جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

آموزش تولید محتوا مطابق با اصول سئو

همان گونه که خویش گوگل اعلام نموده است محتوا سلطان میباشد و برای بهینه سازی مهم‌ترین رکن را محتوا دارااست. اشتباهی که اکثر وقت ها سئوکاران ایفا می‌دهند این میباشد که محتوای مفیدی ساخت‌و‌ساز نمیکنند و می‌خواهند به یاری پیوند سازی آموزش سئو در مشهد داخلی یا این که فرنگی این ضعف را بپوشانند. ولی نکته بسیار اساسی این میباشد که چنانچه میخواهید در seo پیروز گردید می بایست ساخت محتوا را دورازشوخی بگیرید و بر بهینه سازی محتوا مسلط باشید. درمورد ساخت‌و‌ساز محتوا به طبع کلیپ تحت را ملاحظه کنید.
چنانچه در درجه بندی نتیجه ها سرپ پاره ای پندار فرمایید متوجه خواهید شد در 90 درصد مواقع سایتی که در درجه یک کاوش قرار بخشید سایتی میباشد که به cx یا این که تجارب کاربری مداقه داده میباشد و کوشش کرده در محتوای خویش به کلیه سوالهای یوزرها جواب دهد. گوگل ذکر نموده است 60 درصد یوزرها پس از مشاهده تارنما اولیه به جواب پرسش خویش می رسند پس برای اینکه در درجه یک گوگل قرار بگیرید بایستی محتوای اثر گذار ارائه دهید. از نکاتی که seo محتوا می بایست به آن اعتنا فرمائید می شود به مفاد پایین اشاره داشت که عبارتند از:

در محتوای خویش مسلما از بولت و نامریک به کار گیری فرمایید
مطلقا در انتهای محتوای خویش به سه عدد پنج سوالی که برای یوزرها پیش میاید جواب دهید
واژه و کلمه کلیدی خویش را در جمله اولیه بولد نمائید.
از تصاویر مربوط به محتوا به کار گیری نمائید
محتوای شما بایستی یک h1 و دو تا چهار h2 داشته باشد(به ازاری یک محتوای 2000 واژه ای)
عملکرد نمایید برای مهمترین هدینگ خویش از کلیپ هم استعمال فرمایید.
از تیترهای جالب به کار گیری نمایید.
از تایپ کردن گزاره های وقت گیر پرهیز کنید.
فراگیری بهینه سازی داخلی و نکات اصلی آن
به تیم اقداماتی که شما در وبسایت خویش اجرا می دهید تا در حاصل کاوش درجه بالاتری دستیابی نمائید seo داخلی یا این که on-page گفته می‌شود. مهم‌ترین نصیب بهینه سازی داخلی لنک سازی میباشد. شما بایستی در لینک و پیوند سازی کارایی فرمایید تا مرتبط ترین مقاله ها خویش را به یکدیگر لینک و پیوند دهید تا هم‌زمان حضور استفاده کننده در وبسایت ارتقا پیدا نماید و هم وب سایت شما در نتیجه ها کاوش رده بهتری استحصال نماید.
برای پیوند سازی داخلی نباید فقط از یک انکر تکست به کارگیری فرمایید چون گوگل متوجه میگردد که شما در هم اکنون لینک و پیوند سازی تصنعی می باشید بایستی عملکرد فرمائید تا به امداد سرچ کنسول از کلمه ها مرتبطی که خویش گوگل به شما سفارش میدهد به کارگیری نمائید. در بهینه سازی داخلی شما می بایست به نکاتی از اعتنا داشته باشید که عبارتند از:

شایسته ترین محتوا را ایجاد و منتشر نمائید
یک نشانی شیت یا این که url راحت که واژه و کلمه کلیدی در آن جای‌دارد ایجاد نمایید.
یک تیتر جالب گزینش فرمایید. از تکنیک کلیک بایتینگ به کار گیری نمایید.
چکیده مقاله خویش را به گونه ای که مخاطب را ترغیب نماید وارد وبسایت شما گردد در متا دیسکریپشن قرار دهید.
سرعت وب سایت خویش را سئو فرمایید.
چرا موتور کاوش نمی تواند فارغ از seo وبسایت مرا کشف نماید؟
موتورهای کاوش باذکاوت می‌باشند البته همچنان به امداد نیاز دارا هستند. موتورهای تعالی متناوبا روی بهبود تکنولوژی هایشان عمل می نمایند تا در اینترنت عمیق خیس بخزند و با حاصل بهتری نزد یوزرها برگردند و به آمال جواب دهند. اگرچه محدودیتی آموزش سئو در مشهد راجع‌به طریق ی کارایی موتورهای کاوش وجود داراست. در حالی یک seo مطلوب می‌تواند هزاران بازدیدکننده را برای شما به ارمغان بیاورد و اعتنا را به سمت شما جلب نماید و در مقابل یک جنبش نادرست می‌تواند شما‌را مخفی نماید و سایتتان را در اعماق حاصل کاوش دفن نماید جایی که به هیچ عنوان چشم نمی گردید.

به علاوه برای در دسترس ساختن محتوای شما برای موتورهای کاوش و در سود اکران آن‌ها به عموم، بهینه سازی همینطور به تقویت رنکینگ امداد می نماید تا آن محتوا در جایی قرار بگیرد که جستجوگران راحتتر آن را بیابند. وب به صورت قابل توجهی در درحال حاضر رقابتی شدن میباشد و کمپانی هایی که روی بهینه سازی عمل می نمایند مزیت گزینش بازدیدکنندگان و مشتریان را دارا‌هستند.

تاریخچه سئو چیست

تا پیش از سال ۱۹۹۷ موتورهای جستجوی متعددی شغل می‌کردند. مانند: w3catalog, jumpstation, infoseek, Alta vista, excite, yahoo و ده‌ها موتور جستجوی دیگر. تنی چند از این موتورهای کاوش اکنون غیرفعال می‌باشند، چندین مخلوط یا این که خریداری گردیده‌اند و یکسری دیگر مانند یاهو و یاندکس هنوز کار می‌نمایند. برای موتورهای جستجوی ابتدایی فاکتورهایی نظیر کلمه و واژه‌های به فعالیت رفته در ورقه، تعداد استعمال از کلمه ها، آموزش سئو در مشهد  اسم دامنه و فاکتورهای اینچنینی اصلی بود. آحاد این فاکتورها مرتبط با seo باطن تارنما بودند و هویدا میباشد که گرداننده تارنما قادر است این مفاد را به عایدی خویش ویرایش کند. در سال ۱۹۹۶ سرگی برین و لری پیج موتور جستجوی اول خویش را که نتایج یک پروژه تحقیقاتی بود بک‌روب Backrub اسم‌گذاری کردند. انگیزه این اسم‌گذاری این بود که بک‌روب تمرکز متعددی روی تجزیه و محاسبه بک پیوند داشت. در ۱۵ سپتامبر ۱۹۹۷ پیج و برین دامنه google.com را تصویب کردند و در ۴ سپتامبر ۱۹۹۸ کمپانی گوگل تصویب شد. در سال ۲۰۰۰ یاهو با یک تصمیم غلط قتل نفس کرد و با گوگل همیاری کرد. یاهو به گوگل اذن بخشید به مکان اینکتومی inktomi داده‌های نتیجه ها جستجوی ارگانیک یاهو را ارائه کند. در ذیل هر جستجوی یاهو مندرج بود Powered By Google. بنابراین گوگل مشهور شد و از یک موتور جستجوی گمنام به یک غول فناوری تبدیل شد. در سال ۲۰۰۹ سیستم جستجوی آنلاین مایکروسافت به موتور جستجوی بینگ تبدیل شد و دو‌مین موتور جستجوی گران قدر عالم دیده به جهان گشود. بعد از آن بینگ تصمیم گرفت وارد رقابت با گوگل خواهد شد. در سال ۲۰۰۹ میلادی ۷۰ درصد جستجوهای ایالات متحده در گوگل اجرا می‌گرفت. مایکروسافت وارد یک همیاری استراتژیک با یاهو شد. هر یکسری بینگ موتور جستجوی شماره ۲ شد البته به غیر از ایالات متحده نتوانست در بقیه نقاط جهان سهم جستجوی متعددی داشته باشد. تاریخچه اسم‌گذاری بهینه سازی پیش از سئو که مخفف Search engine optimization میباشد، اسم‌های متعددی برای این صنعت آزمون شد. مانند: قرارگیری در موتور کاوش مقام‌گیری در موتور کاوش سکو‌گیری در موتور کاوش تصویب در موتور کاوش رواج وب سایت در موتور کاوش و در غایت باصرفه‌سازی موتور کاوش ولی در سال ۲۰۰۱ واژه و کلمه بازاریابی موتور کاوش سفارش شد که خیلی آیتم استقبال فعالان آموزش سئو مشهد حوزه بهینه سازی قرار نگرفت. اما شاید نامی که بتوان در بعدی روی این صنعت گذاشت و بهینه سازی تازه کنیه بگیرد این باشد: با صرفه‌سازی تجربیات کاوش.

تاثیر بک لینک در سئو و اهداف لینک سازی

اثر بک لینک و پیوند در seo و هدف ها لینک و پیوند سازی چیست؟ یکی‌از موادسازنده اساسی در بهینه سازی و سئو تارنما ساخت و ساز بک لینک و پیوند میباشد. تولید بک لینک و پیوند یک کدام از اسلوب های لبریز تکرار در بهینه سازی و سئو تارنما میباشد.  روی هم رفته ، آموزش سئو در مشهد بک پیوند به هر پیوند خروجی ای گفته می‌شود که به وب سایت شما متصل میشوند. البته فعالیت وقتی اصلی می‌گردد که موتور های کاوش از این موادسازنده به کارگیری می نمایند و در امتیاز دهی به وبسایت ها از روش الگوریتم های شناسایی کننده مبادرت می کنند.
این لینک و پیوند ها، اصولا یک مرجع اصلی برای محتوای وب سایت ها محسوب می‌شوند و به طور فنی از روش الگوریتم ها و بات های موتور های کاوش مانند گوگل ردیابی گردیده و در محاسباتشان اعتبار تارنما شما‌را فراتر می‌برند. یعنی ما از این سعی الگوریتم های گوگل برای پیشبرد هدف ها خودمان فایده میبریم. برای مشورت بازاریابی و توصیه ساخت و ساز محتوا، می‌توانید به متخصصان رایامارکتینگ رجوع‌کنید.
هدف ها پیوند بیلدینگ
روی هم رفته لینک و پیوند بیلدینگ فرآیندی میباشد که در آن پیوند ها ساخته میگردند. این مراحل به دو گروه ی گرانقدر پیوند سازی داخلی و لینک و پیوند سازی فرنگی تقسیم می گردد. اکنون در فضای وب اشخاص به دو غرض پیوند می‌سازند و پروسه پیوند بیلدینگ را طی میکنند: یا این که قصد دادن پیوند را دارا‌هستند یا این که قصد به چنگ آوردن لینک و پیوند.

به‌این خواسته دو مضمون‌ نو پدید میاید؛ پیوند سازی داخلی، که در محتوا های باطن وبسایت به محتوا های دیگری که در وبسایت ها وجود دارا هستند اشاره میکند. وقتی که درباره لینک و پیوند سازی داخلی سخن می‌کنیم منظورمان لینک و پیوند های درختی ای میباشد که در کلیه ی وبسایت ها ساخته می‌گردد تا مطالب مرتبط در یک وب سایت به طور فن ای به استفاده کننده ارائه گردد و استفاده کننده را به طور فعال در تارنما نگه دارااست. این فعالیت با جذب ترافیک به seo وبسایت امداد می نماید.

ولی وقتی که درباره لینک و پیوند فرنگی حرف می‌کنیم؛ در امر پیوند های خروجی ای سخن می‌کنیم. لینک و پیوند هایی که برای لینک و پیوند دادن مطالب به وب سایت های دیگر به کار گیری می‌شوند. درین در بین بک لینک و پیوند ها را داریم که یک طرز در لینک و پیوند سازی فرنگی میباشند.  پیوند سازی یک مبادرت پیوسته میباشد. بدین مفهوم که برای جذب ترافیک و سئو وب سایت، مستلزم اجرا مجموع عنصرها آن هستیم.

با این تعریف بایستی در حیث داشته باشیم که پیوند سازی در جهت seo و seo وب سایت یک استراتژی بغرنج میباشد که بایستی قدم ها را اکانت گردیده برداشت. به این دلیل‌که الگوریتم ها و بات های گوگل تشکیل‌شده اند تا نگذارند اشخاص از روش لینک و پیوند سازی کلاه سیاه و استعمال از بک لینک و پیوند های تصنعی، تارنما شان را seo و سئو نمایند.

نوشته ی علمی های پیشنهادی :

تفاوت بک لینک و پیوند و پیوند بیلدینگ

فراگیری بک لینک و پیوند در تارنما وردپرسی

تشکیل داد بک پیوند در وب سایت

فراگیری بک لینک و پیوند در وردپرس
seo چیست؟
طرز یافت کردن تارنما های مرتبط برای لینک و پیوند سازی
گوگل تحت عنوان سلطان دنیای وب، همه ابزار های تحلیل و بازاریابی را برای ما آماده آورده میباشد تا بتوانیم با به کار گیری از این ابزار کل و کمال وبسایت ها و بیزینس آنلاین خویش و رقبای مان را تحقیق کنیم و در قوانینی پایاپای به بیزنس آنلاین بپردازیم. آموزش سئو مشهد این پیشگفتار برای این بود که ابزار چک گوگل به اسم Google Analytics  را معرفی کنیم. شما می توانید با این ابزار مجموع داده ها مایحتاج در زمینه‌ی یک وبسایت را خارج بکشید. ولی ابزار ها و تارنما های دیگری نیز این سرویس ها را وارد می کنند: مانند SEMRush Rank , Similar Web, Quantcast. که در شایسته ترین شرایط به عبارتی داده ها Google Analytics در قالبی دیگر به شما ارائه می دهند. پس چه عالی که از ابزار دارای اعتبار گوگل استعمال نمائید.
این نکته را می بایست اضافه کنیم که بصورت کلی برای بررسی تارنما ها در بهینه سازی، از دو وبسایت MOZ برای انتخاب دامنه اتوریته و Alexa برای درجه دهی و واحد سنجش جذب ترافیک دریافتی تارنما به کارگیری می شود. البته همان گونه که پیشتر گفتیم هر تارنما ابزار خاصی را برای محاسبه به شما می دهد که قادر است در این شیوه بسیار سودمند باشد.
آیا میشود فارغ از لینک و پیوند بیلدینگ در گوگل جایگاه گرفت؟
برای مرتبه دریافت کردن در موتور های کاوش مانند گوگل، ما مسلما مستلزم seo و سئو وب سایت هستیم. هرچقدر که وب سایت شما صحیح پیاده سازی گردیده باشد و محتوای یونیک در آن به وفور یافت خواهد شد ولی seo و سئو نشده باشد، اصلا در صفحه های ابتدایی نتیجه ها گوگل یافت نمی شود. چرا‌که هزاران برگه با لغات کلیدی شما در فضای وب جانور میباشد.

پس ارتقاء سکو فارغ از seo قابلیت پذیر وجود ندارد. از طرف دیگر ما برای seo و سئو عمدتا دو روش را دنبال میکنیم. یا این که با جذب ترافیک طبیعی به کارگیری از وب سایت را بالا می بریم و این ترافیک بالا برای ما دامین اتوریتی نتایج میکند.

یااینکه با به کارگیری از روش کارایی الگوریتم های گوگل که برای انتخاب اعتبار در ادامه بک لینک و پیوند و تگ ها می شوند، با ساخت و ساز بک پیوند تصنعی و مصنوعی الگوریتم ها را گول می‌زنیم. در هر دو ی این شیوه ها ما مستلزم پیوند سازی فرنگی هستیم. ما فارغ از رابطه با تارنما های دیگر نمیتوانیم ترافیک طبیعی جذب کنیم و سوای به کارگیری از مراحل لینک و پیوند سازی فرنگی نمیتوانیم بک پیوند ساخت کنیم.

تفاوت بین آ و ا در جستجوی گوگل و تاثیر در سئو وبسایت

ادراک تمایزات دقیق حتی‌د‌ر حروف بوسیله گوگل
گوگل، تحت عنوان قدرتمندترین موتور جستجوی دنیا، برای فهم و پردازش گویش‌های گوناگون مثلا فارسی، الگوریتم‌های آموزش سئو مشهد غامض‌ای را به فعالیت می گیرد. این الگوریتم‌ها با حدس خصوصیت‌های منحصر به فرد هر لهجه، به نظارت محتوای اینترنت‌تارنما‌ها می پردازند.
در گویش فارسی، دو کلام “آ” و “ا” وجود دارا هستند که از نگاه آوایی، یکسان تلفظ میگردند. ولی این دو کلام، از نگاه صورت نوشتاری به طور کامل مختلف می باشند. اکنون پرسش اینجاست که آیا گوگل این تفاوت ظاهری را فهم می‌نماید و یا این که “آ” و “ا” را برایش یکسان میباشد؟
جواب این میباشد که گوگل با هوشمندی تک تک، تمایز در بین این دو صحبت را فهم و شعور می‌نماید. الگوریتم‌های گوگل به سیرتکامل‌ای پیاده سازی گردیده‌اند که قوی به تشخیص حروف و کلمه ها بر پایه ی صورت نوشتاری آنها باشند. پس می بایست در سوژه بهینه سازی هم لیت گزینه را رعایت کرد تا با واژه و کلمه مالامال سرچ خیس و مد حیث خودتون ورقه شما در حاصل گوگل ظواهر گردد.
چرا تمایز دربین “آ” و “ا” برای گوگل التفات دارااست؟
ممکن میباشد این پرسش برایتان پیش بیاید که چرا گوگل تا این حد بر تمایز دربین دو سخن که از لحاظ آوایی یکسان می‌باشند، تاکید می‌نماید؟ دلایل زیادی برای این قضیه وجود دارااست:
اعتنا نتیجه ها کاوش: گوگل میخواهد نتیجه ها جستجوی مرتبط و دقیقی را به یوزرها ارائه دهد. با پیش گویی تفاوت در میان “آ” و “ا”، گوگل میتواند اعتقاد و باور نتایج نماید که یوزرها نتایجی را اخذ می‌نمایند که دقیقا با عبارت جستجوی آنها هم خوانی دارااست. به عنوان مثال، در صورتی‌که کاربری پیرو “یادگرفتن آشپزی” باشد، گوگل صفحاتی را به وی اکران می دهد که دربردارنده واژه و کلمه “آشپزی” با صورت نوشتاری درست می باشند. در غیر این شکل، ممکن میباشد صفحاتی با محتوای نامرتبط مانند “یادگرفتن اسباب و اثاث بازی” برای استفاده کننده اکران داده خواهد شد که منجر سردرگمی و نارضایتی وی می گردد.
بهبود تجربیات کاربری: ادراک تمایز فی مابین “آ” و “ا” به گوگل یاری می‌نماید تا تجربیات کاربری بهتری را برای مخاطبان فارسی لهجه خویش رقم بزند. با ارائه نتیجه ها مرتبط و ظریف، یوزرها مجال کمتری را صرف کاوش برای یافتن محتوای متبوع خویش می‌نمایند و رضایت بیشتری از نتیجه ها کاوش خواهند داشت.
امداد به اینترنت‌وبسایت‌های با محتوای کیفیت خوب: اینترنت‌وبسایت‌هایی که به صحت از حروف “آ” و “ا” به کارگیری می‌نمایند، در نتیجه ها کاوش از اینترنت‌تارنما‌هایی که‌این تمایز را رعایت نمیکنند، پیشی خواهند گرفت. این مورد منجر میگردد تا اینترنت‌تارنما‌های آموزش سئو در مشهد کیفیت بالا و محتوای ظریف، منزلت بهتری در نتیجه ها کاوش حصول نمایند.

بک لینک چیست و چند نوع دارد؟

بک لینک و پیوند چیست؟
تک‌تک شغل‌هایی که برای بهینه سازی جاری ساختن میگردند، برای آن میباشد که صفحه های تارنما در نتیجه ها موتور جست‌وجوی گوگل یا این که هر موتور جست‌وجوی دیگری اکران داده شوند و یوزرها را به سمت وبسایت بکشند. برای آنکه این شیت در آموزش سئو در مشهد میان حاصل باشد، لغات‌ کلیدی مطلوب را پیدا نمایید، برای آنان ساخت محتوا ایفا دهید و همینطور سئوی داخلی و تکنیکال را اجرا دهید. بعداز کلیه این‌ها نیز دفعه به یک گزینه کلیدی می رسد که آن، چیزی وجود ندارد جز بک‌پیوند. در صورتیکه عهد و پیمان بدهید تا آخر هم پا ما بمانید، به شما خوا هیم اذعان کرد که بک لینک و پیوند چیست و چه‌ کاری ایفا میدهد.
معنی بک پیوند چیست؟
بک‌ لینک و پیوند‌ ها، پیوند‌هایی می‌باشند که از یک اینترنت‌تارنما به یک اینترنت‌وب سایت دیگر میروند و دو تارنما را به هم مرتبط می‌نمایند. بک‌ لینک و پیوند می تواند از وبسایت شما به یک تارنما دیگر برود یا این که از یک تارنما دیگر به وبسایت شما بیاید و این اتصال میتواند یک‌طرفه یا این که دوطرفه باشد؛ هیچ محدودیتی در‌این‌ باره نیست. اسم‌های دیگر بک‌ لینک و پیوند‌ ها عبارت میباشد از incoming links و inbound links که در حرفه‌ای ترین موقعیت ممکن به آنان External Inbound Link می‌گویند.
بک‌ لینک و پیوند‌ها یکی‌از مهم ترین فاکتورهایی می‌باشند که گوگل برای جایگاه‌بندی از آنها استعمال می‌نماید و وبسایت‌هایی که از این نحوه به کار گیری کرده باشند، به‌ نوعی تبدیل به نورچشمی گوگل می شوند! نوع دیگری از لینک و پیوند هم وجود داراست که مختص به صفحه ها یک وب سایت میباشد و از ورقه‌ای به کاغذ‌ای دیگر داده می‌گردد. به‌این نوع لینک و پیوند‌ها، internal links یا این که لینک و پیوند‌های داخلی گفته میشود.
این گزینه نیز برای بهینه سازی خیلی اصلی میباشد و مرتبط با لینک و پیوند‌سازی داخلی میباشد. آیا میدانید ارتباط پیوند داخلی با بک لینک و پیوند چیست؟ ارتباط آنان مانند قطب منفی و مثبت یک آهنرباست و با یکدیگر تفاوت دارا‌هستند. به‌دنبال، متوجه خواهید شد که بک‌پیوند‌ها به چه شکل فعالیت می‌نمایند و به هیچ عنوان چرا برای سئوی یک تارنما اصلی می‌باشند.


بک‌ پیوند‌ها چه‌گونه شغل می‌نمایند؟
بک‌پیوند‌ها نقش بسیار مهمی در سئوی یک وبسایت دارا‌هستند و به رویش یک اینترنت‌وبسایت یاری‌های شایانی می‌نمایند. معمولی‌ترین نمونه برای آنکه شیوه شغل بک‌لینک و پیوند‌ها را فهم فرمایید، این میباشد که متوجه گردید بک‌پیوند‌ها بی آلایش‌ترین منش برای صورت‌گیری ذکر کرد‌وگو در میان دو وبسایت می‌باشند. از آنجایی که می دانیم موافق یک نمونه می باشید و ما نیز با شما هم‌حیث هستیم، با یک نمونه این قضیه را جا می‌اندازیم.
فرض نمائید رکسانا یک بلاگ‌نویس میباشد که یک نوشته‌علمی جالب‌ و کاربردی درباره فشن و صنعت مد نوشته میباشد. یک وب لاگ‌نویس دیگر به اسم در وب لاگ خودش به عیب گیری نوشته‌علمی رکسانا میپردازد و ایده ها خودش را آنجا به اشتراک می گذارد و به نوشته‌ی علمی رکسانا لینک و پیوند میدهد. لینک و پیوند از وب لاگ آتوسا که در وبسایت خودش نوشته میباشد، به نوشته ی علمی رکسانا که در یک وبسایت دیگر می‌رود، از نوع بک‌لینک و پیوند یا این که پیوند اکسترنال میباشد.
از آنجایی که وبسایت  یک وبسایت پر اسم و رسم میباشد، بخش اعظمی از وبسایت‌های آموزش سئو مشهد دیگر نیز به تارنما وی لینک و پیوند میدهند که‌این دستور، منجر ارتقا اعتبار خبر نامه آنلاین می شود.  نیز این میانه یک بک‌پیوند باارزش از یک وبسایت دارای اعتبار و شناخته‌گردیده اخذ نموده است. در اصل این یک معامله پیروزی-پیروزی برای seo تارنما دو طرف میباشد!