شما بایستی به صورت تر و تمیز آنالیز نمایید تا مشاهده کنید آیا محتوای مدام سبز ایجاد گردیده همچنان سکو نیکی دارااست یا این که خیر. صرف لحاظ از تلاشی که برای ساختوساز آن خرج نموده اید یا این که چگونگی محتوا، ممکن میباشد با سپری شد فرصت جایگاه آن تقلیل یابد. آموزش سئو مشهد در صورتیکه متوجه شدید که ترافیک مقاله ها شما زیر آمده میباشد، مجال آن رسیده میباشد که محتوای مدام سبز خویش را برورزرسانی نمائید. این بدان مضمون وجود ندارد که بایستی محتوای خویش را کاملا دستکاری فرمایید. شما بایستی به هر آنچه که دارید اضافه نمایید. زمانی محتوا را بروزرسانی نمائید گوگل آن را تشخیص خواهد بخشید، در فیض در شرایطیکه بهتر درج شده باشد مجدد سکو خویش را بازپس میگیرید.
در اینجا یکسری منش برای آپدیت رسانی محتوای شما وجود داراست:
۱. داده ها کهن را اصلاح نمائید
اگرچه محتوای مدام سبز با سپری شد فرصت همچنان اثبات باقی میماند، البته بعضی وقت ها کلیه چیز تغییر میکند.
برای مثال، درصورتیکه چندین سال پیش محتوایی راجع به روش به کارگیری از توییتر منتشر نموده اید، ممکن میباشد دیرین گردیده باشد چون این رسانه اجتماعی بروزرسانی هایی را مانند ارتقا تعداد کلمه ها هر توییت ایفا داده میباشد.
در حالی که مفاهیم و اصول کلی نوشته ی علمی ممکن میباشد سوای تغییرو تحول مانده باشند، ولی بایستی جزئیات و اعداد و ارقام را بروز نمایید.
۲. متن تازه اضافه فرمائید
محتوای ساخت را مجدد نظارت نمائید و مشاهده کنید چه جنبه هایی را در کتابت نخستین نادیده گرفته اید. ممکن میباشد نقل قسم هایی از کارشناسان یا این که یک قسمت باشد که در محتوای نخستین از آن غفلت نموده اید.
در نمونه «طریق به کار گیری از توییتر»، شما میتوانید یک قسمت نو اضافه نمایید که توضیح میدهد چهطور به یک مخاطب پذیرش گردیده تبدیل گردید.
۳. لینک و پیوند ها را آنالیز فرمایید
آیا در متن شما لینک و پیوند های شکسته وجود داراست؟ ایا لینک و پیوند ها مرتبط ترین مورد های ممکن بودند؟ آیا میتوانید منابع معتبرتری برای لینک و پیوند سازی پیدا نمائید؟ یک حسابرسی بر روی لینک و پیوند ها جاری ساختن دهید تا مطمئن گردید که کلیه چیز همچنان منطقی و گرانبها میباشد.
۴. رسانه های نو اضافه فرمایید
یک شیوه بی آلایش برای تازگی بخشیدن به محتوای خویش این میباشد که رسانه های نو به آن اضافه نمایید.
از جمله، شما میتوانید یک اینفوگرافیک تهیه و تنظیم نمائید که داده ها یک قسمت خاص را خلاصه می نماید یا این که یک پادکست را در محتوا درج فرمایید که توضیحات مازاد درباره ی نکات آورده شده در نوشتهیعلمی ارائه میدهد. همینطور میتوانید کلیپ یا این که اسلایدشو به آن اضافه نمایید.
۵. در شکل قابلیت و امکان آن را تعاملی نمایید
المان های تعاملی مانند نظرسنجی ها و امتحان ها مخاطبان را تشویف می نمایند تا پاره ای بیشتر در شیت بمانند و حتی ممکن میباشد تشویق شوند و محتوا را به اشتراک بگذارند.
این به گوگل سیگنال میدهد کهاین محتوا مربوط به نیازهای کاربر میباشد و در فیض سکو بالاتری بدست خواهید آورد.
۶. خطا املایی و فرمان لهجه را یکبار دیگر محاسبه فرمائید آموزش سئو در مشهد حتی درصورتیکه پیش از تکثیر نوشته ی علمی این نکات را تماما محاسبه نموده اید، این احتمال وجود دارااست که متن دربردارنده ایرادات املایی و نگارشی باشد. قطعه را با صدای بلند بخوانید یا این که بخشها را به ترتیب معکوس بخوانید، که به شما امداد می نماید تا الگوها و اشتباهاتی را که ممکن میباشد از مداد انداخته باشید معین فرمایید. نکته کلیدی: برای اعتقاد و باور از این که محتوای مدام سبز مرتبه بالای خویش در موتورهای کاوش را نگهداری نماید، آن را به طور عصر ای برای بروزرسانی داده ها و پیوند ها، اضافه کردن رسانه ها و المان های تعاملی نو و ایرادات نگارشی و اشتباه های املایی مجدد تحلیل فرمایید.
ایجاد محتوای خویش را به ما بسپارید
در دنیای رقابتی آنلاین، با مخاطبانی تیزهوش و هدفمند روبهرو میباشید که مجال نیز برایشان باارزش میباشد. به همین عامل اصلی میباشد که پیام یا این که خبر خویش را ظریف و آنقدر دیدنی مطرح کنید که استفاده کننده جذب پیام گردد و به صدای شما گوش دهد. در صورتیکه محتوای تان را صحیح مطرح نمایید استفاده کننده یک مرحله بالاتر از تلاوت محض می رود.