جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

نکات مهم درباره انتشار محتوا

گاها مشاهده میشود وبمستران و نویسندگان پست ها با اینکه مطالبی جالبی برای وبسایت خویش نوشته اند البته بازدید قابل قبولی ندارند! و یا این که حتی‌در حاصل نخستین کاوش قرار دارا‌هستند ولی تعداد ورودی یوزرها به وبسایت آن ها نسبت به رغبا خیلی تحت میباشد. از آنجایی که بازدید از مطالب وب سایت می تواند سبب ساز به ساخت و ساز سرنخ و ارتقاء فروش خواهد شد این قضیه از نکات مهمی میباشد که در‌این نوشته ی علمی آموزش سئو مشهد به راههای ارتقا بازدید سایت و نرخ کلیک از روش تعیین عنوان و تیتر صحیح برای مقاله‌ها خوا هیم پرداخت!

چرا بایستی عنوان مطلوب گزینش کنیم

در حالتی که که عنوان مطلوب برای محتوا و نوشته‌ی‌علمی خویش نداشته باشید دارایی خویش و سرمایه خویش را از دست خواهید بخشید زیرا یوزرها محتوای شما‌را پژوهش نخواهند کرد حتی در شرایطی‌که در حاصل نخستین کاوش باشید. پس یکی‌از راههای ارتقا بازدید و کاربر تعیین صحیح تیتر برای ارتقا نرخ کلیک میباشد.

مهم‌ترین نکات برای گزینش عنوان مطلوب

عنا وین را برای آدم ها بنویسید خیر ربات ها:

عملکرد فرمایید عنا وین را طوری بنویسید که مخاطبین به راحتی متوجه شوند و از عبارات مرتبط برای تیتر خویش به کارگیری فرمایید خیر لغت ها کلیدی، همانطوری که لغت ها کلیدی برای ربات ها دیدنی می باشند نباید از الگوریتم ها غافل گردید زیرا الگوریتم ها به راحتی تشخیص می‌دهند که مخاطبین شما با عنوانی که در لحاظ گرفته اید تعامل نداشته اند. و در حالتی که مخاطبین روی تیتر شما کلیک نکنند الگوریتم ها به راحتی متوجه این مسئله خواهند شد. پس در بالا کوشش فرمائید برای آدم ها بنویسید خیر ربات ها.

عنا وین خویش را کوتاه و موءثر نگه دارید:

به حیث شما چرا بایستی تیتر را کوتاه نوشت؟ گوگل به انتهای عنوان ها که بلند می‌باشند کارکتر سه نقطه (…) اضافه می نماید و از اکران بدون نقص آن دوری میکند. پس یکی‌از هدف ها نخستین شما برای تایپ کردن تیتر مطلوب می بایست کوتاه بودن آن باشد.

خویش را مکان کاربر بگذارید:

خویش را برای این بایستی مکان استفاده کننده بگذارید که نحوه درنگ آن ها و شیوه جستجوی آن‌ها‌را بدانید در‌حالتی که عنوانی بنویسید که در ذهن استفاده کننده برای کاوش نباشد بی سود میباشد. پس عملکرد نمایید بفهمید که در ذهن استفاده کننده او‌لین آیتم برای کاوش چه کلماتی خواهند بود.

به عنوان ها خیلی کوتاه CTA یا این که دعوت به فعالیت اضافه فرمایید:

در زمینه ی CTA یا این که دعوت به فعالیت قبلی سخن کردیم، در صوتی که تیتر شما خیلی کوتاه میباشد و هیچ تعریف منطقی برای زمان بر کردن آن ندارید، از استفاده کننده خویش دعوت به فعالیت خاصی کنید.

نوشته‌ی علمی و تیتر خویش را نو و آپ دیت نماد دهید:

با افزودن عدد امسال تحت عنوان نوشته‌علمی آموزش سئو در مشهد به استفاده کننده خویش این اعتقاد و باور را دهید که نوشته‌علمی شما آپ تو دیت و تازه میباشد با این اکنون مقاله ها خویش را همیشه آپ دیت فرمایید و این آپدیت رسانی ها را متن نوشته‌علمی به استفاده کننده خویش یادآور گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد