چهطور با تشکیل داد صحیح گروه بندی ها seo بهتری داشته باشیم !
تیم بندی در وردپرس و کلا در تک تک وب سایت ها یکیاز بخش های اساسی میباشد به دلیل آن که فارغ از
آموزش سئو در مشهد وجود قسمت گروه بندی کار کشته به سامان دهی محتوای تارنما نخواهیم بود . ولی درین فی مابین بایستی دقت کرد که ایجاد کرد تیم بندی ها به همین راحتی و در ظواهر عمل وجود ندارد ! چراکه ما یحتاج میباشد تعدادی فاکتور بسیار بی آلایش البته اثر گذار در امر تشکیل داد و رئیس تیم بندی ها را رعایت نمود ! چرا ؟ برای داشتن seo عالی و ترفیع به مرتبه های فراتر در موتور های کاوش ! ( در نصیب بهینه سازی داخلی )
مجموعه بندی در وردپرس در نصیب داشبورد و تحت منو قسمت نوشته ها قرار گرفته ، وقتی که شما مطلبی را کتابت کردید جهت مرتب سازی کردن آن در درون وب سایت ، باید آن را در گروه مطلوب خویش قرار دهید . ضمن قسمت نوشته ها ، ممکن میباشد تارنما شما فروشگاهی بوده و بخش تولید ها را نیز در پیشخوان وردپرس داشته باشید . دراینصورت قسمت تیم بندی تولیدات هم وجود خواهد داشت . درکل برای همگی اشکال محتوا در باطن تارنما ( تولیدها ، مثال امور ، کتب ، غذاها و … ) نصیب تیم بندی ها وجود داراست . ( در پوسته های استاندارد وردپرس )
ولی قسمتی نیز به عنوان برچسب ها وجود دارااست که تا قبل از این در نوشتهعلمی جامعی توضیح دادیم که چرا می بایست نصیب برچسب ها را در وردپرس و در مجموع سیستم های رئیس حذف نمائید . در شرایطیکه در این زمینه داده ها کافی ندارید سفارش میکنیم بعد از تفحص این نوشتهیعلمی ، نوشتهی علمی اثر گذار پایین را نیز نگاهی بیندازید :
نوشته ی علمی مرتبط اثر گذار : چرا می بایست برای محتوا برچسب گذاری نکنید !
پس نصیب برچسب ها را کلا به دست آلزامیر بسپارید ، طرف اکانت ما درین نصیب ، بخش تیم ها بوده و قصد داریم تا نحوه اصولی برای تشکیل داد مجموعه بندی در وردپرس و همه سیستم های مدیر محتوا را یکبار برای مدام خاطر بگیریم .
اولی قدم برای استارت تشکیل داد مجموعه بندی ها
امروزه مسئله seo و وصال به شیت نخستین موتور های کاوش و مخصوصا گوگل یکی قسمت های اساسی در زمان شغل هر سایت میباشد . بدین ترتیب هر اقدامی که درون وبسایت شکل گیرد می بایست در حیث داشت که در آتی بر روی seo تارنما چه تاثیری خواهد داشت . شاید دیدنی باشد بدانید کوچکترین امور ، اصلی ترین حاصل را در seo داراهستند پس می بایست به ریز ترین مفاد دقت کرد .
نصیب پیوند سازی داخلی در بهینه سازی تارنما ( قسمت seo داخلی ) بسیار مورد مهمی میباشد . اینکه ما در درون تارنما از کدام صفحه ها به کدام صفخات پیوند سازی میکنیم در غرض گذاری صفحه ها مرتبط با لغات کلیدی بسیار اصلی می باشند . گاها به شکلی ناخواسته با لینک و پیوند سازی هایی که اجرا دادیم و به هیچ وجه در جریان آنها نیستیم به تارنما خویش ضربه میزنیم و بعد ها با سعی های فراوان و ناکامی های متفاوت روبرو می شویم که نهایتا تارنما ما در باطن نتیجه ها با عدم گسترش در درجه مواجه میشود . دراینصورت می بایست در قدم اولیه انگیزه را در درون وب سایت کاوش کرد .
درصورتی که شما در موضوع بهینه سازی و سئو تازه کار باشید ، مطمئنا به برخی از این خطاها در گیر شدید . نصیب برچسب سازی یک کدام از همین ایرادات میباشد که فعلا اکثری از تارنما ها سرگرم این نادرست میباشند و حتی از آن خبر ندارند . به طبع نوشتهعلمی بالا را بعد از به اتمام وصال این مقاله به صورت بدون نقص و ظریف بخوانید به این دلیل که ممکن میباشد وبسایت خویش را از یک خلل مستمر نجات دهید .
مربوط به به عبارتی نوشتهعلمی برچسب ها ، این نوشتهیعلمی نیز به مورد لینک و پیوند سازی داخلی و صفحه ها متفاوت مربوط میباشد .
چنانچه قصد دارید تا وبسایت شما از به عبارتی قدم نخستین به شکلی صحیح و فارغ از نادرست جلو رفتن نماید ، پیشین ار تشکیل داد تیم بندی ها ، لغات کلیدی حوزه کاری خودتان را معلوم فرمایید . لغات کلیدی به عبارتی کلید واژه و کلمه هایی می باشند که شما بعدها قصد دارید هنگامی که به وسیله مخاطب در درون موتور های کاوش سرچ شدند شما نیز جزء تارنما های رفیعتر باشید یا این که دست کم یک کاغذ مشخص و معلوم از تارنما شما اکران داده گردد .
چرا می بایست در قدم اولیه کلمه ها کلیدی حوزه کاری خویش را معین فرمائید ؟ بهاین برهان تصمیم بگیرید که با آن عبارات کلیدی ، تیم بندی تولید فرمائید یا این که خیر !!!!!
در گام نخستین از وب سایت هایی آغاز میکنیم که فروشگاهی نبوده و روی ارائه محتوا و سرویس ها عمل می نمایند . فکر کنید حوزه کاری شما در قضیه چاپ بوده و یک کدام از کلمه ها کلیدی وبسایت شما ” چاپ کاتالوگ ” میباشد . در حالتی که کلمه و واژه شما به نوعی باشد که نیاز به معرفی چند جنس یا این که شیت متعدد نداشته باشد ( که اکثر تارنما های غیر فروشگاهی این چنین میباشند ) پس عملا برای این واژه و کلمه یک ورقه منحصربهفرد ساخته و محتوای آن را در داخلش قرار دادید ( متن ، کلیپ ، تصویر و … ) این کاغذ برای واژه کلیدی ” چاپ کاتالوگ ” تشکیلشده و انتظار داریم هنگامی که مخاطب کلمه و واژه ” چاپ کاتالوگ ” را کاوش کرد ، شیت درست شده به وسیله ما برای کلمه و واژه ” چاپ کاتالوگ ” در حاصل کاوش اکران داده گردد و استفاده کننده با کلیک بر روی وب سایت شما در حاصل ، وارد آن ورقه گردد !
تا این بخش از عمل تمامی چیز صراحت دارد . البته شما در بخش نوشته ها نیز مطمئنا برخی مطالب کتابت خواهید کرد تا شغل های ساخت محتوا را نیز پیش برده و لینک و پیوند سازی های داخلی برای مقالهها مقصود اعمال دهید . دراین در بین برای مجموعه بندی مطالب
آموزش سئو مشهد خویش ، یک تیم بندی به عنوان ” چاپ کاتالوگ ” نیز ساخته و مطالبی که به حوزه ” چاپ کاتالوگ ” مربوط میباشند را دراین مجموعه بندی قرار دادید . در حال حاضر غلط مرگ آور در اینجا صورت می دهد !!!!!!!!
اینک شما خلال برگه هدفی که برای چاپ کاتالوگ ساخته و درون آن مقاله و ویدیو و … قرار دادید یک برگه تیم بندی نیز با تیتر چاپ کاتالوگ دارید ! و این یک غلط بسیار گرانقدر میباشد چراکه برای یک واژه و کلمه کلیدی فعلا دو کاغذ داریم و هر برگه با محتوای متفاوت منتشر گردیدهاست ! یک کاغذ با محتوای بدون نقص برای واژه ” چاپ کاتالوگ ” و شیت دیگر به لطف تشکیل داد تیم بندی با به عبارتی اسم برای کلیه مطالبی که دراین تیم قرار گرفتند .