1. لغت ها کلیدی «همین درحال حاضر بخر»
اینها کلیدواژههایی هویدا میباشند. در حالتیکه کاربری درپی «خرید فلان متاع» میباشد، می توانیم
آموزش سئو در مشهد فرض کنیم که وی فراهم و مصمم برای جاری ساختن سفارشی میباشد. دنبال سایتهای انتقاد و رسیدگی یا این که مطالب طویل وبلاگی درباره آن زمینه نمی گردد. در پی فروشندهای میباشد که جنس گزینه نظرش را به وی بفروشد.
رقابت بر رمز لغات کلیدی «همین حال بخر» بسیار بالا میباشد.
همانگونه که در تصویر بالا می بینید، هنگامی عبارت «خرید CRM» را در گوگل تایپ میکنید، گونه های اطلاع رسانیهایی از شرکتهای CRM را مشاهده می کنید. آن ها می دانند کهاین کلیدواژهای ارزشمند مقصود خریداری بالا میباشد، و مایل اند تا برای مقصودگیری آن، پول خرج نمایند. اینها همینطور به کلیدواژههای انتهای قیف نیز پر اسم و رسم اند، چراکه خریدار معمولا در انتهای مسیر جای دارد.
2. لغات کلیدی «جستجوی کالا»
هنگامی کسی به مشکلی برمیخورد و می داند که شیوه حلی احتمالی برای آن وجود داراست، از لغات کلیدی جستجوی جنس استعمال مینماید. «شایسته ترین ابزارهای بازاریابی با آدرس اینترنتی» یکیاز مثالهای لغات کلیدی مال در کار میباشد.
لغت ها کلیدی «جستجوی کالا» نشانه می دهند که اشخاص فعالانه درپی راهکارهای تازه میباشند.
اینها مثالهایی میباشند که غرض خریدار را آرم می دهد، چراکه مخاطب کوشش دارااست سفارشی را به جاری ساختن برساند و فعالانه در کوشش اند که شایسته ترین کالا را برای رفع نیازشان پیدا نمایند. معمولا ارزشش را داراست که لغات کلیدی جستجوی فرآورده را در محتوای خویش یا این که کمپینهای تبلیغاتی در حالی که مال خویش را در طول ایدهآل جلو روی خریدار می گذارید، آیتم غرض قرار دهید.
استدلال اساسی دیگر این میباشد کهاین کلیدواژهها اساسا برای غرضگیری بوسیله اطلاع رسانیهای تبلیغاتی، لوکس اند و نتیجه ها طبیعی برای درجهبندی در گوگل، بسیار رقابتی میباشند. ولی ثمره این سعی در دراز مقطع خویش را آرم خواهد اعطا کرد، زمانی که مارک شما جلو روی مشتریانی که در حالا مطالعه درباره تولیدها میباشند، قرار میگیرد.
3. لغات کلیدی «اطلاعاتی»
نوع سوم لغت ها کلیدی که نشانهدهنده مقصود خریدار می باشند، لغات کلیدی «اطلاعاتی» میباشند. این کلیدواژهها در مقامبندی چتری قرار میگیرند: کلمه ها کلیدی مقصود تجاری. همانگونه که از نام آن پیداست، اینها کلیدواژهها و جستارهایی میباشند که خریدار هنگام گشتن دنبال اطلاعاتی برای حل یک خلل، یا این که آنالیز یک چاره از آنها استعمال مینماید. این لغات کلیدی در بالای قیف فروش میباشند و نسبت به آنهایی که تا به اینجا در موردشان سخن کردیم، در موضع ذیلتری از غرض خریدار قرار می گیرند.
برخلاف اینکه این کلیدواژهها در اوایل قیف چرخه خریدار قرار دارا هستند، ولی در اتخاذ تصمیم پایانی نقش بسیار موثری دارا هستند.
کلمه ها کلیدی «اطلاعاتی» معمولا به خواسته استخراج داده ها بیشتر درباره یک متاع به شغل می روند.
تصویر بالا را در لحاظ بگیرید. در صورتیکه کسی در درحال حاضر گزینش ابزارهای بازاریابی با پست الکترونیک، نظیر Mailchimp میباشد، میخواهد مطمئن خواهد شد که از قانون ها GDRP تاسی مینماید. همان گونه که میبینیم، Mailchimp این کاوش را با محتوایش جواب میدهد؛ پس در واقع جستجوی اطلاعاتی را جواب می دهد و امیدوارانه مخاطبش را به سمت مشتری شدن سوق میدهد.
می بایست یقین نتیجه ها نمائید که محتوایی استراتژیک پاسخ کلمه ها کلیدی اطلاعاتی
آموزش سئو مشهد ایجاد میکنید، از آنجایی کهاین مجال، فرصت قابل قبولی میباشد برای آن که خریدار احتمالیتان را قانع فرمایید که راهکار شما برای آن ها ایدهآل میباشد. در شرایطی که از چارههای داده هدفی نظیر Internal Results استعمال می کنید، میتوانید بفهمید که چه وقتی دستیابی و امور لغت ها کلیدی این چنینی را کاوش مینماید و دنبال خط مش حلی مشابه به شما میباشند.
4. عبارات کلیدی معدود بها
در غایت ما لغت ها کلیدی معدود بها را داریم. یک مثال از چنین کلمه ها کلیدی، واژه و کلمه «بدون پول» میباشد. در حالتیکه کاربری در عبارت جستجویش این واژه را به شغل غالب شود، احتمالا دست در جیب نخواهد کرد. در شرایطیکه تولید ها بیواسطه(DTC products) میفروشید یا این که فروشگاه آنلاینای را میچرخانید، این لغت ها به شغل شما نمیآیند؛ به دلیل آن که قرار وجود ندارد ارسال مجانی داشته باشید.
البته درحالتی که تجارت فریمیوم دارید، ممکن میباشد همچنان بخواهید دنبال اینگونه کلیدواژههایی بروید. تاوقتیکه بتوانید کاربرهای رایگانتان را به خریدارانتان تبدیل فرمائید، عبارات کلیدی معدود قیمت می توانند منبع ترافیک خیر و خوبی برای شما مهیا آورند. بر راز بعضا از این لغت ها حتی رقابت بسیار بالایی میباشد، مخصوصا در موضوعهای SaaS و IT. تحت عنوان اینها نتیجه ها جستجوی عبارت «برنامه مدیر پروژه بدونپول»: