جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

راهنمای کامل سئو تصاویر سایت

به واپسین باری که تصویری را در اینترنت‌وب سایت خویش آپلود کردید تصور کنید. به احتمال زیاد آن را از یک وبسایت عکس دانلود کرده‌اید، در وب سایت خودتان لود و منتشر کرده‌اید. سود؟ آموزش سئو در مشهد یک وسعت هنگفت به سایتتان اضافه کرده‌اید که سرعت وبسایت را نماید می‌نماید و گوگل هم نمی‌تواند عکس شمارا بخواند! seo تصاویر تارنما از کاهش سرعت تارنما پرهیز می‌نماید، تجربیات بهتری برای استفاده کننده می‌سازد و میتوانید از روش عکس‌ها نیز برای وب سایت خویش ورودی بگیرید. زیرا مطابق داده های سال 2018 از Jumpshot، بیشتراز 20٪ از کل جستجوهای اینترنت در Google Images جاری ساختن می شود.
پس برای بهبود بهینه سازی وبسایت، شما بایستی ضمن بهینه سازی کردن محتوای متنی وب سایت، تصاویر را هم باصرفه فرمائید. درپی 10 نکته‌ای که برای بهینه سازی تصاویر وب سایت می بایست رعایت نمایید را آورده‌ایم. پس خویش را برای یک شیرجه‌ی عمیق در دانستنی‌های بهینه سازی عکس‌های وب سایت مهیا فرمائید!
1. یک تصویر مطلوب پیدا فرمائید
عکس مطلوب، عکسی میباشد که مورد یا این که محتوای شما مرتبط میباشد یا این که به نوعی محتوای شما‌را کامل شدن نماید. عکس‌ها هم محتوا را جالب می‌نمایند و هم به جابجایی خوب پیام به یوزرها یاری می‌نماید.
درصورتی که صرفا برای سبز کردن لامپ پلاگین‌ Yoast در نوشته‌ی‌علمی عکس می گذارید، خوب میباشد انرژی خویش را هدر ندهید. شاید گوگل از محتوای عکس شما آگاه نباشد، ولی یوزرها به‌خیر رابطه تصویر با متن را متوجه می شوند.
از سوی دیگر، رابطه تصویر با لغات و مطالبی که در اطرافش جای دارد سبب بهبود بهینه سازی تصویر و سکو آن عکس در حاصل جستجوی تصاویر گوگل می‌گردد؛ به این ترتیب گزینش یک عکس مطلوب او‌لین گام در سئو تصاویر وبسایت میباشد. ولی می بایست اعتنا داشته باشید که به کار گیری بیشتراز حد از برنامه کودک‌ یا این که تصاویر متحرک با فرمت GIF که‌این ایام بسیار دوست داستنی گردیده است، خیر صرفا از جذابیت مطالب شما می‌کاهد، بلکه منجر گریختن یوزرها اینترنت‌وبسایت شما میشود. پس در گزینش و استعمال از این نوع فرمت تصویری احتیاط نمائید.
چه‌طور عکس مطلوب پیدا کنیم؟
خب، البته چه گونه یک عکس مطلوب با نوشته‌ی‌علمی خویش پیدا کنیم؟
در حالتی‌که بتوانید عکس‌های منحصر به فرد داشته باشید که خیلی عالی میباشد اما حقیقت این میباشد که بیشتر تارنما‌ها و کمپانی‌های جانور وجود عکاس و گرافیست در قسمت ساخت و ساز محتوای را امری غیرضروری می دانند که اغلب بخاطر معدود بودن دارایی قسمت ایجاد محتواست که به پرداخت حقوق و دستمزد یک عکاس یا این که طراح نمی رسد.
از سوی دیگر، ممکن میباشد به دلایل خاصی قابلیت عکس‌برداری از بعضی موضوعات وجود نداشته باشد. درین حالت شما میتوانید با کاوش در وب، تصاویر مربوط به محتوای خویش را پیدا فرمائید. برخی از تصاویر جانور، به طور بدون پول در مشت کلیه قرار گرفته گردیده‌اند. اینترنت‌تارنما‌هایی نظیر dribbble یا این که freepik وجود دارا هستند که عکس، طرح‌های گرافیکی و وکتورهای بدون‌پول را در اختیارتان قرار میدهند. مطمئناً با استعمال از این اینترنت‌وبسایت‌ها می توانید تصاویری که با مورد محتوای شما در ارتباطند را پیدا فرمایید.
2. از فرمت مطلوب برای تصاویر خویش به کارگیری نمایید
تصاویر در اینترنت‌وبسایت‌های اینترنتی معمولاً با سه فرمت JPEG، PNG و GIF لود می گردند و هرکدام از این فرمت‌ها اثر متفاوتی بر روی عکس‌ها میگذارند؛ اما فرمت دیگری به اسم SVG نیز وجود داراست که بیشتر برای آیکون‌های وب سایت به کارگیری می گردد.
JPEG (یا این که jpg) یک فرمت دیرین میباشد و تحت عنوان یک استاندارد حافظه می‌گردد. آموزش سئو مشهد تصاویر JPEG میتوانند به ترازو قابل‌توجهی فشرده شوند که فیض آن تصاویری با کیفیت بالا و وسعت بسیار معدود خواهد بود.
تصاویر GIF (یا این که gif): GIF چگونگی تحت‌تری نسبت به تصاویر JPEG دارا‌هستند و برای تصاویر معمولی‌خیس مانند آیکون و تصاویر تزیینی استعمال می شوند. گیف‌ها از برنامه خردسالان نیز جانبداری می‌نمایند. با دقت به باصرفه‌سازی تصویر، GIF ها برایتصاویر بی آلایش که صرفا یک‌سری رنگ را دربرگیرنده می شوند، بهتر می‌باشند.
تصاویر PNG  از رنگ‌های بی‌شماری تامین می‌نمایند اما نسبت به مثال‌های JPEG کیفیت عالی یکسان، وسعت بسیار بالاتری دارا هستند و درصورتی که بخواهید بیشتر عکس را فشرده نمائید جزئییات عکس از فی مابین می‌رود.
مجموعاَ هنگام گزینش فرمت تصاویر به موارد ذیل اعتنا نمایید:
برای اینترنت‌وب سایت‌های تجاری با تصاویر متفاوت، فرمت JPEG شایسته ترین گزینش ممکن میباشد. این سیرتکامل تصاویر از چگونگی مطلوب و وسعت پایینی برخوردارند. از فرمت GIF برای تصاویر بلندمرتبه محصول ها به کار گیری نکنید. این تصاویر معمولاً بلندمرتبه و با جزئیات بسیار زیاد نظیر صورت و رنگ می‌باشند و استعمال از GIF با رنگ‌های قابل دفاع محصور رویکرد معقولی به حیث نمی رسد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد