جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

آموزش سئو کردن صفحات کتگوری

به عبارتی‌طور که میدانید، بهینه سازی به نصیب‌های مختلفی از اینترنت‌وبسایت مربوط میگردد. یکی این نصیب‌ها، ورقه مجموعه بندی محصول ها میباشد. seo کردن صفحه های تیم بندی برای وبسایت‌های فروشگاهی مداقه بسیار متعددی داراست؛ ولی درعین آموزش سئو در مشهد حالا به وسیله بخش اعظمی از صاحبین اینترنت‌تارنما یا این که کارشناسان بهینه سازی، نادیده گرفته می گردد. با با صرفه‌سازی صفحه ها مجموعه بندی محصول ها، میتوانید مخاطب را مستقیما به‌این برگه هدایت نمائید؛ چون بخش اعظمی از جستجوها برای دیدن دسته‌ای از تولیدات اعمال می گردند و استفاده کننده، مال خاصی مدنظر ندارد و در ادامه این میباشد که صرفا اشکال متعدد یک جنس و بها‌های آنان را مشاهده نماید. چنانچه میخواهید بدانید که seo برگه گروه بندی چه گونه اجرا میگردد تا انتهای این نوشته‌علمی را دنبال فرمائید.
seo کاغذ تیم بندی چیست؟
صفحه ها تیم بندی به ورقه مهم کالا، مقاله‌ها، سرویس ها و بقیه تیم بندی‌ها در وبسایت گفته میگردد. این صفحه ها به مراد ساخت تعامل خوب و سریع‌خیس استفاده کننده با اینترنت‌وب سایت، ساخت میگردند و مداقه بسیار متعددی دارا هستند. درین شیت شما میتوانید محصول ها و مفاد شبیه هم را در کنار هم قرار دهید و به استفاده کننده در جهت گزینش یا این که مقایسه این تولیدها امداد نمایید.
بهینه سازی شیت تیم بندی به معنای با صرفه‌سازی این صفحه های برای موتورهای کاوش میباشد. آغاز خوب میباشد بدانید که در مغازه‌های اینترنتی دو نوع برگه تیم بندی وجود داراست:
کاغذ تیم بندی اساسی Category listing pages (CLP): شیت‌ای که دربرگیرنده آحاد تیم بندی های محصول ها میباشد.
ورقه تیم بندی تولیدات Product listing pages (PLP): برگه‌ای که دربرگیرنده محصول ها یک تیم خاص میباشد.
از حیث seo، صفحه های تیم بندی دارنده یک‌سری نقص‌ میباشند که به خیال همین مورد ها، برای درجه‌بندی این صفحه ها سختگیری بیشتری دارااست و ترجیح میدهد به مکان برگه تیم بندی، کاغذ محصولی از آن گروه را در حاصل کاوش اکران دهد. یک کدام از این خطاها، محتوای تکراری میباشد؛ در واقع این صفحه ها معمولا محتوای مستقلی ندارند؛ چون اطلاعاتی که در‌این صفحه ها وجود دارااست، شبیه به عبارتی اطلاعاتی میباشد که در کاغذ تولیدها نوشته شده‌اند؛ مخصوصا در وب سایت‌های فروشگاهی که معمولا شیت مجموعه بندی دربرگیرنده لیستی از تولید ها میباشد و محتوای منحصر به فرد ندارد.
با یک جستجوی معمولی در گوگل، می توانید ملاحظه کنید که در اکثر مواقع، صفحه ها تیم بندی در نتیجه ها کاوش اکران داده نمی شوند. تنها در قوانینی این صفحه های در حاصل ظواهر میشوند که نسبت به صفحه ها کالا، چگونگی بیشتری داشته باشند و مقصود یوزرها و عبارت گزینه جستجوی آنها نیز، مرتبط با مشاهده کاغذ مجموعه بندی تولید ها باشد. به همین عامل می بایست اعتنا ویژه‌ای به شیت مجموعه بندی داشت.
چرا بهینه سازی صفحه های مجموعه بندی اساسی میباشد؟
در صفحه های وب لاگ یا این که وبسایت‌های شرکتی و فردی، مقصود برگه گروه بندی، هدایت یوزرها در وب سایت به مراد پیمایش شل‌خیس و معمولی‌خیس میباشد؛ ولی در وب سایت‌های فروشگاهی، این قضیه پاره ای مختلف میباشد. در تارنما‌های فروشگاهی، صفحه ها تیم بندی نوعی لندینگ پیج (Landing Page) به شمار می روند و می بایست برای seo و باصرفه‌سازی این صفحه های سعی کرد.
seo صفحه های کتگوری هم برای یوزرها و هم برای موتورهای کاوش، ضروری می باشند. برای یوزرها، صفحه های گروه ‌بندی به سازمان‌دهی محتوا امداد می‌نماید و منجر می گردد تا ریلکس‌خیس، چیزی که در پی آن می باشند را پیدا نمایند. همینطور به موتورهای کاوش برای ایندکس کردن و جایگاه‌بندی محتوا یاری می‌نمایند. این صفحه های به موتورهای کاوش امداد می‌نماید تا ارتباط فی مابین قطعات گوناگون محتوا و شیوه تناسب آنان با یکدیگر را فهم و شعور نمایند. همینطور میتوانند سکو‌بندی کل مطالب را از روش پیوند‌های داخلی ارتقاء دهند. آموزش سئو مشهد خلال این، کوشش بهتری از صفحه های  متاع دارا هستند. پژوهش ها SMX insights علامت می دهد که صفحه های مجموعه‌بندی ۱۹ درصد سکو‌بندی عالی، ۴۱۳ درصد ترافیک تخمینی بیشتر و ۳۲ درصد پتانسیل جذب ترافیک بیشتری نسبت به صفحه های کالا دارا‌هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد