شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخشی از محتوای تارنما خویش را بهروزرسانی میکنید البته پس از اینکه آن را منتشر کردید، گوگل یک سری هفته آنگاه این تغییرو تحول را کراول و ایندکس کرده!
در مواقعی حتی این تغییرات مدام از دیده گوگل مخفی
آموزش سئو در مشهد می مانند و هرگز ایندکس نمی شوند. ایراد کجاست؟
نرخ خزش تارنما شما با خلل روبرو میباشد. با مقایسه دو موقعیت تحت خیلی بهتر متوجه عنایت دارایی سلامت وب سایت خویش میشوید:
سناریوی شایسته ترین موقعیت میزان دارایی خزش: هنگامی یک شیت به وبسایت خویش اضافه می کنید، توقع دارید که گوگل بهطور داهیانه و سریعی آن شیت را ایندکس نماید، فارغ از اینکه شما درخواست fetch کردن آن کاغذ را به گوگل بدهید. هرچه این فرایند سریع خیس واقعه بیافتد، سریع خیس میتوانید از محتوای صفحه ها نو اضافه گردیده به وب سایت (یا این که بهروز گردیده) منفعت ببرید.
سناریوی بدترین وضعیت دارایی خزش: در حالتی که در هم اکنون هدر دادن نرخ کراول وب سایت خویش باشید، رباتهای گوگل نمیتوانند به طور موثری تارنما شمارا کراول نمایند. به عنوان مثالً ممکن میباشد دقت خویش را بیشتر بر روی صفحاتی از وبسایت قرار دهند که هیچ اهمیتی برای شما ندارند.
این یعنی ممکن میباشد بعضا از صفحه های غرض شما هیچوقت بوسیله گوگل شناخته نشوند. در حالتی که گوگل این صفحه ها را نشناسد، نمیتواند آنها را کراول و ایندکس نماید و دراین موقعیت، اخذ ترافیک ارگانیک با به کارگیری از نتیجه ها گوگل امری ناممکن خواهد بود.
میبینید کهاین نمایش به کجا دارااست میرسد؟ seo تارنما شما ممکن میباشد در خاموشی مجموع به گند کشیده گردد!
حال اذن دهید با معرفی یکسری نحوه از این سناریوی فاجعه آفرین پرهیز کنیم.
8 خطا جبران ناپذیر برای اینکه میزان دارایی خزش تارنما خویش را به بدترین صورت باصرفه نمایید!
«باصرفهسازی میزان دارایی خزش» به گویش بی آلایش یعنی اینکه مطمئن شویم هیچ میزان دارایی ای از وبسایت ما هدر نمیرود و هر خزشی که الگوریتمهای گوگل برای وبسایت ما اعمال میدهد با غرض خاصی (مثل ایندکس یک ورقه لندینگ اساسی) مصرف شوند.
خوشبختانه ما میزان دارایی کراول وب سایتهای متعددی را تحقیق کردیم و می توانیم با اعتقادوباور بگوییم که بیشتر آن ها از خطاها مشابهی سختی می برند. ایرادات معمولی البته در عین اکنون مهمی که قادر است تارنما شمارا با کمبود میزان دارایی روبرو نماید.
دلایل رایج تلف شدن دارایی خزش عبارتنند از:
وجود پارامترهای غربال تولید ها در URL: نشانی صفحه های فروشگاهی بعضی اوقات دارنده پارامترهایی میباشند که استفاده کننده برای غربال کردن فرآورده از آنان به کار گیری مینماید. از جمله نشانی https://www.example.com/toys/cars?color=white . مطمئن گردید کهاین پارامترها برای گوگل قابل دسترسی و کراول وجود ندارد زیرا در غیر اینشکل می بایست برای ایندکس آن میزان دارایی اضافه صرف خواهد شد.
محتوای تکراری Duplicate: صفحاتی که محتوای آنها تماماً شبیه یا این که خیلی مشابه هم باشند را محتوای تکراری می گویند. محتوای اسکن گردیده، صفحه های با تیترهای یکسان، و صفحه ها برچسب تکراری برای مثال همه گیرترین آنهاست. محتوای نسخه برداری معمولاً از نظر حق تقدم ایندکس شدن در موضع پایینی قرار داراهستند پس به کار گیری میزان دارایی برای ایندکس آنها منطقی وجود ندارد.
محتوای بی چگونگی: صفحاتی که محتوای نادر بها یا این که مقداری در آنهاست، بایستی تا مکان ممکن یا این که در تارنما قرار نگیرند یا این که در شرایطیکه میگیرند برای گوگل قابل دسترسی نباشند. این صفحه ها می توانند مانند
آموزش سئو مشهد خوره میزان دارایی تارنما شما مجموع نمایند البته هیچ ارزشی به وب سایت شما اضافه نکنند!
پیوندهای شکسته یا این که ریدایرکت گردیده: لینک و پیوندهای شکسته یا این که ریدایرکت گردیده میتوانند مانند زنجیرهای بی غایت از پیوندها رباتهای گوگل را سردرگم نمایند. هرچه این سردرگمی بیشتر باشد، میزان دارایی بیشتری هدر میرود. تا مکان ممکن یا این که از آنان استعمال نکنید یا این که طبق اصول و به شکلی صحت از آنها منفعت ببرید.