دفعات بارگیری تصاویر در ارتباط با نقش تصاویر در بهینه سازی برای تجارب کاربری نیز اساسی میباشد. هرچه وبسایت سریعخیس باشد، دیدن و شاخص کردن ورقه سهل وآسانخیس میباشد. تصاویر می توانند اثر متعددی بر توشه شیت تان داشته باشند، به خصوص زمانی که یک تصویر آموزش سئو مشهد بلندمرتبه را آپلود می کنید، آن گاه آن را حقیقتا درحد خرد به اکران میگذارید (به عنوان مثال یک تصویر ۲۵۰۰ * ۱۵۰۰ پیکسل در ۲۵۰ * ۱۵۰ پیکسل اکران داده می گردد) به گونه ای که تمام تصویر هنوز می بایست توشه خواهد شد. به این ترتیب اندازه تصویر را تغییر و تحول دهید تا علامت دهید که به چه شکل می خواهید اکران داده گردد. مثلا وردپرس به صورت خود کار برای ارائه تصویر در اندازههای گوناگون بعداز آپلود کردن آن به شما یاری مینماید. متاسفانه، این بهاین مفهوم وجود ندارد که اندازه پوشه نیز باصرفهسازی شده است، بلکه تنها اندازه اکران تصویر را در بر می گیرد. به کار گیری از تصاویر واکنشی برای ارتقاء نقش تصاویر در seo
این یک گزینه در گزینش نقش تصاویر در بهینه سازی بسیار عنایت داراست، و از جمله در حالتی که از وردپرس استعمال میکنید، بایستی مشخصه srcset داشته باشد، کهاین قابلیت را آماده مینماید که تصاویر متفاوتی را بر روی پهنا کاغذ اکران نشانه دهید؛ این گزینه به خصوص برای دستگاههای موبایل بسیار موثر میباشد.
کاهش اندازه تصاویر برای افزایش نقش تصاویر در seo
مرحله آتی در انتخاب نقش تصاویر در seo این میباشد که اعتنا نمایید که تصویر مقیاس بندی گردیده بایستی فشرده باشند، بدین ترتیب آنهارا در خردترین اندازه پوشه محصور نمائید. ولی، شما می توانید صرفا با درصد کیفیت بالا اختصاصی به آن تست نمائید، ولی ترجیح کلی بر این میباشد که از تصاویر کیفیت عالی ۱۰۰ درصد به کارگیری فرمائید، به خصوص با اعتنا به محبوبیت عکس و صفحه ها اکران های شبیه گزینه به کارگیری یوزرها.
شما می توانید با حذف دادههای EXIF، اندازه فولدر تصاویر را برای ارتقا نقش تصاویر در بهینه سازی، کاهش دهید. از ابزارهایی مانند ImageOptim یا این که وبسایتهایی مانند JPEGmini، jpeg.io یا این که وبسایت Kraken.io به کار گیری فرمایید تا به فیض دلخواه برسید. وقتی که تصاویر خویش را باصرفه کردهاید، وبسایت خویش را با ابزارهایی مانند Google PageSpeed Insights، Lighthouse ، WebPageTest.org یا این که Pingdom تست نمایید.