جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

چگونه صفحاتی با CTR پایین را شناسایی کنیم؟

با به کارگیری از ابزار سرچ کنسول می توانید معیار کلیک، تعداد اکران و نرخ کلیک به‌ازای صفحه های وب سایت و لغت ها کلیدی ملاحظه کنید و تصمیم بگیرید که چه صفحاتی ترازو CTR پایینی دارا هستند و می بایست با پیداکردن ایرادات، نرخ کلیک آنها را بهبود دهید. چه گونه نرخ کلیک یا این که CTR را ارتقاء دهیم؟ ارتقاء نرخ کلیک مخاطب یک کدام از گرفتاری‌های دائمی صاحبان تارنما‌هاست. پیش از اینکه به تفکر تکنیک‌های ارتقاء آموزش سئو مشهد نرخ کلیک باشید، می بایست جایگاه تارنما خویش را به صفحه های نخستین و پیوند‌های عالی برسانید تا بتوانید روی بهترشدن نرخ کلیک وب سایت اتوماتیک فرمایید. در SERP یا این که به عبارتی کاغذ نتیجه ها گوگل یکسری دور و بر کاربردی وجود داراست که با باصرفه‌کردن آن ها میتوانید به واحد سنجش نرخ کلیک خیر و خوبی دست پیدا فرمائید. تیتر‌ها را برای مخاطب بنویسید خیر موتورهای جست‌وجو! تیتر شیت یا این که تگ Title اولی نصیب از هر لینکی میباشد که استفاده کننده برای گزینش به آن اعتنا می‌نماید. هر چه عبارت تیتر شیت معمولی و سرراست باشد، احتمال اینکه استفاده کننده تامل نماید پاسخ پرسش خویش را می تواند در پیوند شما پیدا نماید، بیشتر میباشد. برای این مراد از لغات احساساتی و هیجان آور، سوال های پرسشی، اعداد و تاریخ و ارائه محتوای لیست سیرتکامل استعمال نمایید. استفاده کننده دوست داراست جواب سوالاتش را در چندین گزینه کوتاه و سریع پیدا نماید. از مثال‌های تحت ایده بگیرید: ۱۵ نکته کاربردی برای مهاجرت به بیابان لوت! یادگرفتن جامع وردپرس به طور تماما عملی ۷ ترفند تازه عکاسی پرتره در سال ۲۰۲۲ ۱۰ مثال بلندتر رپورتاژ اطلاع رسانی سال ۱۴۰۱ به کارگیری از «عبارات جادویی» منجر می گردد مخاطب بیشتر از هر فرصت دیگری ترغیب خواهد شد که روی لینک و پیوند کلیک نماید. به‌کاربردن کلماتی مانند امروز، همین هم اکنون، سریع، گام‌به‌گام، سهل و آسان، معمولی، ارزان، بدون‌پول، جامع و راهنما می تواند شانس شما‌را برای ارتقاء CTR به شدت ارتقاء میدهد. یادتان باشد برای پیداکردن شایسته ترین تیتر کاغذ در حوزه دستیابی‌وکارتان بایستی اشکال طرز‌ها را تست فرمایید. آغاز یک تیتر را در بازه یک‌سری هفته‌ای آزمایش فرمایید و هفته‌های بعدتر هم یک نحوه دیگری را آزمون نمائید. پژوهش نرخ کلیک یوزرها درین بازه زمانی‌ها به شما آرم میدهد که چه کلماتی بیشترین جذابیت را از نظر یوزرها دارا‌هستند. نکته: تگ‌ تیتر‌ در میان ۴۰ تا ۶۰ کاراکتر بیشترین CTR را دارا‌هستند. توضیحات متا را باصرفه نمایید توضیحات متا به عبارتی متن کوتاهی میباشد که تحت هر پیوند در شیت نتیجه ها سرچ گوگل چشم میشود. شما صرفا به اندازه ۱۶۰ کاراکتر محیط دارید که مهمترین توضیحات از محتوای ورقه را در دست استفاده کننده قرار دهید. به عنوان مثال در‌صورتی‌که محتوا شما یاور با ویدیو آموزشی میباشد یا این که یک کادو ویژه‌ای برای تصویب‌ اسم یوزرها قرار داده‌اید، مطلقاً این مفاد را در توضیحات متا بیاورید. همینطور به کارگیری از لغات کلیدی مهم و مرتبط برای اعتقاد و باور گوگل از محتوای مایحتاج استفاده کننده را فراموش نکنید. نکته: صفحه های با توضیحات متا نسبت به صفحه ها سوای متا دیسکریپشن نرخ کلیک بیشتری دارا‌هستند. از داده ها ساختاریافته یا این که اسکیما برند آپ (Schema Markup) به کارگیری فرمایید یکی‌از دیگر از طریق‌های بهبود نرخ کلیک یوزرها علامت‌گذاری اسکیما میباشد. اسکیما سبب می شود ظواهر پیوند شما در نتیجه ها پرزرق‌برق‌خیس از سایر لینک و پیوند‌ها باشد؛ پس دقت استفاده کننده بیشتر جلب می شود و ترازو نرخ کلیک هم ارتقاء می یابد. مطابق نوع محتوا و داده ها باطن برگه میتوانید از اشکال مختلفی از کدهای اسکیما استعمال نمایید. از جمله، میتوانید اسکیما سوال‌های متداول را به صفحه های ‌وبسایت خویش اضافه فرمائید تا به گوگل یاری دهد سؤالات متداول را شناسایی نماید و آن را در شیت اکران حاصل خویش نشانه دهد. کنیبالیزیشن‌ها را پیدا و رفع فرمایید در ابزار سرچ کنسول به نصیب گزارش Performance بروید و از tab لغت ها آموزش سئو در مشهد کلیدی (Queries) روی یکی این کلمه ها کلیک فرمایید و لیستی از URL‌هایی که برای آن کلمه و واژه کلیدی بازدید و کلیک اخذ کرده‌اند را ببینید. در صورتیکه بیش تر از یک URL آرم داده می‌گردد، انگیزه آن ممکن میباشد کنیبالیشزیشن باشد. این مورد، منجر می شود نرخ کلیک در میان تعدادی کاغذ پخش گردد که با رفع آن و اکران یک کدام از لینک و پیوند‌ها در حاصل گوگل، نرخ کلیک برای آن واژه کلیدی و برگه ارتقا خواهد یافت. چگونگی محتوا را بهبود دهید یکی‌از راهکارهای بهبود CTR ورقه این میباشد که با به‌روزرسانی محتوا با داده ها نو و به کار گیری از ویدیو، تصاویر و اینفوگرافیک، محتوا را بی نیاز‌خیس نمائید. با این اقدامات کاری می کنید تا استفاده کننده فرصت بیشتری را در تارنما شما صرف نماید، زیرا نیازش را برطرف کرده‌اید. در سود جایگاه وبسایت شما در حاصل گوگل خوب شود و به نرخ کلیک بیشتری دست پیدا خواهید کرد.

مهم ترین ابزارهای سئو

4. بهینه سازی SiteCheckup
فرض فرمائید سئوی سایتتان را جاری ساختن داده‌اید، ولی هنوز آنطور که بایستی گزینه اعتنا گوگل قرار نگرفته. آموزش سئو مشهد از کجا می بایست عیب و ایرادها را پیدا فرمائید؟ با خودتان می گویید کاش اپ‌ای بود که می‌اعلام کرد انواع عمل از کجاست. بهینه سازی SiteCheckup به عبارتی اپ‌ای میباشد که در اینگونه موقعیتی به یاری شما میاید.
این ابزار بهینه سازی قابلیت و امکان‌های مختلفی دارااست. بعضی از امکان‌های این نرم‌افزار را در پی مشاهده می کنید:
تجزیه و آنالیز خطاها مربوط به بهینه سازی
مانیتورینگ بهینه سازی
نظارت رقبا
قابلیت و امکان ساخت گزارش‌های مربوط به seo
در صورتی‌که می خواهید بدانید این ابزار چه کاری اجرا می دهد، خوب میباشد جستجوی خویش را جاری ساختن دهید. کافیست نشانی وب سایت خویش را در جعبه کاوش وارد فرمایید. حاصل به دست آمده در یک شیت به اکران در می آید و پژوهش آن ها بسیار بی آلایش میباشد:
در شرایطی‌که خوش شانس باشید، وب سایت شما نمره بی نقص اخذ خواهد کرد. این قضیه به‌این معناست که از لحاظ یک دارای تخصص seo کلیه امور به خیر و خوبی انجام یافته و هیچ مشکلی نیست. ولی نباید انتظار اینگونه نمراتی را داشته باشید.
نکته حرفه ای: فراموش نکنید رسیدگی بهینه سازی وبسایت صرفا مرحله ابتدایی عمل میباشد. این ابزار اشتباهات جان دار را آرم میدهد. آن گاه میتوانید بر روی دکمه How to Fix کلیک فرمایید تا این اپ سفارش هایی درباره ی حل خلل به شما علامت دهد.
با استعمال از این ابزار می توانید حالت سئوی وب سایت خویش را نظارت نمائید. در صورتی‌که پیشنهادات و پیشنهاد‌های ارائه گردیده بوسیله این ابزار را دنبال فرمایید میتوانید از شر خطاها جان دار رها گردید و در موتورهای کاوش جایگاه بهتری استحصال فرمائید.
5. گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)
آیا از این ابزار توانمند seo استعمال می کنید؟
بارها شد‌ه‌است که از وبمسترها پرسیده ام آیا از ابزار گوگل سرچ کنسول استعمال می‌نمایند یا این که نه. اعتقادوباور نمائید شمارش تعداد پاسخ‌های منفی از دستم در رفته میباشد!
یک کدام از ابزارهای رایگانی که به وسیله گوگل ارائه میگردد کنسول جستجوی گوگل یا این که به عبارتی وبمستر تولز قدیمی میباشد. این ابزار داده های عددی و داده ها وب سایت شما‌را خیلی معمولی و آراسته به شما اکران میدهد. داشبورد Google search console میتواند داده ها اجمالی درباره‌ی تندرست کلی وب سایت آماده نماید:
همان طور که در صورت بالا می بینید، تمام کلیک‌ها، impression‌ها، معدل نرخ کلیک تارنما و معدل رده در گوگل صفحه ها تارنما شما در هر زمان که گزینش فرمائید قابل مشاهده میباشد. ممکن میباشد اطلاعات دردسترس در‌این قسمت برای شما کافی باشد ولی خوب میباشد پا را بالاتر بگذارید و محرمانه به آحاد بخش‌های سرچ کنسول بزنید.
تجزیه و محاسبه کاوش
لینک و پیوند‌های داده گردیده به تارنما شما
پیوند‌های داخلی
جریمه‌های دستی
غرض‌گیری دربین المللی
قابلیت و امکان استعمال از وب سایت در تلفن همراه
بخش search result یعنی همین شیت‌ای که عکس آن را در ابتدا دیدید، یکی‌از قسمت‌های پر کاربرد سرچ کنسول میباشد که می توانید کارایی وبسایت خویش را در گوگل تحقیق نمایید. به عنوان مثالً میتوانید به تفکیک هر عبارت، برگه، مرز و بوم، وسیله‌کاوش آموزش سئو در مشهد نوع کاوش و تاریخ بدانید چقدر بازدید و کلیک گرفته‌اید، درجه شما در گوگل تعدادی میباشد و نرخ کلیک وبسایت شما به چه شکل میباشد.
کنسول جستجوی گوگل یکی‌از شایسته ترین و ظریف‌ترین نحوه‌ها برای پیگیری لینک و پیوند‌هایی میباشد که به وبسایت شما داده گردیده‌اند. به عبارتی‌طور که میدانید این فعالیت برای درجه‌بندی خوب در موتورهای کاوش بسیار اثرگذار میباشد. مطمئن گردید که خیر فقط تعداد لینک و پیوند‌ها را پیگیری میکنید، بلکه صفحاتی که بیشترین لینک و پیوند‌ها را به خویش تخصیص داده‌اند را نیز تحقیق مینمایید.
با به کار گیری از این ابزار هرچقدر بیشتر جستجو نمائید به داده ها بیشتری خواهید رسید. به خیال داشته باشید که داده ها شما خیلی سریع آپ تو دیت‌رسانی میشود، پس همت فرمائید هر تعدادی وقت یکبار داشبورد سرچ کنسول خویش را پژوهش نمایید.

داشتن سرچ کنسول برای سایت در سئو تاثیر دارد؟

نصب سرچ کنسول برای وبسایت و اثر آن بر seo
به کار گیری از سرچ کنسول گوگل برای هر سئوکار ضرروری میباشد و می خواهیم تحقیق کنیم داشتن سرچ کنسول برای تارنما در seo اثر دارااست؟ آموزش سئو مشهد سرچ کنسول یک ابزار بدون‌پول گوگل میباشد که به شما یاری می نماید تا ایرادات تلاش وبسایت خویش را در حاصل جستجوی گوگل پژوهش و رفع نمائید. همینطور داده های آماری از ورودی ها و لغت ها دوستداشتنی برای تارنما به شما یک نگرش کلی برای تولید استراتژی های بازاریابی و seo میدهد.
به کارگیری از سرچ کنسول گوگل مطمئناً به بازاریابان با امداد به فهم تلاش وب سایت و شناسایی اشتباهات یاری میکند، البته آیا نصب آن یک دلیل سکو بندی میباشد؟
در فرایند بهینه سازی وبسایت، زمانی که مبادرت به خرید کلیک گوگل میکنید، از روش Google Search Console این ارتقا داده های عددی و اثر آن ها بر مقام وب سایت در زمان دلخواه را ببینید.
اکنون درین مقاله از وبلاگ سلکتک نصب سرچ کنسول برای وب سایت و اثر آن بر seo را پژوهش میکنیم.
آیا سرچ کنسول گوگل یک برهان سکو بندی مقام وب سایت میباشد؟
با نصب کنسول گوگل و به کارگیری از آن داده ها متعددی برای یاری به گوگل در خزیدن و فهرست بندی خوب صفحه های وبسایت داده اید.
خلال این، گزارش‌های کوشش به شما علامت می دهند که اینترنت‌وب سایت شما با چه عبارت هایی اکران داده میگردد، تعداد اکران پیوند های وب سایت در حاصل گوگل، تعداد کلیک ها، معدل رده وب سایت برای اکران در نتیجه ها گوگل چیست و از این قبیل آمارها قابل استخراج میباشد.
استعمال از کنسول جستجوی گوگل مطمئناً امکان های فراوانی را در چنگ شما قرارمی‌دهد ولی بایستی نظارت کنیم که بر درجه‌بندی وب سایت تأثیر می گذارد یا این که نه؟
التفات استعمال از سرچ کنسول برای بهینه سازی تارنما
گوگل به صورت بی واسطه تیتر نکرده میباشد که نصب سرچ کنسول برای تارنما برای بهینه سازی تاثیرگذار میباشد و یا این که یک فاکتور جایگاه بندی میباشد. ما می خواهیم با نظارت شواهد و خصوصیت های این ابزار به‌این مسئله پی ببریم.
به دنبال به مهم‌ترین دلایل التفات سرچ کنسول اشاره خوا‌هیم کرد.
اضافه کردن لینک و پیوند تارنما به حاصل جستجوی گوگل
با اعتنا به ابزارهای نظارت سئوی وبسایت و طریق کار آن ها، مدام بر نصب سرچ کنسول و آنالیتیکس که دو ابزار دارای اعتبار و قادر گوگل برای تارنما ها می‌باشند، تاکید دارا هستند. آموزش سئو در مشهد یک کدام از مهم‌ترین خصوصیت های سرچ کنسول قراردادن وبسایت مپ درون آن میباشد تا ربات های خزنده، نشانی ها را عالی شناسایی و خزش نمایند.
با اعتنا به عنایت وب سایت‌مپ در رویش بهینه سازی، پس به کارگیری از Search Console برای این آیتم، مداقه خاص خودش را دارااست.
ولی در واقع موردنیاز وجود ندارد نقشه وبسایت خویش را برای قرار به چنگ آوردن در حاصل در کنسول ارسال فرمائید.
گوگل به صورت خود کار در پی نشانی‌های تارنما می‌شود. شما نیازی به اعمال عمل خاصی ندارید تنها سایت خویش را منتشر فرمایید و گوگل در غایت کل URL را پیدا خواهد کرد. ارسال نقشه تارنما برای بهینه سازی مؤثر میباشد، البته الزامی درین فعالیت نیست.
رفع خطاها نمایه سازی و درخواست ایندکس ورقه
برخی اوقات، اینترنت‌وب سایت‌ها یا این که صفحه ها اینترنت بوسیله Googlebot کراول و یا این که ایندکس نمیشوند و این زمینه ممکن میباشد به جهت یک نقص‌ نمایه‌سازی چهره دهد.
در سرچ کنسول میتوانید گزارش مجموع صفحه های و طرز اندکس شدن و یا این که عدم نمایه سازی به همدم ادله ان را ملاحظه کنید.
با دقت بدین گزارش‌ها میتوانید اشتباهات هر شیت را مشخص و معلوم و برای رفع آن مبادرت فرمایید.
زمانی که نقص‌ فهرست بندی یا این که خزیدن در وبسایت خویش را برطرف کردید، میتوانید از روش URL inspection به سرچ کنسول گوگل اگاهی دهید که خلل برطرف گردیده است.
همینطور در قسمت Pages صفحه ها ایندکس گردیده و صفحاتی که نمایه سازی نشده اند، به طور مجموعه‌بندی گردیده قابل مشاهده میباشند. با رقتن به هربخش انگیزه دوری از نمایه سازی را متوجه خواهید شد و بعد از رفع ایراد با زدن دکمه validate fix درخواست نظارت دوباره کاغذ را به گوگل ارسال فرمائید.
البته بایستی بدانید که خزیدن و فهرست بندی صفحه ها اینترنت برای اکران در حاصل کاوش ضروری میباشد، البته این یک مرحله مستقل از سکو بندی میباشد.

مردم چگونه از موتورهای جستجو استفاده می کنند؟

کته مهم در ارتباط با بهینه سازی این میباشد که بهینه سازی تنها محصور به موتورهای کاوش وجود ندارد. هنگامی آموزش سئو مشهد که شما وب سایت خویش را seo می‌کنید، بایستی استفاده کننده را هم در لحاظ داشته باشید. در صورتی مجموع پول و مجال خویش را برای seo فنی (Technical بهینه سازی) سپرده گذاری فرمایید، پول خویش را هدر خواهید بخشید. دقت به تجربیات کاربری (UX: User Experience) در seo بسیار اساسی میباشد. وبسایت می بایست به نحوی seo گردد که مخاطب، تجارب خوشایندی از تعامل با وبسایت و محتوای شما داشته باشد.
رابطه با موتورهای کاوش در حین سال ها تکامل یافته میباشد. اگرچه، اصول کلیه یکسان باقی‌مانده اند.
نیاز به یک راه‌حل، داده ها یا این که یک جواب
تایپ کردن نیاز به طور یک کلمه و واژه کلیدی در موتور کاوش
تحلیل کردن نتیجه ها اول
تحقیق تارنما ها برای دست یافتن به جواب
کلیک کردن روی یک یا این که یک سری فیض
پرداختن به حاصل کاغذ اولیه یا این که تغییر‌و تحول کلمه و واژه کلیدی در صورتی‌که جواب مطلوب را اخذ نکردید
به چه شکل محتوای وب سایت خویش را بهینه سازی کنیم؟
شناسایی نیازهای محتوایی یوزرها:
شعور این قضیه که یوزرها در ادامه چه عبارات کلیدی می باشند؟ اشخاص به شیوه های گوناگون مارک یا این که تجارت شمارا کاوش می نمایند. گوگل آیتم ای خیر و خوبی میباشد که آوازه نسبی هریک از عبارات کلیدی که در موتور کاوش وارد میکنید را به شما نشانه می‌دهد.
ساخت‌و‌ساز محتوای باارزش:
ساخت‌و‌ساز محتوایی که اکثر جستجوگران درپی آن میباشند. در صورتی در پی مرتبه بندی یک زمینه یا این که یک کلمه و واژه کلیدی می باشید به seo محتوای خویش برای موتورهای کاوش نیاز خواهید داشت. الگوریتم گوگل مرتبط ترین محتوا را در ارتباط با هر کلمه و واژه کلیدی آموزش سئو در مشهد آرم خواهد بخشید، قادر خواهیم بود از این خصوصیت تحت عنوان یک مزیت به کارگیری نماییم. اول نتیجه ها که برای هر واژه و کلمه کلیدی نشانه داده میشوند را در لحاظ بگیرید.
عملکرد برای جذب پیوند از وبسایت های دارای اعتبار و مرتبط:
بایستی عملکرد نمائید به شیوه های متفاوت لینک و پیوند بیلدینگ، از وبسایت های دیگر به وب سایت خویش پیوند بگیرید. لینک و پیوند دادن وبسایت های دیگر به وبسایت شما، به معنای معرفی تارنما شما به گوگل بوسیله دیگرافراد میباشد و بها و اعتبار تارنما شما در حیث گوگل را ارتقاء خواهد بخشید.
seo کدنویسی وبسایت:
تلاش نمایید نرم‌افزار نویسی تارنما خویش را مدام آپدیت نگه دارید و سرعت اکران صفحه های وب سایت را seo فرمائید.

نتایج گوگل و SERP

مدام این نکته را به حافظه داشته باشید: او‌لین و مهم‌ترین منبع برای یافت کردن کیووردها، گوگل و نتیجه ها جستجوی آموزش سئو در مشهد آن می‌باشند. در واقع آحاد ابزارهای دیگری که درین نصیب به شما معرفی میکنیم هم از حاصل و داده های عددی گوگل استعمال می‌نمایند. اما خویش شیت حاصل گوگل یا این که SERP داده های عددی عددی به شما نمی‌دهد، البته ایده‌های اساسی را میتوانید از آن بگیرید.
شما می توانید زمینه مدنظر خویش را در گوگل سرچ نمایید تا داده ها جامعی درباره نتیجه ها برگه نخستین، حالت رقبا و زمینه‌های شبیه آن پیدا فرمایید. گوگل شایسته ترین منبع برای کشف کردن راز نخ از مقصود جستجوی مخاطب یا این که به عبارتی Search Intent میباشد؛ چرا‌که نتایجی را در برگه اولیه نشانه میدهد که به مقصود اساسی استفاده کننده از سرچ آن عبارت مجاورت‌خیس میباشد.
نصیب‌های گوناگون SERP برای کشف کردن سرنخ کلمه و واژه‌های کلیدی
برای این که به طور با صرفه گوگل را رسیدگی فرمائید، به داده ها ۳ قسمت تحت در کاغذ حاصل یا این که به عبارتی SERP گوگل توجه فرمائید:
پیشنهادهای گوگل (Suggests): هنگامی یک عبارت را در فریم جستجوی گوگل می‌نویسید، این موتور کاوش بر طبق اطلاعاتی که از یوزرها دیگر و مقصود رایج از آن سرچ دارا‌هستند، پیشنهادهای ظریف‌تری درباره عبارت کاوش گردیده به شما میدهند. این عبارت‌های پیشنهادی را یک جا یادداشت فرمائید و از آن ها تحت عنوان کلمه و واژه‌های کلیدی اساسی یا این که فرعی وب سایت خویش به کارگیری فرمایید.
جستجوهای مرتبط (Related Searches): زمانی یک عبارت را در گوگل کاوش میکنید، معمولا جستجوهای مرتبط با آن را نیز تحت فریم جستجوی شما یا این که در انتهای شیت اکران میدهد. این عبارت‌ها معمولا روءیت کرد خیر درباره ایده‌های نو مرتبط با مورد مدنظر شما می دهند.
جستجوهای مرتبط تصاویر (Images): در شرایطی‌که وارد قسمت تصاویر یا این که Images جستجوی خویش در گوگل گردید، می بینید که در بالای برگه حاصل کاوش، واژه‌های کوتاه کلیدی مرتبط با زمینه شما درج شده میباشد. این واژگان هم میتوانند ایده‌های خیر را به شما دهند.
کی دبلیو فایندر (KWfinder)
KWfinder یکی‌از کهن‌ترین و مشهور‌ترین ابزارهای جستجوی کلمه ها کلیدی میباشد. آموزش سئو مشهد این ابزار یک کدام از تولیدها کمپانی Mangools میباشد که با آن می‌اقتدار شغل های متعددی مثل بازرسی عبارات کلیدی، چک حاصل کاوش، ردیابی مرتبه ‌بندی تارنما‌ها و رسیدگی بک پیوند‌ وب سایت‌ها را اعمال بخشید.
کی دبلیو فایندر دو ورژن مبلغی و بدون‌پول دارااست؛ در‌صورتی‌که بخواهید از ورژن مجانی آن به کارگیری نمائید، بایستی با یک نشانی اینترنتی در آن نام نویسی فرمایید تا به دوران یک هفته اذن جستجوی روزمره پنج کلمه و واژه را داشته باشید. ورژن مجانی محدودیت‌هایی برای شما به هم پا داراست ولی به عبارتی هم می تواند داده ها نیکی به شما دهد (در مقایسه با ورژن بدون‌پول سایر ابزارها، KWfinder کاربردی‌خیس میباشد).
در تصویر تحت میتوانید ملاحظه کنید که ما از ورژن بدون‌پول این ابزار به کار گیری کرده‌ایم و اطلاعاتی درباره وسعت کاوش، حاصل کاوش و عشق عموم سرچ کرده‌ایم. خویش این داده ها می توانند واژه و کلمه‌های کلیدی اصلی برای یک ورقه اینترنتی درباره خرید گونه های کتونی را مهیا نماید. اما میتوانید ورژن مبلغی این ابزار را هم تهیه و تنظیم نمائید و فارغ از محدودیت از آن به کارگیری فرمائید.