سرورهای صاحبخانه فعلی به سرورهای صاحبخانه نو میباشد.

پس از تغییر‌و تحول هاست، در وب سایت شما چه اتفاقی میفتد؟

بعداز اینکه هاست وبسایت را تغییر‌و تحول می‌دهید، الگوریتم‌های گوگل پاره ای راه خویش را نسبت به صفحه های تارنما تغییر تحول میدهند. در این مورد، مولر، مهندس ارشد گوگل سخن کرده و برخی از مورد ها و تغییرات اساسی بعداز تغییر تحول هاست و اثر آن بر seo تارنما را توضیح داده میباشد.

مولر دراین باره مواقعی مانند تغییر و تحول سرعت خزش، سرعت لود وب سایت و … را ذکر نموده است. درپی هرکدام از این مورد ها را تماما و تخصصی رسیدگی خوا‌هیم کرد.

1. نماید شدن سرعت خزش

در بالا، گوگل سرعت خزیدن را نماید کرده و صفحه ها وبسایت را نسبت به پیشین با سرعت کمتری کراول می‌نماید. مولر، مهندس ارشد گوگل، می گوید بلندمرتبه‌ترین تغییری که احتمالاً بعداز تغییر و تحول هاست اینترنت‌وبسایت متوجه آن میشوید، کندی در خزیدن میباشد.

این کندی سرعت برای این میباشد که گوگل می خواهد مطمئن گردد کراول کردن وب سایت، مشکلی در پروسه تغییر‌و تحول هاست تارنما به وجود نمی‌آورد. هنگامی که خزنده‌ها مشاهده کردند مشکلی برای کراول وب سایت نیست و مجموع پروسه تغییر‌و تحول هاست طی شد، سرعت خزش مانند قبلی شود.

جان مولر:

زمانی وهله به انتقال هاست میرسد، ممکن میباشد سیستم‌های ما‌را در بالا مقداری سرعت خزش را کاهش دهند. هر فرصت که تغییر تحول هاست را تشخیص می‌دهیم، می‌خواهیم مطمئن باشیم که مشکلی ساخت و ساز نمی‌کنیم و براین اساس ما گرایش داریم تحت عنوان یک مبادرت احتیاطی به صورت اتومات سرعت خزیدن را کاهش دهیم.

با سپری شد فرصت، هنگامی که سیستم‌های ما بتوانند بگویند که سریع‌خیس رفتن مشکلی تولید آموزش سئو مشهد نمی‌نماید، مجدد سرعت را ارتقا خوا‌هیم اعطا کرد. این آیتم، غیروابسته از نوع تغییر و تحول هاست شما میباشد؛ یعنی فرقی نمی‌نماید که از یک ارائه‌دهنده دیگر هاست بگیرید یا این که مبدا آن را به مرزوبوم دیگری تغییر‌و تحول می‌دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد