شاید این معیار از مداقه دهی گوگل به تخصص، اعتبار و قابل پشت گرمی بودن محتوا برای شما جذاب باشد. البته عالی میباشد بدانید که گوگل همواره سعی بر شناسایی خوی یوزرها و ارائه نتایجی داراست که با نیاز آنان مطابقت و همخوانی داشته باشد.
آموزش سئو مشهد الگوریتم EAT هم دقیقاً در پی نظارت این قضیه میباشد که برگه متبوع از سایت، چه تجارب ای را برای یوزرها رقم می زند؟ یا این که ابداً اطلاعات دردسترس در آن کاغذ، با نیاز یوزرها هم خوانی دارااست یا این که نه؟
پس چنانچه گوگل از رضایت یوزرها مطمئن خواهد شد، بها بیشتری به صفحه ها وبسایت شما می دهد و این زمینه، به بهبود مرتبه وبسایت شما در گوگل امداد مینماید. گوگل اینگونه رضایتی را از تلاوت مقاله بوسیله استفاده کننده و اشتراک گذاری و پیشنهاد آن به دیگر افراد تشخیص می دهد.
این تحقیق های رفتاری بوسیله گوگل، بیشتر مرتبط با وب سایت هایی میباشد که تأثیرگذاری بی واسطه بر روی کارها مالی و سالم یوزرها داراهستند. پس هنگامی که مخاطب وب سایت شمارا در یک فضای رقابتی تعیین مینماید، الگوریتم EAT گوگل سبب بهبود جایگاه بندی آن شود. زیرا گوگل دوست ندارد که سایتی را به یوزرها معرفی نماید که حالت مالی و تندرست آن ها را ترساندن مینماید.
الگوریتم های گوگل چطور محتوای موثر را تشخیص می دهند؟
با یک نمونه بی آلایش، شاخص های گوگل برای تشخیص محتوای اثر گذار در بستر اینترنت را معرفی می کنیم. شخصی را در لحاظ بگیرید که درپی یافتن معالجه سرفه میباشد و این عبارت را در گوگل سرچ می نماید.
گوگل چند حاصل را برای این شخص اکران می دهد. شخص با گشودن اولین وب سایت در برگه نخستین و رسیدگی پیشگفتار آن، میفهمد که محتوای پیشنهادی هیچ ربطی به نیاز وی نداشته و آن را میبندد.
پس به سراغ وب سایت دوم رفته و محتوای آن را تا پایان می خواند؛ ولی هنوز پاسخ خویش را پیدا نکرده میباشد. پس این توشه وب سایت سوم و دیگر وب سایت های مو جود در درجه بندی گوگل را ذیل و رو مینماید تا پاسخ سؤال خویش را پیدا نماید. ولی در غایت این تارنما ششم میباشد که با نیاز وی مطابقت داشته و شخص را به مفتوح کردن دیگر صفحه ها تارنما ترغیب مینماید.
پس شخص برای حصول داده ها بیشتر، ناچار می خواهد شد تا صفحه ها دیگری از وب سایت را بخواند و حتیدر برخی مورد ها، تصمیم میگیرد تا یک قضیه اصلی از آن وب سایت را با همسرش به اشتراک بگذارد. پس بر روی دکمه اشتراک آن مقاله کلیک کرده و لینک و پیوند آن را برای همسر خویش ارسال مینماید.
استفاده کننده تجارب قابل قبولی از این وبسایت داشته و همواره عملکرد مینماید تا برای یافتن سوال های مربوط به پزشکی و سالم، این وب سایت را در حق تقدم های خویش قرار دهد. گوگل مبتنی بر همین کردارهای مخاطب و با حدس شاخص های سابق، قادر است سایتی را که برای مخاطب موءثر بوده را تشخیص دهد. این شاخص ها مشتمل بر مواقعی مانند هوش تصنعی و مصنوعی و میزانهایی مانند
آموزش سئو در مشهد اشتراک گذاری، ماندگاری در شیت، نرخ پریدن، بازدید از صفحه های دیگر وب سایت و غیره میباشند.
روشی که گوگل برای شناسایی تارنماهای اثر گذار تا به اینجای عمل استفاده نمود، بر طبق شاخص های کهن بود. ولی این مجموع قصه وجود ندارد و هنوز چارههایی دیگر برای تشخیص موثر بودن وب سایت ها وجود دارااست.
حالتی را در لحاظ بگیرید که گوگل به ازای کاوشهای روزمره، به شما یه خرده پول بدهد. گوگل اخلاق جامعه ای ۱۰ هزار نفری از سراسر نقاط متفاوت دنیا را در حیث می گیرد. این اشخاص وظیفه داراهستند تا در گوگل سرچ کرده و حیث خویش را درباره نتیجه ها کاوش، برای این مجموعه ارسال نمایند.