جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

چگونه صفحاتی با CTR پایین را شناسایی کنیم؟

با به کارگیری از ابزار سرچ کنسول می توانید معیار کلیک، تعداد اکران و نرخ کلیک به‌ازای صفحه های وب سایت و لغت ها کلیدی ملاحظه کنید و تصمیم بگیرید که چه صفحاتی ترازو CTR پایینی دارا هستند و می بایست با پیداکردن ایرادات، نرخ کلیک آنها را بهبود دهید. چه گونه نرخ کلیک یا این که CTR را ارتقاء دهیم؟ ارتقاء نرخ کلیک مخاطب یک کدام از گرفتاری‌های دائمی صاحبان تارنما‌هاست. پیش از اینکه به تفکر تکنیک‌های ارتقاء آموزش سئو مشهد نرخ کلیک باشید، می بایست جایگاه تارنما خویش را به صفحه های نخستین و پیوند‌های عالی برسانید تا بتوانید روی بهترشدن نرخ کلیک وب سایت اتوماتیک فرمایید. در SERP یا این که به عبارتی کاغذ نتیجه ها گوگل یکسری دور و بر کاربردی وجود داراست که با باصرفه‌کردن آن ها میتوانید به واحد سنجش نرخ کلیک خیر و خوبی دست پیدا فرمائید. تیتر‌ها را برای مخاطب بنویسید خیر موتورهای جست‌وجو! تیتر شیت یا این که تگ Title اولی نصیب از هر لینکی میباشد که استفاده کننده برای گزینش به آن اعتنا می‌نماید. هر چه عبارت تیتر شیت معمولی و سرراست باشد، احتمال اینکه استفاده کننده تامل نماید پاسخ پرسش خویش را می تواند در پیوند شما پیدا نماید، بیشتر میباشد. برای این مراد از لغات احساساتی و هیجان آور، سوال های پرسشی، اعداد و تاریخ و ارائه محتوای لیست سیرتکامل استعمال نمایید. استفاده کننده دوست داراست جواب سوالاتش را در چندین گزینه کوتاه و سریع پیدا نماید. از مثال‌های تحت ایده بگیرید: ۱۵ نکته کاربردی برای مهاجرت به بیابان لوت! یادگرفتن جامع وردپرس به طور تماما عملی ۷ ترفند تازه عکاسی پرتره در سال ۲۰۲۲ ۱۰ مثال بلندتر رپورتاژ اطلاع رسانی سال ۱۴۰۱ به کارگیری از «عبارات جادویی» منجر می گردد مخاطب بیشتر از هر فرصت دیگری ترغیب خواهد شد که روی لینک و پیوند کلیک نماید. به‌کاربردن کلماتی مانند امروز، همین هم اکنون، سریع، گام‌به‌گام، سهل و آسان، معمولی، ارزان، بدون‌پول، جامع و راهنما می تواند شانس شما‌را برای ارتقاء CTR به شدت ارتقاء میدهد. یادتان باشد برای پیداکردن شایسته ترین تیتر کاغذ در حوزه دستیابی‌وکارتان بایستی اشکال طرز‌ها را تست فرمایید. آغاز یک تیتر را در بازه یک‌سری هفته‌ای آزمایش فرمایید و هفته‌های بعدتر هم یک نحوه دیگری را آزمون نمائید. پژوهش نرخ کلیک یوزرها درین بازه زمانی‌ها به شما آرم میدهد که چه کلماتی بیشترین جذابیت را از نظر یوزرها دارا‌هستند. نکته: تگ‌ تیتر‌ در میان ۴۰ تا ۶۰ کاراکتر بیشترین CTR را دارا‌هستند. توضیحات متا را باصرفه نمایید توضیحات متا به عبارتی متن کوتاهی میباشد که تحت هر پیوند در شیت نتیجه ها سرچ گوگل چشم میشود. شما صرفا به اندازه ۱۶۰ کاراکتر محیط دارید که مهمترین توضیحات از محتوای ورقه را در دست استفاده کننده قرار دهید. به عنوان مثال در‌صورتی‌که محتوا شما یاور با ویدیو آموزشی میباشد یا این که یک کادو ویژه‌ای برای تصویب‌ اسم یوزرها قرار داده‌اید، مطلقاً این مفاد را در توضیحات متا بیاورید. همینطور به کارگیری از لغات کلیدی مهم و مرتبط برای اعتقاد و باور گوگل از محتوای مایحتاج استفاده کننده را فراموش نکنید. نکته: صفحه های با توضیحات متا نسبت به صفحه ها سوای متا دیسکریپشن نرخ کلیک بیشتری دارا‌هستند. از داده ها ساختاریافته یا این که اسکیما برند آپ (Schema Markup) به کارگیری فرمایید یکی‌از دیگر از طریق‌های بهبود نرخ کلیک یوزرها علامت‌گذاری اسکیما میباشد. اسکیما سبب می شود ظواهر پیوند شما در نتیجه ها پرزرق‌برق‌خیس از سایر لینک و پیوند‌ها باشد؛ پس دقت استفاده کننده بیشتر جلب می شود و ترازو نرخ کلیک هم ارتقاء می یابد. مطابق نوع محتوا و داده ها باطن برگه میتوانید از اشکال مختلفی از کدهای اسکیما استعمال نمایید. از جمله، میتوانید اسکیما سوال‌های متداول را به صفحه های ‌وبسایت خویش اضافه فرمائید تا به گوگل یاری دهد سؤالات متداول را شناسایی نماید و آن را در شیت اکران حاصل خویش نشانه دهد. کنیبالیزیشن‌ها را پیدا و رفع فرمایید در ابزار سرچ کنسول به نصیب گزارش Performance بروید و از tab لغت ها آموزش سئو در مشهد کلیدی (Queries) روی یکی این کلمه ها کلیک فرمایید و لیستی از URL‌هایی که برای آن کلمه و واژه کلیدی بازدید و کلیک اخذ کرده‌اند را ببینید. در صورتیکه بیش تر از یک URL آرم داده می‌گردد، انگیزه آن ممکن میباشد کنیبالیشزیشن باشد. این مورد، منجر می شود نرخ کلیک در میان تعدادی کاغذ پخش گردد که با رفع آن و اکران یک کدام از لینک و پیوند‌ها در حاصل گوگل، نرخ کلیک برای آن واژه کلیدی و برگه ارتقا خواهد یافت. چگونگی محتوا را بهبود دهید یکی‌از راهکارهای بهبود CTR ورقه این میباشد که با به‌روزرسانی محتوا با داده ها نو و به کار گیری از ویدیو، تصاویر و اینفوگرافیک، محتوا را بی نیاز‌خیس نمائید. با این اقدامات کاری می کنید تا استفاده کننده فرصت بیشتری را در تارنما شما صرف نماید، زیرا نیازش را برطرف کرده‌اید. در سود جایگاه وبسایت شما در حاصل گوگل خوب شود و به نرخ کلیک بیشتری دست پیدا خواهید کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد