جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

معرفی بهترین ابزارهای رایگان سئو و بهینه سازی سایت

فرقی ندارد! چه وب سایت شما در برگه شش گوگل باشد که مثل کانال چهار کسی نگاهش نمی‌نماید و چه درجه یک باشید و آن بالا بالاها برای خویش پادشاهی نمایید. فرقی نمی‌نماید. فردا ممکن میباشد درجه شما زمین تا عرش با امروز فرق نماید. هیچ کس آجل seo را نمی‌داند آموزش سئو در مشهد البته به طور کاملٌ مشخص و معلوم میباشد که گوگل هر روز در سکو‌بندی سختگیرتر و نکته سنجی‌خیس میشود؛ به این ترتیب نیاز داریم که پیش از اینکه گوگل به حسابمان رسد، خودمان خودمان را ذیل ذره‌در بین در اختیار بگذاریم و سئوی خویش را تحت لحاظ داشته باشیم تا عذروبهانه‌ دست گوگل عزیز نداده باشیم. در صورتی‌که دوست دارید که خیلی حرفه ای seo وب سایت را خاطر بگیرید و به ابزارهای اصلی بهینه سازی مسلط گردید، توصیه می کنیم محرمانه به کاغذ زمان بدون نقص بهینه سازی بزنید، ما در‌این زمان 35 ساعته، آحاد مباحث بهینه سازی و بهنیه‌سازی تارنما از مقدماتی تا توسعه یافته را به شما یادگرفتن داده‌ایم. پس هم اکنون که سئوی وبسایت را عالی بلدید، عالی میباشد ابزارهای بهینه سازی برای در اختیار گرفتن و رئیس آن را هم بشناسید تا کلیه چیز مثل موم در مشت شما باشد. در‌این نوشته ی علمی 17 ابزار بدون‌پول seo و با صرفه‌سازی وبسایت که بدون‌پول و پر کاربرد میباشد را به شما معرفی میکنیم؛ کوشش ما بر این بوده ابزارها کلیه نصیب‌های seo را پوشش داده باشد. حوصله فرمایید! در حالتی‌که عشق و علاقه‌مند به بهینه سازی و صد ولی گوگل می باشید، کتابی که گوگل نوشته و ما ترجمه کردیم را به شما سفارش میدهیم؛ کتاب راهنمای ارزیاب‌های گوگل! حال دفعه ابزارهای seo و روش به کار گیری از آن‌هاست. 1. گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) چرا بایستی از این ابزار بهینه سازی استعمال فرمایید؟ پاسخ این پرسش بسیار معمولی میباشد: چون شما بایستی از هر چیزی که در زمینه ی بازدیدکنندگان سایتتان میباشد به نیکی با خبر باشید. با نصب گوگل ارزیابی شما میتوانید داده‌های جان دار را در یک سری طبقه متفاوت گزینه رسیدگی قرار دهید و آن‌ها‌را پیگیری فرمایید: Real-Time (رسیدگی لحظه به لحظه): این بخش به شما داده ها لحظه‌ای را اکران می‌هد؛ اطلاعاتی مثل نحوۀ ورود یوزرها، تعداد صفحه ها چشم گردیده بوسیله آنان، صفحه ها فعال، جای ‌ فعلی آن ها و ... در‌این قسمت قابل دسترسی میباشد. به عنوان مثالٌ میتوانید مشاهده کنید که در همین لحظه چندین نفر در وبسایت شما می‌باشند و چه کاری می‌نمایند؟ Audience (مخاطبان): در‌این قسمت شما میتوانید در باب بازدیدکنندگان و خصوصیت‌های آن ها داده ها استحصال نمائید. اطلاعاتی مانند تعداد یوزرها آنلاین، جنسیت آن ها، عشق‌مندی‌هایشانمدت مجال ماندن در تارنما، بانس ریت و ...). Acquisition (طرز جذب): این نصیب به شما میگوید که بازدیدکنندگان تان از چه طریقی جذب تارنما شما گردیده‌اند و ترافیک ورودی شما از چه خط مش‌هایی میباشد. Behavior (خلق): این قسمت به شما علامت میدهد که بازدیدکنندگانتان در حین ورود به تارنما شما، دقیقاً چه صفحاتی را مشاهده می‌نمایند و چه کاری جاری ساختن میدهند). Conversions (نرخ تبدیل): در‌این قسمت می توانید نرخ تبدیل شما چقدر بوده میباشد یا این که همان چه تعداد از یوزرها شما به مشتری تبدیل گردیده‌اند. این‌ها صرفا کلیاتی از ابزار گوگل آنالیتیکس گوگل میباشد که هر کدام زیرمجموعه‌های جامعی از داده‌ها را در دست شما می گذارند. آموزش سئو مشهد در نوشته ی علمی «راهنمای بدون نقص گوگل آنالیتیکس» یادگرفتن بدون نقص این ابزار را بخوانید و ریز به ریز با هر قسمت آشنا گردید. بگذارید یک نمونه خیلی خرد از این دریای داده گرانقدر بزنیم. در نصیب Acquisition روی آیتم channel کلیک فرمایید تا کاغذ ای مانند تصویر پایین به شما علامت داده خواهد شد:
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد