جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

تاریخچه سئو چیست

تا پیش از سال ۱۹۹۷ موتورهای جستجوی متعددی شغل می‌کردند. مانند: w3catalog, jumpstation, infoseek, Alta vista, excite, yahoo و ده‌ها موتور جستجوی دیگر. تنی چند از این موتورهای کاوش اکنون غیرفعال می‌باشند، چندین مخلوط یا این که خریداری گردیده‌اند و یکسری دیگر مانند یاهو و یاندکس هنوز کار می‌نمایند. برای موتورهای جستجوی ابتدایی فاکتورهایی نظیر کلمه و واژه‌های به فعالیت رفته در ورقه، تعداد استعمال از کلمه ها، آموزش سئو در مشهد  اسم دامنه و فاکتورهای اینچنینی اصلی بود. آحاد این فاکتورها مرتبط با seo باطن تارنما بودند و هویدا میباشد که گرداننده تارنما قادر است این مفاد را به عایدی خویش ویرایش کند. در سال ۱۹۹۶ سرگی برین و لری پیج موتور جستجوی اول خویش را که نتایج یک پروژه تحقیقاتی بود بک‌روب Backrub اسم‌گذاری کردند. انگیزه این اسم‌گذاری این بود که بک‌روب تمرکز متعددی روی تجزیه و محاسبه بک پیوند داشت. در ۱۵ سپتامبر ۱۹۹۷ پیج و برین دامنه google.com را تصویب کردند و در ۴ سپتامبر ۱۹۹۸ کمپانی گوگل تصویب شد. در سال ۲۰۰۰ یاهو با یک تصمیم غلط قتل نفس کرد و با گوگل همیاری کرد. یاهو به گوگل اذن بخشید به مکان اینکتومی inktomi داده‌های نتیجه ها جستجوی ارگانیک یاهو را ارائه کند. در ذیل هر جستجوی یاهو مندرج بود Powered By Google. بنابراین گوگل مشهور شد و از یک موتور جستجوی گمنام به یک غول فناوری تبدیل شد. در سال ۲۰۰۹ سیستم جستجوی آنلاین مایکروسافت به موتور جستجوی بینگ تبدیل شد و دو‌مین موتور جستجوی گران قدر عالم دیده به جهان گشود. بعد از آن بینگ تصمیم گرفت وارد رقابت با گوگل خواهد شد. در سال ۲۰۰۹ میلادی ۷۰ درصد جستجوهای ایالات متحده در گوگل اجرا می‌گرفت. مایکروسافت وارد یک همیاری استراتژیک با یاهو شد. هر یکسری بینگ موتور جستجوی شماره ۲ شد البته به غیر از ایالات متحده نتوانست در بقیه نقاط جهان سهم جستجوی متعددی داشته باشد. تاریخچه اسم‌گذاری بهینه سازی پیش از سئو که مخفف Search engine optimization میباشد، اسم‌های متعددی برای این صنعت آزمون شد. مانند: قرارگیری در موتور کاوش مقام‌گیری در موتور کاوش سکو‌گیری در موتور کاوش تصویب در موتور کاوش رواج وب سایت در موتور کاوش و در غایت باصرفه‌سازی موتور کاوش ولی در سال ۲۰۰۱ واژه و کلمه بازاریابی موتور کاوش سفارش شد که خیلی آیتم استقبال فعالان آموزش سئو مشهد حوزه بهینه سازی قرار نگرفت. اما شاید نامی که بتوان در بعدی روی این صنعت گذاشت و بهینه سازی تازه کنیه بگیرد این باشد: با صرفه‌سازی تجربیات کاوش.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد