1. هوش تصنعی در بهینه سازی 2024، مجال یا این که انذار؟
اکنون بیایید در باب مسائل اصلی بهینه سازی 2024 سخن کنیم؛ به عهد فرنگی ها Real Stuff! بنظر شما
آموزش سئو مشهد ورود هوش تصنعی به جهان یک مجال میباشد یا این که یک ارعاب؟ خیلی سرراست پاسخ بدهم: جفتشان!
با اینکه اکثری از محتوا نویسان میتوانند برای تسریع بخشیدن به شغل خویش و محتوا نویسی با مطالب تازه، از هوش تصنعی و مصنوعی به کار گیری نمایند، ولی نقص اساسی اینجاست که بعداز سپری شد مقطع هنگامی کوتاه، میبینید که تک تک محتواهای روان گردیده به وب دارا هستند مشابه به هم میشوند! حتی شرکت ها تبارک پیاده سازی و بسط AI نیز این قضیه را با گوشت و پوست و استخوان خویش شعور کرده اند.
نمونه: شرکت جارویس، یک کدام از غول های هوش تصنعی، پس از معرفی هوش تصنعی یک گروه بلندمرتبه از متخصصین را به گروه نویسندگی و ساختوساز محتوای خویش اضافه کرد. چرا؟ این بدین معناست که هوش تصنعی به درد نمیخورد؟ نه! این بهاین مضمون میباشد که حتی شرکت ای که خودش مسئول توسعه AI میباشد بها ساخت محتوا بوسیله یک شخص کارشناس را فهم و شعور می نماید و میداند هوش تصنعی نمی تواند جایگزین مغز آدم باشد(دست کم الان که اینطور میباشد!)
جالبی قصه اینجاست که با وجود معرفی ابزارهای ساخت و ساز محتوا مطابق هوش تصنعی و مصنوعی، البته نرخ حقوق و دستمزد نویسندگان و محتوانویسان ارتقاء یافته میباشد.
هوش تصنعی و مصنوعی شاید بتواند با ساخت محتوا، وسعت محتوایی شمارا زیاد نماید البته به هیچ وجه نمی تواند مانند یک بشر، توشه علمی محتوا را آنطور که می بایست و شاید، بالا برنده شود.
* منش استعمال از هوش تصنعی برای ساختوساز محتوا
عالی میباشد اینطور بگوییم که “در چه مواقعی خوب میباشد برای ساختوساز محتوا از هوش تصنعی به کار گیری کنیم؟”. طبق تجربیات من، خوب میباشد برای امداد تصاحب کردن و بالا بردن توشه علمی و چگونگی محتوا از هوش تصنعی به کار گیری فرمایید و خیر برای تایپ کردن صفر تا صد مقاله. پس:
سیستمهای هوش تصنعی و مصنوعی مانند OpenAI’s GPT-3 و دیگر موتورهای زبانی مانند BERT و Transformer به شما قابلیت و امکان میدهند تا محتوای متنی اتومات ایجاد فرمایید. این سیستمها می توانند متنها، مقاله ها، بررسی ها و حتی ماجراها را به طور خود کار ساخت نمایند. این آیتم میتواند فقط برای ایده تصاحب کردن موءثر باشد.
AI میتواند به شما امداد نمایند تا عنوان ها جالب برای مقاله ها، وب لاگ پستها و محتواهای دیگر ساخت فرمایید. این عنوان ها ممکن میباشد مبنی بر بررسی دادههای جان دار و پروسههای چیره در حوزه متبوع تولید شوند.
همینطور می توانند به شما یاری نمایند تا محتوا را به گویشهای دیگر ترجمه کرده و آن گاه خودتان آن را باصرفه فرمایید.
متوجه منظورم شدید؟ در غایت منظورم این میباشد که برای تحلیل و بهبود محتوا و یا این که
آموزش سئو در مشهد محاسبه و چک اخلاق و رفتار یوزرها در زمینهی با محتوای ایجاد گردیده برای seo 2024، می بایست یک کارشناس زنده و حی و حاضر عمل را ایفا دهد.
2. محتوای تجربی و دست اولیه، یک فرایند به طور کامل انسانی
معنا “یک سود به طور کامل انسانی” چیست؟ یعنی وقتی که یک کارشناس در هر قضیه ای یک محتوا ایجاد می نماید، سال ها تجارب، دانش، کوشش، باخت، توفیق، پروژه و هزاران فاکتور دیگر پشت آن نشسته که هوش تصنعی نمی تواند این گزینه را ارائه دهد.
این کلام ها را بگذاریم کنار. به هیچ وجه چرا این زمینه اساسی میباشد؟ زیرا که در دسامبر 2022، گوگل بابیان التفات فاکتور E-E-A-T به آحاد web developer ها فهماند که هر چه محتوایتان را خودتان بیشتر بنویسید، اتکا گوگل به محتوای شما بیشتر گردد. در صورتیکه بخواهیم جامع تر ذکر کنیم، به این شکل میباشد که گوگل میخواهد مخاطب به عبارتی چیزی را که میخواهد، از محتوای شما اخذ نماید. این یعنی تجربیات خاص و حقیقی و واقعی مولف از مورد محتوا.
بهاین تصور کنید که فعلا بایستی روی تکثیر محتوایی تمرکز نمایید که هوش تصنعی کار کشته به تایپ کردن آن وجود ندارد. بدین ترتیب درباره ی کاری که خودتان اجرا دادهاید، نظرتان، تفسیرتان از دادهها، تحقیقای مطابق دادههایی که تودهآوری کردهاید یا این که چیز دیگری که نمیقدرت بهطور اتومات ساختوساز کرد، بایستی بنویسید.
تفاوت مهم را متوجه شدید؟ این که چرا گفتیم این گزینه ترند بهینه سازی برای 2024 میباشد؟ برای اینکه تایپ کردن راجع به تجربه و ایده ها فردی یک تضاد و مغایرت والا با موتورهای جستجوی سنتی داراست. پیش از ورود هوش تصنعی و مصنوعی، محتوا جنبه همگانی و آگهی داشت البته الان بایستی تجربیات اتان را تزریق نمایید؛ استفاده کننده بایستی تجربیات فردی شمارا لمس نماید تا بتواند با شما رابطه برقرار نماید و درصورتی که اینطور نباشد، سکو بی مرتبه!
* شیوه ساخت و ساز محتوای تجربی
حال ممکن میباشد برایتان پرسش اتفاق افتاده باشد که چطور می قدرت محتوای تجربی ساختوساز کرد؟ این جا 2 موقعیت کلی را در پیش دارید:
در صورتی شما کارشناس یک حوزه میباشید و میخواهید در به عبارتی حوزه ایجاد محتوا نمایید، می بایست تجارب خویش را مستند فرمائید. شاید در بالا مشقت بار باشد البته با سپری شد فرصت میبینید کهاین آیتم از تایپ کردن ربات سیرتکامل خیلی شل خیس میباشد. همت نمائید احساس حقیقی وواقعی خودتان را به زمینه بیان نمایید. معضل هایی که داشتید و راه و روش هایی که گزینش کردید.
در صورتیکه شما کارشناس آن حوزه نیستید، بایستی پرس و جو فرمائید. از اشخاص دارای تخصص درین حوزه، از تارنما های تخصصی، از یوتیوب و اینستاگرام، از فضای حقیقی وواقعی پیوندها و … . ملاحظه کنید آنها درباره ی با قضیه شما چه تجربیاتی داشته اند،؛ به شیوه تعریف آنها توجه نمائید و کوشش فرمائید مجموع فرایند را ادراک نمایید. اینک میتوانید تا حدودی خویش را مکان شخص مقابل قرار داده و از گویش وی حرف فرمائید.
در سال 2024، گردآوری تجربیات و علم از اشخاص دارای تخصص را به یک قدم اساسی در ساختوساز محتوا برای سئو تبدیل فرمایید.
3. برای تالیف کننده سایت نامونشان بسازید
تا اینجای نوشته ی علمی احتمالا کلیت روایت دستتان آمده و متوجه شدید که چه اتفاقی برای محتواها افتاده میباشد؛ یک کدام از مهمترین مواقعی که میتواند فرآیند فسخ ساخت و ساز محتوای بی چگونگی با AI را بشکند این میباشد که به گوگل بفهمانید پشت این محتوا یک تالیف کننده تخصص نشسته میباشد. با اعتنا به نکاتی که قبلی خیس هم بیان کردیم، الگوریتم ها در حالا دست و پا زدن برای تشخیص محتوای فیک(مطالبی که هوش تصنعی ساخت و ساز می نماید) از محتوای حقیقی(بر پایه ی تجارب کاربری) میباشد و چیزی که قادر است امداد کننده باشد، انتخاب نامونشان مولف میباشد.
برای هر تالیف کننده یک پروفایل بسازید. از تجربه کاری وی بنویسید و تا مکان ممکن گوگل را با تالیف کننده آشنا نمایید؛ صحیح مثل یک رای زنی کاری! بگذارید گوگل متوجه خواهد شد که پشت این محتوا یک مغز متفکر و کارشناس نشسته میباشد.
* رویکرد شناساندن مولف به گوگل
حال میخواهیم در زمینهی این بنویسیم که برای بهینه سازی در سال 2024 چطور می بایست شخصیت و نام و نشان حقیقی وواقعی مولف را به گوگل نماد داده و به وی و مقالاتش اعتبار ببخشیم:
صفحاتی را با تیتر پروفایل مولف در وبسایت خویش ساختوساز فرمائید و آنهارا معرفی فرمایید. جزئیاتی مرتبط با پیشینه، موردهای تخصص، پیوندهای پستهایی که منتشر کردهاند و پیوندهایی به رسانههای اجتماعی آنها
ردی از همین نویسندگان را در وبسایت های دیگر نیز بگذارید. این آیتم مانند رد پای مولف میباشد و به ارتقا اعتبارش یاری می نماید. ادراک حقیقی و واقعی بودن تالیف کننده را برای گوگل و خوانندهگان سهل خیس می نماید.
کمپانیهای گوناگون یا این که نویسندگان خبره را به فهرست فرعی اضافه نمایید، بعد راجعبه آنها نیز بنویسید و این شرکت را به نوشته های خویش لینک دهید. اعتبار را اضافه فرمائید و بدیهی خیس نشانه دهید که بشر های دارای تخصص پشت محتوا می باشند.
روی پست های مهمان سایت اتومات فرمائید. پست مهمان را معمولا افرادی می نویسند که در مسئله خاصی تخصص داشته و برای بیشتر چشم شدن سعی بر ساختوساز مطالب جالب داراهستند. بستری برای آنها مهیا نمایید تا گوگل بفهمد حتی پست های مهمان نیز نویسندگانی دارای تخصص پشتشان نشسته میباشد.
پست هایی از طرف نویسندگانی که به خیر شناخته گردیده اند، منتشر نمایید.